Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 16:07
stepje2
stepje2 is offline
Stel: een jongen zegt dat ie je leuk vindt (en jij hem ook), maar hij heeft een vriendin en wil ook bij haar blijven. Hij gaat wel 4x, van zichzelf bewust, vreemd met je! Maar ja, het moet natuurlijk wel geheim blijven, dus hij bepaald wanneer er iets gebeurd.

Wat doe jij (als degene met wie hij vreemdgaat):
- alle contact verbreken omdat dat makkelijker is voor jezelf (geen verleiding, je laat jezelf niet aan het lijntje houden), gewoon vrienden zijn blijkt steeds anders af te lopen

- contact behouden (telefoon, msn) maar hem mijden (je hoeft hem niet tegen te komen omdat hij een plaats naast de plaats waar jij woont, woont) en zeker niets afspreken

- gewoon genieten en er verder weinig waarde aan hechten

En zou jij het geheimhouden? Of zou je hem “terugpakken” omdat hij juist wil dat het geheim blijft, hij bepaald wanneer iets wel of niet mag (i.v.m. met geheimhouding) en je in zekere zin aan het lijntje blijft houden (ook al ga je er zelf in mee)?

Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 18:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2002, 16:12
Verwijderd
Heb een beetje respect voor jezelf en zeg hem wat voor een onbetrouwbaar stuk vreten het is.

Terugpakken hoeft niet per sé, krijg je alleen maar gezeik mee. Meng je nooit in andermans relaties.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 17:52
Verwijderd
ik zou niks tege zun vriendin zegge.. maar ik zou wel als hij steeds weer bij me terug komt hem tog lekker hard de waarheid zegge... net doen of ik em nooit gekent hebt!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 19:26
Optima
Optima is offline
ik zou met hem ongaan, en er vervolgens ook nog iemand ander op na houden

nee, serieus: dump him before he dumps you
Oud 13-10-2002, 19:53
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik zou eisen dat ie het uitmaakt met zn vriendin, en/of dat ie ut iig tegen haar zegt. Als hij ut niet doet doe ik ut.
Oud 14-10-2002, 13:15
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Dumpen! Ik ben geen stuk speelgoed waar ie mee kan spelen als HIJ zin heeft... Nee wat bereik je nou met zoiets. Ik zou wel m'n mond houden tegen z'n vriendin, zij heeft gewoon de verkeerde vriend, maar daar moet ze zelf maar achterkomen.

Kuzzje IK
Oud 14-10-2002, 13:18
femme
femme is offline
nou... ik zou gelijk weten wat ik aan hem had: helemaal nix!.. zo'n jongen is van geen meter te vertrouwen... weet je gelijk dat je nooit iets met m moet beginnen... dumpen dus!
Oud 14-10-2002, 14:35
miro
miro is offline
Ik heb zoiets meegemaakt. Hij was al heel lang een grote liefde van mij, ik wist niet dat hij een vriendin had en daar heeft hij misbruik van gemaakt. Toen hij het uiteindlijk vertelde was t voor mij meteen over.

Je moet er niet vanuit gaan dat hij nog wel voor jou gaat kiezen, je bent en je blijft 2e keus. Als hij echt gek op je is had hij het al uitgemaakt voordat hij iets met jou begon. Laat je dus niet voor de gek houden en kies voor jezelf, je krijgt hier zelf alleen maar ellende van.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:53
Piccola
Piccola is offline
Ik zou er mee stoppen. Je laat jezelf dan gewoon gebruiken. Hij is onbetrouwbaar en het voor jou uitmaken met zijn vriendin doet ie toch niet. Je bent een soort speeltje ofzo. Dumpen dus. Ik zou geen wraak gaan nemen ofzo, krijg je alleen maar meer gezeik van. En ik zou het zijn vriendin ook niet zeggen. Das verder maar hun zaak dan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:53
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik heb zoiets meegemaakt. Hij was al heel lang een grote liefde van mij, ik wist niet dat hij een vriendin had en daar heeft hij misbruik van gemaakt. Toen hij het uiteindlijk vertelde was t voor mij meteen over.
Pijnlijk, lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:44
miekmuis
miekmuis is offline
k Zou daar zoiezo nooit aan beginnen, maargoed als ik toch in de situatie terecht zou komen zou ik wel erg veel voor hem voelen en dus waarschijnlijk niet in staat zijn contact te verbreken...
Oud 14-10-2002, 15:47
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou je niet laten gebruiken door die jongen, Die komt dus waarschijnlijk alleen op je af als HIJ er zin in heeft. Hij is superonbetrouwbaar, wie weet houdt hij er zelfs nog meer vriendinnetjes op na!
Oud 14-10-2002, 16:06
Stainleszs
Stainleszs is offline
Ligt der aan hoe je der zelf tegenaankijkt, vin je de seks wel flex dan ga je der meej verder. (vin het aan de ene kant wel een beetje dubbel om zow te antwoorden, want ookal vinden jullie het allebij koewl voor de sek, dan is er altijd nog zijn vriendin waar je rekening meej moet houden maargoed...)
En heb je gevoelens en wil je meer dan moet je gewoon hem laten kiezen, en kist hij toch voor ze huidige relatie dan zou ik al het contact verbreken.
Oud 14-10-2002, 16:09
Brainiacus
Brainiacus is offline
Het ligt eraan... als je een 'serieuze' relatie wilt, zou ik het niet met zo'n gast proberen. Maar om nou al het contact te verbreken is een beetje overkill.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:44
de abt van sion
de abt van sion is offline
Vreemdgaan is een ander woord voor liegen. Liegen ondermijnt de liefde. Vreemdgaan is dus onverenigbaar met liefde.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 02:45
GRRR
GRRR is offline
niet als je niet liegt dat je vreemd gaat.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 06:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
GRRR schreef:
niet als je niet liegt dat je vreemd gaat.
Dan moet je bedoelen dat je het van te voren aankondigd? Dat doet niemand...
Oud 15-10-2002, 07:57
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
mloezjuh schreef:
ik zou niks tege zun vriendin zegge.. maar ik zou wel als hij steeds weer bij me terug komt hem tog lekker hard de waarheid zegge... net doen of ik em nooit gekent hebt!
Als me vriendin vreemd zou gaan,dan zou ik haar naaien

neej ff serieus als ik er via een andere weg achter zou komen dat mijn vriendin vreemd gaat (dus ik hoor het van degene met wie ze vreemd gaat), dan ga ik dat dus echt wel aan haar vragen
Oud 16-10-2002, 09:11
PardonMe
PardonMe is offline
pffhhh als ik zou weten dat hij een vriendin had en dat hij toch bij haar zou blijven, dan zou ik niet eens met hem zoenen! Dan wordt je toch gewoon gebruikt!!!

Ook al zou ik m nog zo leuk vinden, als hij een vriendin heeft en hij er alleen zin in heeft als het hem uitkomt, no way.. dan zoekt hij maar iemand anders daarvoor..
Oud 16-10-2002, 13:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou, ik zou het in eerste instantie absoluut niet doen als zijn vriendin ook een vriendin van mij zou zijn. Zoiets is gemeen.
Maar als ik die meid niet zou kennen, en hij gaf aan dat hij het écht wilde, én ik zou hem superleuk vinden, dan zou ik het doen. Er zit dan duidelijk toch iets niet goed in hun relatie en hij is er zelf bij.
Maar zodra zijn vriendin mij iets zou vragen, zou ik eerlijk zijn. Jammer voor hem, maar dan ga ik niet liegen. En ik zou ook niet naar zijn regeltjes gaan handelen. Kom op, ik ben ook een mens!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 00:19
Denise84
Denise84 is offline
Luister naar je verstand, waarschijnlijk weet je zelf wel wat je het beste kunt doen.
Oud 22-10-2002, 00:24
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Dan moet je bedoelen dat je het van te voren aankondigd? Dat doet niemand...
jawel. ik ken zulke mensen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 11:16
Verwijderd
Ik zou alle contact verbreken.

En ik zou de neiging hebben het aan z'n vriendin te vertellen, maar of dat goed is...
Je hebt kans dat ze jou niet gelooft, maar hem wel...maarjah dan heb je het iig geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:36
beestje
beestje is offline
het is heel makkelijk om te ZEGGEN dat je al het contact verbreekt en dat is misschien ook wel beter, maar wacht maar totdat het je zelf overkomt

ik was echt zwaar verliefd op hem, we hadden al iets gehad een halfjaar daarvoor. ik voelde in ieder geval nog vreselijk veel voor hem en hij ook voor mij, zo liet hij merken. Het kwam niet alleen van mijn kant. Uiteindelijk ging het toch mis, vraag me niet waarom alsjeblieft, ik wordt, na een kleine 2 jaar, nog steeds ontzettend verdrietig en boos als ik eraan terugdenk, ook al heb ik nu een nieuwe vriend waar ik echt ontzettend verliefd op ben en waarmee het ontzettend geweldig is.

als ik het toen had gekund, had ik het contact verbroken, dat was beter geweest, maar vergis je er niet in, dat is echt verschrikkelijk moeilijk...
Reageren

Regels voor berichten