Advertentie | |
|
![]() |
|
pffhhh als ik zou weten dat hij een vriendin had en dat hij toch bij haar zou blijven, dan zou ik niet eens met hem zoenen! Dan wordt je toch gewoon gebruikt!!!
Ook al zou ik m nog zo leuk vinden, als hij een vriendin heeft en hij er alleen zin in heeft als het hem uitkomt, no way.. dan zoekt hij maar iemand anders daarvoor..
|
![]() |
Nou, ik zou het in eerste instantie absoluut niet doen als zijn vriendin ook een vriendin van mij zou zijn. Zoiets is gemeen.
Maar als ik die meid niet zou kennen, en hij gaf aan dat hij het écht wilde, én ik zou hem superleuk vinden, dan zou ik het doen. Er zit dan duidelijk toch iets niet goed in hun relatie en hij is er zelf bij. Maar zodra zijn vriendin mij iets zou vragen, zou ik eerlijk zijn. Jammer voor hem, maar dan ga ik niet liegen. En ik zou ook niet naar zijn regeltjes gaan handelen. Kom op, ik ben ook een mens! |
![]() |
|
![]() |
het is heel makkelijk om te ZEGGEN dat je al het contact verbreekt en dat is misschien ook wel beter, maar wacht maar totdat het je zelf overkomt
ik was echt zwaar verliefd op hem, we hadden al iets gehad een halfjaar daarvoor. ik voelde in ieder geval nog vreselijk veel voor hem en hij ook voor mij, zo liet hij merken. Het kwam niet alleen van mijn kant. Uiteindelijk ging het toch mis, vraag me niet waarom alsjeblieft, ik wordt, na een kleine 2 jaar, nog steeds ontzettend verdrietig en boos als ik eraan terugdenk, ook al heb ik nu een nieuwe vriend waar ik echt ontzettend verliefd op ben en waarmee het ontzettend geweldig is. als ik het toen had gekund, had ik het contact verbroken, dat was beter geweest, maar vergis je er niet in, dat is echt verschrikkelijk moeilijk...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? Missy | 500 | 19-09-2007 21:53 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan Ici-Paris_# | 41 | 27-06-2005 14:15 | |
Liefde & Relatie |