Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2007, 16:28
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Ben jij vaak ziek?
En hoe gedraag je jezelf dan?

Ben je bijvoorbeeld een individu dat nooit of amper ziek is, en als je ziek bent toch keihard doorgaat.
Of ben je een zeikerd die bij elke verhoging en snotneus in bed kruipt.

TS Begint:

Ik ben amper ziek, als ik ziek ben, moet ik wel echt heel erg ziek zijn om mijn dagelijkse taken neer te leggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2007, 16:35
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Nee, ik ben nooit ziek
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 16:37
Verwijderd
Nee, dat valt wel mee. Als ik iets belangrijks te doen heb, dan ga ik meestal wel, maar als het niet zo belangrijk is blijf ik wel vrij snel thuis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 16:39
capibara
capibara is offline
Nee, wel een soort van chronische verkoudheid. Verder heb ik nooit buikpijn, massaal sambal eten maakt me resistent oid.
Oud 18-05-2007, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
weinig ziek en als ik ziek ben loop ik hard door
Oud 18-05-2007, 16:58
Verwijderd
nooit
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Le Soleil. schreef op 18-05-2007 @ 17:28 :
Ben jij vaak ziek?
En hoe gedraag je jezelf dan?

Ben je bijvoorbeeld een individu dat nooit of amper ziek is, en als je ziek bent toch keihard doorgaat.
Of ben je een zeikerd die bij elke verhoging en snotneus in bed kruipt.
Ja
Aanstellerig
Ja
Ik zeik wel maar ik ga wel gewoon door met mijn shit. Ik heb altijd veel te doen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 17:01
TopDrop
TopDrop is offline
Nooit. Een incidentele verkoudheid eens in de paar jaar oid. Ik eet gezond geloof ik..
Oud 18-05-2007, 17:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben bijna nooit ziek. Maar áls ik ziek ben, dan blijf ik ook gewoon lekker thuis totdat ik weer helemaal beter ben. Niemand heeft iets aan een zieke Dinalfos die zichzelf nog zieker aan het maken is.
Oud 18-05-2007, 17:33
ook hallo
ook hallo is offline
Soms ben ik ziekjes, als ik dan niks te doen heb op school ofzo dan ga ik niet, heb ik wel wat belangrijks dan ga ik wel. Meestal ben ik ziek omdat ik mijn eigen weerstand verwaarloos maar soms ben ik ook goed ziek. Meestal ben ik een paar keer ziek in een halfjaar en dan weer een paar jaar niet
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 18:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Weinig ziek, maar veel verkouden. Als ik ook maar een beetje verhoging heb, wil ik al graag een tijdje thuisblijven.
Oud 18-05-2007, 18:41
Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee bijna nooit ziek meer, was vroeger wel anders
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 18:45
Verwijderd
Te weinig om goed te kunnen verzuimen, helaas.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 18:48
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet echt vaak ziek, hoewel het laatste jaar wel vaker.
Wel vaak verkouden.

Als ik echt echt ziek ben, dan blijf ik thuis ja. Maar ik vind mezelf heel vaak niet ziek genoeg om thuis te blijven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 18:50
Qimm
Qimm is offline
Al zeker ruim 4 jaar niet meer ziek geweest. Wel mindere dagen, maar nooit iets met koorts, kotsen en dergelijke.
Laatst wel iets verkeerds gegeten, maar ook dat ging binnen een paar uur weer helemaal over.
Oud 18-05-2007, 19:17
Verwijderd
Ik ben bijna nooit ziek, ik ben al jaren niet 'echt' ziek geweest (koorts ed.).
Als ik een mindere dag heb komt dat meestal omdat ik dan te weinig geslapen heb.
Ik weet eigenlijk niet hoe ik me dan gedraag. Ik denk gewoon normaal of misschien wat prikkelbaar.

Als ik ergens last van heb, neem ik een paracetamol en ga gewoon door.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 21:30
Verwijderd
Ik ben wel eens ziek maar ik ga altijd gewoon werken en mensen moeten me echt naar bed sturen en zelfs dan ga ik eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 21:35
Trass
Trass is offline
Niet vaak, en voordat ik van school of werk thuisblijf moet ik wel heel ziek zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 22:37
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik ben vrijwel nooit ziek...
Oud 18-05-2007, 22:39
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nee, zelden. Een maand of twee geleden werd ik opeens ziek, zonder aanleiding. Met koorts en alles er op en er aan. Erg irritant vond ik dat.
Oud 18-05-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-05-2007 @ 17:37 :
Nee, dat valt wel mee. Als ik iets belangrijks te doen heb, dan ga ik meestal wel, maar als het niet zo belangrijk is blijf ik wel vrij snel thuis.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 09:08
TommY_
TommY_ is offline
Amper.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 10:08
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik ben of een hele tijd noooit ziek

of telkens achter elkaar
en dat is dan meer omdat ik nog niet helemaal beter was
Oud 19-05-2007, 11:31
Verwijderd
laatste keer na lowlands, mix van verkoudheid, hoofdpijn, raar voedsel en te weinig slaap.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 12:06
Verwijderd
Nee, als ik gewoon een beetje normaal doe niet. Vorig jaar in de zomervakantie was ik wel een keer een dag te slap om iets te doen, maar dat kwam doordat ik toen gewoon enkele weken achter elkaar rond een uur of 1 naar bed ging, er vroeg weer uit kwam en veel te actief was.

Maar de laatste keer dat ik echt thuisgebleven ben terwijl ik wel iets te doen had kan ik me niet eens meer herinneren, dus zo weinig ben ik ziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2007, 15:41
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik ben nooit echt ziek. Soms in de vakantie dat ik 2 dagen echt mijn bed niet uit kan komen. Maar het is niet zo dat ik echt heel ziek ben dan, soms heb ik koorts maar meestal ben ik gewoon te moe om mijn ogen open te houden.

Dan ruim ik alles op en doe ik huishouden enzo. Verder slaap ik dan heel veel Daarna ben ik weer levensvatbaar
Oud 19-05-2007, 16:24
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik ben vrijwel nooit ziek, ongeveer 1 keer per 3 jaar en ik blijf alleen thuis bij echte koorts. Wel ben ik geneigd om als ik bijvoorbeeld maar 1 les heb en ik voel me niet zo lekker (slecht geslapen ofzo) dan maar thuis te blijven. Maar goed, dat doe ik ook vaak genoeg als ik me prima voel en nooit bij 2 of meer lessen. Ik word labiel als ik ziek ben, als ik dan naar iets zieligs kijk of ik lees iets moet ik meteen huilen.
Oud 19-05-2007, 16:50
Verwijderd
Niet vaak écht ziek, wel regelmatig misselijk/buikpijn/zwakjes. Maar dan valt er nog gewoon door te gaan met leven, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 17:01
Verwijderd
Heb wel vaak dat ik verkouden ben, misselijk, dat soort dingen. Maar dat is geen reden om thuis te blijven.
Wel heb ik van tijd tot tijd koorstaanvallen, dat het me uit het niets richting de 40 graden schiet. Dan lig ik echt wel in bed, doodmoe en te janken van de spierpijn. Maar dat is dan altijd met 2 dagen weer over.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 17:27
Daboman
Daboman is offline
Echt ziek niet. Ik heb wel m'n momenten dat ik me erg moe en lusteloos voel. Maar echt ziek is het dus niet. En er moet wel veel gebeuren voordat ik echt thuis blijf.
Oud 20-05-2007, 09:59
WolterB
WolterB is offline
Ik ziek nooit goed uit waardoor ik altijd lang blijf aanklooien. Of dat vaak is weet ik niet, t is iig wel frustrerend.
Oud 20-05-2007, 14:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ben bijna nooit ziek, en het moet wel erg erg zijn wil ik ergens niet toe in staat zijn. Maar ik kan wel goed ziekte faken voor school
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 14:57
Swlabr
Swlabr is offline
Ik ben best vaak ziek.
Oud 20-05-2007, 15:01
Moustache
Moustache is offline
Ik ben heel zelden ziek, en als ik al ziek ben ga ik zo lang mogelijk door met alles totdat ik het echt niet meer trek.
Oud 20-05-2007, 16:01
Tink*
Tink* is offline
Ik was nooit ziek, maar dit schooljaar ben ik al een aantal keer ziek geweest. Maar dat komt door veranderingen enzo. Ik ga altijd door tot ik erbij neerval.
Oud 22-05-2007, 09:34
Verwijderd
Ik ben nu ziek
Of ik heb echt een virusje óf ik heb vreselijk verkeerd gegeten. De hele nacht boven de wc gehangen Pesto uit je neus is niet leuk
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2007 @ 10:34 :
[B]Ik ben nu ziek
same here...
Ik wou mezelf vanochtend naar college schoppen, maar 't gaat gewoon nog niet. En ik denk dat het ook langer duurt als ik geen rust neem, dus vandaar dat ik nu weer thuis ben...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 22-05-2007 @ 10:48 :
same here...
Ik wou mezelf vanochtend naar college schoppen, maar 't gaat gewoon nog niet. En ik denk dat het ook langer duurt als ik geen rust neem, dus vandaar dat ik nu weer thuis ben...
Beterschap

Ik durf niet te gaan douchen, bang dat ik flauw ga vallen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:21
Verwijderd
Toevallig ben ik nu ziek.
Vreemd genoeg had ik eerst behoorlijk heftige koorts, en nu ben ik aan de racekak.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:21
Verwijderd
Wat is racekak trouwens een mooi woord.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:25
Verwijderd
Ik ben niet zo vaak ziek. Momenteel ben ik wel wat verkouden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:28
Verwijderd
Ik was laatst voor het eerst sinds jaren écht ziek, gewoon heftige griep met keelpijn en hoesten en hoofdpijn en te beroerd zijn om op te staan. Week in bed gelegen en Buffy gekeken, eigenlijk heerlijk

Verder ben ik zelden ziek - heb wel af en toe een mindere dag waarin ik gammel ben (lamlendig en met hoofdpijn, meestal door drukte/slaapgebrek/heftige verkoudheid), maar dan ga ik over het algemeen gewoon door met wat ik moet doen. Hooguit eerder naar bed en zielig doen zodat iemand fruit voor mij gaat klaarmaken.

Ik zeur wel snel, trouwens, maar ga meestal niet in bed liggen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 15:11
Skilly
Skilly is offline
Ik ben haast nooit ziek. En als ik het wel ben ga ik gewoon door met me leven. Niemand merkt er wat van of weet ervan. Pas als het erg is dat ik niet kan opstaan of eten dan zeg ik het wel..Dit jaar ben ik maar 1 keer ziek geweest. Tijdens de griepepidemie begin dit jaar.
Oud 22-05-2007, 19:02
PV
PV is offline
Ik ben 1 keer per jaar ziek, griep.

En dat is nu, hoera. Maar ik doe alles wat ik anders ook zou doen, heb geen zin om in bed te gaan liggen ofzo. Missch heb ik dan niet echt griep
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 19:29
Vice
Vice is offline
Ik ben vrij weinig ziek. Als ik thuis blijf, komt het vaak doordat ik iets verkeerds gegeten heb.
Oud 22-05-2007, 20:03
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-05-2007 @ 17:46 :
weinig ziek en als ik ziek ben loop ik hard door
Oud 22-05-2007, 20:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb astma waar ik wel veel last van heb dus in die zin ben ik veel ziek maar voor mij is dat geen ziek zijn meer maar hoort dat er gewoon bij

Verder ben ik zo'n twee keer in het jaar flink verkouden, meestal ga ik dan wel gewoon naar school/stage enzo. Alleen als ik me echt heel beroerd voel of koorts of ondertemperatuur heb blijf ik thuis en dan lig ik ook bijna de hele dag in bed.
Oud 22-05-2007, 21:53
Verwijderd
ja vandaag nog.

hoesteproeste, kuch, snotter.
en de hele dag lekker met reden niks hoeven zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 22:08
mepsteen
mepsteen is offline
De ene zal bij mij zeggen: praktisch nooit.

De ander zal zeggen: is hij al zolang ik hem ken.

Het is maar hoe je het bekijkt.
Oud 22-05-2007, 22:22
Shock
Shock is offline
Nooit zo ziek dat ik m'n nest niet uit wil. Wel heb ik vaak weken achtereen een verkoudheid, maar dat is pure eigenwijsheid vrees ik. Als ik de tijd neem om een paar dagen uit te zieken is dat best te beperken denk ik
Reageren

Regels voor berichten