Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2007, 22:28
Verwijderd
Bloody hell, je kunt weer merken dat ze terug zijn zeg Dit wordt gezellig morgen, ik zie er nu al tegen op

Ik heb echt even een aanval van eenzaamheid
Advertentie
Oud 25-04-2007, 07:31
punxnotdead
punxnotdead is offline
Goede vriendin die ik al lang ken heeft in een dronken bui opgebiecht dat ze stiekem verliefd op me is. En ze heeft een vriend
Oud 25-04-2007, 08:17
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik voel me gewoon goed, op mijn gemak. Ondanks dat we vorige week paar keer ruzie hebben gehad over stomme nietige dingetjes (wat we beide ook niet weer willen) klopt het gewoon wel.
Oud 25-04-2007, 08:55
miekmuis
miekmuis is offline
Ik voel me vrij. Grote schoonmaak doet wonderen. Binnenkort naar een vriend die ik veel te weinig zie en heel heel heel misschien kan ik na de zomervakantie weer terug naar waar thuis is.
Oud 25-04-2007, 10:54
Luna
Luna is offline
Ik was even vergeten wat verliefdheid allemaal met zich mee kan brengen pff. Maargoed, het zit wel goed tussen ons<3!
Oud 25-04-2007, 11:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn computer is gisteren overleden en nu merk ik toch wel hoe zeer ik aan hem was gehecht
Oud 25-04-2007, 12:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 24-04-2007 @ 22:06 :
nou, dat wordt wat. erop of eronder...

wanneer het voor vrijdag niet beter is, gaan we zwaar praten. maar dat is zo klote, ze is bijna jarig. . . wil haar geen pijn doen, maar ik voel me nu een goede vriend ipv een vriendje. En dát wil ik niet meer.

Dat terwijl ik dacht dat we alles uitgepraat hadden, blijft de afstand, geen milimeter dichterbij.

Het is bijna klaar
*knuffelt* Rottige situaties altijd weer, heel veel succes!

Liep ik net toch tegen mijn rasta-vriend te ouwehoeren dat alle mannen klootzakken zijn, en dat ze funest zijn voor het leven dat ik wil leiden. Begon hij een verhaal over hoe zijn leven in elkaar steekt, wat hij had meegemaakt, wat hij nog wilde doen en hoe hij tegen vrouwen aan keek. Toen ik mezelf er plotseling op betrapte dat zijn verhaal me enorm fascineerde; Echt een persoon die zo vreselijk enthousiast en uitbundig over dingen kan spreken, dat het bijna aanstekelijk werkt. Zulke mensen zijn echt fijne gesprekspartners, maar helaas ook een zeldzaamheid... En och zij het niet zo, dat de gehele situatie vrij jammerlijk is te noemen; Leeftijdsissues - vriendschappelijk of niet - zorgen dat ik gewoon afstand bewaar, en daarbij heb ik ook eigenlijk helemaal niet zo'n zin in weer een probleemgeval. Hij heeft een dochtertje, is een ex-verslaafde, maar daarintegen wel weer van straatschoffie opgeklommen tot succesvol persoon. En dat is apart, dat is mooi, maar misschien wel te risicovol. Nu wel, maar misschien ook niet. Ik kijk wel gewoon of ik hem nog een keertje tegen kom, en dan oordeel ik nog een keer. Want god, zo vaak komt het ook weer niet voor dat ik mensen spreek die echt mijn interesse weten te wekken... en die me uit weten te dagen tot leuke discussies... en... en...

Op relationeel en vriendschappelijk gebied voel ik me eigenlijk prima, gewoon lekker rustig en ik heb nu geen zin om me nog ergens druk over te maken. Rebounds zijn best leuk, maar dan wil ik toch op zijn minst gelijk de juiste hebben... En dan ben ik vast weer te veeleisend, want aan zo'n flapdrol hebben we ook niets.

Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 12:27.
Oud 25-04-2007, 12:33
Yerli
Yerli is offline
Verliefd zijn en rationeel willen denken gaat niet echt goed samen op dit moment.
Oud 25-04-2007, 14:22
WolterB
WolterB is offline
Oud 25-04-2007, 14:27
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-04-2007 @ 12:55 :
Mijn computer is gisteren overleden en nu merk ik toch wel hoe zeer ik aan hem was gehecht
Je computer is nog niet 24 uur dood of je gaat al vreemd met een ander .. sinds je alsnog in dit topic kan posten? Slet.
Oud 25-04-2007, 14:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Marcade schreef op 25-04-2007 @ 15:27 :
Je computer is nog niet 24 uur dood of je gaat al vreemd met een ander .. sinds je alsnog in dit topic kan posten? Slet.

Met deze vermaak ik me alleen tot mijn maatje weer terug is (denk aan goede vriendinnetjes hebben terwijl je een relatie hebt)
Oud 25-04-2007, 14:58
Verwijderd
Schatje
Oud 25-04-2007, 15:33
Verwijderd
Ik merk dat ik rustiger wordt. Dat komt door hem en dat is fijn. Ik vertrouw hem en hij geeft me een goed gevoel over ons. En wat een verliefdheid toch weer!
En verder merk ik dat er in mijn omgeving steeds meer lieve mensen zijn waarvan ik merk dat ik op ze bouwen kan. Erg fijn allemaal
Oud 25-04-2007, 16:26
Verwijderd
Oh dat was leuk. Wat een aandacht opeens.
Oud 25-04-2007, 16:44
Nuck
Nuck is offline
Het gaat supergoed, we zijn fantastisch samen en ik heb m'n tentamen ingekopt
Oud 25-04-2007, 18:10
snoopy
snoopy is offline
waaaah, ik ben weer helemaal vrolijk. Ik ben heel blij dat ik gestopt ben met m'n stage, en hij ook denk ik (ik werd er steeds chagrijniger van).
En nu dit weer en leuke dingen doen met vrienden en morgen een sollicitatiegesprek voor een cool baantje
We doen echt leuk tegen elkaar en dat geeft me een supergevoel!
Oud 25-04-2007, 18:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn computer is terug! <3 *knuffelt*

En ik heb gister mijn visitekaartje meegegeven aan een stiekem wel leuke jongen die ik moest rondleiden bij mij op school
Oud 25-04-2007, 22:30
Verwijderd
Kut. Ik wil gewoon iemand hebben om te knuffelen en ongestoord tegenaan te kunnen zeiken over alles wat vandaag weer eens tegen zat. Maar volgens mij is dat teveel gevraagd
Oud 25-04-2007, 23:25
ST*R
ST*R is offline
Nou, eindelijk. Nu weet ik ook weer hoe dat is (kort ) met hem. Wel lang op 'gewacht'. En het was verder heel gezellig, maar denk toch dat er nooit meer uit zal komen. Leuk voor af en toe. Merk ook dat hij ook nog niet helemaal zichzelf is (nouja of hij doet altijd zo).
Het gaat echt heel goed met me allemaal leuke dingen en leuke mensen.
Oud 25-04-2007, 23:34
Verwijderd
Vanaaf leuke plannen gemaakt voor komende maandag en dinsdag
Dinsdag lekker dagje weg samen, hij hoeft maandagavond niet te werken, gaat overdag wel, maar we kunnen dinsdag lekker op tijd weg (wat ons kennende toch niet gaat lukken )
Maar de plannen liggen er

Het gaat zowaar goed
Oud 26-04-2007, 06:34
Verwijderd
Niet zo goed denk ik. En ik zou willen dat het aan ons lag. Je kan jezelf namelijk makkelijker veranderen dan de wereld om je heen..
Oud 26-04-2007, 06:50
Verwijderd
De vraag is nu of ik ervoor moet vechten (en alsnog op mn bek ga) of lekker zo laat, slik, en wel zie waar het schip strand.
Oud 26-04-2007, 09:39
Orpheo
Orpheo is offline
ik dacht dat het goed ging, maar ik krijg steeds vaker te horen dat er iets fout zit. joah, er zit ook iets fout; ik word schijtziek van die bemoeizucht van haar pa. als dat het nu alleen maar was, en meer niet! helaas, er is wel meer. hij is een inconsistente, manipulatieve eikel met een zwevend beleid; de ene dag is alles ok, de andere dag mag niks. dat uit zich weer in mij; IK moet dan ook heel erg op m'n tenen lopen. frustraties worden bij haar thuis niet uitgesproken, en je stem verheffen staat gelijk aan ruzie.

bij mij thuis is dat zo anders. dan is stemverheffen gewoon normaal. dat is nog een overblijfsel uit israel het is gewoon een manier om te laten zien dat je ergens blij mee bent, meer niet (of juist heel boos). maar bij haar thuis is t per definitie die tweede.

wat mij ook heel erg frustreert is dat haar moeder niet echt achter haar stond als ze weer eens een discussie/ruzie had met haar pa. dat is nu aan 't veranderen gelukkig, maar toch... dat je ma maar lijdzaam toekijkt als je pa als een soort ziedende Godzilla voor je staat en geen poot uitsteekt tijdens de discussie, en pas als jij in puin ligt, je ma iets gaat doen... maar goed, dit is ook aan t veranderen!

Ik ben heel blij dat mijn oma trouwens minder zit te zeiken. ja, je begint op je pa te lijken, zegt ze dan. Ten eerste: ik wil niet zo'n lui varken worden, ten tweede, ik gebruik nog iets van mijn kunnen; hij deed compleet geen reet.

Mijn ma en zus zijn nu in griekenland, en 't is echt een heel raar idee, dat ik nu hier zit, en zij daar. niet dat ik t ze niet gun, tuurlijk wel, maar tis een raar idee. zit ik n hele week met oma of met vriendin dat laatste is btw absoluut geen punt

oh ja, exact 4 maanden morgen! <3<3
Oud 26-04-2007, 10:01
Verwijderd
Goed <3
Oud 26-04-2007, 11:14
Verwijderd
Omg. Mijn hele kop zit helemaal vol met plaatjes en ik weet niet eens of dat hier thuis hoort maar ik denk het wel dus ik doe het maar hier posten
Gistermorgen was raar en lief en snel en pijn en mooi en schattig en alles tegelijk. Eigenlijk wil ik het wel vertellen maar dat gaat helemaal niet want anderen zullen het niet snappen of begrijpen maar dat doen ze toch nooit dus dat maak niet. Ik hoop echt echt echt dat het gaat werken want gewoon. Ik wil nog zoveel meer vertellen maar dat gaat helemaal niet. Nu niet. Misschien later.

Gistermiddag was giebel en haar en make-up maar wel geslaagd en gisteravond was ook echt tof, ik ben blij dat ze zich vrij genoeg voelde om te zeggen dat ze wilde gaan. Al wilde ik ook wel heel graag weten hoe t af zou lopen met hem. Mja. Volgende keer beter.
Hoe zeer ik ook mijn best doe, mijn hoofd wordt niet leeg. Maar ik denk niet dat ik het erg vind deze keer.
Oud 26-04-2007, 11:25
I C U
I C U is offline
Die arme knul had om elf uur vergadering... Hihi, dus kon ik nog ff heerlijk in bed blijven liggen, kijken hoe hij zich aankleedde enzo. Heb me maar een beetje verdiept in wat Parijs-literatuur enzo Hartstikke goed!

En dat ene vriendinnetje heeft *eindelijk* iets laten horen. Niet helemaal uit zichzelf, maar toch. Ben blij dat het ook bij haar nog leeft.
Oud 26-04-2007, 12:15
Verwijderd
Goed. Ik voel me sowieso goed en dat heeft natuurlijk ook weer invloed op ons. En we praten
Oud 26-04-2007, 13:24
Verwijderd
Het kan allemaal wel wat beter. Ze is echt degene voor mij, maar ik weet niet wat het is. Tuurlijk, ze zit niet goed in haar vel en ik wil er voor haar zijn, maar tis gewoon zwaar.
Oud 26-04-2007, 14:56
Verwijderd
hmm wazig. net een nieuwe vriend. 8 jaar ouder, al zit hij daar mee mee als ik.

Beide net 2 mnd vrijgezel en allebei perongelijk velriefd geworden.

Beetje onwennig zeg maar..
Oud 26-04-2007, 16:26
Luna
Luna is offline
Ik heb een naar vooorgevoel en ik weet niet waarom.
Oud 26-04-2007, 16:48
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Vandaag hadden we opeens samen een dag vrij. Er reed geen trein omdat er iemand was voorgesprongen dus daar hebben wij leuk gebruik van gemaakt. Samen met het aqaurium bezig zijn en daarna chocoladetaart bakken is duizend leuk,
Oud 26-04-2007, 16:59
luchtballon
luchtballon is offline
8 maanden en het gaat goed!
en gezellig in mijn huis vanalles regelen voor gangfeest vanavond jeej
Oud 26-04-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 26-04-2007 @ 17:26 :
Ik heb een naar vooorgevoel en ik weet niet waarom.
hmmm, nee toch.. met dit weer?
Oud 26-04-2007, 17:29
ST*R
ST*R is offline
Hm nu vind ik m wel weer leuk. Het is best raar, als ik bij hem ben vind ik het gewoon gezellig en leuk maar mis ik 'iets' om meer voor hem te voelen. Als ik niet bij hem ben heb ik wel dat 'iets'.
Maarja hem kennende zal het nog wel tijdje duren voor ik hem weer zie.
Oud 26-04-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 26-04-2007 @ 18:29 :
Hm nu vind ik m wel weer leuk. Het is best raar, als ik bij hem ben vind ik het gewoon gezellig en leuk maar mis ik 'iets' om meer voor hem te voelen. Als ik niet bij hem ben heb ik wel dat 'iets'.
Maarja hem kennende zal het nog wel tijdje duren voor ik hem weer zie.
jah dat ken ik

en dat werkt dus niet
Oud 26-04-2007, 18:05
Verwijderd
Oud 26-04-2007, 21:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aankomend weekend het hele weekend weg, en ik heb er echt enorm veel zin in. Hoewel, het is spannend maar ik voorzie eigenlijk geen problemen. En ik ben echt heel benieuwd wat voor mensen ik daar leer kennen, volgens mij echt totaal andere figuren dan mij..
Zondag weer thuis, in de avond al richting Amsterdam, en dan op maandag gewoon gezellig de stad in. Op vriendschappelijk gebied gaat het in ieder geval steeds beter
Oud 26-04-2007, 23:01
Toet0r
Toet0r is offline
'hij' is de laatste tijd veel minder leuk, hij is hardstikke ongezellig en steeds chago op trainen, omdat ie zich te goed voelt volgens mij. Pf! Nou boeiend, ik ben allang blij als ik em helemaal niet meer leuk vind

&ik begin er weer een beetje vertrouwen in te krijgen dat het met mn used-to-be beste vriend weer goed komt
Oud 27-04-2007, 00:40
Verwijderd
Was hij effe verontwaardigd dat ik gisteren geen dag meer kwam zeggen toen ik wegging. Whaa, schattig. En hij blijft maar via omwegen duidelijk maken dat ie echt een goede jongen is, want o wee als ik een verkeerd beeld van m krijg. En joh, hij vormde zich van mij een beeld van ''lief, klein, schattig meisje'', waarvan dus alleen het klein-zijn klopt, en nu kijkt hij er steeds van op als weer een blijkt dat ik toch anders in elkaar steekt en dat doet ie alsof dat mijn schuld is! En ondertussen wel blijven vissen naar allerlei info en er voor zorgen dat ik me constant moet verdedigen. Mwmmmm, jammer dat ik morgen met iemand anders moet werken, ik vind t wel leuk gaan zo.

En hey, sommige vrienden zijn zo cool. Fijn als je een precies op één lijn zit.
Oud 27-04-2007, 07:54
Qimm
Qimm is offline
Alles is goed en mooi en dit voor een belangrijk deel dankzij hem <3
Oud 27-04-2007, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 27-04-2007 @ 08:54 :
Alles is goed en mooi en dit voor een belangrijk deel dankzij hem <3
.

Volgens mij komt hij met een lekker ontbijt zo mijn kant op
Oud 27-04-2007, 08:24
Verwijderd
4 maanden <3 en ik voel me niet zo fyn En hij komt zo langs en is dan de komende kleine week niet weg
Oud 27-04-2007, 09:19
Verwijderd
Gister weer ff quality time samen gehad . Ben nog steeds blij en verbaasd dat het al zolang samen perfect gaat.
Oud 27-04-2007, 12:34
Verwijderd
Hij is lief, en ik mis m stiekem
Oud 27-04-2007, 13:00
stout!
stout! is offline
Vanavond naar Praag! We gaan met een grote groep studenten en allebei met eigen vrienden maar we hebben al afgesproken dat we ook even samen door de stad gaan slenteren. Ik heb er zin in .
Oud 27-04-2007, 13:37
__
__ is offline
veel plezier stout! echt relaxed

ontopic: hier alles prima verder, gister met vrienden uitgeweest in nijmegen, echt superleuk. volgende week gaat mn vriendje mee uit met ons.. ben echt benieuwd wat ie ervan gaat vinden. hoop wel dat t net zo gezellig wordt met 'de mannen erbij' om t maar even burgerlijk te zeggen. met vriendinnen blijft toch meestal wel t gezelligst.
Oud 27-04-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 27-04-2007 @ 14:37 :
veel plezier stout! echt relaxed

ontopic: hier alles prima verder, gister met vrienden uitgeweest in nijmegen, echt superleuk. volgende week gaat mn vriendje mee uit met ons.. ben echt benieuwd wat ie ervan gaat vinden. hoop wel dat t net zo gezellig wordt met 'de mannen erbij' om t maar even burgerlijk te zeggen. met vriendinnen blijft toch meestal wel t gezelligst.
Welke kroeg(en)?

Het eh, ontbijt was erg lekker
Oud 27-04-2007, 13:47
__
__ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-04-2007 @ 14:43 :
Welke kroeg(en)?
drie gezusters en el sombrero.. was je er gister ook dan of dat niet?
Oud 27-04-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 27-04-2007 @ 14:47 :
drie gezusters en el sombrero.. was je er gister ook dan of dat niet?
Ja maar dan in het Bascafé en de Boogie Wonderland. Met huisgenoten van een vriendin mee, want het zijn niet echt mijn soort tenten. De Drie nog minder trouwens, omg El Sombrero schijnt wel leuk te zijn, maar d'r stond zo'n lange rij voor de deur dat we weinig zin hadden om er proberen in te komen. In de Boogie was het al zo druk dat mensen aan alle kanten letterlijk tegen je aan leunden
Oud 27-04-2007, 15:26
luchtballon
luchtballon is offline
Gangfeest was geslaagd met 270 mensen (keer 5 euro, waarvan we het fietsendak reparatie en de boete voor geluidsoverlast moeten betalen .)
We raakte een beetje het overzicht kwijt door de drukte en chaos en het bier was op om 2 uur. Maar het was super gezellig

En daarna ging ik met vriendje in bed liggen. We gingen zoenen en shirt uitdoen en het zag ernaar uit dat we seks gingebn hebben.... en toen was het ineens licht en een paar uur later en vroegen we ons beiden af waarom wanneer en hoe we zomaar in slaap zijn gevallen we waren niet echt dronken, en zomaar terwijl je bijna seks gaat hebben tegelijk in slaap vallen

Regels voor berichten