Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2007, 19:37
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 20:32 :
Iemand die vertrouwen probeert te winnen... Nog wel iemand die zich anders juist altijd slecht voordoet...

Maar deze keer vind ik je niet verdacht.
Waarom nu niet? Dat is ook verdacht.

Ik word para van dit spel
Oud 12-05-2007, 19:37
Verwijderd
Mensen, doe eens lief tegen elkaar!
Oud 12-05-2007, 19:53
Trass
Trass is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-05-2007 @ 20:37 :
Waarom nu niet? Dat is ook verdacht.

Ik word para van dit spel
Dat vroeg ik me ook al af Ik denk dat hij uit de rol van eeuwige wolf wil komen

Ik vond het eerst ook wel verdacht overkomen, maar aan de andere kant, zou je als je een slechte functie hebt zomaar van strategie veranderen en daarmee opvallen en verdacht overkomen?
Oud 12-05-2007, 19:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 20:53 :
Dat vroeg ik me ook al af Ik denk dat hij uit de rol van eeuwige wolf wil komen

Ik vond het eerst ook wel verdacht overkomen, maar aan de andere kant, zou je als je een slechte functie hebt zomaar van strategie veranderen en daarmee opvallen en verdacht overkomen?
Zou je dat als dorpeling (or whatever) doen?

Omkeer psychologie
Oud 12-05-2007, 19:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik vind het ook verdacht dat Trass het voor DP opneemt
Oud 12-05-2007, 19:58
Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-05-2007 @ 20:54 :
Zou je dat als dorpeling (or whatever) doen?

Omkeer psychologie
Nee, ik niet. Maar hij zegt zelf dat hij het wil uitproberen, dan zou ik het zeker niet als wolf doen, dat is riskant. Maar misschien ook juist weer wel

Omkeer x2 psychologie
Oud 12-05-2007, 20:00
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 20:58 :
Nee, ik niet. Maar hij zegt zelf dat hij het wil uitproberen, dan zou ik het zeker niet als wolf doen, dat is riskant. Maar misschien ook juist weer wel

Omkeer x2 psychologie
Geniaal dat ik de enige ben die weet wat ik ben. Al zeg ik wel dat jullie mij kunnen vertrouwen, of je nu wilt of niet.
Oud 12-05-2007, 20:01
Trass
Trass is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-05-2007 @ 20:55 :
Ik vind het ook verdacht dat Trass het voor DP opneemt
Doe ik dat dan?

Ik vond dat 'geruzie' juist heel irrant

Citaat:
Biertank 52 schreef op 12-05-2007 @ 21:00 :
Geniaal dat ik de enige ben die weet wat ik ben. Al zeg ik wel dat jullie mij kunnen vertrouwen, of je nu wilt of niet.
Suggereer je daar nou mee dat je geen weerwolf bent? Anders zouden er nog drie andere zijn die je functie wisten. Ik weet niet wat ik van jou moet vinden Ik vind je niet zo verdacht, maar je zegt wel héél duidelijk dat je geen slechte functie hebt.

Laatst gewijzigd op 12-05-2007 om 20:05.
Oud 12-05-2007, 20:07
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 21:01 :
Doe ik dat dan?

Ik vond dat 'geruzie' juist heel irrant

Suggereer je daar nou mee dat je geen weerwolf bent? Anders zouden er nog drie andere zijn die je functie wisten. Ik weet niet wat ik van jou moet vinden Ik vind je niet zo verdacht, maar je zegt wel héél duidelijk dat je geen slechte functie hebt.
Geloof wat je wil geloven, ik kan het niet bewijzen. Ik zou in principe wel een screenshot kunnen maken van de pm met mijn functie, maar dat is valsspelen, en dat mag niet.

Inderdaad, ik ben een dorpeling. Jullie zullen me op mijn woord moeten geloven.
Oud 12-05-2007, 20:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik houd niet van mensen die hun functie meteen op tafel gooien. Dat is of gelogen, of die mensen zijn meteen nutteloos voor het spel. (aangezien ze dus geen functie hebben, en de wolven ook weten wat ze zijn )
Oud 12-05-2007, 20:15
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-05-2007 @ 21:09 :
Ik houd niet van mensen die hun functie meteen op tafel gooien. Dat is of gelogen, of die mensen zijn meteen nutteloos voor het spel. (aangezien ze dus geen functie hebben, en de wolven ook weten wat ze zijn )
JiJ houdt ook van niemand, het lijkt wel of je niet bang bent om op te vallen.
Oud 12-05-2007, 20:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-05-2007 @ 21:15 :
JiJ houdt ook van niemand, het lijkt wel of je niet bang bent om op te vallen.
Van jou toch!

Oh, ben ik ook niet. Ik vind het spel leuker als ik gewoon mijn mening geef, dan als ik stil ben in de hoop te overleven.
Oud 12-05-2007, 20:23
Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-05-2007 @ 21:19 :
Van jou toch!

Oh, ben ik ook niet. Ik vind het spel leuker als ik gewoon mijn mening geef, dan als ik stil ben in de hoop te overleven.
Inderdaad. Hopelijk is dit spel niet zoals een paar vorige spellen. Iedereen die durfde op te vallen door gewoon te posten wat hij dacht werd eruitgestemd. Dat moet niet weer gebeuren.
Oud 12-05-2007, 20:24
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 21:23 :
Inderdaad. Hopelijk is dit spel niet zoals een paar vorige spellen. Iedereen die durfde op te vallen door gewoon te posten wat hij dacht werd eruitgestemd. Dat moet niet weer gebeuren.
Gelukkig doe ik mee, ik kan toch mijn mond niet inhouden!

Ik wil dat er meer mensen zijn..
Oud 12-05-2007, 20:24
Verwijderd
Wow, wat is iedereen nu al aan het speculeren!
Anyway, ik ga gewoon random stemmen, ik ben alleen die geweldige site kwijt waar je getallen kon genereren
Oud 12-05-2007, 20:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 21:23 :
Ik door de wolven
Oud 12-05-2007, 20:32
Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-05-2007 @ 21:25 :
Ik door de wolven
Ja maar jij Jij bent een gevaar voor de wolven omdat je een goede speler bent. Je had de functies van iedereen snel door. De mijne gelukkig nog niet toen
Oud 12-05-2007, 20:38
Verwijderd
Ik heb op Domus gestemd
Oud 12-05-2007, 20:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Elpida schreef op 12-05-2007 @ 21:38 :
Ik heb op Domus gestemd
Waarom?

Ik weet nog niet zeker op wie ik ga stemmen
Oud 12-05-2007, 20:41
Trass
Trass is offline
Citaat:
kunst schreef op 12-05-2007 @ 21:38 :
Waarom?

Heb je wel een vermoeden dan?

Ik denk dat ik een random doe, op het begin kun je je toch al geen goed beeld vormen en ik vind het niet leuk om een actieve nu al weg te stemmen. Veel posten is leuk! Aan de andere kant kun je nu ook moeilijk iemand wegstemmen op basis van stil-zijn, omdat je dat helemaal niet weet.

Waarschijnlijk een random dus
Oud 12-05-2007, 20:43
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Trass schreef op 12-05-2007 @ 21:41 :
Heb je wel een vermoeden dan?

Ik denk dat ik een random doe, op het begin kun je je toch al geen goed beeld vormen en ik vind het niet leuk om een actieve nu al weg te stemmen. Veel posten is leuk! Aan de andere kant kun je nu ook moeilijk iemand wegstemmen op basis van stil-zijn, omdat je dat helemaal niet weet.

Waarschijnlijk een random dus
Ik verdacht iedereen die nu iets gezegd heeft en iedereen die stil is wil ik uit het spel omdat ze saai zijn !
Ik heb heel veel vermoedens

Ik vind random stemmen niet leuk, ik heb te veel redenen.
Oud 12-05-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-05-2007 @ 21:38 :
Waarom?

Mijn blik viel het eerst op zijn (?) naam.
Oud 12-05-2007, 21:59
P-apple
P-apple is offline
Wow, voor even dacht ik dat ik de eerste ronde al had gemist Ik ben de hele dag weggeweest en zag al twee pm's van spelleider..

Ik stem willekeurig, dus laat ik nu mijn broertje een nummer kiezen

En het is nummer 13 geworden, Heksjuh... (haha, wat toepasselijk)

Laatst gewijzigd op 12-05-2007 om 22:01.
Oud 12-05-2007, 22:09
Trass
Trass is offline
Ok, vanaf deze post ga ik me weer een beetje inhouden met posten

Maar tot nu toe stemt iedereen op iemand anders, er is nu al verdeeldheid en we zitten nog maar in de eerste ronde. Ik wou eigenlijk nu al stemmen, maar dan zou ik of nog een alternatief bieden en daarmee nog meer ongelijkheid veroorzaken of zomaar met iemand meegaan, terwijl iedereen ook maar random iets doet. En aangezien ik echt niet weet op wie ik ga stemmen wacht ik wel tot morgen.
Oud 12-05-2007, 22:16
Verwijderd
http://www.random.org/integers/ voor random stemmen en ik bied me hierbij aan als vraagbaak voor de newbies (maar verwacht niet dat ik binnen 2 uur antwoord geef, ik ben mn forumleven aan het beteren hahaha)
Oud 12-05-2007, 22:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 12-05-2007 @ 23:16 :
http://www.random.org/integers/ voor random stemmen en ik bied me hierbij aan als vraagbaak voor de newbies (maar verwacht niet dat ik binnen 2 uur antwoord geef, ik ben mn forumleven aan het beteren hahaha)
Hoe werkt dit spel? Hoe moet je stemmen? Hoi, ik ben tovenaar, mag ik dit aan anderen vertellen? Ik kreeg een pm van de spelleider met 'functie wolf' betekent dit dat ik immuun ben tegen wolven?

Om maar niet helemaal te spammen: Het is niet verstandig om allemaal wat anders te kiezen, maar heel veel schade kan het ook weer niet. Het gebeurt elke ronde, en er zijn pas een stuk of 6 mensen die hebben aangegeven op wie ze stemmen..
Oud 12-05-2007, 22:57
Verwijderd
Het is helemaal niet leuk alleen op mekaar te stemmen alleen omdat je ruzie hebt. Daardoor komt er ook verdeeldheid enzo, en meer gelijkspel. Maarja, eerste ronde is altijd tamelijk random. En ik kom random uit op Darkiekurd

Edit: Oh en: als we dan toch gaan zeuren over inschrijven, kunnen we ook zeuren over de datum van openen van dit topic. Het mag namelijk pas geopend worden een maand na sluiting van de vorige. En dat zou pas morgen (onee nu is dat vandaag) zijn. Maar ach, wie let erop

Laatst gewijzigd op 12-05-2007 om 23:10.
Oud 12-05-2007, 23:39
Verwijderd
Mr Sojia heeft altijd een speciale functie volgens mij, dus ik vind dat hij wel stembaar is.
Oud 13-05-2007, 00:15
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 12-05-2007 @ 23:57 :
Edit: Oh en: als we dan toch gaan zeuren over inschrijven, kunnen we ook zeuren over de datum van openen van dit topic. Het mag namelijk pas geopend worden een maand na sluiting van de vorige. En dat zou pas morgen (onee nu is dat vandaag) zijn. Maar ach, wie let erop
huh? de regel was toch 4 weken? 4 weken =/= 1 maand. Maar goed, niet dat het iets uitmaakt, anders hadden ze m allang gesloten
Oud 13-05-2007, 00:27
TopDrop
TopDrop is offline
Zozo. Jullie hebben jezelf goed beziggehouden met het posten van speculaties gebaseerd op niks Mijn randint functie geeft nummertje 5. Dat is een priemgetal. Tevens is dat Elpida. Sorry
Oud 13-05-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 12-05-2007 @ 23:57 :
het was eerst toch echt vier weken, en dat was eergister, maar goed het spel begint toch vandaag. Maar dr staat idd 1 mnd in beleid, dus voortaan mag het na een maand, HvJ was zo vrij hem open te laten, ondanks de miscommunicatie.
Citaat:
domus schreef op 13-05-2007 @ 00:39 :
Mr Soija heeft altijd een speciale functie volgens mij, dus ik vind dat hij wel stembaar is.
uhh, nee

Ik vind biertank niet verdacht (ook niet verdacht-vrij ofzo) en op hem kan je duisent keer omgekeerde psychologie toepassen, dus dat heeft geen nut. Hij heeft gewoon een permanente 'pokerface'.

Ik stem Dark Phoenix ook (en houd in mn achterhoofd dat ie mss wolf of tovenaar is).

Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 10:01.
Oud 13-05-2007, 10:07
Verwijderd
  • Neiu
  • Sagana

Dark Phoenix
  • Biertank 52
  • Mr Soija
  • Tink*
  • Misti

Biertank 52
  • Dark Phoenix

Domus
  • Elpida

Heksjuh
  • P-apple

Darkiekurd
  • Lisaaah
  • Daboman
  • Leekah

Mr Soija
  • Domus

Elpida
  • TopDrop

Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 20:03.
Oud 13-05-2007, 11:13
Daboman
Daboman is offline
Uit die random nummer generator kwam darkiekurd rollen. Beetje jammer om gelijk op een nieuwe speler te stemmen, maarjah er zijn ook zoveel nieuwe spelers

Eigenlijk wil ik op mr soija stemmen. Dit is de eerste keer dat ik zie dat hij iemand niet verdacht vind en dat vind ik eigenlijk ook wel opvallend. In het vorige spel zei hij namelijk dat iedereen altijd verdacht is, letterlijk, dat je niemand kunt vertrouwen. Neemt hij iemand in bescherming? Ik weet het niet

Maar goed, eigenlijk vind ik het nog niet genoeg reden om hem te gaan stemmen. Terughoudendheid as usual tenzij ik iets zeker weet, pas dan ga ik er fel tegenaan. Vooral na twinkebels kunstjes . Dus ik houd me vooralsnog even aan m'n nummer generator.

Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 11:24.
Oud 13-05-2007, 12:02
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
Oh, best vetjes dit spel. Ik denk dat ik op trass ga stemmen; uitleg blijft achterwegen.
Oud 13-05-2007, 13:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juffrouw Jansen schreef op 13-05-2007 @ 13:02 :
..uitleg blijft achterwegen.
Waarom?
Oud 13-05-2007, 13:07
Misti
Misti is offline
Hmmm, tot nu toe ziet het er naar uit dat het gelijkspel wordt tussen Dark Phoenix en Mr Soija of Darkiedurk ofzo. Ik ga denk ik mijn stem aan één van hen geven om gelijkspel te proberen voorkomen. Maar ik wacht nog even af.
Oud 13-05-2007, 13:10
Juffrouw Jansen
Citaat:
TopDrop schreef op 13-05-2007 @ 14:06 :
Waarom?
hahah!!! omdat ik mysterieus probeer te doen

je moet toch iets.
Oud 13-05-2007, 13:12
Tink*
Tink* is offline
Hmm ja, de eerste ronde is altijd stemmen met een kutreden. Ik ga maar voor DP. Sorry.
Oud 13-05-2007, 13:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik geloof dat ik nu al dood ben. Jongens, doe nou niet zo stom.
Oud 13-05-2007, 13:25
Swlabr
Swlabr is offline
Ik ga dood.
Oud 13-05-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-05-2007 @ 10:57 :
uhh, nee
Overdreven ontkenning he?

Het is wel duidelijk nu.
Oud 13-05-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 12-05-2007 @ 21:38 :
Ik heb op Domus gestemd
Dat is niet liev en sagt.
Oud 13-05-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 13-05-2007 @ 12:13 :
Eigenlijk wil ik op mr soija stemmen. Dit is de eerste keer dat ik zie dat hij iemand niet verdacht vind en dat vind ik eigenlijk ook wel opvallend. In het vorige spel zei hij namelijk dat iedereen altijd verdacht is, letterlijk, dat je niemand kunt vertrouwen. Neemt hij iemand in bescherming? Ik weet het niet
Op basis waarvan zou ik nu iemand moeten verdenken? Het is de eerste ronde, dr is nog niks gebeurd.
Maar ik stem dus DP, en ik heb al gezegd dat hij wellicht wolf of tovenaar is, dus je argumentatie klopt sowieso niet helemaal meer.
Maar hierbij ben jij mn eerste echte verdachte; een beetje een waterdoorlatende flutreden bedenken om de confused smilie te gebruiken. Very wolflike.

Stemlijstje is were up2date.
Oud 13-05-2007, 17:45
Misti
Misti is offline
Ok, ik stem mee op Dark Phoenix
Oud 13-05-2007, 18:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dan ben ik hoogst waarschijnlijk dood, ondanks dat er waarschijnlijk wel wolven tussen de stemmen op mij zitten. Ik kan enkel hopen dat jullie daar wat uit kunnen halen.

Ik vind het jammer dat jullie mij kiezen, want ik ben wel een van de personen die veel post, en veel theorieen geeft. Naja, iemand moet als eerste sterven, dan maar ik.

Mijn persoonlijke verdachten: Biertank, Tink* en DarkieKurd.

Nouja, ik hoop dat het in ieder geval een mooi verhaal wordt
Oud 13-05-2007, 18:46
Verwijderd
Ik heb op darkiekurd gestemd vanmiddag, omdat er toen al een aantal stemmen voor hem en een aantal voor DP waren. Ik ben er zelf niet voor om DP eruit te stemmen omdat hij altijd heel veel dingen doorheeft en meestal juist echt een gevaar is voor de wolven.
Zo te zien is het ondertussen onvermijdelijk dus ik hoop dan maar heel erg dat hij slecht is!
Oud 13-05-2007, 19:08
Juffrouw Jansen
Je mag nu niet meer stemmen toch?
Oud 13-05-2007, 19:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tot half 9 is de tijd toch altijd?
Oud 13-05-2007, 19:15
Juffrouw Jansen
oh, dacht 20:00
Oud 13-05-2007, 19:23
Spelleider
Spelleider is offline
Ik had er door een kleine fout 20:00 neergezet. Ik neem aan dat EoS 20:30 ook nog wel goed vindt... maar aangezien dat dat toch nog mar 5 min. is..

Regels voor berichten