![]() |
||
Citaat:
je kan ook eerst iemand bellen (als in een vertrouwens persoon of de politie zelf) om de drempel wat lager te maken maar doe het alsjeblieft zo snel mogelijk
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een ding is zeker; je vader heeft schuld. Daar kan je niet om heen, of wel? Ga met je mentrix praten. Dat heeft mij ook heel erg geholpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou iig niet niets zeggen...desnoods zeg je dat je niet weet wat je moet zeggen...dat lijkt me altijd beter dan maar niets zeggen omdat je het niet weet... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er van overtuigd dat het je gaat lukken wat je wilt bereiken, gewoon omdat je het wílt... Want als je zó gemotiveerd bent als jij om dat te bereiken lukt het je zelfs wanneer je een keer een terugval hebt, hier bovenop te komen en weer verder te komen! misschien, wanneer jij denkt dat de tijd er goed voor is, moet je eens met je moeder gaan praten... misschien wist je vader wel veel meer dan jij denkt (en praatte hij daar met je moeder over), misschien weet je moeder dingen over wat hij dacht en zei die jij (nog) niet weet. het kan helpen om dat wel te weten, zodat je minder hoeft in te vullen...
|
@canddy: ik schrok van je verhaal... zag net op het journaal dat er vandaag een nieuwe campagne is gestart tegen huiselijk geweld: "Nu is het genoeg!". Website: "nu is het genoeg." en telefoonnummer 0900 - 126 26 26. Maar probeer er eerst met je mentrix (en psychologe, politie, wie dan ook) erover te praten. Heel, heel veel sterkte!
OT: weer is ![]() Verder is V. lief en heb ik zin in komend weekend en meer muziek maken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-04-2007 om 21:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
liever het land door in een caravan en samen, dan rijk zijn en een knagend gevoel dat je met al je geld nooit rust hebt ![]() ![]() waarom reageer ik hier serieus op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb haar een brief geschreven, nog niet gegeven. ik wil nog even wachten, ze kan nu nog veel dingen en ze lijkt nog vrolijk, ik wil haar niet verdrietig maken met mijn brief ![]() Maandag begint ze met een ander soort chemo. Het is niet meer te genezen maar ze wil toch blijven vechten. Ik vind het zo moeilijk om haar zo hopeloos en zo ziek te zien. Maar ik ga samen met haar vriendje met haar mee. Ze was er tenslotte ook altijd voor mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wat erg zeg... Hoe oud is ze? *knuffelt* |
![]() |
||
Citaat:
Ze is pas 21 ![]() Ik haat mezelf dat ik me druk maak om zoiets als tentamen. Om mijn gezeik met mn eetstoornis en de ooh zo moeilijke beslissing of ik een pacemaker wil of niet. Dat is toch niets vergeleken bij wat zij heeft. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |