Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wordt niet gedwongen mee te doen, alleen de beheerders doen mee en je maakt nu eenmaal gebruik van hun diensten/gastvrijheid/whatever en dan kun je dus even niet op dit forum terecht. so be it. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idem dito kan hier net zo goed gebeuren. Ik kan me goed voorstellen als jullie als FB-team besluiten om 2 minuten de stekker eruit te trekken, gewoon als gebaar naar een ieder die dat nodig heeft. En de gebruikers hebben dat maar te accepteren, en terecht. edit: vrijdag, doh ![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 21:12. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het begon hier toch echt als soort van dwingen tot dat mensen hier enig respect laten zien door 2 minuten niet te kunnen posten. Nu wordt het omgegooit als iets zijnde van de beheerders. Ik zit er persoonlijk totaal niet mee als mensen gewoon doorgaan met posten. Hun eigen keuze. Verder vind ik persoonlijk die 2 minuten stilte helemaal niet zo boeiend en al helemaal niet als grond om het forum op dicht te gooien.Het moet ieder zijn eigen keuze zijn, dan wordt het pas van enig belang. Overgens vind ik een forum heel wat anders dan de ns die zijn treinen stil zet. Al is het alleen maar om de mensen die dan moeten werken de kans te geven om stil te zijn als ze dat willen. Hier kan je gewoon wegblijven als je vind dat je hier om die tijd niet hoort te posten. Ik hecht persoonlijk weinig waarde aan die 2 minuten. Als ik thuis ben en de tijd heb kijk ik meestal wel naar de tv, maar ik laat mijn patient bij wijze van spreken niet doodgaan omdat het net die 2 minuten zijn. Buiten dat vind ik dat stilzijn op dat specerfieke moment niet echt een toegevoegde waarde hebben. Het is zinvoller om een keer naar een concentratiekamp te gaan, een goede film over die tijd te bekijken, foto's te zien, een docu op tv te zien, verhalen te horen, het anne frankhuis te bezoeken, haar dagboek te lezen of iets dergelijks en dan te bedenken hoe vreselijk het was en te denken zoiets nooit weet (Hoewel dat in zekere zin naief is, mensen blijven oorlog maken) Jon mag het doen als hij wil, heb ik geen enkel bezwaar tegen. Maar ik ga het niet regelen en van mij hoeft het ook absoluut niet. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: oh en misschien begon ik wel met afdwingen van respect, maar dat was iets te extreem ja ![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
Nu vind ik persoonlijk die 2 specerfieke minuten al niet zo nuttig. Ik hecht er niet zoveel waarde aan. Dat andere mensen dat wel heel belangrijk vinden is uiteraard prima, maar als je dat belangrijk vind dan zit je al niet hier dus dan hoef je je ook niet te ergeren aan mensen die wel doorgaan met posten. Laat ieder zijn ding doen daarmee imo. Door het forum te sluiten dring je het mensen toch op. De keuzevrijheid is dan weg. Maar goed, als Jon besluit het toch de doen is dat zijn keuze, het forum is zijn eigendom. Ik zou het zelf iig niet doen, maar als hij het doet vind ik het prima. Daarbij, als het moet gebeuren is hij toch de gene die dat dan moet regelen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Ik vind het juist dom van eigenaren van bepaalde sites om de toegang tot hun sites 5 minuten stoppen.
De mensen die dat wel willen, blokkeren juist de vrijheid van posters. Maar toch ben ik ervoor om poll op te zetten, om te kijken wat de meeste mensen er van vinden en daarop te reageren. (-> democratie) Citaat:
||
Citaat:
Wat vind je dat op de basisschool moet geleerd worden. Wat er op 4 mei gebeurt in Nederland? Want ik neem aan dat de basisschoolkinderen wel geschiedenisles krijgen en weten wat de tweede wereldoorlog (of de eerste, of ...) is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En misschien is het dat inderdaad ook op het forum. Maar IRL plak je toch ook niet iedereens mond dicht voor het geval dat al die mensen zich niet aan de minuten stilte gaan houden? En daarbij blijf ik denken dat IRL de stilte verstoren vele malen meer kwetstbaar is tegenover veel mensen dan op het forum 'de stilte verstoren' (voor zover dat kan).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het echt raar dat er zo'n big deal gemaakt wordt van die 2 minuten stilte aangezien naar mijn idee dat het punt helemaal niet is. Het geeft er wel iets extra's aan, maar om nu zo te vallen over die 2 minuten vind ik raar en helemaal om het respectloos te noemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Door het forum te sluiten dwing je de gebruikers wel om stil te zijn; ook al is dat misschien niet de achterliggende gedachte, het is wel een gevolg van het sluiten van het forum.
We leven in een land waar iedereen behoorlijk vrij is om te doen en te laten wat hij of zij wil (lijkt me trouwens ook iets wat je juist op 4 mei uit moet stralen ed). Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|