Advertentie | |
|
![]() |
||
De Giro!
![]() Basso zal door mij ergens wel gemist worden, ik heb vorig jaar gesmuld van zijn overmacht. Juist hij hield me aan de buis gekluisterd vorig jaar, maar goed. Ik denk dat Savoldelli dit jaar weer een goeie kanshebber is. Hij heeft in de Ronde van Romandie bewezen in topvorm te zijn, dus ik verwacht veel van hem. En ook van Cunego inderdaad, en Simoni is wat Ullrich in de Tour was: eindigt bijna altijd op het podium. Popovych is een sterke outsider. ![]() Qua sprints heb ik vorig jaar enorm genoten van McEwen, ik hoop dat hij het dit jaar nog eens zo overdoet. ![]() Zit er trouwens ook weer een bergpassage over een onverhard pad in? ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ben het overigens volledig eens met Scott Tracy. Simoni heeft echt een tering sterke ploeg. Ik hoop echt op Cunego, na de Giro van 2004 voor mij zeker een held. Savoldelli mag doodvallen, dan nog liever Popovych (outsider!) ofzo. Wat denken jullie van de sprinters? Wordt het alleen McEwen - Petacchi of zien jullie nog meer mensen meedoen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En leuk voor de Rabo's natuurlijk ![]()
||
Citaat:
Gontchar doet toch niet mee? ![]() Ik denk overigens dat piepolie nog meer kans maakt dan simoni, simoni zie je toch elk jaar wat minder worden ![]() ik hoop echt dat salvoldelli niet wint iig, als ik ergens niet tegen kan is het een winnende discovery ploeg. Rabo moet het vooral hebben van 'dagjesmensen' al van Bon die misschien een rit kunnen pakken. en de 15e etappe voor rasmussen ![]() ik denk dat cunego hier gewoom het sterkste is ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Hmm, veel hebben vertrouwen in Cunego lees ik
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hoop dat Mayo is wat laat zien op die tijdrit bergop. Savoldelli rijdt nu bij Astana Edit: dat was hier zo te zien al vermeld van Savoldelli. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jammer dat Brown ziek naar huis is, was benieuwd wat hij in de Giro kon uithalen!
||
Citaat:
Heb de etappe van vandaag niet kunnen zien, heb ik wat gemist? |
![]() |
||
Citaat:
|
|