Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Zelf ook nog nooit voorgehad dat ze me willen betasten en dergelijke.. Toch allesinds geen mannen... Als kind wouden van die oude matrone types wel in mijn armen en wangen knijpen om te voelen hoe 'blanke huid' voelde en aan men haar komen, maar daar blijft het ook bij. De mannen zullen wel kijken, en op de foto willen, maar meestal zijn het gewoon hele families en willen ze vrouw , zusters, tantes , kinderen allemaal met me op de foto. Wel inderdaad dat ze bij van die sletterige types avances trachten te maken, maar als je normaal doet geen problemen. ( oh en deoxy voor je begint dat ik niets van India ken, ik ben er al stuk of 7 keer geweest, van noorden tot zuiden en oost naar west en binnenkort 9 keer, dus ik weet wel waarover ik spreek) Aan TS: Ik raad het af, India is geen land om vrijwilligerswerk te doen. Allemaal leuk op vakantie, maar voor langere tijd raad ik het niet aan. En enige werk dat ik weet dat ze doen als vrijwilligers is in 'sterfhuizen' werken (Calcutta)
||
Citaat:
Je moet btw helemaal geen Indiakenner zijn om dat te zien ![]()
||
Citaat:
Mij lijkt het land wel leuk, nog geen plannen om erheen te gaan. Eerst andere locaties.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
@TS: Tja, het hele concept (van vrijwilligerswerk dus) bestaat daar gewoon niet echt, voor zover ik weet. Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen. Over de veiligheid, het zuiden van India is heel veilig maar het Noorden en Noord-Oosten alweer een stuk minder. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als deftig meisje van de betere middenklasse hoort niemand jou met een vinger aan te raken op straat in heel India, punt. Zelfs een opmerking (en bepaalde types oogcontact) is er al ver over. Als jij dat niet kunt erkennen dan vraag ik me zelfs af of je er ooit geweest bent, laten we aannemen dat je er geweest bent: noem dan anderen geen naieve westerlingen, want aan jouw ervaringen te zien word je behandeld als een even westers persoon als de topicopener. Snap je m? Maar je leest alle belangrijke tijdschriften en kranten, dus natuurlijk snap je m.
|
Ik zit er zelf ook aan te denken om misschien met activity international daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Ze bieden daar gewoon programma's aan dus het is wel gewoon mogelijk.
Ik vraag me alleen af in hoeverre je daar als vrouw serieus genomen word. http://www.activityinternational.nl/...tml_azie07.asp |
![]() |
|
Misschien is dit wat: http://www.projects-abroad.nl/
Heb er geen ervaring mee maar er staan wel veel mogelijkheden voor India. |
![]() |
|
Wwoof (Word-Wide opportunities on organic Farms) is ook erg aan te raden. (En zitten ook in India) Het is niet zozeer vrijwilligerswerk, in de zin dat je voor een goed doel werkt.
Het is meer dat je bij zo'n bedrijfje gaat werken in ruil voor kost en inwoning. Je woont meestal bij het gezin in huis dus het is de ultieme manier om de cultuur te leren kennen. meer info op www.wwoof.org en je kunt uiteraard ook aan mij vragen stellen over wwoof. EDIT: Overigens is mijn ervaring dat mensen echt niet zo snel aan westerlingen zitten. Met gebruik van je gezond verstand is het er ook absoluut niet gevaarlijk. Het enige wat ikzelf erg vervelend vind is dat ze vaak in hele groepen om je heen komen staan, omdat ze je heel interessant vinden. Daar moet je tegen kunnen...
Laatst gewijzigd op 16-04-2007 om 17:26. |
![]() |
||
Citaat:
Ook op mij komt het over of je misschien een iets beperkte blik hebt op India? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben er zelf mee in contact gekomen door het forumlid Olafant. Hij is in Japan geweest. Zelf ben ik naar Noorwegen gegaan. Ik had niet heel veel tijd beschikbaar dus ik ben maar 2 maanden geweest. Zoals je al op de site kunt lezen doet wwoof een lijst beschikbaar stellen met leuke adressen waar je kunt gaan werken. Het is vervolgens aan jou om contact op te nemen met deze boerderijen. Als je veel tijd hebt, kies dan voor een land met veel beschikbare adressen. Op die manier kun je door heel het land reizen. Iedere keer als je weer een stuk verder wil reizen neem je gewoon contact op met een andere boerderij. Deze manier van reizen is zo ontzettend leuk omdat je tussen de lokale bevolking leeft. Je begrijpt dat dit héél anders is dan wanneer je als normale toerist door een land heen trekt. Het werk kan heel verschillend zijn. In noorwegen ben ik voornamelijk bezig geweest met het vee voeren en fruit plukken. Van Olafant begreep ik dat hij in Japan ook wel eens engelse les gaf. Je verblijft op de boerderij op basis van kost en inwoning.
|
Op de website van SIW staan heel veel projecten in India. Zit vast wel iets tussen wat jij wil!
Education: - Regular teaching Environment: - Environmental Conservation - Sea Turtle conservation program - Environmental Education Eco-Tourism: - Eco-Tourism Social: - Street Children- general - Street Children- teaching - Ethnic Tribes - Ethnic Tribes- teaching - Physically and/or mentally disabled children Medical: - HIV Awareness - Rural Medication - Women Empowerment - Slum Development - Orphan Children - Old Aged People |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Romantische nummers Some | 22 | 28-05-2003 23:45 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
slows greetje | 16 | 06-11-2002 16:28 |