![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Een alien mastermind daarentegen, die weet daar wel raad op.. Speel je geen aliens, dan kun je het beste een massale aanval op die ene tank uitvoeren, met een paar militia voorop om de eerste schoten op te vangen. Met een beetje mazzel heeft de speler aan de andere kant zijn muis niet boven die unit hangen en schiet de mammoth braaf eerst de fluteenheden af.
|
![]() |
||
Citaat:
Alien masterminds hebben een max build van 1, en tegen een groepje Mammoths wint die het dus ook niet. Apc's vol met rocketsoldiers en verder alles met rocketattacks / tanks vol op die Mammoths force attacken is je beste mogelijkheid inderdaad, een tank per keer. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Een dergelijk salo vernielt de gemiddelde tank, dus is het zeker effectief. Het effect wordt natuurlijk teniet gedaan als een menselijke speler directe controle heeft, want die trapt daar niet in en zal handmatig de opdracht geven eerst je anti-armor te bestoken. Citaat:
Tenzij je met pitbulls of dergelijke snelle eenheden te maken hebt lukt het vaak wel. Citaat:
Wat Woef zegt is overigens ook een goede taktiek (als je aliens speelt dan). Een paar van die devastator warships richten verwoestingen aan, en het duurt even eer een mammoth binnen bereik kan komen. Nadeel is dat die dingen duur zijn.
||
Citaat:
![]() die devastators zijn enorm handig 2 groepen bij de ingang van je basis plus wat air defences en er komt geen enemie meer langs ![]() en om aantevallen die planetery assault carriers daar is serieus echt niks tegen wat daar effectief tegen is
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toch bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, de Scrin heeft geen silo's nodig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je een silo nodig hebt betekent dat dat je teveel geld heb. Geef het uit ipv een silo te bouwen. Dus ik zie het niet als een echt groot voordeel. Eerder een nadeel omdat je niet gewaarschuwd wordt als je veel geld heb. Ik speel het spel nu een maand en heb in al die tijd ongeveer 4 silo's gebouwd ofzo ![]()
||
Citaat:
Ik heb ook zin om het online te spelen, helaas kan ik dat niet. Misschien toch de echte versie maar aanschaffen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Lijkt me leuk om een aantal keer met en tegen elkaar te spelen idd. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 12:48. |
![]() |
|||
Citaat:
Ten tweede is het zo dat als je aangevallen wordt op een manier die je niet had verwacht, je totaal geen ruimte tot flexibiliteit meer hebt. Stel, je merkt ineens dat de tegenstander met een enorme berg vliegtuigen aan komt zetten, maar jij hebt nooit voldoende anti-air, dan kan je ook niet even snel bijbouwen. Dit lijkt een miniem voordeel, maar aangezien je sowieso heel veel gebouwen tegelijk kan bouwen dankzij cranes, en veel vliegtuigen een damage over time principe hebben (in tegenstelling tot de vliegtuigen in de Red Alert serie, die 1 keer hun bommen droppen en massieve schade aandoen), kan je makkelijk nog een zooi extra anti gebouwen bij bouwen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Überhaupt is het natuurlijk heiligschennis om een RTS spel op een console te spelen, maar dat geheel terzijde. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Is natuurlijk een mogelijkheid, maar met een super sterke economie zou je in theorie zo over iemand heen moeten kunnen walsen voordat dat gebeurt. Desnoods na gebruik van een superwapen. Hoe je het ook wendt of keert, ik ben sinds kort online gegaan en ook hier heb ik nog geen enkele keer de behoefte gehad om een tiberium silo te bouwen ![]() ![]() Citaat:
Als je een sterke economie hebt kun je niet snel reageren op acties van de tegenstander? Ik ervaar juist dat je dan wel snel kunt reageren. Hoe beter je economie, hoe sneller. En uiteraard moet je zo veel mogelijk verkennen om het te voorkomen. Dat is namelijk het grote voordeel van een sterke economie: geld speelt niet zo'n grote rol meer. Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Okey, als je tegenstander ook een sterke economie heeft, kan het al snel tot een pat-stelling leiden. Maar een betere economie dan je tegenstander geeft wel een heel groot voordeel. Citaat:
Ik hoop dat je 10.000 bedoelt ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het gespeelt en ik vind een muis veel beter voor een rts... en heiligschennis interesseert me geen kut.. als de mogelijkheid er is voor een goeie rts voor een console en hij is goed bespeelbaar, zou ik hem zeker weten kopen.. maar dat terzijde ![]()
||
Citaat:
2 harvesters is gewoon te weinig. Leuk om mee te beginnen, ja, daarna heb je stukken meer nodig. Stealth tanks zijn redelijk krachtig geworden in C&C 3, waardoor ze een kans maken tegen lichte tanks en dergelijke. Tegen Mammoths zijn ze kansloos. Nod is niet van de grote aanvallen, nod is van het stealthen en backstabben. Volgens mij heb jij nog enkel single player gedaan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik speelde overigens laatst mee in een geniaal potje NOD+GDI vs NOD+GDI waar de GDI speler bijna al zijn geld uit had gegeven aan Juggernauts en snipers, en daarmee gebouw na gebouw platgooide toen hij die snipers eenmaal goed gemanouvreerd had. Die dingen had hij in overleg volledig buiten de beiden basissen neer gezet, helemaal op zichzelf. Stom? Niet echt, van tevoren vroeg hij me of ik alles op stealth eenheden kon gooien. Tegen de tijd dat een zwakke reactiemacht gestuurd werd werden die in de pan gehakt door mijn stealtheenheden (shadow teams vs infanterie <3) en tegen de tijd dat ze een sterkere macht in de buurt hadden en de juggernauts vernield werden was een van beiden al zijn productiemogelijkheden kwijt en was de ander ook flink beschadigd. Wat dat betreft, zodra Nod en/of juggernauts ten tonele verschijnen zou ik aanraden veel eenheden met sensoren te bouwen.
||
Citaat:
Lijkt me ook leuk om daarna een paar keer samen te werken, want hoewel ik het niet altijd met je eens ben, ben jij volgens mij niet braindead. En ik ben op zoek naar een goede/leuke teamgenoot ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2007 om 22:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En twee dezelfde strategieen is ook niet handig, juist de afwisseling kan voor een hoop goede resultaten zorgen. Dus lijkt me cool ![]()
|
![]() |
|
|