|
|
|
Verwijderd
|
edit:
[afbeelding] Ik neem aan dat je er zo eentje hebt? Deze zijn perfect om te beginnen en te verkennen iig. [/B][/QUOTE]Uhuh, ja die, en dan in het goud. Het was gewoon een geintje van een paar vrienden die geld bij elkaar hadden gegooid. Maar voor mij een leuke gelegenheid om eens iets uit te proberen. Het is inderdaad een kwestie van proberen, maar ik hoop eigenlijk dat iemand het probleem een beetje herkend, en me kan vertellen hoe zij het probleem heeft opgelost. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
). Bottomline is dat het ongeloofelijk zeer deed, vriend die het niet begreep en het alsnog wilde doen ondanks dat ik het vreselijk vond, en daarna bang bleef om het nog een keer te proberen met iemand anders. Dus dit kado was wel een leuke manier om te kijken of seks ook leuk kan zijn (zij het dan met een vibrator...). En verder valt er niet veel aan te durven hoor
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je kunt hier geen handleiding voor geven omdat iedereen iets anders lekker vindt. Duidelijker dan mijn eerste post kan ik het niet maken.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg me alleen af of er bepaalde manieren zijn om het extra te stimuleren, of dat er voorwaarden zijn dat de g-spott 'stimuleerbaar' is. Kan ik dáár aan werken
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Die vibrator die je hebt voldoet zeker weten voor je clitoris.Dat hoeft zeker niet te gelden voor je g-spott.. Je kunt proberen je vibrator een beetje schuiner naar binnen te brengen: met het topje richting je buik zeg maar.![]() Maar bij sommige meiden werkt het gewoon niet zo goed. Je kunt het ook met die speciale g-spot-vibrator proberen later, maar ook dat is geen garantie voor een vaginaal orgasme. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar deed het met de vibrator niet alsnog zeer? Bij gewone seks had ik zelfs 3/4x na mijn ontmaagding ook nog pijn. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
alhoewel niet echte pijn-pijn, maar gewoon erg onprettig. Het 'past' wel zeg maar, maar ik vind het niet fijn. Daarom vroeg ik me dus af of er plekken waren die ik extra kan stimuleren met dat ding, en zoja waar. Naar voor je dat het ook niet zo soepel verliep dan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vraag het alleen maar eventjes.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Pas als je dat zo 'vertrouwd' genoeg vindt voor jezelf ga je de rest verkennen. En niet gaan lopen 'douwen' met die vibrator...een beetje erin, beetje eruit, wachten tot het wat natter wordt, om je vagina heen cirkelen.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|