Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ohja edit: 8Th Needle Art Convention Op 12 en 13 Mei 2007 is het weer zover. Dan gaat de 8e editie van onze internationale tattoo en piercing conventie weer van start. Wederom zullen zo’n 70 artiesten uit binnen en buitenland hun kunsten vertonen. Niet alleen met inkt en naalden, maar ook op papier en canvas kunnen ze zich uitleven tijdens dit gezellige evenement. Net als voorgaande jaren wordt de conventie gehouden in het sportcentrum Inslag in Breda, dat beide dagen van 12.00 tot 20.00 uur voor het publiek toegankelijk zal zijn.
Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 09:36. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Volgende week vrijgad m'n linkerarm afmaken (eindelijk) en de week daarop een japanse sloerie op m'n arm!
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ohja, voor de mensen die geïnteresserd zijn in het verwijderproces van een micro: http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...oID=2012951599 (het is overigens een artist die 'm bij zichzelf verwijderd) Anyway.... Ik heb wel een nieuwe piercing! Nouja, nieuw, 2 maart gezet, op de foto 2 weken oud. Nu bijna genezen, and no rejection!!! ![]() ohja, het gaat om de temple naast mijn oog ![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2007 om 23:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil zelf ook echt weer! zit te denken aan een begin voor een sleeve aan de binnenkant van mn bovenarm, als belofte aan mezelf dat ik ooit m echt ga halen. dus nu hard op zoek naar mooie designs.. ![]() ik wil zo'n sleeve die uit allerlei losse stukjes bestaat, zodat het echt een verhaal vertelt. dus tot nu toe wil ik als ik weer geld heb dus sterretjes, kersjes en een klavertje. elk met een reden zelfs, hoe overdacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 00:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() www.bmeink.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en idd drezz: zo'n heel ontwerp is wel mooi, maar enkel een plaatje (vind ik dan), ik heb liever een collage! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
12 juli heeft Simeon pas tijd voor mn onderarm, nou ja, dat moet dan maar!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mag ik vragen wat dat is, want ik denk dat ik je verkeerd begrijp. Bovendien weet ik niet of dat wel iets met tats en piercings te maken heeft. Achja... |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het iig erg cool en het lijkt mee ook wel wat, ik heb alleen echt géén flauw idee wáár ik dat wil? Populaire plekken zijn nek en borstbeengebied heb ik me laten vertellen. Nou ja, eerst maar eens geld over hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Door wie ga je die micro laten zetten?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |