Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 18:37
StormBreaker2
StormBreaker2 is offline
Citaat:
Soundwave schreef op 02-05-2007 @ 19:15 :
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het is een forum en dus heeft het discussie waarde nodig, maar het is wel een nieuws subforum en nieuws heeft eigenlijk nooit zoveel discussie waarde.

Beter gezegd, aan het begin zijn gewoon een aantal mensen een discussie gestart en die duurt nog steeds voort. Zonder echt nieuws of actualiteitswaarde te hebben.
Maar daar zit wel aan vast dat op onderwerpen met negatief nieuws over Amerika wel felle reacties en zeker op de regering daar kunnen komen.

En daar zitten forumbazen niet echt op te wachten daarom dat dit soort topics eerder gesloten worden dan bijvoorbeeld een topic over slecht slootwater in Gouda.
Oud 06-05-2007, 23:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
StormBreaker2 schreef op 06-05-2007 @ 19:37 :
Maar daar zit wel aan vast dat op onderwerpen met negatief nieuws over Amerika wel felle reacties en zeker op de regering daar kunnen komen.
qft
Oud 14-05-2007, 13:11
Verwijderd
@Soundwave; Nieuws heeft inderdaad zo weinig discussiewaarde.

Kijk eens goed in je tv-gids naar de enorme hoeveelheid actualiteitenprogramma's, NOVA, dhvd, P&W, en ga zo maar door. Tot op zeker hoogte doen RADAR, Kassa! en andere consumentenprogramma's hier aan mee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
deadlock schreef op 14-05-2007 @ 14:11 :
Kijk eens goed in je tv-gids naar de enorme hoeveelheid actualiteitenprogramma's, NOVA, dhvd, P&W, en ga zo maar door. Tot op zeker hoogte doen RADAR, Kassa! en andere consumentenprogramma's hier aan mee.
Het probleem is dat niet genoeg mensen dat actief volgen om een discussie gaande te houden. Mijn Schiphol topic zakte ook vrij snel ondanks het vrij dat het gaat om een razend interessant economisch en ruimtelijk vraagstuk.
Oud 14-05-2007, 15:46
StormBreaker2
StormBreaker2 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 14-05-2007 @ 16:40 :
Het probleem is dat niet genoeg mensen dat actief volgen om een discussie gaande te houden. Mijn Schiphol topic zakte ook vrij snel ondanks het vrij dat het gaat om een razend interessant economisch en ruimtelijk vraagstuk.
Dat is overdreven onzin van dat razend interessant economisch en ruimtelijk vraagstuk want dat is een topic op een scholieren forum nou eenmaal niet.

Bovendien boeit het de meeste mensen op N&A niet wat er met Schiphol gaat gebeuren, dit is leesvoer voor de filosofen zoals ik.
Maar het topic was ook niet echt interessant opgebouwd.
Dat past meer op W&F want het heeft met toekomstige plannen te maken en dat behoort bij wetenschap.

Bovendien bereik je met het constant toevoegen van nieuwsberichten in dat topic weinig discussie.
Die discussie mag van mij natuurlijk behalve als het weer die vervelende discussies over Bush en zo zijn.
Oud 15-05-2007, 14:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
StormBreaker2 schreef op 14-05-2007 @ 16:46 :
Dat is overdreven onzin van dat razend interessant economisch en ruimtelijk vraagstuk want dat is een topic op een scholieren forum nou eenmaal niet.
In de eerste plaats is het geen scholieren forum. Dit was oorspronkelijk de opzet, maar dit is het al HEEL lang niet meer. Er zitten genoeg mensen van tussen de 18 en de 22 op 't forum die weldegelijk de mentale capaciteiten hebben om over dit soort dingen na te denken.

Ten tweede is het niet aan jou om te bepalen of iets interessant is; dat is nogal subjectief nl.

Citaat:

Bovendien boeit het de meeste mensen op N&A niet wat er met Schiphol gaat gebeuren, dit is leesvoer voor de filosofen zoals ik.
"Filosofen zoals ik". OMG

Wat jij vindt boeien doet er weinig toe, maar doe niet alsof je een meerderheid op N&A representeert.

Citaat:

Maar het topic was ook niet echt interessant opgebouwd.
Subjectief.

Citaat:

Dat past meer op W&F want het heeft met toekomstige plannen te maken en dat behoort bij wetenschap.
Nee, het gaat over actualiteiten en achtergronden. W&F is, naast gewoon het verkeerde forum, ook nog eens een zinkput voor quasi-filosofisch gewauwel waar serieuze discussies al op voorhand doodgeslagen worden.

Citaat:

Bovendien bereik je met het constant toevoegen van nieuwsberichten in dat topic weinig discussie.
Die discussie mag van mij natuurlijk behalve als het weer die vervelende discussies over Bush en zo zijn.
Fijn dat dat van jou 'mag'. Als er nieuwsberichten zijn over een bepaald onderwerp, is het niet meer dan logisch dat deze gepost worden. Ik snap niet waarom je vindt dat dat weinig 'discussie' oproept. Sowieso is het noodzakelijk niet achter de feiten aan te lopen lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 18:32
StormBreaker2
StormBreaker2 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-05-2007 @ 15:07 :
In de eerste plaats is het geen scholieren forum. Dit was oorspronkelijk de opzet, maar dit is het al HEEL lang niet meer. Er zitten genoeg mensen van tussen de 18 en de 22 op 't forum die weldegelijk de mentale capaciteiten hebben om over dit soort dingen na te denken.

Ten tweede is het niet aan jou om te bepalen of iets interessant is; dat is nogal subjectief nl.

"Filosofen zoals ik". OMG

Wat jij vindt boeien doet er weinig toe, maar doe niet alsof je een meerderheid op N&A representeert.

Subjectief.

Nee, het gaat over actualiteiten en achtergronden. W&F is, naast gewoon het verkeerde forum, ook nog eens een zinkput voor quasi-filosofisch gewauwel waar serieuze discussies al op voorhand doodgeslagen worden.

Fijn dat dat van jou 'mag'. Als er nieuwsberichten zijn over een bepaald onderwerp, is het niet meer dan logisch dat deze gepost worden. Ik snap niet waarom je vindt dat dat weinig 'discussie' oproept. Sowieso is het noodzakelijk niet achter de feiten aan te lopen lijkt me?
Ten eerste is dit wel een scholieren forum anders had het geen scholieren.com geheten.

2de opmerking is pure onzin, het is gewoon niet interessant.

Wat ik vind boeien doet wel wat toe, ik ben ook een lid en ik kan tegen jou ook zeggen dat wat Chimera vind boeien kan mij niet schelen maar dat staat niet echt gastvrij.

Opjectief want meerdere mensen vinden dat.

Die discussies worden niet doorgeslagen maar wel de meeste zijn onzin-onderwerpen of er wordt - zoals bij mijn topic op W&F - onzin gepost door leden.

Over die discussie dat dat zo weinig oproept volgens mij, dat snap jij heus wel.
Oud 22-05-2007, 21:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
StormBreaker2 schreef op 22-05-2007 @ 19:32 :
Ten eerste is dit wel een scholieren forum anders had het geen scholieren.com geheten.
Dus geenstijl.nl zou geen layout mogen gebruiken, en regering.nl had de afgelopen 100 plat moeten liggen?
Oud 23-05-2007, 12:49
StormBreaker2
StormBreaker2 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-05-2007 @ 22:04 :
Dus geenstijl.nl zou geen layout mogen gebruiken, en regering.nl had de afgelopen 100 plat moeten liggen?
Laten we de discussie hier maar over stoppen, ik denk iets te ver door.
Reageren

Regels voor berichten