Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2007, 11:54
lorraienetje
lorraienetje is offline
we hebbe op school een gymleraar die de jongens lijkt voor te trekken, Altijd voetbal als meiden dat niet willen mogen ze verdwijnen, 2 meiden moesten eens een werkstuk maken van hem en hebben nog meegymt. Ze zijn van een 5 naar een 5,5 gegaan op hun rapport ook es viel een meisje ging hij stom lopen lachen wat vinden jullie hier nou van
Oud 23-04-2007, 14:11
Nona
Nona is offline
Beetje jammer.

Voetbal is trouwens evengoed voor meisjes. Je zou alleen apart moeten voetballen dan: een spel meisjes tegen meisjes en een spel jongens tegen jongens. Dan gaat het prima en loop je niet de kans dat jongens je zo van het veld af zetten door hun gewicht en lengte in de strijd te gooien.

Kun je niet gewoon voorstellen ook eens wat sporten te doen die jij meer voor meisjes vindt? Misschien voelt hij ook wel wat voor volleybal of zelfs een paar lessen turnen.
Oud 23-04-2007, 15:08
Verwijderd
Als hij alleen maar voetbal geeft is hij sowieso geen goede leraar, vind ik. Wil hij mensen uitsluitend voetbal leren dan moet-ie maar voetbaltraining worden, gym hoort je juist kennis te laten maken met de verschillende sporten die er zijn.
Maar zoals Kruimel zegt, vraag eerst eens aan hemzelf of hij ook andere sporten in de les wil doen of ga eerst met je mentor hierover praten en dan samen met je mentor naar de gymleraar. Wat mijn gymleraren 's zomers wel eens deden, was dat ze buiten voetbaldoelen en volleybalnetten neerzetten en frisbees klaarlegen en binnen unihockeydoeltjes opstelden, dan kan iedereen zelf iets kiezen.

Laatst gewijzigd op 23-04-2007 om 15:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten