Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2007, 17:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Iemand die nodig onder de douche moet
Oud 02-05-2007, 21:21
Verwijderd
Een mopperig, moe meisje.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 06:04
Verwijderd
Een zieke jongen die zwaar oververmoeid is en geen idee heeft wat hij moet doen.

Edit: Hij trilt zo hard door de griep dat hij niet eens normaal kan typen ;x

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 07:08.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 09:15
Verwijderd
Een afgevallen meisje met een boel sproeten van de zon, na een lange tijd eindelijk weer gelukkig.. en dat straalt eraf ^^
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 09:43
Alessia
Alessia is offline
een 'super-vrouw' die in de latste maanden aan zichzelf (en aan de anderen) heeft bewezen dat ze heel veel kan en die heel veel zelfvertrouwen heeft gekregen. maar die nog een grote probleem heeft waar ze NU echt eraan moet gaan werken!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:30
Verwijderd
Een meisje dat d'r broek nog niet heeft aangetrokken en een roze met rood gestreepte onderbroek aanheeft, hihi. En warrig haar en een bril en ze glimlacht tevreden en kijkt naar buiten naar de zon.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Zao schreef op 03-05-2007 @ 07:04 :
Een zieke jongen die zwaar oververmoeid is en geen idee heeft wat hij moet doen.

Edit: Hij trilt zo hard door de griep dat hij niet eens normaal kan typen ;x
Dan hoor jij een jongen te zien die onder de dekens ligt

OT: Een gelukkig meisje met warrig haar, zomersproetjes , en vooral lachend.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 03-05-2007 @ 11:40 :
Dan hoor jij een jongen te zien die onder de dekens ligt
Dat is meer het probleem, ik kan juist niet slapen doordat ik het zo ongelofelijk warm heb. ;x
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 12:52
Fantôme
Fantôme is offline
een rooie kop, vermoeide ogen, en een paddestoelen kont

^^ ehh tja, mountainbiken.... én brandnetels! ze zouden verboden moeten worden
Oud 04-05-2007, 17:56
Meerthe
Meerthe is offline
Een onzeker iemand die in de war is. Net als d'r haar trouwens, zie ik nu..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 18:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een gezicht met rode vlekjes.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 11:01
looneylover
looneylover is offline
iemand die de tranen in der ogen heeft staan.
en die mensen om der heen wel kan afschieten
Oud 07-05-2007, 12:12
Verwijderd
Gelukkig meisje met sproetjes. Stiekem toch nog wel verliefderig, niet meer met van die kriebels als in het begin maar gewoon zo'n fijn gevoel in d'r buik, zo'n wij-horen-bij-elkaar-lekker-puh gevoel. Blij. En regendruppels op het glas.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 18:48
Verwijderd
Een vreemde.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 20:06
Cleese
Cleese is offline
een lieve knappe jongen, die te veel problemen heeft gehad, te vaak over zich heen laat lopen en vaak niet goed wordt begrepen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 16:11
gewoonik
gewoonik is offline
een meisje wat er misschien wel mooier uit ziet dan hoe ze zich voelt. met een te bolle, volle buik. en verdrietige ogen met een twijfelende blik
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 05:55
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-05-2007 @ 11:30 :
Een meisje dat d'r broek nog niet heeft aangetrokken en een roze met rood gestreepte onderbroek aanheeft, hihi. En warrig haar en een bril en ze glimlacht tevreden en kijkt naar buiten naar de zon.
HALLO DAT KAN TOCH NIET, STOMME NIENKE. Als je naar de zon kijkt dan kijk je toch niet in de spiegelllllllll
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 11:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Weer donker gekleurde lokken, helder blauwe ogen, een kleine wat verlegen lach. Heerlijk make-up loos want dan voel ik me immers het fijnst, en een neus die richting de toekomst wijst en ogen die niet heel veel langer naar het verleden staren.

Oh ja, ik ben best optimistisch ingesteld op dit moment!
Oud 10-05-2007, 16:29
Yana
Yana is offline
Vandaag zie ik een twijfelend, verdrietig meisje dat blij is dat haar huid weer gladder wordt, maar baalt van "al dat vet" dat ze ziet.. maar wat er waarschijnlijk in wezen helemaal niet is. Haar haar zit leuk, maar eigenlijk nooit leuk genoeg. Het is allemaal te gewoontjes. Haar ogen zijn mooi, maar staan wanhopig en angstig. Aan alles zie je dat ze wel wil, maar steeds "net niet" doet wat zou moeten of wat ze wil.
Oud 10-05-2007, 20:37
Smurfelicious
Smurfelicious is offline
Moe gezicht maar verder zie ik iemand met een grote glimlach! Ik ben niet iemand die in de spiegel gaat kijken en dan gaat denken : Oow wat ben ik lelijk.
Zo word je er niet mooier op.
Oud 10-05-2007, 21:59
Verwijderd
Een kapot gezicht. En een rothumeur.

En ergens een soort verbijstering, maar ik kan niet onder woorden brengen waarvan
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 14:10
Armoed
Armoed is offline
God.

(Als de spiegel niet klapt. Niet omdat ik lelijk ben, maar zelfs de spiegel is niet dom genoeg om tussen mij en mij te komen)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 13:37
Yana
Yana is offline
Waarschijnlijk zou ik nu vermoeide ogen zien, met hier en daar een wal (2, waarschijnlijk)... te wijten aan een slaaptekort en emotionele buien .

Verder denk ik dat mn ogen ook wat dof staan, en zit mn haar in een vluchtig staartje gepropt.

Zoals wel blijkt heb ik de spiegel niet erg goed bekeken vandaag
Oud 19-05-2007, 11:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Verdrietige ogen, en iemand die heel graag een arm om zich heen wil voelen. Ik kan het niet, hoe graag ik het ook zou willen... En dan die kut-examens, het interesseert me nu gewoon even niet. Ik kan me niet concentreren omdat ik zo'n denkhoofd heb, en zo graag wil janken en wil krijsen, en omdat ik zo graag met iemand wil praten. *zucht* Maar er komt niemand... nu niet, nooit niet...
Oud 19-05-2007, 11:17
Verwijderd
Waarschijnlijk: een verwaaid kapsel en een moe hoofd door maar 4 uur slaap vannacht .
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 12:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
HvJ schreef op 19-05-2007 @ 12:08 :
Verdrietige ogen, en iemand die heel graag een arm om zich heen wil voelen. Ik kan het niet, hoe graag ik het ook zou willen... En dan die kut-examens, het interesseert me nu gewoon even niet. Ik kan me niet concentreren omdat ik zo'n denkhoofd heb, en zo graag wil janken en wil krijsen, en omdat ik zo graag met iemand wil praten. *zucht* Maar er komt niemand... nu niet, nooit niet...
*Knuffelt*
Oud 19-05-2007, 12:32
Verwijderd
Warrig haar met een te lange pony, rood neusje want ik nies me helemaal onderuit en ik ben verkouden, makkelijke kleren, maar geluk. Ondanks die rotruzie, ben ik ontzettend gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 12:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 19-05-2007 @ 13:06 :
*Knuffelt*
*knuffelt terug*

Ik begin er steeds meer van te balen; Wekenlang heb ik geen kloot aan mijn examens gedaan omdat ik continue andere dingen aan mijn hoofd had, en nu zit ik bijna in tijdsnood (nog niet helemaal, omdat ik snel en makkelijk leer) maar die druk werkt echt niet mee. Veel mensen tegen wie ik normaal mijn verhaaltje houd zijn op dit moment in het buitenland, of aan het werk, of zelf druk met hun examens. En dat voelt echt even flink rot nu, zelfs hardlopen en flink raak slaan tegen de muren helpt nu even niet. Schijtirritant
Oud 19-05-2007, 13:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
HvJ schreef op 19-05-2007 @ 13:49 :
*knuffelt terug*

Ik begin er steeds meer van te balen; Wekenlang heb ik geen kloot aan mijn examens gedaan omdat ik continue andere dingen aan mijn hoofd had, en nu zit ik bijna in tijdsnood (nog niet helemaal, omdat ik snel en makkelijk leer) maar die druk werkt echt niet mee. Veel mensen tegen wie ik normaal mijn verhaaltje houd zijn op dit moment in het buitenland, of aan het werk, of zelf druk met hun examens. En dat voelt echt even flink rot nu, zelfs hardlopen en flink raak slaan tegen de muren helpt nu even niet. Schijtirritant

Hm, kan je het allemaal nog wel aan? De examenperiode is sowieso toch wel een vrij drukke en stressvolle periode (ik kan er momenteel over meepraten), en als je daarbij ook nog eens persoonlijke problemen hebt en het gevoel hebt dat je in tijdsnoot komt, kan dat heel erg zwaar zijn.

Ik zou als ik jou was proberen de minder belangrijke dingen even te laten voor wat het is, zorgen dat je voldoende slaapt, en je richten op de dingen die nu een hoge prioriteit hebben.

Als je ergens over wilt praten of iets kwijt wilt ofzo mag je me toevoegen op msn of pm'en, als je dat wilt.

In ieder geval veel succes, ik hoop dat het je allemaal lukt.
Oud 19-05-2007, 18:58
Fantôme
Fantôme is offline
een chocoholic
maar ik ben ongesteld.
en ja, dat is een geldig excuus.
Oud 19-05-2007, 22:00
Verwijderd
bijna een recht gebit! Eindelijk...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:26
Verwijderd
Iemand die bijna tevreden is met zichzelf
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 19:03
Yana
Yana is offline
Een vreselijk moe en een beetje down persoon.

Om even te voorkomen dat dit topic naar pagina 2 afzakt
Oud 03-06-2007, 10:57
Nebel
Nebel is offline
Wat ik (bijna) altijd zie.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 14:56
Verwijderd
Vermoeidheid
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:10
ekain
ekain is offline
een ramp
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:13
ekain
ekain is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-05-2007 @ 06:55 :
HALLO DAT KAN TOCH NIET, STOMME NIENKE. Als je naar de zon kijkt dan kijk je toch niet in de spiegelllllllll
wel als ze de zon in de spiegel ziet XD
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 21:27
moon
moon is offline
grote vermoeide angstige ogen.
Oud 12-06-2007, 18:14
Verwijderd
Een persoon die in de spiegel naar zichzelf staard.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 18:16
Verwijderd
een zwartharig ding met een blije grijns op dr gezicht, meezingend met een liedje, en lichte zorgen over financiele zaken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2007, 23:30
nanathenai
nanathenai is offline
warrig haar, baard van n maand, liedje zingend, met allerlei problemen maar nu effe niet.
Oud 18-06-2007, 00:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een moe persoon, met licht betraande ogen, een stralende huid, een tof kapsel en een gaaf jurkje. Het is bijna aan mijn gezicht af te lezen dat het als een verademing voelt geslaagd te zijn; Ik ben dolblij straks te mogen beginnen op het HBO, maar mijn verwachtingen zijn laag. Het is als een mogelijkheid die ik slechts voor lief neem, en het is vooral het gevoel van vrijheid (straks op mezelf wonen, mijn eigen ding doen) dat mij door het dolle heen maakt. Eindelijk! Zelfs een oude bekende zei het vandaag nog tegen me, en dat deed mij beseffen dat ik al zo'n 6 jaar lang naar dit moment toe leef... Dat voelt bizar, onwerkelijk, maar ergens juist ook heel erg fijn. Ik ben er, en het gaat me lukken. Maar toch...

Ik merk dat ik sinds mijn examenuitslag enorm gevoelig ben, ook omdat het allemaal zo vreselijk onwerkelijk voelt. Het maakt me emotioneel, en het idee dat ik niet blij en trots kan zijn op mezelf maken me onzeker. Terwijl... *zucht* ik heb gewoon zo'n vreselijke zin om even gek te doen, even uit te waaien op het strand... te lachen en mijn ei kwijt te kunnen. Argh..
Oud 19-06-2007, 14:34
delete!error
delete!error is offline
Als ik in de spiegel kijk zie ik wat anderen niet kunnen zien van mij...
tenzij mijn ik-heb-vannacht-teveel-geleerd-en-te-weinig-geslapen -look!

Ik zie een meisje, die weet dat ze normaal gezien het middelbaar uit zou zijn dit jaar. Maar door omstandigheden van vorig jaar is dit niet het geval, dit maakt dit meisje verdrietig en soms ook wat jaloers op haar vrienden.
Maar dat meisje weet evengoed dat één jaar niets is in een mensenleven en dat ze hierover niet te klagen heeft! dit meisje heeft op dit moment alleen een dipje, wat wel meer gebeurd met mensen die examens hebben.
Maar dit is een meisje die daarstraks nog liep te lachen! Dus straks zal dit ook terug het geval zijn!Het meisje zal goed slapen vannacht en morgen 1grappig examen gaan maken.en dan zal ze wel terug lachen...
Oud 19-06-2007, 16:15
trophus
trophus is offline
Een sloof van het leven die met enige twijfel en een beetje goeie hoop en optimisme zijn toekomst radicaal probeert te veranderen
Oud 20-06-2007, 14:06
delete!error
delete!error is offline
Vandaag zie ik een enorm vuil iemand als ik in de spiegel kijk! Overal verf in mijn haar en op mijn lijf!
ik heb zojuist een examen gehad waar je kernkwadranten moest uitbeelden en zo ben ik maar in de verf beginnen rollen!kmoet zeggen : een zaaalig gevoel! Alleen wat ambetant achterna als je daar zo vuil staat.
Oud 21-06-2007, 12:32
Missy
Missy is offline
Iemand die opgelucht is. Ik ben net door de regen gegaan. Nu zit ik met van die knal rode wangetjes chocomel te drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 18:07
Roosje
Roosje is offline
Een mooi slaperig meisje, denk ik. Maar ik heb geen zin om op te staan. ;x
Oud 21-06-2007, 19:30
Euphemia
Euphemia is offline
Een heks, met een veel te dikke kop
Oud 27-07-2007, 17:30
moon
moon is offline
De geest uit mijn nachtmerrie, net zo wit, het leven is er uitgezogen.
Oud 27-07-2007, 18:47
trophus
trophus is offline
Mijn reflectie

What a big surprise!

Ontopic: Iemand met toekomst, en een goed lichaam om die toekomst mee te kunnen delen
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten