Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 20:11. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon ff in de winkels gaan kijken welke controller(s) je het fijnst in de hand vindt liggen. Als je echt iemand bent die veel met vrienden speelt zou ik de Wii halen, als je ook veel alleen speelt(op internet) zou ik de X360 halen, IMO beter in vergelijking met de prijs(en Halo 3 ![]() ![]() ohja, nog iemand hier die ook een Halo 3 BETA code heeft(gewonnnen)?
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyway, ik heb nu zelf een xbox 360, nadat ik altijd nintendo heb aangehangen. Ik vind de besturing van de Wii helemaal niet zo geweldig, de kwaliteit van de Wii zelf schijnt nogal tegen te vallen in vergelijking met de andere consoles, en het begint nu écht irritant te worden dat de Wii totaal niet te verkrijgen is. ![]() De ps3 is gewoon te duur voor een console. Bovendien verwacht ik dat dat blue ray systeem een nogal nutteloze toevoeging is. En er zijn voor alle 3 de consoles nog te weinig goede spellen uit. |
![]() |
||
Citaat:
ach je nick en sig zeggen genoeg. laat maar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook denk ik niet dat de Wii in prijs moet gaan dalen om de concurrentie aan te kunnen gaan met de rest; hij is al de goedkoopste en tot nu toe ook zeer populair. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk kun je de wii, 360 en ps3 met elkaar vergelijken ![]() Het argument wat ik hier te vaak hoor naar mijn mening is dat de ps3 een goeie keus is omdat hier de meeste spellen op zullen uitkomen. Dit denken mensen alleen maar omdat dit op de ps2 ook het geval was. De reden waarom dit niet een 2e(of eigenlijk 3e, aanbod psx was ook huge) keer hoeft te gebeuren is omdat spelaanbod niet zo veel te maken heeft met het feit dat het de playstation is, maar met het feit of de mensen die de spelletjes maken hun geld er wel terug op kunnen verdienen. En omdat de ps3 nog geen grote userbase heeft en duur is om voor te ontwikkelen zou ik hier nog niet zo zeker van zijn. Voor de rest moet je kijken wat je wilt, als je snel een console wilt en je houd van online gaming, dan is de 360 een must. Wil je gewoon lekker gamen zonder toeters en bellen is de wii een must. Mensen zeggen dat de stroom games nog matig is, maar als ik lees wat er allemaal in de maak is en welke studio's zich allemaal zijn gaan richten op de wii denk ik dat dit wel goed komt. Als je de ps3 wil zou ik sowieso nog effe wachten, al ziet de ps3 er wel sick uit op hd(360 nooit in hd gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens het journaal ontbraken bij de laserstralen bepaalde beschermkussentjes. Microsoft zegt de consumenten geen nieuwe console te geven maar ze gaan wel de consumenten "helpen". k weet niet hoe. Maar voorlopig hoef ik geen xbox meer ![]() Edit: Maar dit alles pas nadat Radar microsoft had geconfronteerd met 1000 klachten van xboxgebruikers. Typisch.
Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 15:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En de krassen worden idd veroorzaakt door de lens; deze schuurt dan langs de cd omdat hij zich niet op tijd kon herstellen ofzo. Stootkussentjes zouden dit normaal moeten opvangen, maar die zijn er dus niet.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet gewoon je tray open doen en dan zie je meteen of je een toshiba-samsung hebt of een hitachi.
http://www.xbox360-hacks.com/images/...dvd-drives.jpg De toshiba-samsung xboxen zijn de eerste generatie en hebben nogal problemen. Die van mij is nu na een jaar ook kapot gegaan. 3 rode lampjes branden. Schijnt nogal een bekend probleem te zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat: