Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Mag jou vriend(in) met anderen schuren?
Ja natuurlijk! 8 8.70%
Nee ben je waus ofzo! 53 57.61%
Zolang er maar niemand teveel plezier in krijgt 29 31.52%
Geen mening 2 2.17%
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2007, 09:25
Arjen123456
Arjen123456 is offline
Ik heb een vraag en zou hier graag de mening van anderen over willen weten.

Ik heb nu al een tijdje een serieuze relatie en mijn vriendin vindt dat ze tijdens het stappen met andere gasten gezellig kan schuren en blabla zo lang er verder niks gebeurd, maar ik zie schuren echt als iets intiems tussen 2 personen en als je gezellig wil dansen met iemand hoeft die persoon niet perse met zn pik tegen je reet aan te douwen toch? Je kan ook gezellig normaal dansen...

Zij zegt ook dat ze het niet erg vindt als ik dat met andere meisjes zou doen maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Dus ben ik nou zo dom dat ik daar niks mee doe of zit er bij mijn vriendin gewoon een steekje los? Ik hoop dat jullie hier een beetje serieus op reageren, ik zou graag willen weten hoe jij daar over zou denken als je vriend of vriendin dat zou zeggen/doen

Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 10:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2007, 09:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb het wel eens gedaan en mijn partner niet verteld
Maar het was verder niets serieus en alleen maar gezellig en ik was bang dat mijn partner er teveel achter zou gaan zoeken. Ik zou het stiekem niet leuk vinden als hij het had gedaan, dus dit geeft al aan hoe ik er over denk

Oh, het was trouwens niet schuren (vanachter), maar slowdansen (van voren dus), maakt dat ook nog verschil?
Oud 17-04-2007, 09:34
Arjen123456
Arjen123456 is offline
IK vind iig wel dat daar nog een verschil tussen zit bij slowdansen is het niet echt dat je met bepaalde lichaamsdelen de hele tijd langs elkaar gaat maar slowdansen is ook meer "romantisch" dan bijvoorbeeld schuren wat ik dan weer intiem vind, maar slowdansen vind ik dan nog wel minder erg, maar zou daar ook niet echt blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:43
Arjen123456
Arjen123456 is offline
Het is trouwens ook zo dat 99/100 keer dat als ik uitging, (voor mijn vriendin) dat als ik met iemand stond te schuren dat ik er minimaal mee stond te zoenen daarna.

Het is ook niet zo dat ik haar niet vertrouw (misschien komt dat wel zo over) maar ik heb zo iets van als je een serieuze relatie hebt dan doe je dat niet met iemand anders. En ik heb het hier ook al met haar over gehad en verteld hoe ik daar over denk en zij vertelt hoe zij erover denkt (ze veranderd dus niet van mening) en ben nu voor mezelf aan het nadenken of ik dan wel hiermee door moet gaan....want ik weet dat als zij uitgaat en ik ben er niet mee dat ik dan toch niet kan slapen...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 09:46
juno
juno is offline
Schuren is een move, en dat kan niet meer als je al een relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:05
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Arjen123456 schreef op 17-04-2007 @ 10:25 :
als je gezellig wil dansen met iemand hoeft die persoon niet perse met zn pik tegen je reet aan te douwen
Vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:06
Verwijderd
Ik hoef ook geen vreemde pikken tegen m'n reet. Maar ja, dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:15
Magican
Magican is offline
Wat een topic
Oud 17-04-2007, 10:32
@Moon
@Moon is offline
Ik zou dat echt niet fijn vinden als mn vriend zoiets zou doen. Vind dat dus echt niet kunnen. Ik snap dan ook niet waarom je dat zou willen. Maar ik kijk dan ook niet naar andere mannen als ik in een serieuze relatie zit En bovendien ben ik niet zo'n uitgaanstype
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:34
Verwijderd
Ik schuur niet, en ik heb liever ook niet dat mijn man dat doet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:48
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2007 @ 11:34 :
Ik schuur niet, en ik heb liever ook niet dat mijn man vriend dat doet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2007 @ 11:06 :
Ik hoef ook geen vreemde pikken tegen m'n reet. Maar ja, dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:23
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Beetje dansen met een ander prima. Maar idd, een vreemde pik tegen m'n reet hoeft van mij niet. En zijn pik tegen een vreemde reet hoeft van mij ook niet.
Oud 17-04-2007, 11:26
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
K vind schuren niet echt iets intiems Intiem noem ik echt lichamelijk contact zoals kusje op de mond ofzo, dat zou ik vervelend vinden als ze dat bij andere jongens deed. Maar ja in jouw geval is het maar wie je kan vertrouwen. Ik vind het aanstel iig
Oud 17-04-2007, 11:34
Verwijderd
Ik vind schuren iets voor foute pubertjes en zou dus erg teleurgesteld in mijn vriend zijn als hij dat deed. Plus dat ik het inderdaad ook wat intiem zou vinden om met een onbekend meisje te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:46
snoopy
snoopy is offline
mijn reactie is een combinatie van die van Andijvie, Morgan en Sarah.
Oud 17-04-2007, 11:53
Chimera
Chimera is offline
WTF is schuren?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 17-04-2007 @ 12:53 :
WTF is schuren?
Slijpen, schuifelen, je weet wel, samen dansen als je nog niet dansen kunt. Hoewel in dit geval omgekeerd geloof ik, anders weet ik niet hoe die pikken bij reten komen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:14
Arjen123456
Arjen123456 is offline
Valt me op dat alle vrouwen die hier op reageren dit ook niet leuk zouden vinden en dat de enige jongen die hierop reageert dit geen probleem vind.

Ennuh wat schuren precies, soort lepeltje lepeltje en dan op Bubbling of reggeaton muziek tegen/langs elkaar aanrijden/glijden/schuren
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:16
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
WTF is schuren?
van die foute kerels die tegen je kont aan gaan dansen.
Oud 17-04-2007, 12:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
WTF is schuren?
Dat vroeg ik me idd ook af ja

En als ik zo lees wat het is, dan heb er zowel binnen als buiten een relatie geen behoefte aan om te doen
Oud 17-04-2007, 12:40
Verwijderd
Wij doen het wel eens voor de grap heel overdreven (en dan thuis), maar ik kan me niet voorstellen dat ik het echt zou doen in, laat staan dat hij het echt zou doen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:46
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2007 @ 12:54 :
Slijpen, schuifelen, je weet wel, samen dansen als je nog niet dansen kunt. Hoewel in dit geval omgekeerd geloof ik, anders weet ik niet hoe die pikken bij reten komen.
Omgekeerd ja, jongens die achter je staan en dan tegen je aan, ja, schuren, wrijven, duwen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:49
Rioto
zou pissed worden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 13:05
I C U
I C U is offline
Mjah, ik zou er nu gewoon niet aan beginnen omdat het meestal uitkwam op zoenen enzo, tenzij het voor de grap was en dan was ik ook binnen no time weer weg. Tja. Zo zijn mijn vriend en ik ook aan het zoenen geslagen Pfff. Fout eigenlijk.

Maar nee, ik geloof niet dat ik het zou waarderen. Aan de andere kant, zolang er verder niets gebeurt...
Oud 17-04-2007, 13:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 17-04-2007 @ 12:23 :
Beetje dansen met een ander prima. Maar idd, een vreemde pik tegen m'n reet hoeft van mij niet. En zijn pik tegen een vreemde reet hoeft van mij ook niet.
Oud 17-04-2007, 13:17
Drlove
Drlove is offline
Schuren is te kansloos. Sowieso een meisje dat dit doet hoef ik niet en al helemaal niet als ze al een relatie heeft. Opzouten met die chick!
Oud 17-04-2007, 13:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Arjen123456 schreef op 17-04-2007 @ 13:14 :
Ennuh wat schuren precies, soort lepeltje lepeltje en dan op Bubbling of reggeaton muziek tegen/langs elkaar aanrijden/glijden/schuren
Ah. Gelukkig is dit voor mij een non-issue, aangezien ik niet met 'bubblende' mensen omga.

En als m'n vriendin samen met een andere kerel wil dansen moet ze dat lekker doen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 13:22
Verwijderd
Ohja inderdaad, gewoon met iemand dansen is geen probleem natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:27
Signy
Signy is offline
Ik vond het als vrijgezel al irritant als jongens gingen 'schuren' (hiervoor nog nooit eerder gehoord ), en nu ik een vriend heb, hoeft het helemaal niet meer.
Ik zie het hem nooit doen, want hij houdt er niet van om uit te gaan (te gaan dansen).
Oud 17-04-2007, 14:32
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 17-04-2007 @ 12:23 :
Oud 17-04-2007, 14:37
Volk
Volk is offline
Ik vind het heel irritant als iemand met z'n pik tegen mijn kont aan staat te duwen. Dat is geen dansen, dat is staand droogneuken. Ik vind het iets voor van die foute tmf/the box mensjes die sexy proberen te zijn en het daardoor dus niet zijn

Dansen mag met wie dan ook.
Ik hoop dat ie niet aan het schuren slaat, want dat zou echt een grote afknapper zijn (zou ervan walgen denk ik)

Mijn vriend mag alles, ik verbied hem niks. Maar natuurlijk hanger er wel concequencies aan zijn daden

Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:03
__
__ is offline
mwah beetje intiem dansen met een ander moet kunnen vind ik, zolang het maar niet serieus wordt. ik kan me wel voorstellen dat ik ga staan 'schuren' of iets wat daarvoor door kan gaan, maar dat zou dan nooit met vreemde jongens zijn. gewoon voor de lol met goede vrienden waarvan je toch weet dat het verder helemaal niks te betekenen heeft, moet kunnen. met jongens die ik verder niet echt ken zou ik nooit dansen denk ik, tenzij ik geen vriend zou hebben.

ohja edit: voor mn vriendje geldt dit natuurlijk hetzelfde. al zou ik het denk ik toch niet echt relaxed vinden als ie dat bij zn ex zou doen bijvoorbeeld, maargoed dat is ook wel iets anders. en verder heeft ie niet echt goede vriendinnen volgens mij dus dat zou betekenen dat ie dat met niemand mag doen

Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:05
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
snoopy schreef op 17-04-2007 @ 12:46 :
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:10
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
ik zou graag willen weten hoe jij daar over zou denken als je vriend of vriendin dat zou zeggen/doen
Ik wil geen vriendin die in het openbaar gaat staan "schuren". Niet met mij, niet met een ander.
Oud 17-04-2007, 16:20
Little Sister
Little Sister is offline
Ik vind dat je dan behoorlijk waus bent.
Oud 17-04-2007, 16:22
gurl19
gurl19 is offline
Ik dans wel eens met een jongen binnen een relatie. Ook wel dat hij achter me staat, maar als ik iets voel.. dan ben ik heel snel weg!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:27
Verwijderd
In een relatie moet je altijd schuren, anders blijft de nieuwe verf niet hechten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:36
Verwijderd
Zoiets zou ik alleen oké vinden als ik het meisje helemaal vertrouw en als ik weet dat het voor de lol is. Net als dat ik wel weet met welke personen hij het kan hebben of niet.
Maar verder zou ik er denk ik ook niet zo blij mee zijn. (op z'n zachtst gezegd)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:43
Poepkind
Poepkind is offline
ik vind schuren een vrij kansloze en platvloerse manier van dansen, die hoogstens door puberende scholiertjes bedreven mag worden.
Dus ik zou het vrij kansloos vinden van mn vriend. Ik ga ook wel eens dansen met (bezette) vrienden, en gewoon leuk enzo ook van achter. Maar pikken tegen mn reet die voel ik niet Haha dan zou ik echt in een deuk liggen
Oud 17-04-2007, 17:35
Vice
Vice is offline
Ik ga liever niet met mensen om die schuren.
Oud 17-04-2007, 18:16
esprit-chick
esprit-chick is offline
scheuren vind ik tog n soort droogneuken, zoals al eerder is gezegd, wat ik alleen voor t eerst nu hoor (ok lees ) is dat t per se 'achterlangs' moet zijn, maar goed

ik vind het een uiting van flirten.. lichamelijk flirten zeg maar
naja das ook op t randje gewoon flirten moet ook gewoon kunnen, maar je moet ermee oppassen dat t niet te ver gaat...

met schuren gaat t denk ik snel te ver, behalve als je t voor de grap doet dan

t fenomeen doet me op de een of andere manier altijd denken aan n paringsdans... t is geen vreemdgaan dus, maar wel in die zin n intentie tot...

niet doen dus is t advies
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 18:17
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 17-04-2007 @ 17:20 :
Ik vind dat je dan behoorlijk waus bent.
Oud 17-04-2007, 22:12
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb onlangs heel leuk gedanst met iemand, heel intiem maar wel zonder geslachtsdelen tegen elkaar aan te schuren Ik vond het ook onschuldig, dat was het althans toch. Dus ik voel dat ik het in een relatie ook wel zou doen, al zou ik het niet vertellen En ik hoef het ook niet te weten als mijn partner dat zou doen...

Ik heb dus geantwoord: zolang het maar niet te plezierig wordt
Oud 18-04-2007, 10:16
Verwijderd
als je vriendin er open en eerlijk over is..

je moet je pas zorgen gaan maken over de dingen die ze niet vertelt (mocht je daar toevallig achterkomen..)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:22
Optima
Optima is offline
schuren doe ik alleen met een vriend, he maarten ;-) en dat is gewoon om hem te plagen, maar niet om iets uit te lokken.

Zeker niet met vreemden, en ZEKER niet als vrouw. Mannen krijgen snel het verkeerde idee, dat het verder gaat dan dansen alleen. En op zich kan ik me dat wel voorstellen, ik bedoel, je schuurt tegen zijn geslacht aan! Al is het met een been of heup, ik zou het ook niet goed vinden als mijn vriend met zijn knie tussen een vrouw haar benen zou gaan schuren.

dus NEE schuren is niet oke
Oud 18-04-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 18-04-2007 @ 11:22 :

dus NEE schuren is niet oke
sowieso al niet, nee

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 17-04-2007 @ 16:03 :
mwah beetje intiem dansen met een ander moet kunnen vind ik, zolang het maar niet serieus wordt. ik kan me wel voorstellen dat ik ga staan 'schuren' of iets wat daarvoor door kan gaan, maar dat zou dan nooit met vreemde jongens zijn. gewoon voor de lol met goede vrienden waarvan je toch weet dat het verder helemaal niks te betekenen heeft, moet kunnen. met jongens die ik verder niet echt ken zou ik nooit dansen denk ik, tenzij ik geen vriend zou hebben.
Helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 17-04-2007 @ 12:46 :
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 13:38
jacob_slomp
jacob_slomp is offline
hmm ja je moet er niet teveel achter zoeken... ik was altijd heel jaloers... maar eigenlijk heb je je zelf er alleen mee...

je moet maar denken, ik zoen met haar, en meer misschien, dat mag een ander niet...

achja, of het leuk is... nee niet echt, maar je moet er ook geen punt van maken, maak jezelf wijs dat het niet erg is... dan erger je je er ook niet aan, als je het eenmaal gaat verbieden, krijg je alleen maar extra gezeik in je relatie, en verteld ze je op het einde niets meer... Ik spreek helaas uit evaring (A)

ik heb dan ook gestemd als het niet te plezierig word... maar goed, misschien spreek ik mezelf nu tegen, want ik heb het liever NIET, maar kga er niet een punt van maken :-) zelf doe ik het dan ook niet.

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 13:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten