Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Drie jaar leeftijdsverschil is bijvoorbeeld heel geaccepteerd als het gaat om achttien en eenentwintig, maar twaalf en vijftien is ook alweer anders. Dus wat jij zegt gaat in bijna iedere situatie op waarin leeftijdsverschil aan de orde is. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het zo zeggen: Was die meid van 13 mijn zusje geweest, dan had je een probleem gehad. Tja liefde kent geen grenzen . Maar 1 tip ik had het niet gedaan. Er hoeft maar eentje naar de politie te stappen en jij zit paar een jaar lang op een kamer.
groeten the conquer
||
![]() |
Citaat:
Abt van sion, meestal ben ik het harstikke oneens met je maar in dit geval geef ik je echt groot gelijk. groeten the conquer
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het gewoon triest hoor, kan je geen meisjes krijgen van jou leeftijd, hoe kan je uberhaupt op een meisje van 13 verliefd worden, ik ben zelf 17 en mijn grens is 15, 13 kan het nog niet geloven. Ja als je met mijn zusje ging van 13 zou ik je ook in elkaar slaan, zo iets doe je niet.
Kom op, iedereen heeft het al gezegt, gewoon 2 verschillenden werelden, je hebt ook grote kans dat ze dingen gaat forceren. |
![]() |
|
![]() |
Hmm...waarom niet?
Ik vind dat gezeik van blabla 13 te jong en sexueel gebied dan echt gezeik, want toen ik 13 was was ik ook al sexueel actief hoor. Niet iedereen van 13 is hetzelfde. Het leeftijdsverschil is inderdaad wel erg groot, maar als het wederzijds is..go for it ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook al is het nog zo vervelend, soms kun je je verliefdheid beter laten voor wat het is. Er zijn meerdere situaties denkbaar waarin dat het geval is, dit is er ook zo een. Je kunt niet altijd hebben wat je hebben wil. En nog even on topic, ik denk dat het verschil in niveau té groot is om er een brug tussen te slaan en dat ook nog eens vol te houden. |
![]() |
|
tja in principe zou leeftijd niet uit moeten maken...
maar 13 en 21, tja dat vind ik eigenlijk toch niet kunnen. Zo'n meisje is nog zo jong en zo anders dan jij! Zij moet dr hele puberteit nog door en jij bent al een volwassen man!! En meisjes van 13 denken over het algemeen heel anders over een relatie dan jongens/mannen van jouw leeftijd! Jij wilt waarschijnlijk voor een langere termijn, terwijl zij het waarschijnlijk ziet als een periode om dingen uit te proberen, ik bedoel, ze is pas 13!! Het verschil is gewoon te groot, dan kan ze er wel ouder uitzien maar ze is het niet! En niet alleen dat, uit de omgeving zullen er ook wel stemmen op gaan van mensen (denk aan haar ouders en jouw eigen ouders bijvoorbeeld) die het helemaal niks vinden!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wouter; ik weet het ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben het 100% eens met de overgrote meerderheid van mensen in deze topic, namelijk degenen die je het ten stelligste afraden.
toen ik dertien was, was ik ook al heel volwassen, en dan bedoel ik niet: "ik speelde niet meer met de poppen", maar dan bedoel ik dat ik qua gedachtengang erg volwassen was. ik was nog wel een kind, net zoals iedereen op die leeftijd, ik speelde nog buiten met mijn vriendjes enzo, en ik was stapelgek van knuffelbeertjes (nu nog trouwens ![]() ik zag er ook ouder uit enzo, ik kreeg op mijn dertiende de vraag "of dat zo'n beetje meeviel, aan de universiteit, en zo op kot zitten." ![]() maar om nu een lang verhaal kort te maken: ik besef zélf goed genoeg hoe "volwassen" ik toen was, en ik mezelf ook vond, en iedereen mij vond ( ![]() ![]() doe het voor dat meisje haar eigen goed: begin er niet aan... jij hebt waarschijnlijk al meerdere relaties achter de rug, jij kent het klappen van de zweep ( ![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1 Het is een uitgemaakte zaak. Maar don't worry, over een tijdje haal ik 'm toch weer weg. |
![]() |
||
Citaat:
Neej oke, ff moet kunnen maar w8 der niet te lang meej zou ik zeggen. Het staat namelijk een beetje kinderachtig. Komt over van: Hahaha wie heeft er zin om lekker ruzie met mij te maken. Kijk ik word niet zo snel boos om politieke zaken omdat ik vind dat iedereen zijn mening moet kunnen uiten. Maar dit is niet echt een mening meer oke...en je wil der ook niks meej bewijzen verder dus jah, beetje zinloos beetje kinderachtig. Ik heb na de dood van Pim ook een pooster voor me raam gehangen in amsterdam west, maar dat had een betekenis. Als eer voor de overledene, het kan wel provocerend overkomen maar je ziet vast het verschil. ( heb me pa trouwens wel ze auto raam en radio gekost ![]() ![]() ![]() *off topic*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Zembla] De jungle van de tienerseks Verwijderd | 302 | 11-08-2014 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Uiterste leeftijdsverschil Laura_x_ | 43 | 19-04-2011 16:38 | |
Liefde & Relatie |
leeftijdsverschil...... Chicky-1990 | 145 | 19-01-2004 11:08 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
vriendje van 10 jaar ouder?? bitchy | 60 | 14-03-2003 17:14 | |
Seksualiteit |
kan n meisje van 14... Killah babe | 50 | 12-03-2002 22:14 |