![]() |
|
![]() |
![]() Dagelijks verstuur ik vanaf mijn werk 'De Sarcastische Nieuwsbrief', een mailtje waarin verschillende onderwerpen fijntjes worden aangesneden en zo eens in de week kunnen de inmiddels meer dan 25 leden ook meedoen aan een prijsvraag. De Sarcastische Nieuwsbrief werd in het leven geroepen toen ik maar stukjes bleef sturen naar vrienden, die er wel wat in zagen. Inmiddels is de nieuwsbrief een in html uitgevoerde, dagelijkse verrassing in je mailbox. Mijn vraag: valt mijn nieuwsbrief onder 'kunst'? Hier is een voorbeeld van een stukje: (de rest heb ik niet meer want ik pleur ze altijd weg) Kapper Als er iets was waar ik als klein kind een rothekel aan had dan was het de kapper. Mijn moeder wilde mijn haar kort hebben, dat was lekker handig. En ik was vastbesloten het haar van barbie te willen: lang en blond. En het was natuurlijk kort en bruin. Een meisje uit mijn klas met lang blond haar vertelde me "ja en mijn kapper noemt me altijd goudlokje, hihihi". Mijn kapper noemde me altijd 'jezus rotkind zit nou es stil'. Als ik wist dat we naar de kapper gingen dan onthield ik dat goed. Ik ging fijn spelen en liet niks merken. En als we dan bijna weg moesten.. poef.. was ik opeens verdwenen. Meestal was ik binnen 5 minuten gevonden, want ik zat dan onder het bureau, lag onder het bed, stond opgerold in het gordijn of had me opgesloten in de kast. Al spartelend werd ik dan naar de kapper gebracht. Die kapsalon heeft er eeuwig spijt van gehad dat ze geen systeem hadden waarmee ze me vast konden zetten aan de stoel. Meestal eindigde het kappers-a! vontuur met een geirriteerde kapster, een jankende Mirjam en mn moeder met een lege portemonee. Een enkele keer knipte een boze kapster mijn hele haar aan flarden. Toen mijn verstoptruucjes beter werden naarmate ik ouder werd, hebben mijn ouders maar besloten dat ik mijn haar mocht laten groeien. -- lid worden? mail naar de_sarcastische_nieuwsbrief@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 22:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het kunst, maar dat is vooral omdat ik zelf met een gelijksoortig iets bezig ben: de BH-Bode
LUH-3417 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar mijn nieuwsbrieven staan niet online.. binnenkort misschien.. Maarja, je kunt dus altijd lid worden ![]()
||
Citaat:
![]() Jah ![]() zal ik je mailen, of werkt dit ook? ![]() (scimmia@scholieren.com)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en als het alleen maar uit verveling onstaat... dan mag je je van mij veel vaker vervelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hijs leuk hoor ![]()
|
|