Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2007, 20:53
botulismf
botulismf is offline
Mijn beefacke hardbody? Omg. En zo bijzonder rijk ben ik ook weer niet, hoor. Maar blijkbaar wel rijk genoeg.
Oud 03-05-2007, 21:07
Verwijderd
jorge als je ophoudt met gitaren in het park ben ik helaas genoodzaakt je te laten verkrachten door boebsie en zijn homo-vriendjes......
Oud 03-05-2007, 21:08
botulismf
botulismf is offline
Pfff, ophouden met gitaarspelen in het park, kom op zeg. Eens een kankerhippie, altijd een kankerhippie. Gisteravond nog gitaargespeeld in het park, zelfs met duetten en such.
Oud 03-05-2007, 21:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
zeg nu kan het wel weer he
Oud 03-05-2007, 21:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 03-05-2007 @ 22:08 :
Pfff, ophouden met gitaarspelen in het park, kom op zeg. Eens een kankerhippie, altijd een kankerhippie. Gisteravond nog gitaargespeeld in het park, zelfs met duetten en such.
als je maar weet dat jeff buckley hoger kan zingen!

ontopic: nog steeds klasgenoten maar inmiddels ook niet klasgenoten, schoolgenoten noemen ze dat.
Oud 03-05-2007, 21:29
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 03-05-2007 @ 22:24 :
als je maar weet dat jeff buckley hoger kan zingen!
Niet alleen hoger, maar vooral honderden malen beter.
Oud 03-05-2007, 23:00
DeadNation
DeadNation is offline
Maar hij is dood en jij niet
Oud 03-05-2007, 23:03
botulismf
botulismf is offline
Maar zelfs in dode staat is hij succesvoller dan ik ooit geweest ben.
Oud 03-05-2007, 23:04
Metal
Metal is offline
(6) (6) (6)
Oud 04-05-2007, 01:59
Verwijderd
Ergernis #zoveel: ik kan me, hoe goed ik m'n best ook doe, met geen mogelijkheid ook maar een klein beetje vermaken in een "hippe" tent met top40 muziek. An sich niet zo'n probleem, maar als je in de minderheid bent en een deel van je vrienden d'r wél heen willen schiet je avond uitgaan niet echt op. En stank voor dank nog flinke piep in m'n oor als aandenken aan dit festijn.
Oud 04-05-2007, 02:02
Verwijderd
Mensen met slechte tafelmanieren ( elleboog op tafel tijdens het eten, praten met de mond vol, drinken zonder te proosten, hun bestek verkeerd vasthouden) Mensen die bedragen onder de 20 euro pinnen, mensen die bij de servicebalie van een supermarkt mekkeren over hun kassabon, dronken mensen die zichzelf maar blijven herhalen, mensen die zeggen ' Vroeger in mijn tijd!' lege sigarettenautomaten, rijen voor het toilet en oude appeltaart.
Oud 04-05-2007, 08:17
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
botulismf schreef op 04-05-2007 @ 00:03 :
Maar zelfs in dode staat is hij succesvoller dan ik ooit geweest ben.
Wat niet is kan nog komen he.
Oud 04-05-2007, 11:25
lennuzz
lennuzz is offline
Negers/mensen met rare vlekken in het gezicht die bij de bushalte tegen je aan beginnen te praten, naast je gaan zitten in de bus, totáál geen besef van nonverbale communicatie hebben, steeds dichter op je komen zitten en in het ergste geval mídden in een gesprek (over school!) zeggen: maarehh jij bent wel lekker petite; daar zou ik wel eens aan willen zitten!
in de bús!

Oud 04-05-2007, 11:32
idontcare
idontcare is offline
hooikoorts. godver ik ben nu al een week nonstop aan het niezen en het begint nu toch wel écht op m'n zenuwen te werken.

het kutste is dat je die kriebel in je neus voelt maar dat die nies niet komt zeg maar
Oud 04-05-2007, 16:19
STP
STP is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 04-05-2007 @ 12:25 :
maarehh jij bent wel lekker petite; daar zou ik wel eens aan willen zitten!
Dié ga ik onthouden! Briljante openingszin!
Oud 04-05-2007, 16:23
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
idontcare schreef op 04-05-2007 @ 12:32 :
hooikoorts. godver ik ben nu al een week nonstop aan het niezen en het begint nu toch wel écht op m'n zenuwen te werken.

het kutste is dat je die kriebel in je neus voelt maar dat die nies niet komt zeg maar
idd.
Oud 04-05-2007, 17:52
Verwijderd
Hele week om 0600 uur beginnen met werken, morgen weer, veeels te vroeg Vooral wanneer je normaal dan net een uurtje in bed ligt ipv opstaat.
Oud 04-05-2007, 18:29
Verwijderd
Ja die becam reclame. Zeer irritant
Oud 04-05-2007, 18:57
innogen
innogen is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 04-05-2007 @ 02:59 :
Ergernis #zoveel: ik kan me, hoe goed ik m'n best ook doe, met geen mogelijkheid ook maar een klein beetje vermaken in een "hippe" tent met top40 muziek. An sich niet zo'n probleem, maar als je in de minderheid bent en een deel van je vrienden d'r wél heen willen schiet je avond uitgaan niet echt op. En stank voor dank nog flinke piep in m'n oor als aandenken aan dit festijn.
Omg hoe herkenbaar
Vroeger vond ik het nog wel ok en op de middelbare school ging ik nog mee carnaval vieren maar nu kan ik me er echt niet toe zetten als ik weet dat we naar zo'n boer'nkroeg gaan met achterlijke mensen en dito muziek

Ohja en hooikoorts is een bitch . Ik heb Aerius pillen maar die werken bij mij voor geen meter, iemand nog andere suggesties misschien?
Oud 04-05-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 04-05-2007 @ 02:59 :
EXTREEM harde muziek is ook een ergernis van mij. komt vaak voor en draag dus bijna altijd comfoor disco oordopjes, vallen niet eens op gelukkig

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 19:26.
Oud 05-05-2007, 10:47
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
L_angel schreef op 04-05-2007 @ 19:57 :

Ohja en hooikoorts is een bitch . Ik heb Aerius pillen maar die werken bij mij voor geen meter, iemand nog andere suggesties misschien?
Volgens mij zijn het placebo's dit jaar, bij mij werken ze ook niet
En aargh een mug die rond je hoofd zoemt als je wilt slapen
Oud 05-05-2007, 13:11
Metal
Metal is offline
Iets voor deze tijd van het jaar:

Van die losers in opgepimpte golfjes die dan keihard met de ruit open van die hardstyle draaien. Pff. Net kwam alweer de derde kansarme langs binnen 10 minuten tijd.
Oud 05-05-2007, 13:17
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 04-05-2007 @ 03:02 :
Mensen met slechte tafelmanieren ( elleboog op tafel tijdens het eten, praten met de mond vol, drinken zonder te proosten, hun bestek verkeerd vasthouden) Mensen die bedragen onder de 20 euro pinnen, mensen die bij de servicebalie van een supermarkt mekkeren over hun kassabon, dronken mensen die zichzelf maar blijven herhalen, mensen die zeggen ' Vroeger in mijn tijd!' lege sigarettenautomaten, rijen voor het toilet en oude appeltaart.
Mensen die zeiken als anderen zich niet aan conventies houden. Idd, mensen die zonder enige blijk van het zich bewust zijn van hun omgeving zich misdragen aan tafel zijn een beetje irritant, maar elleboog op tafel, bestek 'verkeerd' vast? Vind je dat niet een beetje kleinburgelijk, dat je je echt érgert aan mensen die niet voldoen aan hoe jij toevallig aangeleerd bent hebt dat je je bestek vast moet houden, terwijl daar geen enkele rationele reden achter zit?
Oud 05-05-2007, 13:21
Verwijderd
+ drinken zonder proosten. Proosten is bullshit.
Oud 05-05-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 05-05-2007 @ 14:21 :
+ drinken zonder proosten. Proosten is bullshit.
Op bepaalde momenten kan het een meerwaarde hebben. Maar mensen raar aankijken omdat ze 'drinken zonder proosten' vind ik echt zielig.
Oud 05-05-2007, 13:34
Verwijderd
MENSEN DIE DENKEN DAT 45 CENT OP 45 EURO EEN NORMALE FOOI IS EN MENSEN DIE ZICHZELF GUL VINDEN ALS JE 1,95 MOET BETALEN EN DAN 2 EURO GEVEN EN DAN HAHAHAHAH OU DIE 5 CENT MAAR

sterf even uit.

en gister en eergister: 1 vent: ja ik weiger die koffie verkeerd te drinken, er zit koffieaanslag aan dit glas, tot 2x toe....
en de andere: ik wil geen citroen in mijn witbier en t citroentje weghalen helpt echt niet hoorrrr ik weiger t te drinken...

tief toch op joh

en die hoer hiernaast die nog steeds denkt dat t leuk is om niet thuis te zijn, je msn aan te laten en je boxen op 10 te zetten dus k hoor om de zoveel tijd TUDUDUM
Oud 05-05-2007, 13:42
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 04-05-2007 @ 03:02 :
Mensen die bedragen onder de 20 euro pinnen
Mensen die altijd cash betalen, en dan liefst gepast. Vooral AOW'ers met een beurs vol eurocenten. Die houden de boel pas echt op.
Oud 05-05-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 05-05-2007 @ 14:42 :
Mensen die altijd cash betalen, en dan liefst gepast. Vooral AOW'ers met een beurs vol eurocenten. Die houden de boel pas echt op.
idd. pinnen is juist makkelijk en dat doe ik ook altijd want ik heb nooit kleingeld oid want dat smijt ik in mn spaarpot om snoepjes mee te kopen of te wisselen op mn werk...
Oud 05-05-2007, 13:50
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2007 @ 14:34 :
MENSEN DIE DENKEN DAT 45 CENT OP 45 EURO EEN NORMALE FOOI IS EN MENSEN DIE ZICHZELF GUL VINDEN ALS JE 1,95 MOET BETALEN EN DAN 2 EURO GEVEN EN DAN HAHAHAHAH OU DIE 5 CENT MAAR

sterf even uit.

en gister en eergister: 1 vent: ja ik weiger die koffie verkeerd te drinken, er zit koffieaanslag aan dit glas, tot 2x toe....
en de andere: ik wil geen citroen in mijn witbier en t citroentje weghalen helpt echt niet hoorrrr ik weiger t te drinken...

tief toch op joh

en die hoer hiernaast die nog steeds denkt dat t leuk is om niet thuis te zijn, je msn aan te laten en je boxen op 10 te zetten dus k hoor om de zoveel tijd TUDUDUM
fooi is sowieso bullshit, je verdient je salaris en daar mag je t mee doen
Oud 05-05-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 05-05-2007 @ 14:50 :
bij deze mogen ze dan ff t minimumloon van de horeca zo omhoog gooien dat ik er wel van kan leven zonder fooigeld
Oud 05-05-2007, 14:01
Metal
Metal is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 05-05-2007 @ 14:50 :
woord. niet gaan janken wanneer je geen of weinig fooi krijgt. daarnaast, fooi hoor je te verdienen. blijkbaar versta je je vak dus gewoon niet zo goed koekje.
Oud 05-05-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 15:01 :
woord. niet gaan janken wanneer je geen of weinig fooi krijgt. daarnaast, fooi hoor je te verdienen. blijkbaar versta je je vak dus gewoon niet zo goed koekje.
eh ik krijg zelfs fooi geklopt uit racisten dus volgens mij doe ik niet echt iets verkeerd....
Oud 05-05-2007, 14:38
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2007 @ 14:52 :
bij deze mogen ze dan ff t minimumloon van de horeca zo omhoog gooien dat ik er wel van kan leven zonder fooigeld
dan zoek je maar een baan waar je wel van kan leven. ik krijg in mijnn callcentre ook geen fooi en kan er prima van leven.
Oud 05-05-2007, 14:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2007 @ 15:17 :
eh ik krijg zelfs fooi geklopt uit racisten dus volgens mij doe ik niet echt iets verkeerd....
racisten? enlighten me
Oud 05-05-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 15:41 :
racisten? enlighten me
dr zat zelfs een keer een "skinhead" met bomberjack en skinhead tshirt en matchende button die ik aan de marokkaanse worstjes met marokkaans brood heb gekregen en laatst een vent om 10 uur smorgens die zat te kankeren over multicultuur en hoe moeilijk het is en iedereen verneukt alles en hoe moet je verdomme al die kleurtjes noemen en toen zei ik dat ie misschien ook zn tijd wel in iets nuttigers kon stoppen ipv zich te ergeren in wat voor hokje ie iemand moest stoppen en toen vond ie me erg tof al wist ie niet in welk hokje ik moest, maar ik kreeg toch wel vette fooi voor alles wat ik m gaf en of ik zin had om aan te schuiven

(sorry voor t gebrek aan leestekens)
Oud 05-05-2007, 14:56
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2007 @ 15:48 :

het is een mooie volzin geworden hoor

en fooi is idd onzin
je hebt niet meer je best gedaan om fooi te krijgen, je gaat er gewoon vanuit puur en alleen omdat je er staat

je loon is zo laag omdat je baas er ook van uit gaat dat iedereen dikke fooi geeft voor het rondbrengen van een koffietje

schapengedrag, lastig te doorbreken
Oud 05-05-2007, 15:08
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 05-05-2007 @ 15:56 :
het is een mooie volzin geworden hoor

en fooi is idd onzin
je hebt niet meer je best gedaan om fooi te krijgen, je gaat er gewoon vanuit puur en alleen omdat je er staat

je loon is zo laag omdat je baas er ook van uit gaat dat iedereen dikke fooi geeft voor het rondbrengen van een koffietje

schapengedrag, lastig te doorbreken
ik weet ook wel dat ik door alleen rondwaggelen en zooi brengen geen fooi krijg, en ook dat t wel zo netjes is om iig je excuses aan te bieden als iets fout gaat, t te corrigeren door bijv. iets aan te bieden of een alternatief voor te stellen, en ik snap ook dat fooi geven op een kop koffie niet nodig is...

alleen snap ik niet dat mensen met sociale vaardigheden van een vis wel op een terras mogen werken, want ik heb echt collega's die totaal niet fatsoenlijk kunnen doen en mensen gewoon doodnegeren e.d, maar aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die gaan zitten, 2 seconden wachten en dan als een mongool zitten te zwaaien, fluiten en roepen en dan na 5 seconden aan je arm gaan trekken en dan naar binnen stampen van: JA DE BEDIENING HIER DOET NIKS. eh stel je niet aan, je bent niet de enige...
Oud 05-05-2007, 15:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
koekjes schreef op 05-05-2007 @ 15:48 :
dr zat zelfs een keer een "skinhead" met bomberjack en skinhead tshirt en matchende button die ik aan de marokkaanse worstjes met marokkaans brood heb gekregen en laatst een vent om 10 uur smorgens die zat te kankeren over multicultuur en hoe moeilijk het is en iedereen verneukt alles en hoe moet je verdomme al die kleurtjes noemen en toen zei ik dat ie misschien ook zn tijd wel in iets nuttigers kon stoppen ipv zich te ergeren in wat voor hokje ie iemand moest stoppen en toen vond ie me erg tof al wist ie niet in welk hokje ik moest, maar ik kreeg toch wel vette fooi voor alles wat ik m gaf en of ik zin had om aan te schuiven

Hehe. :') Racisme zit wel iets dieper dan je meteen laten ompraten.

"Oh ja, zo had ik het niet bekeken. heb je toevallig zin om iets te drinken? Je bent dan wel een neger maar die kunnen best oké zijn, hoor ik net. Dat zei je toch, hè? Niet dan? Even opschrijven hoor...."

Racisme is echt een diepe diepe haat. Ik heb meer het gevoel dat je met een oude man zat te praten die pissig was omdat die ochtend een marokkaantje zijn halve tuin omgeploegd had met zijn 180 runner omdat hij via de stoep moest uitwijken voor een tegemoetkomende auto.
Oud 05-05-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 16:13 :
Hehe. :') Racisme zit wel iets dieper dan je meteen laten ompraten.

"Oh ja, zo had ik het niet bekeken. heb je toevallig zin om iets te drinken? Je bent dan wel een neger maar die kunnen best oké zijn, hoor ik net. Dat zei je toch, hè? Niet dan? Even opschrijven hoor...."

Racisme is echt een diepe diepe haat. Ik heb meer het gevoel dat je met een oude man zat te praten die pissig was omdat die ochtend een marokkaantje zijn halve tuin omgeploegd had met zijn 180 runner omdat hij via de stoep moest uitwijken voor een tegemoetkomende auto.
t was een domme middle aged alcoholist... iig, zo schat ik m in...
Oud 05-05-2007, 15:24
Metal
Metal is offline
Dat is ongeveer hetzelfde. ;P Iig, denk niet dat je van een racist een fooi zult krijgen.

En als je je werk toch goed doet is het toch goed? Wat bendeben zegt, het is allemaal zo vanzelfsprekend, een soort van ongeschreven regel. Het is respectvol wanneer je goed bedient bent om een fooi te geven. Maar het is niet verplicht.

En wanneer een of ander dom wicht mij bedient en ze is chagrijnig en kortaf or whatever krijgt ze ook geen fooi. Simpel, sommige dingen komen echt niet aanwaaien. En als ze dan ook nog vuil kijkt kan ze 50ct hebben. Of 20ct. Of een lolly, mocht ik die bij me hebben.
Oud 05-05-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-05-2007 @ 16:24 :
Dat is ongeveer hetzelfde. ;P Iig, denk niet dat je van een racist een fooi zult krijgen.

En als je je werk toch goed doet is het toch goed? Wat bendeben zegt, het is allemaal zo vanzelfsprekend, een soort van ongeschreven regel. Het is respectvol wanneer je goed bedient bent om een fooi te geven. Maar het is niet verplicht.

En wanneer een of ander dom wicht mij bedient en ze is chagrijnig en kortaf or whatever krijgt ze ook geen fooi. Simpel, sommige dingen komen echt niet aanwaaien. En als ze dan ook nog vuil kijkt kan ze 50ct hebben. Of 20ct. Of een lolly, mocht ik die bij me hebben.
of een mooi propje
Oud 05-05-2007, 16:42
Broeder
Broeder is offline
Mensen die 'Stevenshof power' op de toiletdeur kalken : (
Oud 06-05-2007, 11:49
ragdoll
ragdoll is offline
1. brak wakker worden
2. het ontbreken van een goed ontbijt

Oud 06-05-2007, 13:17
Verwijderd
Ik vind het ook irritant als mensen geen tafelmanieren hebben. Tafelmanieren zijn toch wel het makkelijkste om kinderen te leren maar als dat niet lukt dan snap ik ook wel dat normen en waarden en dat soort gezeik bij velen onbekend terrein is. Ik vind het ook best triest als je 25 bent en alleen maar kan eten als een varken. Of uit voorzorg de pizzaria als restaurant beschouwen omdat je dan met je handjes kan eten
Oud 06-05-2007, 13:19
woezel
woezel is offline
shit man, ik erger me aan heel dit topic
Oud 06-05-2007, 15:24
grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
woezel schreef op 06-05-2007 @ 14:19 :
shit man, ik erger me aan heel dit forum universum vrouwen
Oud 06-05-2007, 20:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik erger me aan het gegeven dat de kat van huis is en ik hem wil aaien. zit vast weer in de handdoeken te slapen de nerd!
Oud 07-05-2007, 18:32
Verwijderd
Ik kreeg net een pm van een volkomen vreemde of ik gratis sportschoenen wil maat 38 en dat ergerde me
Oud 07-05-2007, 18:34
Verwijderd
dat ongeveer iedereen hier in huis chagrijnig is en dat ik een soort van chronische steek in mijn zij heb al een dag lang
Oud 07-05-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 07-05-2007 @ 19:32 :
Ik kreeg net een pm van een volkomen vreemde of ik gratis sportschoenen wil maat 38 en dat ergerde me
same here
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten