![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Meisje: Opeens heb je het, je wordt homo! Ander meisje: ja wat een eikel is het toch. Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 19:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ving vandaag geen vlagen van gesprekken op. Oh ja toch, gisteravond, twee huisgenotes van me die hoogst verbaasd waren dat ze elkaar op de stoep voor het huis tegenkwamen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Komt zo'n vrouw om me nek hangen,..,Heey lief, ik kon je niet vinden.. ![]()
||
Citaat:
Ik durf amper de kat te roepen als ik alleen ben, of mee te zingen met een liedje als ik alleen ben
||
Citaat:
![]() ![]() Had je een rokje aan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het was nog steeds omg ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen kijken wel vreemd dan ![]() En in de zomer hebben ze raampjes open, dus dan moet je het niet te hard roepen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn vriendje lacht mij altijd uit omdat ik voor dieren invul wat ze denken. Leuk als je in de Apenheul loopt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'wat snap je niet aan het concept fietspad?!' ![]() Wordt inderdaad niet erg gewaardeerd...
||
Citaat:
Maar doe het dan toch maar wel 2 jongetjes van 10 ongeveer(=misschien 8 misschien 12 maar echt niet ouder!) jongetje 1: Trouwens, je weet toch nog die boomhut die we vorig jaar hebben gemaakt? jongetje 2: knikt: jongetje 1: ik heb carrien ontmaagd daar. Jongetje 2: Ohw daar heb ik het ook met Lisa gedaan. * ![]() Ik denk dat ik het verkeerd verstond, of deze jongetjes stiekem heeel veel ouder dan groot waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst zat ik achter op een fiets en toen kwam er iemand heel dicht achter ons aan steppen, heel irritant ook. Daar moest ik natuurlijk iets van zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|