![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ja ik heb dus tv gekeken, de stad in geweest, naar mijn moeder geweest, ehh niet zoveel gedaan eigenlijk. ik betwijfel of ik morgen en de rest van de week naar school ga ivm busstakingen. ik moet dan nl een pokke eind lopen en daar heb ik geen zin in. maar anders mis ik een week school. hmm. toch maar lopen denk ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik zit thuis en klaar om de deur uit te gaan maar ik heb mijn studiefinanciering nog niet binnen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben vanochtend naar school geweest voor mentoruur en daarna weer terug in bed gekropen bij mn vriendje, toen geluncht en nu moet ik mezelf dwingen om een oefenexamen voor nederlands te maken maar geen zinnnnn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb vandaag m'n huisdieren een schoon hok gegeven en verder heb ik niets gedaan. ik denk dat ik zo maar in de tuin ga liggen ofzo, want ik heb geen zin om iets te doen. morgenvroeg krijg ik m'n scriptie terug, ben benieuwd wat ik nog moet veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
stelletje sletten. die dave heeft trouwens in een broodjeszaak in boz gewerkt en die bianca en haar vriend komen uit halsteren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG mijn zusje ik wil haar echt helemaal kapot maken nu ik moet eten voor HAAR maken en omdat zij gister niet heeft afgewassen is er 0,0 ruimte in de keuken en als ik tegen haar praat praat ze gewoon niet terug!!!! wie heeft er een geweer ofzo echt omg dat kind weet PRECIES hoe ze het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 16:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ja omg danny en bianca haha die danny scheen vroeger heel populaire te zijn ![]() ot: Stage beeeh had echt geen zin vandaag ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Lifestyle |
vertel over je dag Back Door Man | 500 | 04-07-2005 22:02 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |