Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 20:11
DarkCat
DarkCat is offline

Dagelijks verstuur ik vanaf mijn werk 'De Sarcastische Nieuwsbrief', een mailtje waarin verschillende onderwerpen fijntjes worden aangesneden en zo eens in de week kunnen de inmiddels meer dan 25 leden ook meedoen aan een prijsvraag.

De Sarcastische Nieuwsbrief werd in het leven geroepen toen ik maar stukjes bleef sturen naar vrienden, die er wel wat in zagen. Inmiddels is de nieuwsbrief een in html uitgevoerde, dagelijkse verrassing in je mailbox.

Mijn vraag: valt mijn nieuwsbrief onder 'kunst'?

Hier is een voorbeeld van een stukje: (de rest heb ik niet meer want ik pleur ze altijd weg)

Kapper
Als er iets was waar ik als klein kind een rothekel aan had dan was het de kapper. Mijn moeder wilde mijn haar kort hebben, dat was lekker handig. En ik was vastbesloten het haar van barbie te willen: lang en blond. En het was natuurlijk kort en bruin. Een meisje uit mijn klas met lang blond haar vertelde me "ja en mijn kapper noemt me altijd goudlokje, hihihi". Mijn kapper noemde me altijd 'jezus rotkind zit nou es stil'. Als ik wist dat we naar de kapper gingen dan onthield ik dat goed. Ik ging fijn spelen en liet niks merken. En als we dan bijna weg moesten.. poef.. was ik opeens verdwenen. Meestal was ik binnen 5 minuten gevonden, want ik zat dan onder het bureau, lag onder het bed, stond opgerold in het gordijn of had me opgesloten in de kast. Al spartelend werd ik dan naar de kapper gebracht. Die kapsalon heeft er eeuwig spijt van gehad dat ze geen systeem hadden waarmee ze me vast konden zetten aan de stoel. Meestal eindigde het kappers-a! vontuur met een geirriteerde kapster, een jankende Mirjam en mn moeder met een lege portemonee. Een enkele keer knipte een boze kapster mijn hele haar aan flarden. Toen mijn verstoptruucjes beter werden naarmate ik ouder werd, hebben mijn ouders maar besloten dat ik mijn haar mocht laten groeien.

--

lid worden? mail naar de_sarcastische_nieuwsbrief@hotmail.com

Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 22:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2002, 20:23
Type
Type is offline
als je een plaatje wil uploaden: mail maar

ik heb maar een 16 kb up lijntje, maar he, het is wel een servertje
Mail staat in profiel

>>
Betere oplossing:

http;//www.theforumisdown.com -> upload
dan kan je het -mits het kleiner is dan 300 kb- uploaden naar een snelle server

Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:27
Verwijderd
Ik vind het kunst, maar dat is vooral omdat ik zelf met een gelijksoortig iets bezig ben: de BH-Bode

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:02
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Ik vind het kunst, maar dat is vooral omdat ik zelf met een gelijksoortig iets bezig ben: de BH-Bode

LUH-3417
Klopt, dat had ik al eerder gezien. Wie weet moet ik me eens aanmelden
Oud 13-10-2002, 21:11
Vlooienband
Vlooienband is offline
Volgens mij niet onder kunst, maar onder literatuur wel
Mijn beperkte visie van kunst beperkt zich bij de echte literaire schrijvers en de tekeningen, schilderijtjes en zo nog meer.
Oud 14-10-2002, 17:35
DarkCat
DarkCat is offline
Ik weet dat ik er eigenlijk niet om moet zeuren, maar reakties zijn altijd welkom. Zijn er bijvoorbeeld, behalve LUH-3417, nog meer mensen die hun eigen nieuwsbrief hebben?
Oud 14-10-2002, 18:10
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik weet dat ik er eigenlijk niet om moet zeuren, maar reakties zijn altijd welkom. Zijn er bijvoorbeeld, behalve LUH-3417, nog meer mensen die hun eigen nieuwsbrief hebben?
Ik schrijf in die van LUH-3417

Heej, misschien is het een leuk idee om een topic te maken met links naar eigen nieuwsbrieven e.d.?
Oud 14-10-2002, 20:16
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
scimmia schreef:
Ik schrijf in die van LUH-3417

Heej, misschien is het een leuk idee om een topic te maken met links naar eigen nieuwsbrieven e.d.?
Dat bovenste wist ik niet..

Maar mijn nieuwsbrieven staan niet online.. binnenkort misschien.. Maarja, je kunt dus altijd lid worden
Oud 14-10-2002, 20:55
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Dat bovenste wist ik niet..

Maar mijn nieuwsbrieven staan niet online.. binnenkort misschien.. Maarja, je kunt dus altijd lid worden
Hmm, lijkt me leuk
Jah
zal ik je mailen, of werkt dit ook?
(scimmia@scholieren.com)
Oud 15-10-2002, 14:23
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
scimmia schreef:
Hmm, lijkt me leuk
Jah
zal ik je mailen, of werkt dit ook?
(scimmia@scholieren.com)
Dit werkt ook. Verwacht er alleen niet teveel van. Mijn nieuwsbrief is niets meer dan verveling, en komt veel te vaak uit om er "literaire" hoogstandjes in te proppen
Oud 16-10-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Dit werkt ook. Verwacht er alleen niet teveel van. Mijn nieuwsbrief is niets meer dan verveling, en komt veel te vaak uit om er "literaire" hoogstandjes in te proppen
ik heb nu 3 van je nieuwsbrieven gehad, maar ik vind ze echt heel leuk hoor
en als het alleen maar uit verveling onstaat... dan mag je je van mij veel vaker vervelen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:26
Verwijderd
Ik vind het stukje leuk joh!

Ik wil wel meer zien, dus stuur ik even een mailtje om lid te worden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:28
Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wraak top tien
Hijs leuk hoor
Oud 16-10-2002, 19:36
utopian me
utopian me is offline
oeeh! ik stuur ook een meeltje ben benieuwd.
Reageren

Regels voor berichten