![]() |
|
![]() |
Owkeej, mun tweede nummer is af. Alweer een hardcore nummer.
Hijs alleen een stuk sneller dan Exhaustus (Mun eerste nummer). Hijs namelijk 195 BPM ![]() Ik hoop dat je het een goed nummer vind. Vertel me maar wat je er van vond. Je kan hier het nummer luisteren: http://artists.mp3s.com/artist_song/2779/2779308.html Alvast bedankt! Btw je kan ook nog naar Exhaustus luisteren (Mijn eerste nummer): http://artists.mp3s.com/artists/390/drazzic.html |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
1) Effecten. Overuse is niet goed, maar jij kunt wel wat reverbs gebruiken bijv. 2) EQing: No offence, maar je nummer2 klinken beiden alsof er ontzettend slechte of zelfs helemaal geen postmastering op gedaan is. Maak je uberhaupt wel gebruik van EQ's? 3) Zo te horen heb je overvloedig gebruik gemaakt van bekende of veel gebruikte samples. Creeër zelf eens wat of maak gebruik van originele samplepacks. Dit alles is zeker niet om je af te kraken, de nummers zijn zeker genig, hoe lang ben je er al mee bezig? Als je minder dan 3 jaar ermee bezig bent moet je zeer zeker verder gaan, aangezien je goed op weg bent, maar als je langer dan 3 jaar al bezig bent met muziek maken op de PC zou ik er als ik jou was niet veel tijd meer in steken.
||
![]() |
Citaat:
Speciaal voor jouw 2 directe links zodat je je niet moet aanmelden. Insania: http://tranceworld.deluxhosting.com/...%20Insania.mp3 Exhaustus: http://tranceworld.deluxhosting.com/...0Exhaustus.mp3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() volgens mij beginnen de meeste producers ook met hardcore, omdat dat zo makkelijk te maken is (tenzij je echt goede hardcore wilt maken). bovendien is reason niet zo heel moeilijk en klinkt 't toch wel ok. over insania: je kunt wel merken dat je nog niet zo lang bezig bent, maar kvind het niet slecht ofzo. kritiek heb ik natuurlijk wel ![]() het verdient geen originaliteitsprijs, en met panning/eq/reverb en al die dingen moet je ook nog wel oefenen. verder moet je proberen het melodietje wat meer structuur te geven, want 't lijkt nu op een paar willekeurig gekozen noten die worden herhaald. echte toonladders zijn namelijk veel koeler. een opbouw kon ik ook niet echt vinden. wat bovendien disillusion ook al zei; ga niet alleen gebruik maken van de reason-samplepacks, ga zelf aan de slag met (soft)synths. scheelt je later copyright gedoe (als je tenminste zo goed wordt dat je je nummers gaat uitbrengen enzo) en het is veel origineler. voor de rest klinkt het toch wel als 1 geheel, wat al heel wat is voor als je net bezig bent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jah Hardcore is wel het makkelijkste op producers gebied, ik ben nu bezig met trance (en hardcore ook nog) maar merk al wel dat het een stuk moeilijker is. Verder tja..mijn nummer word misschien al uitgebracht heb hem naar een wedstrijd gestuurt en de winnaar komt op plaat uit. Exhaustus bevalde ze iig al best goed, maar ja de kans is klein maar de kans is er wel ![]() En hoe zit dat dan met die copyrighted samples hoe moet ik dat verder doen? |
![]() |
|
I hate to breake it to you man , maare Hardcore is DOOD.
Elke boer met een mixer kan het ![]() sorry just not my cup of tea ![]()
|||
Citaat:
Verder zitten er in Reason zelf ook softsynths... Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja Hardcore is zeker dood, kijk maar naar afgelopen zaterdag hoe snel was Thunderdome uitverkocht? Hoe was de sfeer?? FANTASTISCH Dood wehahah ja misschien als je nooit verder komt dna je computer denk je dat het dood is maar ja wij weten wel beter. Het is niet dood maar underground, niet meer mainstream maar het lijkt er steeds meer op dat hardcore weer terug komt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je msn kunnen mij miss wat uitleggen
||
![]() |
Citaat:
Dat je in een echte studio komt kan me niks schelen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Reason v.2.0 neemt 3 cd's in beslag dus kan je beetj gaan kijken. Reason v.1.0.1. staat ook ergens op kazaa. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoals ik al eerder schreef vind ik het een makkelijke muzieksoort om mee te beginnen. Probeer jij maar eens een goedlopend DNB nummer te tracken met je computer... bij gabber maakt dat minder uit: als 't maar herrie is en beukt!
|
ik ben hem nu aan het downloaden
maak zelf al best wel een tijd muziek op de computer en heb ook een gabbernummer gemaakt zeg maar.. mischien kan ik wat kritiek geven...
||
Citaat:
jij moet nodig eens wat hardcore gaan downloaden want jij verstaat onder gabber waarschijnlijk carnavalsmuziek als daar is gabbertjuhhhhhhh rare gabbertjuhhhh maar dat is natuurlijk inderdaad koeieschijt ![]() oordeel maar als je weet wat echte hardcore is en dat het dood is is natuurlijk helemaal bull shit
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet echt mijn genre, ben meer voor teknogebeuk (hellfish enzo)...ik hou niet zo van dat trancedeuntje...Maar afgezien van dat vind ik je nummers niet fout...er kan alleen nog wat aan gesleuteld worden heb ik het gevoel...ik kan je geen tips geven omdat ik zelf geen ervaring heb met dit soort zaken, maar je nummers zijn wel ok
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
30 en 31 aug: Dynamo Outdoor, gratis 2 daags festival Eindhoven PieterB | 5 | 29-08-2008 05:40 | |
Muziek |
Strike in Time (oldskool hardcore/eurocore) zoekt drummer reeko | 14 | 01-01-2006 20:13 | |
Muziek |
harcore, speedcore, trance of dance of wat dan ook, wat is het verschil ??? miepie88 | 74 | 20-06-2005 22:45 | |
Muziek |
je nieuwste cd dark_poetry | 251 | 16-07-2003 18:09 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |