![]() |
||
Citaat:
ik moet vanmiddag nog een keer bellen naar de arts die het beter of verder kan uitleggen ofzo.. was beetje vaag.. *knuft terug*
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Bedankt moon en Fantôme..
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En o, mijn vak van talen en literaturen van het midden-oosten is echt superinteressant, echt maf dat er maar tien mensen of zo dat doen, want het is echt hartstikke leuk ![]() ![]() En ik mis haar, pfff, ben ook echt een beetje te emo soms ![]()
||
Citaat:
![]() @ da leentjuh ook jij bedankt.. ik geloof dat ik wel eens eerder ergens gelezen hebt dat jij ook rugklachten hebt.. best balen ![]() knuffel
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je er geen antibioticum voor? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog bedankt voor de mensen die op mijn "kamers" post hadden gereageerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Gemengde gevoelens. Ik kan steeds slechter tegen alleen zijn, maar tegelijk wil ik niet continu weg en bezig zijn. Raar, een half jaar geleden vond ik die vrije dagen geen probleem. Nu zie ik er bijna tegen op. ![]() Volgende week toch een beetje vakantie. Maar twee dagen op de uni, alleen moet dan wel veel gebeuren. ![]() ![]() ![]() Goed, vanavond lekker vrij, want morgen ga ik pas weer met m'n studie bezig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ik baal want ik heb dat baantje niet waar ik zo op gehoopt had. *mopper* En ik ben nog steeds niet lekker. *mopper* En ik wou dat ik (...) had. *mopper* Ik ben uit eenzaamheid aan jou geketend. Isn't it strange that we can't look back and say just what went wrong? Isn't it strange that the world seems to turn away when I try to explain Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 21:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |