Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen ik had een 4,9 nodig dat is dus zeker niet gelukt. maarja ik hoop 3,9 of hoger ---> 4,5 = 5 vast niet ik denk dat ik ben gezakt nu ![]() ![]()
||
Citaat:
heb je dan ook nog een ander vak waar je onvoldoende voor staat? want je mag toch wel een onvoldoende hebben? of heb je economie als keuzevak, dat heb ik iniedergeval wel dus ik moet een voldoende staan
|
![]() |
Je kan ook gewoon naar www.examenbundel.nl gaan en daar je cijfer laten bepalen. 23 punten is volgens deze site een 4.7 voor Economie 1
25 punten is een 5 en om een voldoende te halen moet je minstens 28 punten gescoord hebben (Je heb dan een 5.5) Nu weet ik niet of deze site precies is, maar ach.. wie weet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder geen onvoldoendes nee, en geen keuzevak is dit helaas ![]() maar ik moet nog gs, kgs en bi. en die zijn ook redelijk lastig zeg maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
echt veel succes verder ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je in ieder geval ongeveer weet hoeveel punten je heb gehaald, dan kan je je cijfer bepalen door op de knop links te drukken genaamd: ''Bepaal je cijfer''. Vervolgens moet je aangeven om welk vak het gaat en hoeveel punten je heb gehaald. Als je nog moet weten hoeveel punten je heb gehaald, kan je op die site ook de goeie antwoorden vinden van dat examen (Staat ergens in het midden van die site vermeld) Maja.. luitjes.. dit is maar een schatting van je cijfer ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
Bijv. Je moet 20,- betalen vor de kapper 20,- = 100% + 17,5% BTW = 117,5% 117,5% = 23,50 20,- = 100% + 6% BTW = 106% 106% = 21,20 23,50 = 100% 21,20 = 90,21% 100% - 90,21% = 9,79% |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En toen wat delen enzo, hadk ineens goede antwoord op me rekenmachine staan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
he jullie zeggen allemaal dat normering 30 voldoende is, maar als ik bij www.examen.nl mijn cijfer wil bepalen komt er 4.7 tot 6.7 uit doe ik iets fout?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Want dat stond in me boek, maar als er staat: "Noem een voorbeld van...", zijn er meer antwoorden goed dan in het correctiemodel staan hoor ![]() Dat bepalen de nakijkende docenten dan wel
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dus denk ook wel dat dat zelfs ook nog goedgerekend wordt. Wat wil je nog meer? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Studeren |