Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 16:44
pyres
pyres is offline
Mijn ex en ik zijn al jaren uit elkaar, maar zo nu en dan (zelden eigenlijk) zie ik hem weleens voorbij fietsen oid en dan heb je die pijnlijke blikken van"hoi ik ken jou maar ik zeg lekker niks"

mijn ex heeft mij meerdere malen belazerd en is ook echt de enige die oprecht kan zeggen dat hij mij pijn heeft gedaan.

maar elke keer als ik hem zie dan heb ik zo'n gevoel in mn lijf dat ik alles kapot moet schoppen. een ontieglijke woede voel ik dan. Mijn humeur is gelijk verpest.

hebben jullie dat ook met iemand? ik snap eigenlijk dat ik nog steeds zoveel emoties bij die jongen voel. ok we waren bijna 3jr bij elkaar maar het is al zo lang uit....
Oud 15-03-2007, 16:46
Verwijderd
Misschien ben je, met oog op je sig, wel heel erg anti-man en wellicht een tikkeltje lesbisch?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:48
Anika
Ik heb dat ook wel bij m'n ex, alleen niet zo erg als bij jou. Maar hij heeft mij dan ook niet opzettelijk gekwetst.
(nouja, een paar weken geleden wel, maar het is al heel lang uit en daarvoor had ik er ook al "last" van)

Misschien heb je het gewoon nog niet helemaal verwerkt ofzo? Als dat zo is moet je er misschien eens over praten of wat dingen opschrijven om het van je af te zetten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:49
pyres
pyres is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-03-2007 @ 17:46 :
Misschien ben je, met oog op je sig, wel heel erg anti-man en wellicht een tikkeltje lesbisch?
ehm met mannen zijn stom bedoel ik niet

ALLE MANNEN MOETEN DOOD EN DE VROUWEN KOMEN AAN DE MACHT

oid -_-"
Oud 15-03-2007, 16:51
Verwijderd
tering, bij een man is een relatie net een trui, en dan weet je na een jaar allang niet meer dat je die trui ooit gehad hebt
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:52
pyres
pyres is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 15-03-2007 @ 17:51 :
tering, bij een man is een relatie net een trui, en dan weet je na een jaar allang niet meer dat je die trui ooit gehad hebt
.....

jezus en dan noemen ze mij erg
Oud 15-03-2007, 16:53
Anika
Citaat:
zou fijn zijn als dat voor alle mannen zou gelden
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 17:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb dat bij iemad die een half jaar bij ons in huis heeft gewoond, wat een misstap was dat toen, ze heeft echt een hoop binnen ons gezin letterlijk ten gronde gericht en voornamelijk m'n zusje. En daarna ook nog mijn moeder beschuldigen dat ze ondankbaar is ed.
Haar ket ik echt niet tegenkomen want ik hoek dr t liefst meteen tegen de grond
Oud 15-03-2007, 17:40
Poepkind
Poepkind is offline
ja dat gevoel kan ik wel hebben, maar dat gaat meestal wel over na verloop van tijd. Ik kan nu ff niemand verzinnen met een haatgevoel.
Oud 15-03-2007, 17:43
Verwijderd
Ja, ook een ex. Bah als ik aan hem denk word ik al chagerijnig
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 17:48
Fayette
Citaat:
z0pje schreef op 15-03-2007 @ 18:43 :
Ja, ook een ex. Bah als ik aan hem denk word ik woest.
Ook vanwege het feit dat hij mij en mijn ouders zoveel verdriet heeft gedaan. Hoe kon ik zo stom zijn!
Eigenlijk word ik ook meer kwaad op mezelf...ik had beter moeten weten! Maar ja, pubertijd/onzekerheid...iemand vindt jou leuk/interessant en geeft je aandacht.
Walging; een ander woord heb ik er niet voor.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 19:42
Qimm
Qimm is offline
Nou nee, dat heb ik nou nooit.
Oud 15-03-2007, 19:56
Verwijderd
Ik heb het niet zo snel. Ten eerste omdat ik niet zo snel een hekel aan iemand heb en/of ik niet zo wraakzuchtig ben. Wel kan ik wel eens giftige opmerkingen maken over 'die tijden' bij ex-liefdes/vrienden; even steken. Vaak wel onbewust maar het is niet dat ik die mensen nooit vergeven heb en gericht kwets, al is het soms een erg verleidelijke gedachte ze met hun gezicht over het asfalt te trekken.

Je hebt drie jaar een relatie gehad met hem, zo raar is het niet dat de 'wond' die hij heeft achtergelaten nog weleens begint te etteren. Ik bedoel; degenen die het dichtst bij je komen kunnen je het meeste pijn doen. Als je dan zo iemand bent waarbij dingen lang blijven hangen heb je daar jaren later nog last van.

Een wrok dragen kost alleen maar onnodige energie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 20:58
Paradiddle
Paradiddle is offline
Ik heb eigenlijk alleen maar het tegenovergestelde. Vandaag zag ik na een lange tijd weer het meisje waar ik zoooo erg verliefd op was. En dat is al 4 jaar geleden nu. Maar damn, ik ging helemaal ondersteboven toen ik haar weer zag...

Wat ik wilde zeggen: ik denk dat het helemaal niet raar is dat je haatgevoelens krijgt bij het zien van die gast. Misschien moet je, net zoals ik, nog wat verwerken.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 21:17
__
__ is offline
hoe lang is het uit dan, als ik vragen mag? want als je 3 jaar van iemand gehouden hebt en je kwetsbaar hebt opgesteld en blabla alles wat je doet binnen een relatie zeg maar, en hij belazert je vervolgens meerdere malen.. nou ik zou die haatgevoelens die jij beschrijft nog wel een flink aantal jaren hebben hoor, zo raar is dat niet. rot, dat wel. maar raar zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 23:48
Orpheo
Orpheo is offline
als ik mijn ex weer zie krijg ik spontaan braakneigingen, en heb ik zin om 'r voor lijn 51 te leggen....
Oud 16-03-2007, 00:15
knir
knir is offline
jezus gast

ot: nee, zo zit ik niet in elkaar. ik word eerder verdrietig
Oud 16-03-2007, 00:18
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-03-2007 @ 00:48 :
als ik mijn ex weer zie krijg ik spontaan braakneigingen, en heb ik zin om 'r voor lijn 51 te leggen....
lol
Oud 16-03-2007, 00:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
jij hebt volgens mij ook wel echt moeite om in grijstinten te denken ofzo?
Oud 16-03-2007, 00:25
hellebel
hellebel is offline
roze is dan ook veel mooier
Oud 16-03-2007, 09:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-03-2007 @ 01:22 :
jij hebt volgens mij ook wel echt moeite om in grijstinten te denken ofzo?
Haha, dat verwoord je echt perfect
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:19
Chimera
Chimera is offline
Nee, dat herken ik niet, en ik vind het een beetje een ongezonde reactie eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:26
Verwijderd
ik heb dat ook bij één ex. hij ging vreemd, kwam niet opdagen etc. etc. ik was naief enzo, dus het is een paar keer iets geweest, en steeds gebeurden er van die dingen. als ik hem nu zie heb ik echt de neiging om hem keihard op z'n bek te slaan. maar dat doe ik niet, want ik negeer hem gewoon straal.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 09:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
uuuf schreef op 16-03-2007 @ 10:26 :
ik heb dat ook bij één ex. hij ging vreemd, kwam niet opdagen etc. etc. ik was naief enzo, dus het is een paar keer iets geweest, en steeds gebeurden er van die dingen. als ik hem nu zie heb ik echt de neiging om hem keihard op z'n bek te slaan. maar dat doe ik niet, want ik negeer hem gewoon straal.
Wanneer voel je je beter over jezelf, als je je met veel moeite in hebt lopen houden, of wanneer je gewoon normaal tegen de desbetreffende persoon doet en daarmee laat zien dat je compleet over 'em heen bent?

Want ik snap d'r dus niks van. Life's a bitch, get over it.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 10:38
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
doe dat alleen als ik niet in de buurt ben oke?
Oud 16-03-2007, 11:09
kadesh
kadesh is offline
Door mijn 1ste exvriendje ben ik echt 4 maanden ongelukkig geweest (tijdens onze relatie). Wat een lamlul. Gelukkig zie ik m nooit meer. Ik wil m nog steeds een keer heel erg hard slaan.
Oud 16-03-2007, 11:29
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-03-2007 @ 10:54 :
Wanneer voel je je beter over jezelf, als je je met veel moeite in hebt lopen houden, of wanneer je gewoon normaal tegen de desbetreffende persoon doet en daarmee laat zien dat je compleet over 'em heen bent?

Want ik snap d'r dus niks van. Life's a bitch, get over it.
Als je je inhoudt én normaal doet tegen hem, laat je ook zien dat je over hem bent, ook al wil je nog steeds op zijn bek slaan.

Ik heb dat gevoel met mijn ex gelukkig niet meer, maar ik ben nog steeds gefrustreerd omdat ie me zo belogen en bedrogen heeft en er nooit is voor uitgekomen en steeds mooi weer speelt als ik hem zie. Maar dat laat ik hem niet merken, af en toe een sarcastische opmerking moet hem maar duidelijk maken dat ie kan opzouten.
Oud 16-03-2007, 11:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 16-03-2007 @ 12:29 :
Als je je inhoudt én normaal doet tegen hem, laat je ook zien dat je over hem bent, ook al wil je nog steeds op zijn bek slaan.
Ik bedoel dus vooral niet negeren, dat vind ik niet echt normaal
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 11:41
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-03-2007 @ 12:38 :
Ik bedoel dus vooral niet negeren, dat vind ik niet echt normaal
Nee, idd, da's kinderachtig... En een teken dat je er niet over bent.
Oud 16-03-2007, 11:59
Verwijderd
ik heb dat bij een meisje waar mijn vriend mee heeft gehad toen het even uit was tussen ons. als ik haar nu zie wil ik dr nog steeds vermoorden bij wijze van spreken. gewoon omdat zij toen zich echt bij hem naar binnen heeft gewerkt, in plaats van ons eerst onze problemen te laten oplossen. het slijt, dat is alles wat ik erover kan zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:04
Verwijderd
Ik herken dat gevoel wel, als heeft de reden waarom ik ze wil aanvliegen niets te maken met een verbroken relatie of dergelijke. Maar deze 2 weten dit denk ik wel want tot nu toe hebben ze het gelukkig uit hun hoofd gelaten om in mijn buurt te komen...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:22
Verwijderd
Ik heb het niet, gelukkig, want het lijkt me echt rot.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:30
Verwijderd
Ja, niet bij exen. Wel bij een wijf

Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2007, 17:54
LM
LM is offline
Dat heb ik zeker, Ondanks ik het zelf elke keer weer opzoek.
Het is een onbeschrijflijk gevoel, het is meer als woeden.
Oud 17-03-2007, 06:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-03-2007 @ 20:42 :
Nou nee, dat heb ik nou nooit.
Dit
Ik ben ook niet zo'n wraakzuchtig persoon en kan meestal met iedereen wel opschieten. Maar ik ben dan ook nog nooit extreem gekwetst
Oud 01-04-2007, 15:21
luflove
luflove is offline
ik sou dan mijn humeur nie verpesten aan die loser!
gewoon je zin doen. ik heb het zelf ook ( bij mijn meester)
hij is ook egt een idioot!
maar nu ff over jou, gewoon nie aan hem denken. en as je hem ziet gewoon rustig ademhalen voordat je alles kapotsgopt.
as iemand jou leven wil verpesten, moet je ook zijn leven kunnen verpesten!
srry, da's mijn mening
Oud 01-04-2007, 15:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
luflove schreef op 01-04-2007 @ 15:21 :
maar nu ff over jou, gewoon nie aan hem denken. en as je hem ziet gewoon rustig ademhalen voordat je alles kapotsgopt.
srry, da's mijn mening
Oud 01-04-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
luflove schreef op 01-04-2007 @ 16:21 :
srry, da's mijn mening
ok, misschien wil jouw meester je wel met rust laten als je beter je best doet op de Nederlandse taalles....

Botte kut uc
Met citaat reageren
Oud 01-04-2007, 18:22
dallie
dallie is offline
Citaat:
pyres schreef op 15-03-2007 @ 17:49 :
ehm met mannen zijn stom bedoel ik niet

ALLE MANNEN MOETEN DOOD EN DE VROUWEN KOMEN AAN DE MACHT

oid -_-"
Welke nuance breng je er in aan dan?
Oud 01-04-2007, 18:22
dallie
dallie is offline
Ik voel overigens geen woede, maar verdriet en teleurstelling.
Oud 01-04-2007, 18:23
stout!
stout! is offline
Citaat:
Fayette schreef op 15-03-2007 @ 18:48 :
Eigenlijk word ik ook meer kwaad op mezelf...ik had beter moeten weten!
Gelukkig is dit gevoel wel weggeëbd, ook omdat ik hem nu nooit meer zie. Maar er is kans dat ik hem binnenkort op een feestje tegenkom en ik ben benieuwd hoe ik dan op hem reageer. Ik hoop dat het me koud laat want het is al lang geleden en ik ben heel blij dat ik hem toen ben kwijtgeraakt .
Oud 05-04-2007, 19:33
Maussen
Maussen is offline
Ik heb dat ook, voor de broer van mijn vriendje... die haat mij en zijn eigen broertje omdat we wat hebben. Dus elke keer als ik hem zie heb ik ook het gevoel dat ik hem zoveel pijn wil doen, maarja als ik dat ook daadwerkelijk zou doen dan zou ik hem bijna elke dag moeten pijn doen want ik zie heme elke dag op school en meestal 1 dag in het weekend!
Oud 06-04-2007, 10:28
wup
wup is offline
Mijn ex ging 2 dagen nadat het uit was er met mijn 'beste' vriendin vandoor. 2 maanden later waren ze verloofd. Heel soms zie ik haar en dat maakt me al lichtelijk ziek. Ik heb hem nooit meer gezien, maar ik denk dat ik moet kotsen ofzo, want het idee is echt smerig. Ik denk niet dat ik echt boos zal worden ofzo..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 16:17
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
pyres schreef op 15-03-2007 @ 17:44 :

maar elke keer als ik hem zie dan heb ik zo'n gevoel in mn lijf dat ik alles kapot moet schoppen. een ontieglijke woede voel ik dan. Mijn humeur is gelijk verpest.

hebben jullie dat ook met iemand? ik snap eigenlijk dat ik nog steeds zoveel emoties bij die jongen voel. ok we waren bijna 3jr bij elkaar maar het is al zo lang uit....
Het ligt aan jou. Jy hebt een agressieprobleem.
De manier waarop je zal(wil) reageren op deze post zal daar een mooi voorbeeld van zyn
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:28
madelief21
madelief21 is offline
Hey!

Heb het zelf niet echt gehad hoor als ik merkte dat een jongen mij bedroog of zou gaan bedriegen omdat hij tegenstrijdige signalen uitzond vroeg ik hem hiernaar en anders maakt ik het gewoon uit. Jij hebt het over je kant laten gaan, hij heeft je geconfronteerd met je eigen onzekerheid en daarvan misbruik gemaakt jij hebt dit gevoel figuurlijk op een bordje geschreven en om zijn nek gehangen. Alles wat je in je leven tegenkomt wat je aan een negatieve of positieve tijd doet denken kan confronterend zijn heeft een geur, of gevoel en dit is dus precies wat je bij hem hebt / had....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:06
Daboman
Daboman is offline
Normaal heb ik het nooit omdat ik niet snel wraakgevoelens heb. Bij 1 persoon heb ik het wel gehad, maar deze persoon heeft iets dat me heel erg lief was kapotgemaakt. Wat ze kapot heeft gemaakt was niet "maar" een relatie, het ging echt veel verder dan dat. Later is het bijgetrokken, maar ik had die persoon toen ook al een jaar of langer niet gezien.
Oud 18-04-2007, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Maussen schreef op 05-04-2007 @ 20:33 :
Ik heb dat ook, voor de broer van mijn vriendje... die haat mij en zijn eigen broertje omdat we wat hebben. Dus elke keer als ik hem zie heb ik ook het gevoel dat ik hem zoveel pijn wil doen, maarja als ik dat ook daadwerkelijk zou doen dan zou ik hem bijna elke dag moeten pijn doen want ik zie heme elke dag op school en meestal 1 dag in het weekend!
was de broer van je vriendje niet je beste vriend?
nee, ok, heb ff gekeken, dus jij was eerst gek op de broer van je huidige vriendje, die jongen moet jou dus nu niet meer, en nu hààt jij hém?
rare situatie

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 17:29
jacob_slomp
jacob_slomp is offline
zolang je nog gevoelens voor hem hebt, hou je nog van hem... als het goed is heb je natijd geen liefde gevoelens en geen haat gevoelens...

misschien moet je gewoon een x met hem afspreken en het goed praten... zodat je hoofdstuk goed afsluit in je hoofd :-)
Oud 26-04-2007, 15:02
Verwijderd
k snap psies wat je bedoeld.

Ik heb de meest verschrikkelijke plannen gehad wat ik mn ex kon aandoen.

Ging van hem in brand steken tot hem aanklagen (indien hij me nog 1 keer aanraakt), zn baan laten verliezen, mn oude autootje van rechts in zn passaat rijden (lijkt me nog leuk).

Maarja, wat schiet je ermee op?
Hij is en blijft een klootzak dattie vreemd is gegaan. Als snij je zn pik in plakjes dr af, dan nog zal hij een klootzak zijn.
(het zal wellicht enige voldoening geven haha)

zou je dr niet teveel zorgen om maken.

Hij is je tijd, aandacht en gedachten niet waard!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 15:26
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Prachtige vergelijking
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten