Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 11:36
Verwijderd
Dag 3 op deze job en ik word gek, knetter gek. Gvd nog 2 e een halve week...
Advertentie
Oud 14-05-2007, 11:47
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Moustache schreef op 14-05-2007 @ 10:35 :
Ik heb me ontzettend vermaakt met die film
Splatterpunks!

ik kon niet slapen dus heb ik zitten gamen en Clerks 2 gekeken. nu ben ik brak en ga ik zo aan de arbeid.
Oud 14-05-2007, 11:55
Crimson
Crimson is offline
lost gekeken, ben echt benieuwd naar de aflevering van komende woensdag... en zodirekt filosofie leren en daarna rijles
Oud 14-05-2007, 12:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vroeg wakker maar toch nog in slaap gevallen daarna daarna opgestaan, gedoucht, gegeten en toen zag ik ineens een dood vogeltje op het terras liggen dus die heb ik toen maar begraven in de tuin. Daarna geschiedenis verder samengevat, zometeen naar de les, en dan weer verder met samenvatten. Vandaag móet Nederlands-Indië af. Vanavond komt mn vriendje waarschijnlijk en gaan we samen Grey's Anatomy kijken en dan ga ik vroeg naar bed hoop ik.
Oud 14-05-2007, 12:09
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 14-05-2007 @ 13:05 :
Vroeg wakker maar toch nog in slaap gevallen daarna daarna opgestaan, gedoucht, gegeten en toen zag ik ineens een dood vogeltje op het terras liggen dus die heb ik toen maar begraven in de tuin. Daarna geschiedenis verder samengevat, zometeen naar de les, en dan weer verder met samenvatten. Vandaag móet Nederlands-Indië af. Vanavond komt mn vriendje waarschijnlijk en gaan we samen Grey's Anatomy kijken en dan ga ik vroeg naar bed hoop ik.
jij bent goed bezig voor gs zeg! ik moet er eigenlijk ook aan beginnen, maar zit eerst nog met filosofie in mijn maag, dat heb ik maandag
Oud 14-05-2007, 12:15
Moustache
Moustache is offline
Vandaag is een kutdag getekend door geklooi en gekloot met essay's, werk, en dergelijken en niks lukt vandaag.
Oud 14-05-2007, 12:18
Soulwing
Soulwing is offline
tevergeefs 4 pogingen tot leren gedaan..net als larry flint en crimson Gs..
Eerst nog maar een NL tekstje gedaan.
De rest van de tijd balen dat ik moet leren.
Oud 14-05-2007, 12:19
STP
STP is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 14-05-2007 @ 13:05 :
Vanavond komt mn vriendje waarschijnlijk en gaan we samen Grey's Anatomy kijken.

OT: Rustig aan 't bijkomen van een véél te lang, maar wel erg leuk weekend. School geskipped vandaag en nu wat aan 't aanrommelen in en rond huis. Relaxed.
Oud 14-05-2007, 12:25
malle pietje
malle pietje is offline
Pffff, vroeg op vandaag, even college gecheckt in A'dam, was wel leuk, toen terug naar Leiden voor college en nu nog een hele middag voor me. Kon ik alles maar even fastforwarden zeg .
Oud 14-05-2007, 12:48
Verwijderd
Gistermiddag een voetbaltoernooi gehad en nu ben ik in amper in staat om te bewegen omdat ik zo'n spierpijn heb!
Oud 14-05-2007, 13:27
wup
wup is offline
Gisteravond gewerkten er was geen donder aan, want er waren maar 4 mensen ofzo. Ik liep ook overal tegenaan en ik heb mijn vinger tussen de kassa gegooid
Vandaag ga ik dingen regelen voor mijn kamer, morgen sleutel!
Oud 14-05-2007, 14:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
@ crimson: het lijkt of ik goed bezig ben maar ik ken het nog helemaal niet goed en moet ook nog heel van kind tot burger samenvatten, dan pas kan ik écht leren/kennis testen dus het valt wel mee. maar wil er gewoon ook een goed cijfer voor halen..en het is mn enige leervak, dus ik ben gek als ik er niet voor leer natuurlijk.

ot: nu weer verder samenvatten dus, met een grote pot thee en een plak indische cake, wie weet helpt het .
Oud 14-05-2007, 14:09
first eror
first eror is offline
Net wakker. Vannacht teruggekomen uit Berlijn. Sinds vrijdagnacht tot vanochtend 6, misschien 6 uur geslapen. Zonder drugs, want zo zijn we niet geboren. Maar wat een vreselijk vette stad is dat, zeg. En uitgaan is daar zo belachelijk gaaf.
Oud 14-05-2007, 14:10
vixen
vixen is offline
Ooh cake ik wil ook cake!

Ik ga nu dus cake halen en dan straks weer aan mijn afstudeerding echt waar die zeven dagen dat ik nog stage moet lopen kunnen me gestolen worden hoe cool het hier ook is.
Oud 14-05-2007, 14:13
kuik
kuik is offline
ik stond op en studeerde, ik ging naar college een uur te laat en aldaar zat de deur op slot, want het college was 10 minuten eerder begonnen en het was patientcollege. dus toen heb ik gestudeerd in de bieb. de overige colleges wel gevolgd en nu ga ik eerst boodschappen doen en daarna weer studeren. terrorleerdag
Oud 14-05-2007, 14:17
idontcare
idontcare is offline
ik had mn wekker uitgeslagen maar was weer in slaap gevallen, dus had ik 20 min om te douchen, aan te kleden en naar het station te gaan. maar ik heb 'm gered

toen dus school maar dat was stom, want die leraar kan niet interessant vertellen. en ik erger me ook aan de bijdehante opmerkingen van iemand uit m'n groepje, want die heeft overal zogenaamd heel veel verstand van. nou toen ging ik naar huis, straks werken en daarna misschien dvdtje kijken bij m'n lover.
Oud 14-05-2007, 15:00
ragdoll
ragdoll is offline
Koffie gedronken met een vriendin en toen naar college maar dat ging niet door dus nu ga ik maar naar die remake van Interview, ben benieuwd. Maandag saaiheid verder zz.
Oud 14-05-2007, 15:07
Verwijderd
Vandaag ging ik naar stage en aldaar was ik zó ontzettend gaar dat ik me echt overal aan ergerde dus ik ben weer naar huis gegaan (lang leve stage op projectbasis). Vanavond zit ik tijdens de openingsavond van 't nieuwe seizoen van de schouwburg in een 'Mevrouw Ooievaar' pak en mijn neef is 'Meneer de Uil'. Haha. Nu ga ik slapen want ik val echt óm van de slaap.
Oud 14-05-2007, 15:16
Broeder
Broeder is offline
Naar iemands leed geluisterd, diens beroerde situatie beaamd, een tijdlang met m'n neus boven de amandelthee gehangen en per ongeluk publiekelijk een puist opengekrabd, dus toen ging ik maar weer gauw op huis aan.
Oud 14-05-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 14-05-2007 @ 10:15 :
Ik mis de tijd van intussen of onderwijl.

teenager is een naamzoeker maar doet waarschijnlijk niet meer moeite dan jij al hebt gedaan in deze topic.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/429/
Oud 14-05-2007, 18:23
Verwijderd
Ik had al om half9 les in googlen en omdat ik bijna in slaap viel besloot ik gratis cappuccino's te halen bij de Coffee Company en toen ging ik daarmee naar Scarlett. Daarna even geluncht en bijgepraat en toen gewerkt en omdat het de DAG van de VERPLEGING is, kregen we taart en cadeaus, hartstikke leuk.
Oud 14-05-2007, 18:41
Verwijderd
Van 0600 tot 1000 uur gewerkt, pff zo vroeg opstaan voor 4 miezerige uurtjes, daarna maar weer gaan pitten. Beetje gechilled, en nu wil ik gaan skaten maar tis nat buiten .
Oud 14-05-2007, 19:05
Drez
Drez is offline
Vanmorgen uit Utrecht gekomen, hier meteen achter een computer gekropen om mijn paper af te maken, bijna gelukt, nog een conclusie en toen moest ik werken. Net boodschappen gedaan en ik ga zo koken en verder schrijven en Greys kijken.
Oud 14-05-2007, 19:26
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
vixen schreef op 14-05-2007 @ 15:10 :
Ooh cake ik wil ook cake!
Oud 14-05-2007, 21:14
Verwijderd
Vandaag naar school geweest, eigenlijk niets gedaan. Daarna naar de bieb geweest om een boek te halen voor m'n scriptie waar iets in stond dat ik ineens toch wel echt nodig had. Daarna m'n scriptie afgemaakt. Toen maar eens nagedacht over hoe walgelijk druk ik het de komende tijd heb, en hoe ik m'n verjaardag + diplomazooi wil gaan vieren.
Oud 14-05-2007, 21:20
Verwijderd
gewerkt en in het sophia geweest voor de lol en pizza gehaald en zit uit mn raam te turen in de hoop nog iets van de lichtbakens te zien van de brandgrens maar volgens mij zitten de bomen ervoor....

edit: goed zo, die lampen gaan pas om 22.45 aan ><

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 21:24.
Oud 14-05-2007, 21:24
Broeder
Broeder is offline
Een MS-DOS-revival. Dat zat eraan te komen.
Oud 14-05-2007, 21:32
Metal
Metal is offline
Ik wilde toenstraks rennen maar kut weer. En niet de goede schoenen bij me voor dit weer, bummer. Net anchorman gekeken, hehe.
Oud 14-05-2007, 21:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik werd me zojuist bewust van het feit dat er een filmpje op internet staat waarop ik mijn spastendansmoves ten toon stel
Oud 14-05-2007, 21:36
Verwijderd
je weet hoe de youtube tag werkt
Oud 14-05-2007, 21:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha eerst kijken hoe spastisch ik ook alweer ben hoor
Oud 14-05-2007, 21:40
Verwijderd
Posten!Posten!Posten!
Oud 14-05-2007, 21:43
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-05-2007 @ 22:36 :
ik werd me zojuist bewust van het feit dat er een filmpje op internet staat waarop ik mijn spastendansmoves ten toon stel
Hahahaha
Ooit stond er een filmpje van mij 'dansend' op powernoise op internet. Dat is echt vaag om terug te zien.

in de spiegel dans ik nooit zo kneuterig
Oud 14-05-2007, 21:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmm het enige wat er boeiend is aan het filmpje zijn de spekrollen die zich op het einde in beeld manouvreren, maar omdat ik zo snel dans zijn alle ingewikkelde hyperpasjes niet zichtbaar
Oud 14-05-2007, 21:49
Kaps
Kaps is offline
Alsof jij zo'n zjopa hebt...
Oud 14-05-2007, 21:56
Verwijderd
wauw, die lichtbakens zijn best tof
Oud 14-05-2007, 22:00
Verwijderd
ik ging een huis kijken en ik werd er verliefd op en wilde het nemen en toen kwame r een kloothommel een kwartier te laat binnenwandelen en kaapte het godverdomme voor mijn neus weg omdat hij langer ingeschreven stond aahhh STERF. ik ging maar mijn verdriet wegkopen bij de h&m die niet veel leuks had UITERAARD. daarna met een dinnetje uiteten en naar filmhuis en dat was leuk. en nouja. grrr. huisje. mijn.
Oud 14-05-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 14-05-2007 @ 22:20 :
in het sophia geweest voor de lol
Huh, waarom ga je daar voor de lol naar toe?
Oud 15-05-2007, 01:55
Verwijderd
Vandaag heb ik echt teveel gedronken voor een maandag.
Oud 15-05-2007, 02:56
Verwijderd
Ik heb vanavond gewerkt en braaf de ambassadeur van Taiwan gefotografeerd, maar op de terugweg naar huis besloot ik nog één drankje te doen bij mijn collega - Jukeboxxx waarschuwde me al - en nu is het 4 uur en denk ik niet dat ik nog in staat ben om een betere versie van mijn artikel te schrijven, dus ik lever versie 1 in. Nu ga ik slapen en morgen heb ik een kater.
Oud 15-05-2007, 10:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben braaf aan het leren en dit onderwerp vind ik in ieder geval interessanter dan dat verrotte Nederlands-Indië. Nu bijna klaar met samenvatten van 1 hoofdstuk, dan naar het dorp voor een sportbroek want die waren belachelijk goedkoop bij scapino en dat zit chill tijdens de 2,5 of 3 uur durende zit die ik de komende 3 weken 6 keer heb. Als ik terug ben eten, dan weer samenvatten en dan misschien nog een samenvatting voor nederlands maken en als ik dat allemaal presteer ben ik echt goed . Vanavond Temptation Island kijken en daarna pitten.
Oud 15-05-2007, 10:41
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ik wil naar huis en ik wil stalker spelen en lannen. geen leven
Oud 15-05-2007, 10:58
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-05-2007 @ 19:06 :
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/429/
Daarom zei ik 'ik mis de tijd', sufkut.
Oud 15-05-2007, 13:27
*oma*
*oma* is offline
Vanochtend onze banken bij het grofvuil gezet, dus nu hebben we niets meer om op te zitten . Nu ben ik op school bezig en heb al aardig wat gedaan, maar het schiet niet op en jammer genoeg maak je een animatie niet even.
Oud 15-05-2007, 14:51
Verwijderd
Vanmorgen haalde ik mijn theorie met twee foutjes, dus dat is eindelijk in teh_pocket 8) Toen ging ik naar mama in het ziekenhuis en nu zit ik mijn tijd uit op school.
Oud 15-05-2007, 15:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 15-05-2007 @ 11:17 :
Ik ben braaf aan het leren en dit onderwerp vind ik in ieder geval interessanter dan dat verrotte Nederlands-Indië. Nu bijna klaar met samenvatten van 1 hoofdstuk, dan naar het dorp voor een sportbroek want die waren belachelijk goedkoop bij scapino en dat zit chill tijdens de 2,5 of 3 uur durende zit die ik de komende 3 weken 6 keer heb. Als ik terug ben eten, dan weer samenvatten en dan misschien nog een samenvatting voor nederlands maken en als ik dat allemaal presteer ben ik echt goed . Vanavond Temptation Island kijken en daarna pitten.
haha goeie kga ook maar de hele week in trainingsbroek lopen, toch wel lekker, en vanavond idd temptation island
nu nog 1 examentje nederlands oefenen!
Oud 15-05-2007, 15:06
Drez
Drez is offline
paper ingeleverd, ha! straks werken, dan naar een saaie alv en dan naar de kroeg. morgen scriptie.
Oud 15-05-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 15-05-2007 @ 11:58 :
Daarom zei ik 'ik mis de tijd', sufkut.
Onduidelijk. Die tijd was er dus nooit?

Laatst gewijzigd op 15-05-2007 om 15:27.
Oud 15-05-2007, 15:49
ragdoll
ragdoll is offline
Net met een vriendin een reis naar indonesie gepland en nu eten en college.
Oud 15-05-2007, 19:01
Verwijderd
Ik werd wakker en ging een broodje maken en eten voor de tv. Ik keek op de klok en het was 1 uur snachts (was 11 uur naar bed gegaan). Ik weet niet wat ik op deed, want mijn wekker stond op 4:45. Ik dacht dus gewoon dat het al smorgens was
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten