Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 16:35
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Wel mensen ik zit dus met een dilemma, de titel geeft het eigenlijk al weg denk ik: ik wil een nieuwe spelcomputer aanschaffen en ik weet niet welke.

Ik ben altijd Nintendo-aanhanger geweest (heb SNES, N64 en Gamecube), maar ik irriteerde me de laatste jaren zo ontzettend aan al die leuke spellen die alleen op PS2 en X-Box uitkwamen.
Eigenlijk ben ik bang dat dit bij de volgende generatie niet zal veranderen, bovendien vrees ik dat die Wii-remote gaat tegenvallen, zeker bij spellen die niet van Nintendo zelf zijn...
Maar de Wii heeft natuurlijk wel twee grote pluspunten: de prijs en het feit dat er Zelda-spellen op uitkomen (dat is voor mij zo'n groot feit dat het apart gemeld wordt

De PS3 lijkt me ook heel vet, maar die is zo ongelooflijk schandalig duur. De voordelen zijn hier, zoals ik het zei: de betere graphics en de grotere keus aan spellen.
De nadelen: de extreem hoge prijs en geen Zelda
De X-Box 360 heeft ongeveer dezelfde voor- en nadelen...
Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat nou concreet het verschil is tussen de PS3 en de X-box 360, de verschillen tussen deze twee en de Wii lijken vele malen groter te zijn.
Kijk ik ken de cijfertjes natuurlijk maar dat zegt me eerlijk gezegd ook niet zo veel.
Oh en HD-DVD en Blueray kunnen me eerlijk gezegd allebei gestolen worden, dus dat hoeft niet genoemd te worden als argument. Het gaat me puur om het gamen.

twijfel twijfel.

Kunnen jullie niet wat advies geven? Wat jij goed vind aan de spelcomputer die jij hebt, wat je minder vindt, en wat je mij zou aanraden etc.
Oud 12-04-2007, 16:47
Ieke
Ieke is offline
Ik zou zelf het liefste een ps3 en een wii hebben. Maar aangezien ik de ps3 wel erg duur vind en allebei ook echt geen optie is heb ik een wii staan. Op dit moment valt het aanbod toch wat tegen, maar er komen er wel wat aan die ik zou willen spelen. Ik heb me erg vermaakt met Zelda TP op de wii en ik ben achteraf ook blij dat ik die voor de wii gehaald heb en niet voor de GC.
Een combinatie is imo de beste keuze (en dan een ps3 en een wii, ondanks dat ook het aanbod voor de ps3 op dit moment omdat hij net uit is nog wat magertjes is. Maar ik denk dat dat wel goed komt). Maar daar moet je wel het geld voor hebben.
Oud 12-04-2007, 16:59
Verwijderd
De PS3 is niet súper duur in vergelijking met de consoles vroeger. Hij is wel de duurste van de drie, dat wel. Ik wacht sowieso tot er een wat breder spellenaanbod is, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar de PS3, simpelweg omdat ik dat zo gewend ben.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Xbox 360 + een WII. Het is het gewoon niet waard om 600 euro te dokken voor een multimediaset met een geforceerd nieuw DVD-format.

Sony is, behalve dat de PS3 nauwelijks verbetering biedt ten opzichte van de 360, ook wel eens toe aan een beetje nederigheid. En wij Europeanen mogen wel eens wat minder aan hun lul hangen.

Ik zal ze verder niet afrekenen op het huidige (kut)aanbod.
Oud 12-04-2007, 17:11
Dinalfos
Dinalfos is offline
Overigens, de Gamecube Turbo Wii zou ik ook nog even laten liggen. Ondanks de beweringen van Reggie, zal er wel degelijk sprake zijn van een langdurige, Gamecube-achtige game draft. Bovendien is het nog maar even afwachten of de zogenaamd revolutionaire controls van de WII de creativiteit van developers daadwerkelijk gaan prikkelen, in plaats van remmen. Tot nu nodigen ze alleen nog maar uit tot gemakzucht en gimmicks.

Maar ja, ondanks dat is het op de lange termijn wel de moeite waard om er eentje in huis te halen. Al is het alleen maar vanwege Nintendo's eigen toppers.
Oud 12-04-2007, 18:18
Vork
Vork is offline
Zelf heb ik een PS3 en ben er erg content mee. Ok, het gamesaanbod is (nog) erg karig. Maar goed, dat is bij elke beginnende console.

De Wii vind ik persoonlijk meer een gadget; leuk om eens te doen en dan weer stof te laten happen. En daarnaast wil ik niet actief gamen. Ik speel op een console om lam op een bank te zitten. Als ik met mijn armen wil zwieren, dan masturbeer ik wel.

Xbox360 is ook niet veel mis mee, maar als ik kijk naar het huidige gamesaanbod van Xbox360 (die inmiddels al een tijd uit is) dan loop ik er ook totaal niet warm voor. Hooguit Gears of War en Dead Rising.

PS3 doet mij gewoon meer (natuurlijk ook te danken aan de PS2, perfect apparaat) en ik heb hier gewoon meer toekomst vertrouwen in. Daarnaast een knap staaltje designkunst.
Oud 12-04-2007, 18:29
Verwijderd
360, puur vanwege xbox live en de fijne controller.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-04-2007 @ 18:11 :
Overigens, de Gamecube Turbo Wii zou ik ook nog even laten liggen. Ondanks de beweringen van Reggie, zal er wel degelijk sprake zijn van een langdurige, Gamecube-achtige game draft. Bovendien is het nog maar even afwachten of de zogenaamd revolutionaire controls van de WII de creativiteit van developers daadwerkelijk gaan prikkelen, in plaats van remmen. Tot nu nodigen ze alleen nog maar uit tot gemakzucht en gimmicks.

Maar ja, ondanks dat is het op de lange termijn wel de moeite waard om er eentje in huis te halen. Al is het alleen maar vanwege Nintendo's eigen toppers.
eigenlijk haat ik je om wat je zegt, maar ik moet je gelijk geven
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:30
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-04-2007 @ 20:14 :
eigenlijk haat ik je om wat je zegt, maar ik moet je gelijk geven
Het doet mij meer pijn dan jou

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 19:36
one.
one. is offline
Ik zou een Wii + XBox 360 kopen, het kost niet veel meer (minder?) dan een PS3.
Oud 12-04-2007, 19:56
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 12-04-2007 @ 20:36 :
Ik zou een Wii + XBox 360 kopen, het kost niet veel meer (minder?) dan een PS3.
inderdaad.
Als ik jou was zou ik gewoon ff in de winkels gaan kijken welke controller(s) je het fijnst in de hand vindt liggen.
Als je echt iemand bent die veel met vrienden speelt zou ik de Wii halen, als je ook veel alleen speelt(op internet) zou ik de X360 halen, IMO beter in vergelijking met de prijs(en Halo 3 )

ohja, nog iemand hier die ook een Halo 3 BETA code heeft(gewonnnen)?
Oud 13-04-2007, 04:14
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-04-2007 @ 18:11 :

Tot op zekere hoogte waar, maar een game als SSX Blur gaat hier toch weer tegenin....Ik heb een wii en ben er superblij mee. Ik zou graag ook een ps3 hebben, maar die is voor mij gewoon niet te betalen nu.
Oud 13-04-2007, 05:46
owlbeer
owlbeer is offline
Hmz ik had eerst een PSX en toen een xbox maar nu, hmz.

Ik denk dat als ik een nieuwe zou kopen dat ik dan een PS3 aan zou schaffen. Betere games, nu ook een goed mediaplatform en tsja, die controller.

Maar goed de 360 lijkt me ook een prima console en die is goedkoper. Ik zou hem alleen niet kopen.
Oud 13-04-2007, 10:15
gaming champion
gaming champion is offline
PS 3 !!!!!
omdat het nu gewoon de beste is,
de 360 wordt al ouder en de wii besturing hapert vaak
Oud 13-04-2007, 10:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
gaming champion schreef op 13-04-2007 @ 11:15 :
PS 3 !!!!!
Ja, ouderdom maakt een product ook echt slecht (en zeker als met ouderdom een paar maanden bedoeld wordt).

Anyway, ik heb nu zelf een xbox 360, nadat ik altijd nintendo heb aangehangen. Ik vind de besturing van de Wii helemaal niet zo geweldig, de kwaliteit van de Wii zelf schijnt nogal tegen te vallen in vergelijking met de andere consoles, en het begint nu écht irritant te worden dat de Wii totaal niet te verkrijgen is. Ik vermoed bovendien dat de Wii relatief snel z'n prijs omlaag zal gooien. Als ze de concurrentie ook maar enigszins aan willen gaan zullen ze wel moeten.

De ps3 is gewoon te duur voor een console. Bovendien verwacht ik dat dat blue ray systeem een nogal nutteloze toevoeging is.

En er zijn voor alle 3 de consoles nog te weinig goede spellen uit.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 12:56
Rioto
Citaat:
PS 3 !!!!!

ach je nick en sig zeggen genoeg. laat maar
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
PS 3 !!!!!
Besturing hapert vaak? Ik heb de Wii nu vanaf december en nog nooit een hapering meegemaakt.

Ook denk ik niet dat de Wii in prijs moet gaan dalen om de concurrentie aan te kunnen gaan met de rest; hij is al de goedkoopste en tot nu toe ook zeer populair.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 13:12
Ieke
Ieke is offline
Ik heb ook geen problemen gehad met de besturing van de wii. Het is wennen, maar ik vind het echt heel gaaf. Laatst ook een een of ander racespel mee gespeelt (sturen door schuin houden) en dat was echt heel gaaf. Wennen, zeker als je een gewone controller gewent bent, maar in sommige opzichten echt een verbetering. Ik vond TP op de wii veel prettiger spelen dan bijvoorbeeld WW op de GC. Je hoefde gelukkig ook niet te gaan staan en enorme slagen te maken zoals met wiisports en ik vond het vanuit mijn luie stoel prima spelen.
Oud 13-04-2007, 13:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-04-2007 @ 14:04 :
Besturing hapert vaak? Ik heb de Wii nu vanaf december en nog nooit een hapering meegemaakt.

Ook denk ik niet dat de Wii in prijs moet gaan dalen om de concurrentie aan te kunnen gaan met de rest; hij is al de goedkoopste en tot nu toe ook zeer populair.
Eerder uitgekomen, plus zoals je zelf al zegt: het is de goedkoopste. Ouders zullen eerder de Wii geven aan kinderen (+ alle mario-like spelletjes erop) dan een console van 600 euro. En zo dus ook een hoop andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:10
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Is de WII uberhaupt wel te vergelijken met de ps3 en Xbox360? Prijs, doelgroep, spelaanbod, capaciteiten etc verschillen, of zit ik er naast?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:48
Verwijderd
Nintendo had inderdaad als doel om zich te onderscheiden, en zodat het dus niet meer vergeleken kon worden met de xbox of de ps3..
maar ik denk dat dat toch wel gebeurt. Er komen voor alle consoles games uit, enige verschil is dat de Wii ze anders bestuurt..

Ben toch van mening dat een combi Wii+360 nogsteeds een gouden greep is, en nieteens zo uitermate duur
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:22
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef op 13-04-2007 @ 19:10 :
Is de WII uberhaupt wel te vergelijken met de ps3 en Xbox360? Prijs, doelgroep, spelaanbod, capaciteiten etc verschillen, of zit ik er naast?
Als je moet kiezen, dan moet je ze wel vergelijken.
Oud 14-04-2007, 17:59
Verwijderd
ik zou dan toch echt voor een xbox360 gaan, ik dacht dat t niet zou lukken, maar dat ding heeft me echt overtuigt, game-aanbod, zowel nieuwe concepten die erop uit zijn gekomen, graphisch prima prijs is ook goed, en de goedkoopste oplossing om gta4 te spelen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 18:02
drukknoopje
drukknoopje is offline
vandaag heeft microsoft toegegeven dat de xbox krassen maakt op de cd's.... imo zou het ideaal zijn om een Wii en een PS3 te hebben.
Oud 14-04-2007, 20:38
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 14-04-2007 @ 19:02 :
vandaag heeft microsoft toegegeven dat de xbox krassen maakt op de cd's.... imo zou het ideaal zijn om een Wii en een PS3 te hebben.
Krassen?!! Dat moet ik niet hebben, is dat echt zo? En is er wat aan te doen?
Oud 14-04-2007, 21:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gewoon afwachten tot het nieuwste model verschijnt. Dat soort foutjes zijn er dan meestal uitgehaald.

Overigens wel een intrieste zaak dat Microsoft zo lang heeft durven volhouden dat het de schuld van de consument was. Ontzettend typisch weer.
Oud 15-04-2007, 11:35
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 14-04-2007 @ 21:38 :
Er is idd een probleem met krassen, maar het is wat ik als laatste heb begrepen niet zo groot en het is nog compleet onduidelijk hoe dit komt.

En natuurlijk kun je de wii, 360 en ps3 met elkaar vergelijken

Het argument wat ik hier te vaak hoor naar mijn mening is dat de ps3 een goeie keus is omdat hier de meeste spellen op zullen uitkomen. Dit denken mensen alleen maar omdat dit op de ps2 ook het geval was. De reden waarom dit niet een 2e(of eigenlijk 3e, aanbod psx was ook huge) keer hoeft te gebeuren is omdat spelaanbod niet zo veel te maken heeft met het feit dat het de playstation is, maar met het feit of de mensen die de spelletjes maken hun geld er wel terug op kunnen verdienen. En omdat de ps3 nog geen grote userbase heeft en duur is om voor te ontwikkelen zou ik hier nog niet zo zeker van zijn.

Voor de rest moet je kijken wat je wilt, als je snel een console wilt en je houd van online gaming, dan is de 360 een must.

Wil je gewoon lekker gamen zonder toeters en bellen is de wii een must. Mensen zeggen dat de stroom games nog matig is, maar als ik lees wat er allemaal in de maak is en welke studio's zich allemaal zijn gaan richten op de wii denk ik dat dit wel goed komt.

Als je de ps3 wil zou ik sowieso nog effe wachten, al ziet de ps3 er wel sick uit op hd(360 nooit in hd gezien)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 12:19
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 15-04-2007 @ 12:35 :
Er is idd een probleem met krassen, maar het is wat ik als laatste heb begrepen niet zo groot en het is nog compleet onduidelijk hoe dit komt.

Volgens het journaal ontbraken bij de laserstralen bepaalde beschermkussentjes. Microsoft zegt de consumenten geen nieuwe console te geven maar ze gaan wel de consumenten "helpen". k weet niet hoe. Maar voorlopig hoef ik geen xbox meer.

Edit: Maar dit alles pas nadat Radar microsoft had geconfronteerd met 1000 klachten van xboxgebruikers. Typisch.

Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-04-2007 @ 22:34 :
Gewoon afwachten tot het nieuwste model verschijnt. Dat soort foutjes zijn er dan meestal uitgehaald.

Overigens wel een intrieste zaak dat Microsoft zo lang heeft durven volhouden dat het de schuld van de consument was. Ontzettend typisch weer.
Ja, dat vind ik heel kwalijk. Maar ook nu ze geen nieuwe apparaten willen geven aan mensen met een apparaat dat krassen veroorzaakt. Laat staan nieuwe spellen. Wel goed dat sommige winkels ze wel willen omruilen, maar toch.

(En de krassen worden idd veroorzaakt door de lens; deze schuurt dan langs de cd omdat hij zich niet op tijd kon herstellen ofzo. Stootkussentjes zouden dit normaal moeten opvangen, maar die zijn er dus niet.)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 15:09
Rooster
Rooster is offline
Wii:
-goedkoper
-origineler
-leuker soort games
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 16:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 14-04-2007 @ 21:38 :
Ja, maar volgens mij alleen bij de X-Box 360 met één bepaalde speler erin.
Oud 15-04-2007, 17:04
Verwijderd
En welke mag dat zijn dan?
ik speel sowieso geen dvd's af op mn 360(wel op de gewone trouwens).. en als de games dood gaan, dan ga ik wel terug..

Heb trouwens idd wel vaak dat er disk errors zijn, vooral bij gears of war, en TDU..
bij de andere games is het nooit een probleem, misschien dat die 2 net kapot gemaakt zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-04-2007 @ 18:04 :
En welke mag dat zijn dan?
[...]
De TSST-drive, problemen doen zich vooral voor bij Xbox'en die eind vorig jaar zijn geproduceerd.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 17:25
Verwijderd
Eind vorig jaar geproduceerd, maar dan lagen ze denk niet eind vorig jaar ook al in de winkel(doet schietgebedje)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 18:08
CrazY G
CrazY G is offline
Je moet gewoon je tray open doen en dan zie je meteen of je een toshiba-samsung hebt of een hitachi.
http://www.xbox360-hacks.com/images/...dvd-drives.jpg

De toshiba-samsung xboxen zijn de eerste generatie en hebben nogal problemen.
Die van mij is nu na een jaar ook kapot gegaan. 3 rode lampjes branden. Schijnt nogal een bekend probleem te zijn
Oud 15-04-2007, 18:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 15-04-2007 @ 19:08 :
Je moet gewoon je tray open doen en dan zie je meteen of je een toshiba-samsung hebt of een hitachi.
http://www.xbox360-hacks.com/images/...dvd-drives.jpg

De toshiba-samsung xboxen zijn de eerste generatie en hebben nogal problemen.
Die van mij is nu na een jaar ook kapot gegaan. 3 rode lampjes branden. Schijnt nogal een bekend probleem te zijn
Hoe zie je dat dan?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 15-04-2007 @ 19:20 :
Hoe zie je dat dan?
Copy-paste de link en zie 't plaatje met de verschillen (hitachi is te herkennen aan een paar 'gaten' in de lade, die van samsung heeft geen gaten)

Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 08:42
Rioto
xbox 360:

- betere games
- Xbox live
- Xbox live arcade games
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 15:14
Choke
Choke is offline
Citaat:
Rioto schreef op 16-04-2007 @ 09:42 :
xbox 360:

- betere games
- Xbox live
- Xbox live arcade games
krassen op je cd!!
stel je voor.. een kras op je groednieuwe Halo 3 game... *snikt*
Oud 16-04-2007, 15:38
one.
one. is offline
Citaat:
Choke schreef op 16-04-2007 @ 16:14 :
krassen op je cd!!
stel je voor.. een kras op je groednieuwe Halo 3 game... *snikt*
De fout zal er nu wel uit zijn gehaald, en tegen de tijd dat Halo 3 uitkomt zeker.
Oud 16-04-2007, 18:03
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
1st of all, ik ben geen pro sony man, maar ff om het gezeik van PS3 is zo duur, hoeveel kostte de PS2 ook alweer bij de launch?
Oud 16-04-2007, 18:20
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 16-04-2007 @ 19:03 :
1st of all, ik ben geen pro sony man, maar ff om het gezeik van PS3 is zo duur, hoeveel kostte de PS2 ook alweer bij de launch?
Dat was ook te idioot voor woorden. Ik zou zo'n bedrag ook nooit voor een consolle betalen (iig niet als ik naar mijn huidige budgetten kijk en dat geld denk ik wel voor de meesten van ons)
Oud 16-04-2007, 18:26
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
ook te veel
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 17:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
ongeveer 1200,- Gulden
Net als de eerste Playstation.
Oud 18-04-2007, 06:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 15-04-2007 @ 12:35 :
Wil je gewoon lekker gamen zonder toeters en bellen is de wii een must. Mensen zeggen dat de stroom games nog matig is, maar als ik lees wat er allemaal in de maak is en welke studio's zich allemaal zijn gaan richten op de wii denk ik dat dit wel goed komt.
Voorbeeld
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 08:42
Verwijderd
Ik heb zelf op dit moment een 360 en ik moet zeggen dat ik er zelf eerlijk gezegd teleurgesteld in ben. In eerste instantie was ik heel enthousiast, het was immers next-gen en ookal heb ik zelf geen hdtv, de graphics waren echt mooi. De eerste keer dat ik buitenkwam in Oblivion bijvoorbeeld is een moment dat ik nooit zal vergeten, prachtig.
X-Box Live heb ik een maandje gold geprobeerd. Het zit heel mooi in elkaar, de marketplace werkt fijn etc. Maar je moet ervoor betalen.
Nou ben ik zelf één van de mensen met een 360 die krassen maakt en daar baal ik sowieso ontzettend van. Ik ben nu al bezig met mijn 2e Oblivion en Hitman: Blood Money zal er ook aan moeten geloven binnenkort.
Wat mij daarnaast gewoon heel erg tegenstaat is dat ik, met het oog op de toekomst, bij een 360 uiteindelijk minstens zoveel kwijt ben als bij een ps3. Allereerst zal ik uiteindelijk de HDDVD-speler moeten kopen. Uiteindelijk zullen de ontwikkelaars steeds mooiere en grotere spellen willen maken en zullen die dingen toch gebruikt gaan worden. Is opzich niet erg, ware het niet dat dat ding 200 euro kost. Dan kom je al op 600 euro, wat gelijk staat aan de ps3.
Wat me ook erg tegenstaat is de X-Box 360 Elite die uit gaat komen. Een nieuwe console of handheld uitbrengen is niet zo erg, dat heeft Nintendo bijvoorbeeld ook gedaan met de DS. Maar er worden, naar mijn mening, best grote aanpassingen gemaakt en dat vind ik best genaaid eerlijk gezegd.
Ik heb laatst een website gezien (ik kan de link nu even niet vinden maar zodra ik hem heb edit ik wel even) waarbij je kon vergelijken of je met de 360 of de ps3 uiteindelijk voordeliger uit was (en dan kon je verschillende opties aanvinken) en over het algemeen was de ps3 goedkoper.
Voordelen voor mij aan de ps3 zijn dat online gamen gewoon gratis is, hij moet heel veel potentie hebben, je hoeft geen speciale producten aan te schaffen iets erop aan te sluiten. Waar bij de 360 een microsoft headset gekocht moet worden of een microsoft memorycard kan bij de ps3 een willekeurige headset erop en een usb-stick.
Ik zou uiteindelijk, als ik alles zo bekijk voor een ps3 kiezen, maar niet direct. Ik heb nu al een 360 dus ik ga van de zomer eerst een WII kopen en dan over een jaartje oid een ps3.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 09:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
PS3 on-line gaming is misschien gratis, maar ook zwaar inferieur aan Xbox-Live.

Bovendien moet je als je een echte technophile bent wel degelijk het een en ander aanschaffen voor de PS3. Persoonlijk hoef ik die onzinnige HD-shit, zo'n stomme headset en andere overbodige tech-rommel niet te hebben. En dan is de 360 veel goedkoper.
Oud 18-04-2007, 11:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Allereerst zal ik uiteindelijk de HDDVD-speler moeten kopen. Uiteindelijk zullen de ontwikkelaars steeds mooiere en grotere spellen willen maken en zullen die dingen toch gebruikt gaan worden. Is opzich niet erg, ware het niet dat dat ding 200 euro kost.
Die kans acht ik erg klein, ook als ik kijk naar hoe dit soort dingen in het verleden zijn gelopen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:48
Rioto
Citaat:
Rioto schreef op 16-04-2007 @ 09:42 :
xbox 360:

- betere games
- Xbox live
- Xbox live arcade games
- downloadable contents
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 18-04-2007 @ 12:14 :
Die kans acht ik erg klein, ook als ik kijk naar hoe dit soort dingen in het verleden zijn gelopen.
Daar wacht ik inderdaad wel mee, anders tot de volgende generatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten