Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2007, 19:40
Swissgrl
Swissgrl is offline
ik heb dus afgelopen weekend met een meisje gezoend, best uitgebreid, maar er is niks speciaal gebeurd. geen seks ofzo, we zijn halfnaakt bij elkaar in elkaars armen in slaap gevallen.

alleen, ik heb al een vriendin waarmee het al niet zo goed gaat. het gevoel is weg, maar ik voel me nog wel fijn bij haar.

nu heb ik ook wat meer gevoelens voor dat ene meisje (waar ik mee gezoend heb), en met meer gevoelens bedoel ik, meer gevoelens dan voor mijn vriendin.

en ik wil het van de ene kant ook best uitmaken met mijn vriendin, en met die andere verdergaan (de wil is er ook van haar kant), maar ik heb net mijn vakantie geboekt met mijn vriendin. en dat is ook weer zo lullig en een dot geld.

wat moet ik doen?

ja, ik ben lesbisch ja
[QUOTE]Green Day schreef op 24-06-2005 @ 14:25 [/pl]: ik zweer het je :P ze is geniaal[/QUOTE] bla post-ster
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2007, 19:44
zeep007
zeep007 is offline
een relatie aanhouden om een vakantie is helemaal niet goed, en je vriendin aan het lijntje houden ook niet, vreemdgaan ook niet.

Conclusie; uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 20:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 17-04-2007 @ 20:44 :
een relatie aanhouden om een vakantie is helemaal niet goed
True
Oud 17-04-2007, 20:05
hellebel
hellebel is offline
ja en daarnaast, misschien wil dat nieuwe meisje wel mee
Oud 17-04-2007, 20:51
Chasin'
Chasin' is offline
je hoort gewoon niet vreemd te gaan, ook al gaat het slecht in een relatie, het hoort niet. Je had er op z'n minst met je vriendin over kunnen praten (jullie relatie) voordat je met een ander zoend. Nou vind ik dat je het moet uitmaken want het hoort gewoon niet in een relatie. Dat meisje wat nu je vriendin is verdiend wel wat beters als jou.. Iemand die niet vreemdgaat in tijden dat het slecht gaat..

Je moet het al helemaal niet aanlaten vanwege een vakantie.. zoals al gezegd, misschien kun je je nieuwe vlam meeneme?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Swissgrl schreef op 17-04-2007 @ 20:40 :
wat moet ik doen?
dumpen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 21:55
wup
wup is offline
Om die vakantie moet je het niet aan laten nee.. Zo leuk is een vakantie samen dan sowieso niet meer lijkt me.
Als het al is betaald.. ga je toch gewoon met iemand anders? Betaalt die gene gewoon het deel wat je vriendin moe(s)t betalen

Misschien kan je 'nieuwe vriendin in spe' wel mee

Uitmaken is trouwens altijd lullig.. of er nou een vakantie in beeld is of niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 22:21
Toet0r
Toet0r is offline
ik zou het ook uitmaken. Je voelt meer voor die ander, zeg je zelf al. Alleen om een vakantie moet je het niet aan houden, je (of je vriendin) kan idd ook met iemand anders op vakantie en het lijkt me niet dat je vakantie nog echt leuk is als je alleen maar op vakantie gaat omdat het je geld heeft gekost.
Daarnaast vind ik vreemdgaan echt té slecht en genaait voor je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 06:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoelang heb je al een relatie?
Ik kan me best voorstellen dat je de spanning mist. Maar om dat nou meteen bij een ander te zoeken!
Bovendien: wie zegt dat het met het nieuwe meisje net zo leuk wordt als met je vriendin? Van je vriendin ken je alle nare eigenschappen. Met dat meisje heb je een nacht gepraat.

Denk dus goed na over je keuze. Als je relatie sowieso al niet meer goed zit, kun je er of aan werken of het uitmaken. Verbreek dan in ieder geval wel het contact met dat meisje en vertel je vriendin hierover. Als je liever met dat andere meisje verder wilt, kan dat ook. Maar denk hier goed over na, want nu is alles nog leuk en spannend, maar straks besef je dat je huidige vriendin stiekem toch leuker was.

Laat je in ieder geval niet tegenhouden door die vakantie. Jouw vriendin kan altijd iemand anders meenemen of jij neemt iemand anders mee. Desnoods verkoop je de vakantie via internet, als niemand meer wil, of annuleer je hem.
Oud 18-04-2007, 06:27
Verwijderd
nu heb ik ook wat meer gevoelens voor dat ene meisje (waar ik mee gezoend heb), en met meer gevoelens bedoel ik, meer gevoelens dan voor mijn vriendin.

Het lijkt alsof je het antwoord zelf al weet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:19
Verwijderd
Op vakantie gaan met je vriendin en kijken of het nog wat wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 06:50
WolterB
WolterB is offline
Jouw gevoelens zijn minder, je heb met iemand anders gezoend, wat vreemdgaan is. Uitmaken dus, want hiermee doorgaan lijkt me verre van slim.
Oud 19-04-2007, 06:55
dallie
dallie is offline
Deze relatie is kapot... het is kut voor haar... maar beter vroegtijdig zeggen dat ze nog iemand anders kan vinden.

Oh ja, het is vrij fatsoenlijk om aan te bieden om haar reis over te nemen of dat ze jouw reis mag overnemen. Dat het haar keus is zeg maar of zij nog met iemand anders gaat of jij met iemand anders.
Oud 19-04-2007, 08:00
madelief21
madelief21 is offline
Ja, maar ja.... misschien komt het gevoel nog terug neem aan dat je wel heel wat meegemaakt hebt met je huidige vriendin. Laat je je niet een beetje overvallen door een gevoel voor dit meisje.... je weet nooit hoor.... ik zou er nog maar eens goed over na denken.... niet zomaar iets wegdoen

x
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 08:38
zeep007
zeep007 is offline
als die vriendin haar nog wil he, ik bedoel eerst vreemdgaan enzo
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 08:49
juno
juno is offline
Het is pas echt lullig om op vakantie toneel te spelen, en het erna pas uit te maken. Hoe denk jij dat je vriendin dan op die vakantie terug zal kijken?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Swissgrl schreef op 17-04-2007 @ 20:40 :
ik heb dus afgelopen weekend met een meisje gezoend, best uitgebreid [...] we zijn halfnaakt bij elkaar in elkaars armen in slaap gevallen.
Citaat:
maar er is niks speciaal gebeurd
Uhm.. er is dus wel iets speciaals gebeurd.

Verder is het logisch dat een nieuw persoon wat meer gevoelens bij je aan kan wakkeren, maar als je erover nadenkt en dat relativeert dan weet je dat het komt omdat het nieuw is en dat die gevoelens ook gewoon weer kunnen verdwijnen, net als bij je huidige vriendin gebeurd is.
De vraag is eigenlijk hoeveel waarde jij hecht aan je huidige relatie.. zie jij haar echt als een soulmate, wil je met haar verder, vind je haar ontzettend belangrijk en zou je niet zonder haar kunnen? Als dat zo is dan zou ik het zonde vinden om dat op te geven voor iets hormonaals, althans, zo zie ik dat En als je niet op die manier waarde hecht aan je huidige vriendin dan kun je het beter uitmaken.

Die vakantie heeft er in ieder geval totaal niks mee te maken, dat moet je niet gaan meewegen in je beslissing.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 13:34
elledc
elledc is offline
die swissgirls en swissboys zijn allemaal dezelfde
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 18:28
jacob_slomp
jacob_slomp is offline
bij mij is het ook net uit gegaan terwijl we samen vakantie geboekt hebben... zij heeft ondertussen al weer andere kerel gehad maar we gaan nog wel samen op vakantie... kweet niet of dat daar ook een oplossing is...
Oud 19-04-2007, 18:53
Verwijderd
zal wel een topvakantie worden!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten