Advertentie | |
|
![]() |
|
las ketchup zuigt aars...laten we eerlijk zijn dat deze 3 hoeren een bij elkaar geraapt hoopje on-talent is....6 re-mixen van het zelfde (zouteloze) nummer op 1 album. Wat wil dat zeggen over las ketchup, dat ze stinken op elk vlak..
Ik hoop dat men mij gelijk geeft
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
let wel, op wacken kwamen een stuk meer bands die zo'n beetje allemaal langer dan een half uurtje spelen
|
Mensen jullie gaan allemaal niet naar las-KUTchup. Jullie geven die snollen alleen maar het idee dat ze talent hebben, terwijl het gewoon een stel vietnamese hangbuikzwijnen zijn die achter de raampjes mannen moeten neuken (waar ze eigenlijk ook te lelijk voor zijn). Willen jullie bij dat concert (ik ga er allen hen als ik geld toe krijg) gaan meezingen: asereheej de haa de heej tralalaaa ribibibi......sjonge jonge wat een stel leeghoofden hier. ga 19 maart naar de peppers als je wil kennismaken met echte muziek..
Las ketchup moet dood....punt Stelletje snollentrommels ![]()
|
![]() |
ik zou ze nog wel gaan zien
![]() nee echt serieus, die kleuters stonden op een of ander ranzig zuipfeest waar ik ook bij zou zijn. Nou komen de sjonnies. Da's natuurlijk veel beter, gegarandeerd feest!
||
Citaat:
![]() Dat is idd wel beter dan dat gezemel met die handjes. Maar Corrie Konings blijft nr 1 voor mij!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sinds wanneer moeten we ons hier op dit forum verantwoorden tegenover ene Superjip? Deze meneer schijnt het beste met ons voor te hebben en denkt daarmee tevens te kunnen bepalen waar we wel en niet naar mogen luisteren. Ik zou bij deze graag uw papieren in willen zien waaruit blijkt dat u inderdaad deel uit maakt van de smaakpolitie.
En als half Nederland dat nummer goed of op zijn minst vermakelijk vindt en jijzelf niet kan je natuurlijk ook eens bij jezelf te rade gaan... (azijnzeikert) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn natuurlijke aversie tegenover Spanje groeide wel met die liedje waarin 3 vrouwelijke metafysici met zangtalent ![]() K3 treed tenminste nog vaak gratis op, omdat niet elke 6-jarige 50,- zakgeld krijgt per 2 jaar. Dit is gewoon ZIELIG! REIE
||
Citaat:
![]() Inclusief kaartje, camping en vervoer was ik 100 euro kwijt
|
|