Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kreeg vandaag een mailtje van een uitzendbureau dat ze het leuk vonden dat ik hen had gemailt, maar dat ze nog steeds geen passend werk hebben gevonden voor mijn periode. Maar het is verstandig binnenkort weer eens contact (nu telefonisch) met hen op te nemen. Agh... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ze terugbelt, zeg ik wel dat ik het op zich best wil proberen, maar dat ik niet weet of ik er geschikt voor ben. Ik zie het wel. Mijn moeder zei dat ze ook nog mensen zochten bij een verzorgingscentrum, misschien moet ik daar ook maar eens actie op ondernemen ![]()
||
Citaat:
![]() --- ot.. auw, auw en nog meer auw.. en zooo vreselijk leeg mag ik naar bed en niet meer wakker worden ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Echt, wat is dit. Ik heb al tijden nergens echt zin in, ik loop niet meer warm en enthousiasme is ook ver te zoeken. Het voelt alsof ik tussen allerlei emoties heen en weer geslingerd wordt en dat ik alles, maar dan ook echt alles vanaf de grond weer op moet bouwen. Ik heb het idee dat ik de grip op mezelf verlies en mezelf niet meer begrijp. Ik weet niet wat ik wil en dat heeft ook grotendeels te maken dat ik niets meer echt wil, en nergens meer echt zin in heb. Ik weet niet wat ik hiermee moet. Hoe nu verder. Wat eraan doen. Waarom lukt bij mij nooit iets echt. Waarom heb ik altijd dat gevoel dat mensen me niet aardig vinden, dat ik niet goed genoeg ben. Het ene moment vind ik het erg en het andere moment dan boeit het me niet wat mensen van me vinden. En ik word moe van dat geslinger. Waar is mijn drijfveer? Wat was mijn drijfveer en waarom is het ineens sinds een maand weg? Echt, waar doe ik het allemaal voor. Ik voel me ook slecht over gisteren. Ik kan me zo erg aan mezelf ergeren. Maar ik kan het dan niet verhelpen. Ik ben niet altijd zo, ik kan ook gewoon normaal en leuk zijn. Maar als ik eenmaal fout bezig ben dan lukt het ook niet meer goed, ofzo. En ik kan dat ene liedje niet meer horen. Want het doet me teveel denken aan de vergankelijkheid van dingen, het verstrijken van de tijd. Aan alle mooie dingen die je nooit meer terugkrijgt of gewoon nooit zult krijgen. En verder was ik uitgenodigd op het feest van de jongen op wie ik drie jaar lang heel erg verliefd was, het is vanavond, maar ik heb afgezegd. Ik heb er geen zin in, ik ben wel benieuwd hoe het met hem gaat enzo, maar ik heb ook geen zin om nog meer oud leed boven te halen. Oké en nu zoeken we naar een plan om weer enthousiast te worden!
||
Citaat:
ik ben afgestudeerd en voel me nog een kluns.. iedereen is positief maar ik vind zelf dat ik het niet kan.. daarnaast ben ik erg bezig met mijn rug.. geniet van je thee ![]() waar loop je trouwens stage?
||
Citaat:
![]() ziekenhuis in a'dam? hoeveelste jaar ben je ![]() (ga meteen alles vragen ![]() zal daarna weer o.t gaan hoor!
||
Citaat:
oe je bent bijna klaar dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @OT: Net de laatste boodschappen gedaan voor de vakantie...en ben begonnen met de koffers in te pakken. Vanavond laatste dingen wassen en dan morgenochtend verder inpakken. Laatst gewijzigd op 05-05-2007 om 12:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mag ook van mezelf niet teveel stressen, maar ik wil geloof ik wat teveel van mezelf. Maar ik had uiteindelijk toch nog een voldoende voor dat examen, dus eigenlijk ben ik ook wel weer tevreden. Morgen doe ik er gewoon nog eentje. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |