Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je vervolgd en veroordeeld wordt is een 2e, net zoals bij die 16jarigen die iets met een 15jarige hebben, het is tegen de wet, maar geen rechter die je veroordeeld natuurlijk. Nou lijkt het me sowieso geen goed plan om als 18jarige iets met een 14jarige te hebben, en al helemaal geen seks, maargoed, dat moet je helemaal zelf weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen als er iemand aangifte doet, volgens mij. Het meisje (of jongen) of de desbetreffende ouders. Soort gedoogbeleid heerst er. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom probeer je het niet? ![]() Er zijn zat relaties die dat leeftijdsverschil hebben of hebben gehad, maar die het niet hier op het forum posten. Ik vind het 'o-pas-op-ze-is-nog-zo-jong' gehalte wel mee vallen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar iig, je moet in dezelfde levensfase zitten. That's all. 14 en 19 vind ik ook odd. 25 en 30 hoeft geen probleem te zijn, 22 en 27 kan wel weer een probleem zijn. En dat verschilt voor iedereen, GELUKKIG.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gebeurd vaker dan je denkt hoor. Pubertijd enzo. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Nogmaals: ik was 14 met een jongen van 18 en 't was niet gelijkwaardig, niet alleen vanwege de leeftijd, maar als ik erop terugkijk was ik gewoon veel te jong. Doe dat zo'n meisje gewoon niet aan ![]()
||
![]() |
Citaat:
eigg kan ik t super goed met haar vinden ( ook op sexueel en andere gebieden ) |
![]() |
||
Citaat:
Aan te raden is dus met seks 'ff' te wachten tot ze 16 is, want als d'r ouders d'r achter komen en d'r een probleem van willen maken, kun je goed genaaid (huhuhu) worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Psychologie |
Heel iets anders willen dan de maatschapij... Canine 13 | 33 | 16-03-2005 16:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De echte argumenten tegen de Wereldbank Gatara | 7 | 03-02-2004 12:58 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Minimum/hogere straffen in de wet Unexplained | 6 | 22-11-2002 19:14 |