Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2007, 10:24
Linda
Linda is offline
Wat is de zondag toch een heerlijke dag .
Lekker een pyamadagje voor mij.
Loop nog steeds in pyama rond en zie van zelf wel wanneer ik me om ga kleden. Een heerlijk dagje waarin niets moet maar alles mag. Ga er heerlijk van genieten......

En verder moet ik niet zo veel dingen steeds uitstellen. Uitstel betekent meestal afstel en dat is niet goed .
Oud 20-05-2007, 10:47
Verwijderd
keelpijn
Oud 20-05-2007, 12:02
Verwijderd
Poep.
Ik moet wat doen, maar het interesseert me niet. .
Of het interesseert me wel, maar het werkstuk maken interesseert me niet. Een nota interesseert met niet.

Tis zulk mooi weer.

Meeeen wat ben ik druk. Meeeen wat heb ik een energie.
Meeeen wat wil ik het graag

I could be brown, I could be blue,
I could be violet sky.
I could be hurtfull, I could purple,
I could be anything you like.
Gotta be green, gotta be mean,
gotta be everything more.
why don't you like me, why don't you like me:
Why don't you walk out the door!
Oud 20-05-2007, 13:06
Verwijderd
Gisteravond mn verjaardag gevierd voor mn vrienden van thuis samen met een vriendin die ook jarig was geweest deze maand. Hoewel er een aantal mensen niet konden, stomme studies en werken in het buitenland, was het toch super gezellig. Ik heb ze wel gemist de afgelopen periode. Zo ontzettend druk met allerlei dingen van mn studie en familie enzo, dat ik niet meer aan hen toekom. Toch maar eventjes opletten dat ik ze niet nog meer ga verwaarlozen want dat zijn ze niet waard.

Morgenavond dan -eindelijk- de laatste keer dat ik m verjaardag vier. Op een gegeven moment wordt je wel gestoord als je weer is een keertje taart gaat eten, cadeautjes uit moet pakken en gezellig tegen iedereen moet doen . Hoewel ik er wel vet veel zin in hebt<3. Vriendje blijft de rest van de week logeren oftewel lekker saampjes dit weekje doorbrengen.

Maaar ik moet ook echt keihard aan de studie, want het schiet totaal nog niet op met regionale geografie waar ik over 1.5 week een tentamen voor heb. En nu zit ik mn vrije uurtje weer te verkloten met posten in dit topic, ann je bent weer lekker bezig .

*naar boeken toe schopt*
Oud 20-05-2007, 13:12
Verwijderd
Aaargh, ik ben echt heel erg mn essay aan het uitstellen :') Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in, het lukt niet. En ik heb geen zin

Alshijnoueensonlinekwam. Ik heb een trap onder mn kont nodig, grr.
Oud 20-05-2007, 13:14
kroot
kroot is offline
@ geeft Sidhe een schop!! Weet je al wat je volgend jaar gaat doen?
@ lentekriebel: nog gefeliciteerd.

Lag vanacht om 4.00 in bed. Was erg gezellig op The Hague Jazz, nog goeie mensen gezien zoals Candy Dulfer, en natuurlijk ook nog gewerkt, zelfs een gitaar verkocht!
Nu moet ik vanmiddag met een koor percussie spelen bij een concert. Maar eerst moet ik nog snel naar de stad.
Oud 20-05-2007, 13:21
Verwijderd
Au

Euh nou ik heb besloten om toch maar door te gaan met Engels. Het lag niet aan de studie, maar aan mezelf + omstandigheden, en nu gaat het gewoon een stuk beter met me, en vind het ook weer een stuk leuker
Oud 20-05-2007, 13:45
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh, ik ben echt een súkkel. Boek ik de verkeerde dag. Nu heb ik de goede dag erbij geboekt en ik betaal die andere gewoon niet, dan gaat het vast niet door - zegt mijn vader althans. Tsja en anders? Ik ga weer doemscenario's bedenken - stel dat ze dan een rechtszaak aanspannen, ik had immers al een mailtje gestuurd met dat ik een fout had gemaakt - maar op de site kun je niet wijzigen. "Meer informatie volgt nog." Ja dan flikker maar op.

Ik zou aan schoolwerk moeten beginnen, maar ik voel me belabberd en dipperig.
Oud 20-05-2007, 13:53
Yana
Yana is offline
Ik heb zo'n ultiem góed weekend gehad. Mijn vriend was hier en hij heeft me mee de stad in genomen en op zijn kosten hebben we 2 kledingstukken gekocht . Een rokje bij de h&m dat na alle absurde kortingen op 1.45 uitkwam en een supersupersupergaaf topje. Het was wel weer wat lastig, want ik vond mn kont natuurlijk veel te dik in dat rokje en ik leek zo breed .. maar dat kán helemaal niet gezien de maat van 't rokje .

We zijn 's avonds uiteten geweest en na heel gefrustreerd de menukaart te hebben bestudeerd besloten te nemen wat ik écht lekker vond. Ik kreeg zo'n enorm bord vol, dat ik toch de helft heb laten liggen.. maar het was wel echt lekker. Helaas voelde ik me savonds vooral kut en schuldig, wilde ik dat vandaag compenseren en zijn het allemaal vreetbuien geworden Maar dat doen we morgen wel weer anders.

Gisteren ook weer heerlijk mantra's gezongen. Wanneer ik los raak van alle oppervlakkige dingen, voelt het pas alsof ik echt los kom. Waarom kan ik, als enigszins verlegen meisje dat moeite heeft contact te leggen met anderen, zo ontzettend vrijuit zingen daar terwijl ik helemaal niet écht mooi kan zingen? Waarom durf ik daar gewoon..te doen wat goed voelt? Het was trouwens wel raar.. ze zeiden allemaal dat ik er zo goed uit zag buiten december. Eentje zei zelfs dat ik straalde. Het klopt dat mn huid zoveel verbeterd is.. maar hoe kan ik nou stralen terwijl ik me daar super schuldig voelde over mezelf? Hoe kán het dat ze zeggen dat het lijkt alsof het góed met me gaat terwijl het dat helemaal niet zo doet? Terug op mn kamer een gigantische huilbui gehad (ik schokte helemaal ) bij de gedachte dat ik misschien nooit meer van mn ES afkom..dat ik gedoemd ben deze last tot in lengte van dagen met me mee te zeulen. Dat mag niet, echt niet . Wat zou het leven dan nog waard zijn?

Het liefst zou ik willen dat één beslissing genoeg zou zijn om beter te zijn. Gewoon: "Vanaf nu ga ik me niet meer fixeren op mijn buik, maar gewoon genoeg eten". Ik weet alleen dat ik dat helemaal niet kán. Daar is het al zo vaak op stuk gelopen. Ik kan alleen maar smeken, bidden, hopen, schreeuwen om de juiste hulp, de juiste mensen die geduld met me zullen hebben en die me kunnen helpen de kleine demoontjes in mijn hoofd te bestrijden. Want ik wil ze niet meer. Ik wil niet, niet, niet. Ik wil gewoon gelukkig zijn!
Oud 20-05-2007, 14:06
Verwijderd
Je kunt het wél meis. Daar ben ik van overtuigd Wil niet zeggen dat het makkelijk is, maar je hoeft het ook niet helemaal alleen te doen.
Oud 20-05-2007, 14:58
Verwijderd
Bah! Dat rottige actieonderzoek wil maar niet vlotten en ik moet vandaag nóg een verslag afmaken Bah bah bah. En ik heb al de hele dag kramp in mijn linkerbovenbeen

(8) En van je...hela hola, we houden de moed erin, houden de moed erin, houden de moed erin. (8)
Oud 20-05-2007, 15:35
moon
moon is offline
@lentekriebel: sorry ik heb er gister overheen gekeken denk ik dus: Alsnog gefeliciteerd!!!!!

ot: Bedankt voor de condolaties!
Vandaag gaat het best redelijk eigenlijk. De stressvolle gebeurtenissen zijn weer achter de rug en ik probeer even niet terug te kijken op de afgelopen week. Lekker lang uitgeslapen vandaag en eindelijk een beetje uitgerust.
Oud 20-05-2007, 16:07
Verwijderd
Morgen weer school
Oud 20-05-2007, 16:15
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Queasy schreef op 20-05-2007 @ 17:07 :
Morgen weer school
Oud 20-05-2007, 16:40
Little_lady
Little_lady is offline
Ze bespreken me, nu vind ik dat niet erg. Erger vind ik het om achteraf te horen dat ze al weten dat ik niet lekker in m'n vel zit sinds de eerste dag dat ze me zagen, da's al anderhalf jaar terug... Of nouja, erger... Dat is niet helemaal het goede woord. Maar wat wel, ik weet het even niet... Maar goed, nu weten ze alles en dat voelt toch wel fijn, ondanks dat ze er verder ook niks mee kunnen omdat ze niet meer als 'volwaardige personen' gezien worden... Klotesituatie!

En waarom mag het meest absurde wel maar het meest simpele niet? Verdorie, soms vraag ik me echt af wat ik nou nog aan m'n ouders heb... Het enige wat ze doen is me beperkingen opleggen waar ik niet mee akkoord ga, omdat ik dan mensen en dingen achter zou moeten laten die ik niet kan missen. Snappen ze dan niet dat ik het hier naar m'n zin heb en dit voor geen goud wil missen? En dan toch nog de opmerking 'Hee, ze hebben getekend en tot dinsdag kunnen ze nog afhaken... Wil je het nog boycotten???' met een vuile lach erachteraan. Ja, ik wil het boycotten maar nee, het kan niet. Dat weet ik. Toch blijf ik protesteren, om voor elkaar te krijgen wat er voor elkaar te krijgen valt. Althans, dat probeer ik. Of het zin heeft, ik weet het niet... Maar of ik überhaupt iets weet op het moment...?
Oud 20-05-2007, 16:44
Sagana
Sagana is offline
Ik heb alleen nog maar foto's van haar gezien en toch ben ik al verliefd. <3
Het is toch een schatje, niet?

En het was geweldig gisteren. Echt leuk.
Oud 20-05-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 20-05-2007 @ 17:44 :
Ik heb alleen nog maar foto's van haar gezien en toch ben ik al verliefd. <3
Het is toch een schatje, niet?

En het was geweldig gisteren. Echt leuk.
Echt een pluizenbol. <3
Oud 20-05-2007, 18:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
@Yana: herkenbaar, van die maten. Stom is het, als ik dan dun ben wil ik het zien ook.

ot:
De dokter belde me toen ik aan het winkelen was (geweldige man, hij had eigenlijk al vakantie). Volgens RV was mijn bmi hoog genoeg voor antidepressiva, maar moest ik wel ophouden met afvallen (ja, doe ik even ). Alleen volgens mij hebben ze niet goed gerekend en is het dus sowieso te laag. Gaat mn lever eraan (fijn dat ze dan niet kunnen rekenen). Hm.

En morgen in opname.. Jak. Tussen de middag warm eten daar. Ehh dat kan niet, ik ben gewend aan bijna niks tot 18.00 uur

Maar zie wel.
Oud 20-05-2007, 19:01
Verwijderd
Wat ben ik toch ook te stom voor woorden. Heb ik niks te zeggen, vertel ik iets, krijg ik een hele andere reacties dan ik wilde, maarja niet zo raar ook. Had ik nou maar m'n kop gehouden. My god wanneer leer ik het nou eens. Ik moet m'n kop houden. Met mijn domme acties en lompe opmerkingen. Natuurlijk haat iedereen me. Ik heb echt geen zin meer om beneden te zitten nu, om te eten, om te leven. Tering, wat doe ik debiel.

Rustig doen. Dat is wat iedereen nu zou zeggen. Het valt wel mee, je bent niet stom, je doet niet raar. Ja deze reacties was raar, overdreven. Waarom snappen mensen nou niet dat ik precies doe zoals ik niet wil zijn. Dat ik walg van hoe ik doe, wie ik ben. Dat ik niet rustig kan doen als ik zo raar blijf doen, als ik de verkeerde opmerkingen blijf maken... *zucht*
Oud 20-05-2007, 19:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oef, ik moet mezelf weer even tot bedaren brengen. Net een half muziek-examen gemaakt, maar het ging niet super geweldig. Nou zag ik opeens m'n muziekcijfer ook instorten. Maar toen ging ik berekenen wat ik nu al zou hebben. Heb 31 van de 90 punten en dat is al een 4,4! (En nog 46 te behalen punten te gaan.)

Hm, ik weet wat ik nog niet ken en wat ik fout doe. Ik ga teveel nadenken. Zo hoorde ik een beken, maar dat vond ik stom om op te schrijven als 'vrolijk' element, was het wel goed. Zo zie je maar, m'n gehoor is niet dom.

Nu nog even wat veelvoorkomende engels woordjes opschrijven.
Oud 20-05-2007, 19:36
Verwijderd
Jeuj ik heb eindelijk een laptop!<3 Duisentveelliefde!
Oud 20-05-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-05-2007 @ 19:48 :
En morgen in opname.. Jak. Tussen de middag warm eten daar. Ehh dat kan niet, ik ben gewend aan bijna niks tot 18.00 uur
Sterkte! Voor hoe lang is het?

OT: Ziek zijn zuigt .
Ik heb vanavond toch maar gegeten, maar ben nu misselijk en heb buikpijn .
Hopen dat ik vannacht 8 uur doorslaap (en niet maar 5 zoals afgelopen nacht) en dat ik me morgen dan wat beter voel.

ik moet nog zo veel
Oud 20-05-2007, 19:48
Nijn*
Nijn* is offline
@ da leentjuh en Sonho: *knuff* kom op meiden, keep your head up!
@ Duivelaartje: meisje, jij bent zo slim, maar je lijkt zoveel op mij. Je elke keer weer druk maken of je het wel kan, of je het wel voldoende zult halen. Vertrouw een beetje meer op jezelf! *knuff*

OT: Het blijft goed gaan met school. Heb vandaag weer superveel gedaan en zie niet eens meer heel erg op tegen morgen. Heb gisteren ook nog m'n geschiedenis paragraaf 1 samengevat en nog 30 bladzijdes gelezen (toen viel ik in slaap ). Vandaag heb ik gedaan:
- Aardrijkskunde nog een keer geleerd
- Schetsen voor tekenen gemaakt (en de lelijke is echt leuk geworden!)
- Grote opzet voor tekenen gemaakt
- Gesprek met m'n decaan morgen voorbereid
- Nederlands onderdeel spelling geleerd en oefeningen gemaakt
- Nederlands onderdeel stijl geleerd en oefeningen gemaakt

Gewoon weer keihard gewerkt vandaag. Morgen is het nog niet over en eigenlijk zou ik zelfs vandaag nog paragraaf 2 van geschiedenis kunnen samenvatten, maar ik heb er simpelweg geen zin meer in. Zometeen ga ik maar m'n tekenspullen inpakken, dingen voorbereiden voor morgen, lekker nog lezen en dan heerlijk vroeg naar bed! Het eten gaat hoewel ik me er shit over voel, wel goed. IK BEN TROTS OP MEZELF! (dat mag ook wel eens vermeld worden..)
Oud 20-05-2007, 20:27
Angeloooooo
Angeloooooo is offline
Dit had ik niet verwacht, maar toch gebeurd het weer.
Keer op keer. *zucht*
Oud 20-05-2007, 20:36
Verwijderd
en de keelpijn gaat steeds meer richting keelontsteking daar heb ik helemaal geen tijd voor..

vandaag was niet heel lekker
Oud 20-05-2007, 21:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou is het weekend voorbij en ben ik minstens zo moe als toen het weekend begon .

Laat die stressweek met zonder tijd maar komen...
Oud 20-05-2007, 21:12
Ann
Ann is offline
lachen dat kan ik niet zie er de grap niet van in
huilen dat kan ik niet, 't heeft toch geen enkele zin
doet zo pijn leeg te zijn
ik weet niet goed
of ik nou lachen of huilen moet

Maar volgende week is alles beter
Oud 21-05-2007, 09:12
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 20-05-2007 @ 20:46 :
Sterkte! Voor hoe lang is het?

Dank je.. Weet niet. Weekje ofzo waarschijnlijk. (Hoop stiekem dat ik vrijdag klaar ben daarzo..)
Oud 21-05-2007, 09:53
KreZor
KreZor is offline
ik zie op tegen vanavond :/.
Oud 21-05-2007, 09:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En ik heb maagpijn en dat slaat nergens op, ik ben niet eens gestrest. Op deze manier komt er niets van al mijn plannen, want ik kán nu niet eten. Straks misschien toch maar eens zo'n rennie proberen. Blegh, ik zit hier gewoon bekant te janken, ik wil zo graag aankomen en het wordt me gewoon zo ongeveer onmogelijk gemaakt. Ik háát mijn maag.
Oud 21-05-2007, 10:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh ik heb voor het eerst in dagen spontaan honger. Jeej! Vannacht heb ik ook rustig geslapen, ik was ook zo moe. Alleen was ik vanochtend wel een beetje paniekerig toen ik m'n knuffel niet kon vinden.
Oud 21-05-2007, 10:26
Linda
Linda is offline
Was het al maar morgen. Heb echt zin om te gaan zwemmen.
Lekker 's middags rond een uurtje of 12 en dan geen last hebben van kinderen die vrij zijn van school .

Maar eerst vandaag nog maar eventjes.
Moet nog hoop in huis doen, dus kan beter zo maar gaan beginnen. Ook al heb ik niet zo veel zin. Maar moet het zo maar bekijken alles wat ik vandaag doe hoef ik morgen niet te doen.
Oud 21-05-2007, 10:51
Alwien
Alwien is offline
Vandaag ga ik dingen doen die ik al eerder had moeten doen. Zo.
Dat klinkt een stuk sterker dan ik me voel, ik ben bang alleen thuis en ik mis ze. Getver, ik weet dat ik niet mee had gekund of gewild.

Ik ben heel trots op haar.
Ik wil sommige dingen zo verschrikkelijk graag, dat ik bang ben dat het alleen al daardoor niet lukt.
Oud 21-05-2007, 10:54
Verwijderd
Aaaargh! En ik ben weer misselijk hoor. jemig hee, is het nou een keer afgelopen? Morgen dan toch echt maar bloed laten prikken, hopelijk komt er iets uit. Ik word er strontziek van dat ik ogenschijnlijk zonder reden ineens enorm misselijk word. En voortdurend moe...
Oud 21-05-2007, 11:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
En nu heb ik mezelf helemaal volgepropt met chocolade-koekjes.
Oud 21-05-2007, 11:05
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 21-05-2007 @ 10:12 :
Dank je.. Weet niet. Weekje ofzo waarschijnlijk. (Hoop stiekem dat ik vrijdag klaar ben daarzo..)
Huh?

Je gaat toch naar Rintveld? Dat is toch een aantal maanden oid?
Oud 21-05-2007, 12:30
Verwijderd
stomme keelpijn
Oud 21-05-2007, 12:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Er zijn drie opties.

De eerste is: opgeven. Dan maar een bmi van vijftien, dan maar uitstekende botten.
Maar eigenlijk valt die optie af want daarvoor heb ik teveel motivatie.
De tweede is: accepteren dat ik iets teveel van mijn lichaam verg, dat mijn lichaam al die motivatie niet helemaal aankan. Dus ietsje rustiger aan doen, dan maar niet meteen kilo's aankomen.
De derde is: gewoon doorgaan, niet opgeven.

Ik weet niet zeker of bij de tweede of de derde optie de dokter hoort, maar ik denk er wel aan. Gewoon om te vragen hoe ik het best met die maagpijn om kan gaan. Ik weet nog niet.

En we moeten ineens voor zo'n vak dingen kopiëren en daar heb ik helemáál geen zin in. Stom. Ik ben echt te weinig bezig met mijn studie, ik denk alleen aan haar en aan eten
Oud 21-05-2007, 12:32
gewoonik
gewoonik is offline
zo
t gaat allemaal wel weer goed
ben ziek geweest, maar ik vond t niet zo erg, was ook niet zo heel erg en heb wel lekker kunnen ontspannen.
nu weer aan de slag voor mijn tentamens.
weet nog steeds niet wat ik wil, mja denk er even niet over na dan heb k er geen last van. aangezien ik nu toch niet echt verder kom door na te denken.
en ik heb volgens mij toch wel meer lieve mensen om me heen dan ik dacht.
Oud 21-05-2007, 13:01
indigo
indigo is offline
@Vogelvrij: ook aankomen gaat niet altijd zo snel als je zou willen. Doe een beetje rustig aan als je erge maagpijn hebt, anders schiet het ook niet op. Succes!

OT: Hm, ik heb het idee dat ik te weinig doe. Vijf dagen vrij achter elkaar is stiekem gewoon te veel als je een tentamen moet voorbereiden, want dan heb je het idee dat je enorm veel tijd hebt, terwijl dat wel tegenvalt. Nu wil ik vanmiddag mijn samenvatting afmaken (ben nog niet eens begonnen ) en mijn kamer opruimen. En brief schrijven. En schoonmaken. En morgen gesprek voor stage, brrr.
Oud 21-05-2007, 13:08
DvoorA
DvoorA is offline
edit: whatever ook eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 13:12.
Oud 21-05-2007, 13:23
Verwijderd
Ik háát m'n vriend.
Oud 21-05-2007, 13:45
Verwijderd
Anders zet je de huiswerkopgave gewoon even 1 dag vantevoren op internet, in plaats van een week .

Maar ik geloof dat ik 'm wel opgelost heb nu, dus dat scheelt...

En er is licht in de duisternis: vanavond Grey's Anatomy .
Oud 21-05-2007, 13:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net gesprek met docent en potentiele scriptiebegeleider gehad. Dat vak kan ik nu gaan afronden. En we hebben het nog even over een scriptieonderwerp gehad. Hij heeft me een idee aan de hand gedaan, wel vet moeilijk, maar stiekem wil ik dat ook. Nu moet ik het er nog met iemand van filosofie over gaan hebben, of zij nog recente literatuur weet.

Vanmiddag kwam ik een meisje van de middelbare school tegen. Samen mee geluncht en volgende week gaan we in de stad ergens eten.

Voel me weer wat beter, weekend was leuk en ik ben weer wat verder met de invulling van de rest van m'n studie.
Oud 21-05-2007, 14:16
Yana
Yana is offline
Lieve Vogelvrij, wat goed dat je nu echt probeert aan te komen . Als je echt maagpijn hebt, mag je best íets rustiger aan doen.. maar gebruik het niet als excuus om dan maar weer substantieel minder te gaan eten hoor! Blijven opbouwen, soms misschien door je maagpijn heen, soms misschien even wachten en rustiger aan doen. One step at a time. Zet 'em op meisje! Ik ben trots op je

@OT: Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf! Ik heb vandaag gewoon van half 12 tot drie uur alleen maar gestudeerd, achter elkaar door. Het hele hoofdstuk aandachtig gelezen, gemarkeerd, en bovenal begrépen, en daarna weer vooraan in het boek begonnen met markeren en samenvatten. He, eindelijk doe ik eens wat nuttigs! Ik moet echt vaker in de bieb gaan zitten, dan word ik niet afgeleid door computers, msn en gele forumpjes . Ik moet natuurlijk nog véél meer doen, maar dit ga ik vaker doen. Hoera! en over eten gaan we het deze keer maar niet hebben...
Oud 21-05-2007, 15:03
moon
moon is offline
stemmingswisselingen
Oud 21-05-2007, 15:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Maf hoe anders ik op mensen over kan komen dan ik zelf denk...

*schuift gauw bord in magnetron, schuift dan het eten naar binnen en fietst als een gek naar school*
Oud 21-05-2007, 15:45
Verwijderd
ARGH. Frustratie. Waar zijn we nu helemaal mee bezig?

Maar goed, ik weiger me daar teveel mee bezig te houden (ook al heb ik op dit moment de neiging iets te slaan ). Vandaag met de studieadviseur gepraat over mijn buitenland-plannen en oooh, ik heb er zin in. Alleen zei zij dat ik dan misschien wel in september met mijn stage kan beginnen. Dat is wel heel snel. Nu eerst maar even de buitenland-coordinator emailen hoe en wat, daarna een kladversie schrijven van mijn motivatiebrief, morgen bij G. langs voor een aanbevelingsbrief, en dan komt er schot in de zaak.

En ik heb besloten me aan te melden als vrijwilliger bij Amnesty. Eng! Ik zit boordevol plannen. Het voelt goed.
Oud 21-05-2007, 15:51
Yana
Yana is offline
Citaat:
Friday schreef op 21-05-2007 @ 16:45 :

En ik heb besloten me aan te melden als vrijwilliger bij Amnesty. Eng! Ik zit boordevol plannen. Het voelt goed.
Goed zeg!
Oud 21-05-2007, 15:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, scheikunde 2002-I een 7,6. En de laatste opdracht heb ik echt blerrend met de radio mee gemaakt. De helft fout en de hele krantenartikel die erbij hoorde niet gelezen. Hihi.

Nu éven ontspannen en dan nog even twee korte engels teksten doen. Na het eten weer scheikunde theorie doorlezen en misschien nog even wat engels met papa. Anders zoek ik nog een rekenopgave voor scheikunde uit.

Whoej, voelt goed vandaag. Redelijk wat gedaan en genoeg pauzes gehouden zodat ik steeds m'n aandacht erbij hield (behalve bij de laatste opgave van scheikunde dan, stom milieu-gedoe ).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten