Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zo'n soort topic hadden we laatst al "kleding die je koopt maar eigenlijk niet aantrekt"
Dit komt ook wel in de richting: http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=227861 Ontopic:Blijkbaar vind je het wel mooi anders had je het niet gekocht en was je niet blij geweest,dus zet je over die 'angst' heen en trek het gewoon aan,als je je er niet fijn in voelt moet je het natuurlijk niet aantrekken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() etc, etc, etc.. reactie op de titel: Waarom koop je eigenlijkdingen die niet bij jezelf passen??? Is dat niet eens beetje geldverspilling? reactie op je post: waarom durf je iets niet aan te trekken als je het wel onwijs mooi vind? In delft heb je een winkeltje met hele mooie jurken, maar jurken passen niet bij mij, dus waarom zou ik me geld eraan verspillen..
|
k heb echt geen idee wat je nou eigenlijk wil met dit topic.. maar ok :]
mja ik let meestal wel op wat ik koop en of ik het zal dragen of niet alleen sja.. tis nogal moeilijk om echt voor maar 1 stijl te gaan ofzo k bedoel zie je van die ruige DC schoenen en even later een overseaz broek en dan kom je een zeer mooie polo tegen die je dan besluit ook te halen en even later weer een overhemd (ow verspreidt dit wel even over een lange tijd en niet 1 door de stad gaan tocht ofzo) dan sja.. mmz t pas niet :] geeft verder niet ofzo maar toch k bedoel zown skater/kakker uiterlijk/geile jongens uitstraling is toch wel tof.
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm, dit klinkt alsof ik ondergoed voor m'n vrienden koop. Geil!
||
Citaat:
![]() 1. Ik koop ook iets als ik het mooi vind 2. Ben niet bang. Mensen zijn er om te choqueren. + De mensen die het niets uitmaakt/het leuk vinden dat je iets anders doet, dat zijn mensen waarmee je kan praten. Mensen die je erom verfoeien, mja, dan ben je meer waard dan hen. Waarom bang zijn om jezelf voor lul te zetten? Je echte vrienden zullen je er niet om in de steek laten hoor ![]()
||
Citaat:
Ik heb normaal van die 4-persoonsbroeken aan, skatebroeken, wijde t-shirts, skateschoenen etc. Dat is dus 'mijn stijl' Vandaag had ik een 'strakke' ribbroek aan, een overhemd en een spencer, met nette schoenen eronder etc. Dat "Past dus niet bij mij" (qua stijl) maar staat me wel...
|
In Hilversum hebben ze een winkel waar ze heeel mooie kleding hebben van G-sus, Replay enz.
En ik heb me daar best vaak iets laten aansmeren. De persoon die daar werkt kan als je iets past wat je eigenlijk niet echt leuk vind jouw wijsmaken dat het zooooooo geweldig staat blablalba, Ik heb best veel dingen daarvan hangen die ik hooguit 2x gedragen heb, best wel zonde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt smaak, jochie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Nachtelijke rituelen, drama's en anekdotes. Verwijderd | 34 | 28-01-2009 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
Jouw stijl en je omgeving Pan Am | 56 | 20-09-2003 17:27 |