![]() |
|
![]() |
Hee iedereen,
De laatste tijd als ik uitga zie ik steeds meer mensen met "harde"dingen of teksten op hun tshirts.. Dit lijkt wel een rage beginnen te worden. Nu vroeg ik me af wat jullie daarvan vinden en of jullie dat ook zouden willen en/of durven te dragen?! Ik vind het persoonlijk wel cool en heb zelf ook een paar t-shirts... mzzl, Sebas ps. oja ik heb wel een keer een tshirt gekocht op de volgende site, daar kunnen jullie ook een paar voorbeeldjes vinden: http://www.thrillertshirts.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die hebben btw nu weer een nieuwe ![]() deze: ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
nou het blijkt dat toch al heel veel mensen dit fenomeen kennen, k wist niet eens dat dat al zo lang bestond..
wel vet vool! k las trouwens net op http://www.thrillertshirts.com/ dat als je daar teksten bedenkt die zij gebruiken dat je dan twee tshirts van ze krijg, dat is wel vet! laters |
![]() |
|
Een klasgenoot heeft een t-shirt met daarop; "Het is is geel en je kunt erop staan" en op de achterkant staat een kuiken..
Ghehe misschien hardstikke on-orgineel maar ik vond hem zo koel! ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Elke dag een nieuwe trend. ModeMuotiModa | 2 | 22-10-2012 19:29 | |
Lifestyle |
nieuwe trend Verwijderd | 117 | 26-06-2004 07:47 | |
Lifestyle |
Nieuwe Trend: Dragon Ball Z Haar? ;) Hydraul!C FunK | 71 | 02-06-2003 12:06 | |
Lifestyle |