Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 14:40
Moby92
Moby92 is offline
Ik droomde dat:

Naja.. ik was rechercheur bij de politie en samen met mijn collega's stonden we ergens in een buitenwijk. Mijn collega's gingen een straatje in en ik en mijn mooie vrouwelijke collega bleven over. We liepen een andere straat en zagen een bus staan. Plotseling liepen er mensen voor de bus en het leek op een soort stille tocht. In m'n droom dacht ik dat het mensen waren die net van een begrafenis afkwamen.

We liepen er naartoe en plotseling zagen we dat al die mensen gewapend waren. net voordat ze opsplitste in een grote straat en zijstraat riepen we allebei "politie!". We trokken beide ons pistool (dat erg plastic aanvoelde ) en ik hield 2 mensen onderschot in het zijstraatje, en m'n collega de rest in de grote straat. We dwingde iedereen z'n wapen te laten vallen.

Robbert Albers van GTST bleek ik onder schot te houden, ik keek ff naar m'n collega en toen pakte hij z'n pistool van de grond. Ik sprint er dus op af en bespring hem en er volgt een klein gevegt. Ik druk 'm met zo'n hoofd op de stoep en toen was m'n droom voorbij.

Beetje raar allemaal
Oud 09-04-2007, 14:41
flyaway
flyaway is offline
iets met opname in een kliniek en kotsen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 20:33
Iris_x
Iris_x is offline
Vorig jaar was m'n vriendin vergeten da tik jarig was zelfs toen een andere vriendin me kwam feliciteren vroeg ze ; Hoezo gefeliciteerd?

en nu droomde ik dus dat Iedereen m'n verjaardag was vergeten
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 20:37
Trass
Trass is offline
Heel vreemd allemaal. Ik was in een kasteel, het leek een beetje op een kasteel voor bij de Efteling, en dat was een bejaardentehuis. 's Nachts ging ik met die mensen daar praten en toen ging ik weer weg

De logica is ver te zoeken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 21:10
Verwijderd
Ik heb laatst twee losse keren over mijn neef gedroomd, maar dan hele vage dromen:
- Één dat ie het uitmaakte met zijn huidige vriendin, waarna de familie die eromheen stond begon te applaudis(s?)eren en hij iets kreeg met een meisje van mijn basisschool die ik al jaren neit heb gezien
- Één dat hij een chronische ziekte had en ik wist er niks vanaf dus ik vroeg wat er was en iedereen was boos dat ik dat niet eens wist, want hij ging toch binnenkort dood?
Maar ik snap het eigenlijk niet omdat ik echt niet zoveel met hem omga en ook nog andere familie heb enzo. Viel me wel op.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:02
Skilly
Skilly is offline
Dit droomde ik gisterenmdat ik vaak laat kom op school en ik gisteren op tijd moest komen op school voor het uitje naar efteling droomde ik het volgende:

Ik was op tijd gekomen. Nou 5 uur 's nachts. Want beter te vroeg dan te laat...al was ik dus nu 3 uurtjes te vroeg. Dus ik bleef buiten staan. En het werd half 9 maar nog steeds was er helemaal niemand. En daarna was het 10 uur ook niemand...
Iedereen was laat. Dus toen ging ik in me eentje naar de Efteling
Oud 12-04-2007, 08:57
paddestoeleke
paddestoeleke is offline
Heel raar

2 maand gelede is goeie vriend van me verongelukt tijdens snowboarden, en ik droomde de dat hij helemaal niet dood was, dat het allemaal een vergissing was, dat zijn begrafenis fake was enzo...

heb echt in mijn droom een lang gesprek met hem gehad over hoe hij zijn toekomst nu zag enzo... toen ik wakker werd geloofde ik ook dat hij nog leefde... heel raar.. na tijdje besef je dat het een rare droom was en begint het verwerkingsproces eigenlijk opnieuw...
Oud 12-04-2007, 09:13
Uice
Uice is offline
Ik droomde dat Mr Soija in het water seks had met een meisje en toen kwam er een dolfijn aanzwemmen en toen keek Soija naar die dolfijn en dacht hij in een denkwolkje 'doen!'.
Oud 12-04-2007, 10:58
darkchild_me
darkchild_me is offline
Ik droomde vannacht dat ik naar een concert van jan Smit ging, voor 15 euro.......
Oud 12-04-2007, 14:01
Meadow
Meadow is offline
Ik droomde dat ik een drop-taart bakte met mijn docente Latijn. (Die gaat namelijk taart voor ons bakken, dus zo vreemd is dat niet)
Oud 12-04-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-04-2007 @ 10:13 :
Ik droomde dat Mr Soija in het water seks had met een meisje en toen kwam er een dolfijn aanzwemmen en toen keek Soija naar die dolfijn en dacht hij in een denkwolkje 'doen!'.
omg
ik heb ook wel eens over Soija gedroomd

ont : het was iets met een grijze lucht en een eindeloos uitzicht weilanden waar ik fietste.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 14:35
Verwijderd
Ik droomde dat mijn moeder hier was. En toen ging ik in haar dure auto rijden en reed ik tegen een muur aan terwijl zij naast me zat. En toen ik opzij keek was ze ineens weer weg.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 14:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ging iemand redden uit een kerk maar dat mislukte een beetje want ik werd ontdekt en toen werd ik onder schot gehouden, maar ik probeerde te ontsnappen alleen verraadden mijn handlangers me zodat ik alsnog werd doodgeschoten.

Het was echt een gave droom
Oud 12-04-2007, 15:01
Iris_x
Iris_x is offline
Ik droomde dat ik werd verkracht door een hond
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
En daarmee bedoelde hij dat hij het met die dolfijn wilde doen.
Oud 12-04-2007, 19:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:57
Severus
Severus is offline
Ik droomde afgelopen nacht dat één tand er uit viel en van een andere tand de grote helft afbrak. Het was nogal bloederig, maar toch voelde ik er niks van en keek ik alleen maar verbaasd naar de tanden en in de spiegel naar het bloed dat in mijn mond stroomde.

Verder, heel vaag: toen ik wakker werd, was er iets met dat nieuwe kind van Wim-Lex en Máxima: dat ze Julia zou heten. Bah, wat doet de koninklijke familie nou in een droom van mij?!
Oud 12-04-2007, 19:58
Verwijderd
Zeg Severus, hoelang ben jij al overtuigd Limburger?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 12-04-2007 @ 20:58 :
Zeg Severus, hoelang ben jij al overtuigd Limburger?
Wat bedoel je daar mee?
Oud 12-04-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-04-2007 @ 21:01 :
Wat bedoel je daar mee?
Ik zag de vlag, en toen ging ik kijken en je bent uit limburg maar dat had ik neit gedacht
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 12-04-2007 @ 21:01 :
Ik zag de vlag, en toen ging ik kijken en je bent uit limburg maar dat had ik neit gedacht
Ik ben er geboren en getogen. En volgens mij was dat een compliment en niet-compliment in één.
Oud 12-04-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-04-2007 @ 21:05 :
Ik ben er geboren en getogen. En volgens mij was dat een compliment en niet-compliment in één.
Ik ben er niet geboren maar wel getogen. Dus het was iig geen belediging hoor
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:08
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 12-04-2007 @ 21:06 :
Ik ben er niet geboren maar wel getogen. Dus het was iig geen belediging hoor
Ah, gelukkig. Ik heb recentelijk een discussie gehad met niet-Limburgers over Limburg en haar inwoners en die was niet bepaald positief (), vandaar dat ik dus op mijn hoede was toen er naar de vlag gevraagd werd.
Oud 12-04-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-04-2007 @ 21:08 :
Ah, gelukkig. Ik heb recentelijk een discussie gehad met niet-Limburgers over Limburg en haar inwoners en die was niet bepaald positief (), vandaar dat ik dus op mijn hoede was toen er naar de vlag gevraagd werd.
Ik hou geen discussies meer daarover, ik glimlach vriendelijk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:12
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 12-04-2007 @ 21:10 :
Ik hou geen discussies meer daarover, ik glimlach vriendelijk
Moet ik ook maar eens gaan doen, want ik raak elke keer weer opgefokt en beledigd van die bekrompen opmerkingen.
Oud 12-04-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-04-2007 @ 21:12 :
Moet ik ook maar eens gaan doen, want ik raak elke keer weer opgefokt en beledigd van die bekrompen opmerkingen.
Ik vind limburgers lief (over het algemeen dan )

En ik heb gedroomd over een aanslag die werd gepleegd met wekkers
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:17
Severus
Severus is offline
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 21:14 :
Ik vind limburgers lief (over het algemeen dan )
Awww, je bent een schat.
Oud 12-04-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 12-04-2007 @ 21:17 :
Awww, je bent een schat.
En het is nog waar ook. Zolang je maar in staat bent om verstaanbaar te praten (wat over het algemeen wel lukt) natuurlijk. Soms is dat wel lastig hoor, als ik iemand spreek uit Kerkrade ofzo, maar dat zijn dan ook echt uitzonderingen.
Ik ging vroeger altijd in Limburg op vakantie
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 20:25
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik ken niet veel mensen uit Limburg, maar vind de mensen die ik er ken leuk.
Mijn ak leraar komt uit limburg en die is echt heeel cool!

Ik droomde dat ik een gesprek had met mijn decaan, over wat ik moest doen. Toen veranderde het in een quizshow en moest ik een vraag beantwoorden.
De vraag was wat het nummer van mijn ex is. Maar ik wist het niet dus gaf ik mijn oude nummer. Dat vonden ze ook goed.
Ik mocht kiezen uit verschillende deuren als prijs.
Ik koos een rode, toen zei mijn decaan dat ik beter de roze kon kiezen. Dus koos ik de roze. Daar kwam mijn ex uit en ik zou volgend jaar met hem trouwen (als prijs?)

Dit wilde ik niet, dus rende ik de rode deur in. Daar waren allemaal kleine mensjes met groene mutsjes en ze waren heel lief. Dus gaf ik een feestje met heel veel taart.

Oud 12-04-2007, 20:26
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik had gedroomd dat Hans Teeuwen weer te gast was bij " De wereld draait door".

Ook droomde ik dat ik sex had met een goede vriend... echt zo vaag.
Oud 12-04-2007, 20:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Poor twisted me schreef op 12-04-2007 @ 21:26 :
Ik had gedroomd dat Hans Teeuwen weer te gast was bij " De wereld draait door".
Was het maar zo'n feest. Vanavond Heleen van Rooyen.
Oud 12-04-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
omg dit verzin je
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 22:47 :
omg dit verzin je
Nee, dat droomde ik. Je wilde het dus met die dolfijn doen.
Oud 12-04-2007, 21:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 22:47 :
omg dit verzin je
Dat is heel normaal, ik droom ook altijd dat jij sex hebt met dolfijnen enzo
Oud 12-04-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 22:48 :
Dat is heel normaal, ik droom ook altijd dat jij sex hebt met dolfijnen enzo
qft

Dat doet toch iedereen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 22:49 :
qft

Dat doet toch iedereen?
IDD Welke loser durft te bekennen, dat hij/zij niet regelmatig droomt over Soija's sex met dolfijnen.
Hele dolfijnen Harums!
Oud 12-04-2007, 21:58
Verwijderd
dolfijnen zijn best geil
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 10:21
luchtballon
luchtballon is offline
ik droomde dat ik op de fiets op weg was naar iets maar weet niet meer wat, en toen kreeg ik een boete en ging ik naar het politiebureau wat meer een telecomwinkeltje was, en betaalde de boete. Toen ging ik weer weg en eigenljk kreeg ik meteen weer een boete, en toen ging ik er weer heen om te betalen. Ze keken me nogal raar aan, en toen ik weer bij mn fiets stond realiseerde ik me dat ik mn schoenen had laten staan in de winkel/politiebureau . Toen rende ik weer terug, en deed mn schoenen aan en vroeg om een fietspomp.
Oud 13-04-2007, 14:58
Bongalientje
Bongalientje is offline
Nieuwe beerbot droom van alle mannen
Een Japanse brouwerij is met een nieuwe robot op de markt gekomen. De beerbot is waarschijnlijk de droom van vele mannen. De robot koelt het bier in zijn buik. Met één druk op de knop schenkt de robot je een heerlijk frisse pint uit. Het toestel wacht zelf even af om te kijken of er een perfecte kraag op het bier komt, om dan eventueel wat te corrigeren.
Oud 13-04-2007, 17:31
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat Juice een pm stuurde met "wat is je msn?" .
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:36
Uice
Uice is offline
Wat zal jij teleurgesteld zijn toen je wakker werd.
Oud 13-04-2007, 22:38
Verwijderd
Ja, je hebt het nog steeds niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 23:20
Uice
Uice is offline
Zal ik het doen?
Oud 13-04-2007, 23:21
Verwijderd
Ja, dat zou ik wel heel leuk vinden!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 08:27
snoopy
snoopy is offline
Dat ik gevangen werd gehouden door het gezin waar ik geen bijles meer geef

En daarna dat ik een stennis ging schoppen op m'n stage.
Oud 14-04-2007, 14:18
Uice
Uice is offline
Stennis?
Oud 14-04-2007, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-04-2007 @ 15:18 :
Stennis?
?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 08:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Juice schreef op 14-04-2007 @ 15:18 :
Stennis?
Volgens mij is dat een heel bekende uitdrukking; stennis schoppen.
Oud 15-04-2007, 09:21
Skilly
Skilly is offline
Iets dat ik op de manege was en me manegepaard wou losgooien in de grote bak (wat normaal niet mag). Ik ging hem losgooien terwijl er iemand anders in de bak was aan het rijden, maar de deur van de bak was open waardoor ze keihard naar buiten ging galoperen. En iemand hield haar tegen....
Daarna droomde ik dat we met school naar Wallibi gingen maar me vriendinnen waren er niet, waardoor ik heel boos was. Ik belde ze maar ze namen niet op. We hadden toch afgesproken? Ik leende de mobiel van een jongen en stuurde een SMS naar hun dat ik het heel stom vond dat ze zo deden. Later kwam ik er achter dat we helemaal niet voor Wallibi hadden gereserveerd maar voor de Efteling en dat was volgende week pas.
Reageren

Regels voor berichten