Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben wel vrolijk, we eten lekker zomer-eten en ik heb de lesvoorbereidingen die ik per se af moest hebben al af en de rest ga ik ook nog wel proberen, maar ik zie wel of dat nog lukt dit weekend. Anders pech. En ik mag gaan bedenken wat we op vakantie allemaal kunnen gaan doen; meivakantie, here I come! Eigenlijk ben ik echt een bofkont... Een stage die goed gaat, dan op vakantie, en meteen daarna door naar een volgende stage. Het lukt gewoon allemaal dit schooljaar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat kun je ook weggooien als je wilt, dat gaat hier niet (zo makkelijk). Ik bedoel het niet kwaad, maar het lijkt me goed als je je wat beter realiseert wat je hier allemaal post. Verder, sterkte ermee en zoek hulp (voor zover je dat niet al hebt). *knuffel*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben ziek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) hollen naar een abortuskliniek 2) 9 maanden wachten.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: misselijk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kom op hoor.. ik zit je hier nog steeds van een afstand te steunen knuffel
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zo bang. Abortus is inderdaad een oplossing, maar daar ben ik zo op tegen. Maar ik kan niet voor dit kindje zorgen, waarschijnlijk zal het ook niet helemaal gezond zijn, aangezien mijn vader, zijn of haar vader zal zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
abortus kan maar er is ook nog zoiets als adoptie en iemand inschakelen.. want zo iets (beslissen) kan je niet alleen
Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 11:20. |
![]() |
||
Citaat:
Een goede vriendin van me heeft hodgkin. Toen het ontdekt werd was het al in een ver stadium, ze heeft een paar dagen geleden vertelt dat er niets meer aan te doen is... Het voelt alsof ze er al een beetje niet meer is, ik merk dat ik nu al een beetje afscheid neem... Ik vind het vreselijk dat ik dat, juist nu ze er nog is, ik wil er voor haar zijn maar ik weet niet hoe. Ze troost ons meer dan wij haar doen ![]() En dan vraagt F. Ga jij wat zeggen op de begrafenis? Daar wil ik toch helemaal niet over nadenken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan neem ik mijn lompe opmerking terug.... als de sodemieter WEL aangifte gaan doen, want jouw pa rekent erop dat je zo bang bent, dat hij er toch wel mee wegkomt. Als je bang bent dat je dan alleen komt te staan en op straat, en dergelijke noodscenario's: vergeet dat maar, er zijn genoeg instanties om je te helpen... sterkte |
![]() |
||
Citaat:
![]() blijven praten en liever eerst een tijdje met iemand mee reizen dan meteen stoer doen.. *knuffelt*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
beterschap jij^^
||
Citaat:
een duwtje ![]()
||
Citaat: