Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet mogelijk om mensen uit elkaar te drijven als ze echt van elkaar houden dus als het uit is gegaan tussen 2 mensen hoef je jezelf daar niet de schuld van te geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren was... Ja, gisteren was eigenlijk erg goed. Ik moet nog even wennen aan teleurgesteld worden.
Vandaag was vermoeiend, drie colleges, waarvan één film kijken en een ander in een benauwd lokaal, dus had wel hoofdpijn erna. Maar wel goed gegeten, dus de hoofdpijn is nu ook weer weg en ik ben zelfs al begonnen aan mijn opdracht. Het is lastig om de film met het Evangelie te vergelijken als je de film niet geheel gezien hebt, maar ik heb al ruim een kantje en het hoeft maar twee kantjes, dus ik vind dat het goed moet komen. Zul je net zien dat de rest allemaal tien kantjes inlevert, maar dat vind ik dan eigenlijk zo ontzettend stom. Ik houd me in elk geval aan de opdracht.
|
Sinds ik Kyra zo gevonden heb en ik haar heb moeten laten inslapen, is niet alleen onze andere kat (haar moeder) banger en schichtiger geworden, maar ook ik. Opeens wil ik niet meer alleen thuis zijn, hoewel ik dat vroeger zalig vond.
De beelden blijven me achtervolgen, als in een nachtmerrie. Soms voel ik me alsof ik op het punt sta om een paniekaanval te krijgen. Ik denk dat ik maar om 9u ofzo ga slapen... Slapen is tamelijk veilig, denk ik. En eerst een sigaret roken, misschien kalmeer ik dan wat, want ik voel me écht alsof ik elk moment in paniek kan uitbarsten. Dit gevoel is echt vies, ik heb me nog nooit zo gevoeld.
|
Verwijderd
|
Hield ik m'n kop nou maar eens. Ik maak alleen maar stomme en kwetsende opmerkingen, ze zijn eruit voor ik er erg in heb. En als ik denk dat ik een slimme opmerking maak slaan ze ook nergens op. Ik moet niet meer praten, ik moet leren m'n kop eens te houden.
![]() |
![]() |
|
@hawaai en @leonoor: heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!
ot: Het blijft moeilijk. Ik heb het gevoel dat de grens nu echt wel is bereikt. Ik kan geen uitweg meer vinden voor al die stress en vervelende confrontaties met mezelf. Ik verval weer in slechte oude gewoontes. Het gaat echt niet goed, volgende week vakantie, een druk programma...hopen dat afleiding geeft. Verder pleisters op mijn benen geplakt waar ik heel erg allergisch voor ben. In een domme bui vergeten dat ik voor die pleisters allergisch ben. Ik heb nu hele dikke rode benen met een soort blaren erop die ontzettend jeuken en pijn doen. Ik ben echt zo allergisch voor die pleisters, dat vergeet ik nu ook nooit meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffel* Wat een dag. Wakker worden met buikpijn ![]() Vanmiddag naar het GGz, vond het zó moeilijk om te praten en er kwam dan ook weinig uit. Maar ze was echt superaardig op 't eind van het gesprek, waardoor ik me weer schuldig voel over m'n gedrag en gesloten houding. ![]() Daarna de stad in geweest en 3 nieuwe shirtjes gekocht zonder al te veel tijd te nemen om te twijfelen deze keer ![]() En nou hoop ik dat ik vannacht eindelijk weer eens lang slaap en ook doorslaap. |
![]() |
|
Ik voel me kut, ik ben zo in de war en wil het liefst alleen maar huilen maar er komen steeds maar een paar tranen. Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb een geweldig weekend met vrienden achter de rug en ik zou blij moeten zijn, dat ik zulke goede vrienden heb, dat ik zo'n tof weekend gehad heb, etc en dat ben ik ook wel maar over dat hele gevoel hangt een waas van vaagheid. M'n vriend was zaterdag echt enorm boos op me geworden omdat hij vond dat ik teveel met een andere vriend van me omging en te weinig met hem. Ik had die vriend een knuffel gegeven en dat vond hij niet kunnen. Mijn vriend heeft zelfs lopen dreigen om het uit te maken. We zijn drie jaar en drie maanden samen en dan dit. Het leek me altijd vreselijk om te horen dat hij het uit wou maken maar op dit moment weet ik het allemaal niet meer. Als het zou moet, als ik al die dingen niet 'mag' binnen mijn relatie, dan misschien wel liever niet. Ik durf dit haast niet op papier te zetten en als ik dit typ schiet ik vol met tranen. Ik ben zo bang, boos en in de war. Ik heb maandag enorm goed gepraat met die vriend van me en terwijl wij steeds closer, hechter en dichter bij elkaar komen zie ik mijn relatie steeds verder verwateren. We praten niet meer over de dingen die ons bezighouden, we praten alleen nog over de alledaagse dingen. Ik weet niet meer of ik nog van hem houd, ik weet niet of ik hem nog lief vind. Ik wil hem niet zien en tegelijkertijd wil ik met hem praten. Ik wil open en eerlijk zijn maar ik kan het niet. Vandaag die vriend van me weer gezien en dat voelt zo goed. Het is zo fijn om een goede vriend te hebben met wie je goed kan praten en die ook met je meedenkt en waarmee je leuke dingen kan doen maar tegelijkertijd voelt het zo fout. Het hoort niet ofzo. Ik durf het bijna niet tegen m'n vriend te zeggen en dat wil ik niet. Ik wil niet liegen, ik wil niets verzwijgen. Ik doe in feite niets wat niet kan maar waarom voelt het dan zo. Ik vind het heel leuk om die vriend te zien omdat het dan leuk en gezellig is maar als ik dan thuiskom of als hij weg is dan ben ik zo in de war en weet ik het helemaal niet meer.
Ik wil er zo graag met iemand over praten want het houdt me zo bezig en ik kan het niet kwijt. Maar net nu wil ik niet met m'n moeder praten, gaat m'n broertje voor een half jaar weg en heeft ie wel iets beters te doen, zit m'n vriendin in Schotland en wil ik er juist niet met m'n vriend of die goede vriend van me over praten omdat zij er allebei bij betrokken zijn. Ik weet het echt niet meer en ik wou dat ik een oplossing zag. Drie jaar relatie gooi je toch niet zomaar weg? M'n vriend komt er dan maandag mee dat hij het niet meende maar dat gaat er bij mij niet in. Zoiets zeg je toch niet als je het niet meent? Ik wil me weer zo gelukkig voelen als voor het weekend ![]()
|
Verwijderd
|
Whoeeeeeeeeeehoevakantieweekend!<3 Morgen lekker naar de Lostprophets met Roos en ze is de halve vakantie hier en het wordt ongelofelijk gaaf en ik heb met pap gebeld en hij is net mam alleen dan rustiger, al kreeg ik natuurlijk wéér hetzelfde verhaal te horen. Something is better then nothing (A).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag was wel een chill dagje, college, tussenuren waarin ik een klein beetje productief ben geweest, weer college, weer even nix en daarna weer even college. Daarna lekker geborreld, gegeten en nog lekker op een terrasje gezeten (H), ja zo hoort het leven te zijn
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag op het werk ging het niet zo goed. Het was gewoon druk en het lukte niet. Ik heb echt heel hard mijn best gedaan maar er waren zoveel vakken leeg. Na het werk heb ik besloten om morgen mijn bazin te bellen en het met haar te bespreken. Dit is gewoon te stressvol voor mij, misschien kan ik vakken gaan vullen ofzo, dat lijkt mij fijner. Dit werk is niet geschikt voor mij.
Nadat ik dit besloten had voelde ik me meteen een stuk beter. Ik heb nog even met mijn vader gebeld en dat deed echt goed. Daarna ben ik naar een vriendin gegaan en heb daar, samen met een hele leuke vriend van haar ( ![]() Momenteel ben ik geheel over mijn slaap heen, of nja, eigenlijk heb ik nog geen slaap gehad, ik heb dan ook totdat ik moest gaan werken in mijn bed gelegen zo ongeveer ![]() |
![]() |
|
Alright ik wil weg hier ik heb geen zin om me straks af te melden bij mijn conrector want sinds gisteren vind ik hem nog vervelender ik wil direct en wel nu in Utrecht zijn maar ik ga maar braaf naar school.
Godver, het wil allemaal niet. Wat willen ze nou van me?
|
Verwijderd
|
@Daantje_0705: (}) Misschien vind je vriend wel hetzelfde als jij en is hij dus 'gewoon' jaloers op die andere jongen en op wat jullie hebben ed en is hij bang dat die jongen tussen jullie komt te staan...? Ik zou er toch met je vriend over proberen te praten...juist omdat je niet meer echt met elkaar praat over de dingen die jullie bezig houden...pak dit moment dan aan om dat wel weer te doen.
|
![]() |
|
Andijvie, gefeliciteerd!
ot: Gister was het orkest zo raar, een of andere Rosaliek was jarig en toen ging de voorzitter mij feliciteren. 'Ik ben Annemieke -_-'' Oh ja joh? jaa tuurlijk! okee en toen lag het hele orkest dubbel. Vreemd. En zometeen de laatste echte lesdag en dan moet ik daarna werken, en morgen weer, en zondag ga ik met mijn vader naar een of andere martk in Rosmalen, dan ga ik zondagnacht uit, om vervolgens op maandagochtend om half 9 met mijn trompet klaar te zijn om te vertrekken naar het dorp om daar het wilhelmus en alles te spelen. o Dear.
|
Verwijderd
|
Ben ik maar weer eens. Het gaat best goed met me op het moment, daardoor denk ik ook dat ik minder behoefte voel om te posten. Maar ik wou toch ff wat laten horen.
Qua gebruik van genotsmiddelen ben ik nog niet helemaal op de goede weg, maar daar ga ik hulp bij krijgen. Ik ga een afspraak maken met een maatschappelijk werkster daarvoor. De psychiater wilde me naar de verslavingszorg sturen, maar dat leek me dan ook weer een beetje onzin. Ik zie mezelf niet als verslaafd. Hooguit als iemand die z'n impulsen niet zo geweldig kan beheersen. Depressief ben ik eigenlijk nauwelijks meer op het moment, dus das wel lekker. En verder gaat m'n leventje wel goed z'n gangetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me echt raar, nu ik opeens geen tentamenstress heb
![]() Echt raar, ik zit nu een beetje om me heen te kijken van 'wat zal ik eens gaan doen'. Terwijl er door de drukte genoeg is blijven liggen wat nog moet gebeuren ![]() Zometeen eerste maar even een kaartje kopen en schrijven voor een vriendin en wat boodschappen doen. En het voelt alsof ik gisteren weer even wakkergeschud ben door m'n therapeut. 't Is de hoogste tijd om de regie weer eens in eigen handen te nemen. toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heel misschien heb ik binnenkort weer internet, hangt ervan af of m'n huisgenootje een nieuwe aansluiting aanvraagt. Nu bij m'n vriend, dus kan ik even hart luchten (is wel nodig)
Ik vraag me steeds vaker af waar ik het allemaal nog voor doe. Ik weet wel dat het primaire doel is m'n masterdiploma te halen, zodat ik een studie heb afgerond. Maar ik heb echt géén idee wat ik erna wil, ik weet echt niet wat ik leuk vind, als je het zo vraagt, zou ik 'niks' zeggen. Maar er zijn wel dingen die ik leuk vind, maar het zijn bepaalde vaardigheden, geen beroep/functie. Misschien toch maar eens naar de loopbaanadviseur. Misschien hebben ze een of andere test, waar meer uit komt dan alleen interesse. Want dat weet ik wel en er komt ook altijd hetzelfde uit zo'n test. Iets met voeding lijkt me ook wel leuk, dat zei ik 2 jaar geleden al. Toen zou ik misschien nog ipv deze master de opleiding tot diëtiste gaan doen. Het lijkt me nog steeds erg interessant, maar ik wil eigenlijk niet meer studeren hierna, maar werken wil ik ook niet. Ik weet het gewoon allemaal niet. Op sociaal gebied gaat het ook niet echt lekker. Ik heb te veel last van m'n middelbare schoolperiode. Ik heb nu last van een minderwaardigheidscomplex dat steeds erger lijkt te worden. En ik durf nauwelijks initiatief te nemen uit angst om iets fout te doen. En dan kan ik het schema van de RET wel invullen, en het is natuurlijk nooit een ramp dat ik iets fout doe, maar het houdt me toch tegen om dingen te zeggen/ondernemen. Ik wil ervan af, ik wil ook van die associaties af met m'n middelbare schooltijd. Maar hoe? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
godverdikkeme, ik ben de verjaardag van mijn vader vergeten
![]() ![]() mijn moeder belde me net. (hij was gister jarig) Ze vieren hun verjaardag nooit en hadden het ook niet aangekondigd ofzo, of gevraagd of ik leuk kwam mee eten. nu moet ik dit weer het hele jaar aanhoren. kutzooi. Ik heb m nog steeds niet gebeld omdat ik dat niet zo goed durf. |
![]() |
|
Zo tentamen is binnen. En die van haar ook. Dat betekent: boeken! Eindelijk
![]() Net ff lekker in de zon gelunched en nu maar weer aan de slag. Gister ook al te weinig gedaan en vandaag ook nog lang niet af wat ik wil... Morgen hopelijk lekker naar de stad met m'n vader...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |