Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2007, 07:16
Verwijderd
Becam en Frisia en dergelijken

Zeker die laatste reclame van Becam heeft zoveel aversie opgewekt dat ik bijna in een terrorist jegens hen geconverteerd ben.

"Die reclames tegen voor leningen zouden verboden moeten worden om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen" "Nou nee, net niet: bij becam leen je alleen verantwoordelijk"

NEKSCHOT!!!!
Advertentie
Oud 25-04-2007, 07:43
Broeder
Broeder is offline
Die ""verpleegster"" en die ""politieagent"" : (

In dezelfde categorie; mensen die reclamequotes gebruiken in gesprekken.
Oud 25-04-2007, 07:44
Broeder
Broeder is offline
En mensen die gaan lachen om reclames in de bioscoop.
Oud 25-04-2007, 08:44
STP
STP is offline
Jumpstyle in het openbaar, blanken die denken dat ze neger zijn, voordringen op alle plekken (supermarkt, trein ed.), roekeloos rijgedrag en overvolle treinen.
Oud 25-04-2007, 08:55
Verwijderd
Mensen die denken dat je oprecht geinteresseert bent in hun dagorientatie ('ja nou, ik liet vandaag dus de hond uit en toen ging die heel wild doen ja en toen dronk ik thuis een glas melk'), mocrotaal/accent, mensen die een rechten gerelateerde studie doen en het wetboek te pas en te onpas citeren, spirituele mensen, linkse mensen die vinden dat iedereen recht heeft op een uitkering, mensen die niet onder de douche willen stappen maar wel in de tram zitten, het liedje 'Final countdown', SBS 6 programma's.
Oud 25-04-2007, 08:58
STP
STP is offline
Citaat:
White Trash schreef op 25-04-2007 @ 09:55 :
Mensen die denken dat je oprecht geinteresseert bent in hun dagorientatie ('ja nou, ik liet vandaag dus de hond uit en toen ging die heel wild doen ja en toen dronk ik thuis een glas melk'),
Erg herkenbaar!

Oh, nog een toevoeging: "blabla with the stars"
Oud 25-04-2007, 09:01
teenager
teenager is offline
Citaat:
White Trash schreef op 25-04-2007 @ 09:55 :
geinteresseert bent in hun dagorientatie
dagorientatie?

on topic
spellings- en grammaticale fouten, domme mensen, dikke mensen, dunne mensen, voordringers zoals STP al zei, mensen die niet fris ruiken.
Oud 25-04-2007, 09:05
Broeder
Broeder is offline
O ja, dyslectische mensen en anderen die nog steeds niet begrijpen wanneer ze in hun eigen taal een -d of een -t moeten gebruiken. Sowieso elke provocering van het intellect, zoals religie of sportdiscussieprogramma's. En kermis natuurlijk.
Oud 25-04-2007, 09:06
Verwijderd
wat snap je er niet aan?

ohja kunstzinnige mensen
Oud 25-04-2007, 09:07
teenager
teenager is offline
het is geen woord...
Oud 25-04-2007, 09:11
Verwijderd
Het is hoe je de dag indeelt en wat je doet etc. Maar kom maar op met je vandale link hebben we die truc ook weer gehad - gaap -
Oud 25-04-2007, 09:13
teenager
teenager is offline
ik heb daar geen vandale link voor nodig, dat woord klopt gewoon niet. oriëntatie is iets anders. maar ik vergeef het je omdat je nog jong bent.
Oud 25-04-2007, 09:15
Verwijderd
dankje schatje
Oud 25-04-2007, 09:16
teenager
teenager is offline
Citaat:
White Trash schreef op 25-04-2007 @ 10:15 :
dankje schatje
dat ís mocrotaal!
Oud 25-04-2007, 09:17
Verwijderd
Dit gaat tegen al mijn principes in maar goed, you're right.
Oud 25-04-2007, 09:18
innogen
innogen is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-04-2007 @ 10:05 :
O ja, dyslectische mensen en anderen die nog steeds niet begrijpen wanneer ze in hun eigen taal een -d of een -t moeten gebruiken. Sowieso elke provocering van het intellect, zoals religie of sportdiscussieprogramma's. En kermis natuurlijk.
Dyslectische mensen kunnen er niets aan doen. Al die anderen die er WEL wat aan kunnen doen zijn des te ergelijk natuurlijk.
Oud 25-04-2007, 09:18
Verwijderd
Mensen die de trein instappen voordat iedereen uitgestapt is.

Nekschot en lynchen. of andersom of beide.
Oud 25-04-2007, 09:19
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
L_angel schreef op 25-04-2007 @ 10:18 :
Dyslectische mensen kunnen er niets aan doen. Al die anderen die er WEL wat aan kunnen doen zijn des te ergelijk natuurlijk.
Klopt, maar dat maakt het niet minder ergerlijk. Ik krijg vaak wel het idee dat de meeste dyslecten ook geen enkele moeite doen om zoiets te onthouden.
Oud 25-04-2007, 09:22
teenager
teenager is offline
dyslecten hebben in hun jeugd teveel tv gekeken en te weinig boeken opengeslagen. ik geloof niet in dyslexie.
Oud 25-04-2007, 09:34
capibara
capibara is offline
Citaat:
Mentu schreef op 25-04-2007 @ 10:18 :
Mensen die de trein instappen voordat iedereen uitgestapt is.

Nekschot en lynchen. of andersom of beide.
En lui die gewoon keihard dat oude vrouwtje moshen bij het uitstappen. En mocroboys die tevergeefs bubblebeats uit hun blikkerige kutmobieltje moeten luisteren. En 65-plussers die gaan Nordic Zwalken in identieke outfit. En koffieautomaten waarop niet staat vermeld dat er vanzelf een bekertje uitkomt, waardoor ik zelf een beker onder zo'n kreng ros en de hele teringzooi er langs loopt en crasht.
Oud 25-04-2007, 09:41
Broeder
Broeder is offline
Zwangere vriendinnen van huisgenoten die hun tenen wassen in de gang.
Oud 25-04-2007, 09:45
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Broeder schreef op 25-04-2007 @ 10:41 :
Zwangere vriendinnen van huisgenoten die hun tenen wassen in de gang.
jeuzus
Oud 25-04-2007, 09:49
vixen
vixen is offline
huisgenoten die gaan zeiken dat de tv er uit ligt terwijl ze zelf de aansluiting VOOR mijn deur hebben gelegd en dan boos worden als ik zeg dat het ook niet op een hele handige plek ligt.
En mensen die de trein instappen voor alle mensen zijn uitgestapt. En mensen die niet opstaan voor oude vrouwtjes/mensen. En lui die allemaal shit op straat gooien, of mensen die te dik zijn voor hun kleren. En mensen die naast je in de bus stinken.
Oud 25-04-2007, 10:31
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
teenager schreef op 25-04-2007 @ 10:22 :
dyslecten hebben in hun jeugd teveel tv gekeken en te weinig boeken opengeslagen. ik geloof niet in dyslexie.
haha
Oud 25-04-2007, 12:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mensen die Engelse termen gebruiken om iets aan te duiden waarvoor gewoon een Nederlands woord bestaat. Ik hoorde pas geleden op een of ander onsmakelijk kwebbelprogramma een vrouw van een of andere relatiewebsite praten over "COMMITMENT". Echt zo'n typisch trekje voor verlepte veertigplussers die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben omdat ze op hun drieënveertigste nog steeds geen man hebben kunnen strikken en daardoor "volwassener" en "bewuster" zijn. Gadverdamme.
Advertentie
Oud 25-04-2007, 12:07
Electriq
Electriq is offline
Wat Horror Kitty zegt. En diezelfde mensen die dan ook nog 'blingbling' zeggen. Als in: 'ja dat is helemaal in tegenwoordig he, dat BLINGBLING'.
Verder: stinkende mensen. Stinkende mensen die geen afstand weten te houden. Mensen die langzaam (in de weg) lopen. Mensen die aan de kassa gaan vertellen waarom ze nou juist díé tas hebben uitgezocht, net alsof ze zich voor mij gaan verantwoorden. Maar het is toch allemaal smakeloos
Oud 25-04-2007, 12:13
reno
reno is offline
Dikte.
Oud 25-04-2007, 12:26
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik kan al nachten niet slapen door gillende mocro's op straat, overdaad aan licht en het geschater van mijn jolige huisgenoten om 12 uur 's nachts. Verder hou ik niet van ranzige en lakse huisgenoten die op mijn deur aankloppen als ik net ruzie aan het maken ben met iemand anders. Ik erger me aan een ondertoon in e-mails, zeker als het mensen zijn die mij niet kennen en toch allerlei wilde conclusies trekken. En mensen die te beroerd zijn om een e-mail of sms of voicemailbericht te beantwoorden. Ik erger me ook aan mensen met een bepaalde opvatting van GEZELLIGHEID en die gezelligheid tot overmaat van ramp ook nog eens in mijn bijzijn beoefenen. Ik erger me ook aan veertigers met linnenbroeken in een VLOTTE TINT. En aan forumbazen die geen besef van logica hebben. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik heb zo pauze. .
Oud 25-04-2007, 12:34
botulismf
botulismf is offline
Sigarettenautomaten die niet fatsoenlijk werken, alleen geld slikken maar geen agecoin, en bij retour de helft van je duiten binnenhouden, waardoor je door de drukte naar de bar moet, waar ze je vertellen dat je naar de andere bar in de kelder moet, waar een barman met tegenzin met je meeloopt om het probleem op te lossen, zodat je tien minuten later eindelijk je pakje sigaretten hebt en anderhalve euro teveel hebt betaald.

Oh, en natuurlijk zwervers die in het trappenhuis van je appartement SCHIJTEN.
Oud 25-04-2007, 12:34
DeadNation
DeadNation is offline
Ik ga er nieteens aan beginnen. Het is teveel. Nummer 1 van vandaag is kantoorjargon.

Het gaat hier oa over "targets halen", "problemen tacklen", "buikgevoel", "mindset" en "outsourcing"

Echt....
Oud 25-04-2007, 12:36
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-04-2007 @ 13:34 :
Ik ga er nieteens aan beginnen. Het is teveel. Nummer 1 van vandaag is kantoorjargon.

Het gaat hier oa over "targets halen", "problemen tacklen", "buikgevoel", "mindset" en "outsourcing"

Echt....
haha heerlijk.
Oud 25-04-2007, 12:39
Freek
Freek is offline
Citaat:

Echt....
Upselling!
Oud 25-04-2007, 12:40
botulismf
botulismf is offline
Ieuw, 'buikgevoel'. Zwangerschappen en braakneigingen.
Oud 25-04-2007, 12:41
Carn
Carn is offline
'Je snapt wel dat we break even gaan draaien met deze release, boven hebben ze er geen goed gevoel bij dus misschien gaan we dit voortaan outsourcen, de volgende keer moeten we 'de lijntjes kort houden' want de input was gewoon nothing.'
Oud 25-04-2007, 13:06
Verwijderd
Als je in de bioscoop of whatever zit en mensen er door heen gaan lullen over andere dingen, trage mensen (vooral cassiéres ), van die mensen die op een of andere manier het altijd voor elkaar kunnen krijgen om in de slachtofferrol te gaan kruipen ('Ja, maar ík dan! Blablabla').
Mensen die geen richting aangeven en je dus bijna tegen ze opknalt en dat ze je dan ook nog boos aankijken, mensen die te langzaam rijden. Van die 'ik voel de warme groep' mensen.
Lui die 1000 x dezelfde 'grapjes' maken en er zelf het hardst om lachen. Mensen die willen dat je bang voor ze bent en er vanuit gaan dat je alles gaat doen wat ze vragen.
Betweters, van die mensen die beweren dat ze een IQ van 140 hebben, of nog erger; 'hoogbegaafd' zijn en er mee te koop lopen. Mensen die zichzelf zielig vinden.
En nog wel meer andere dingetjes zoals gerimpelde vingers als je uit bad komt enzo.

Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 13:08.
Oud 25-04-2007, 13:14
Larry Flint
Larry Flint is offline
Automobilisten die, als je zelf op de fiets zit en remt om ze voorrang te geven, omdat dat in die situatie nou eenmaal moet, proberen aardig te doen door te stoppen en te laten merken van "ga maar voor " ik stop toch zelf al, rij dan door!
Oud 25-04-2007, 13:16
Carn
Carn is offline
ik mag het niet zeggen maar ik doe het toch, ouderen, allochtonen en dagjesmensen die altijd in het station op zn dooie gemak ergens heen 'slenteren' en dan jouw weg belemmeren om de bus/trein te halen. Station is een plek van mensen die naar A naar B gaan verdomme , geen sociale ontmoetingsplaats of een bezienswaardigheid.

Langzaam lopende mensen zijn sowieso walgelijk.
Oud 25-04-2007, 13:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 25-04-2007 @ 14:14 :
Automobilisten die, als je zelf op de fiets zit en remt om ze voorrang te geven, omdat dat in die situatie nou eenmaal moet, proberen aardig te doen door te stoppen en te laten merken van "ga maar voor " ik stop toch zelf al, rij dan door!
idd. Verleen je ze voorrang, gaan ze je nog half boos aankijken omdat je niet doorfietst.
Oud 25-04-2007, 13:26
asjdfl
asjdfl is offline
die belachelijke chanel rouge reclame
Oud 25-04-2007, 13:27
K-pax
K-pax is offline
Mensen die in een drukke winkelstraat een winkel uitlopen zon 5m en dan gaan bespreken wat ze nu gaan doen. Ik ben al meerdere keren bijna keihard tegen mensen aangeknald die gewoon 50 cm voor mij ineens stil gingen staan. Oja en dan kijken ze mij boos aan als ik net op 1 voet weg probeer te draaien.
Oud 25-04-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 25-04-2007 @ 08:44 :
En mensen die gaan lachen om reclames in de bioscoop.
Idd
Oud 25-04-2007, 13:29
botulismf
botulismf is offline
Voetgangers in het algemeen, maar vooral in (drukke) winkelstraten. Mensen doen vaak onbewust hun uiterste best om - liefst met een omvangrijke groep - de weg compleet te blokkeren. Als je met een groep bent, loop dan netjes in een rij achter elkaar, of in tweetallen achter elkaar als het echt niet anders kan, maar niet met zeventien man NAAST elkaar.

En mensen die ineens beseffen dat ze een leuke etalage zien en daarom maar spontaan blijven staan, waardoor je ze onmogelijk kunt ontwijken, en dat ze jou dan boos aankijken, of erger nog, dat ze zo zitten te kwijlen naar die etalage dat ze het niet eens doorhebben. En dan zoeken ze de kortste route naar de ingang van die winkel, zonder ook maar even te kijken wat er om hen heen gaande is.

Of mensen die op een zondag door de stad lopen om in etalages van gesloten winkels te kijken. WTF.
Oud 25-04-2007, 13:32
botulismf
botulismf is offline
Verkeersregels voor voetgangers, dat zouden ze eens in moeten voeren. Vier loopstroken, twee vluchtstroken om naar etalages te kijken, boetes van 375 euro voor spooklopen en een loopbewijs wat je verplicht bij je moet hebben.
Oud 25-04-2007, 13:37
DeadNation
DeadNation is offline
Inderdaad. Wat dacht je van roltrappen? Enige land in de wereld waar ze niet begrijpen dat rechts stilstaan en links doorvlammen is.
Oud 25-04-2007, 13:37
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:

Echt....
Zelfde laken een pak hier.
Delegeren. Challenger mindset. Clean desk policy. Managen. Zero tolerance. etc.

-

Ik vind trouwens dat mensen uberhaupt niet moeten lachen in de bioscoop en zeker niet bij Inland Empire. Freaks. Het is overigens wel leuk om op de verkeerde momenten de verkeerde zucht/kreun/opmerking te maken in de bioscoop.
Oud 25-04-2007, 13:47
DeadNation
DeadNation is offline
Challenger mindset haha.

Oud 25-04-2007, 14:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Haha skills, tools, hand-out, briefings, de-briefings, workshops, targets, idle-time, business meeting, teamcaptain etc...
Maar daar erger ik me niet zo aan.

Meer gewoon aan mensen die niet opschieten en mensen die niets door hebben.
Oud 25-04-2007, 14:19
Verwijderd
mensen die in de winter zeuren dat het zomer moet zijn en zich nu in de kelder verschuilen 'want het is zo warm'
Oud 25-04-2007, 15:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
klasgenoten. die bemoeien zich overal mee, zijn betweterig en hebben de neiging tot gezellig doen.

en wtf schijt in je portiek blismf? zwervers kunnen daar toch niet in? wel lekker droog schijten
Oud 25-04-2007, 15:07
Verwijderd
Godver, die reclame met die bulldog met lange frans zijn rap. Hoe kenkerirritant en langdurig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten