![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het vooral zo stom eigenlijk, omdat ik twee jaar geleden voor de kéuze stond al dan niet een beugel te nemen. Ik bedoel, het hóefde niet... Als er er tóen eens even bij hadden verteld wat er nog allemaal bij komt kijken had ik dat tenminste mee kunnen wegen. |
![]() |
||
Citaat:
Mjah... ![]() Maar mij hoor je dus niet klagen. Ik zou 'm dus gewoon gaan dragen tot je 't zat bent. Maar als je te snel stopt groeit 't weer scheef dus het is voor je eigen bestwil.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgende maand op controle, ik ga maar eens doorvragen of het nou klopt wat er in die folder staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij zit het draadje ook op alle tanden vast...maakt niets uit, want waar het blijft zitten is in de ruimte 'tussen' de tanden, waar dus geen lijm zit (en volgens mij ook niet kan zitten...dan kan je het helemaal niet meer schoon houden ed.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb het eerste jaar dat m'n beugel eruit was nog zo'n plaatje voor 's nachts gehad, nu alleen spalkjes, moeten iig tot m'n 25e blijven zitten, maar het liefst nog langer, volgens de ortho. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 11:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ooit van de ortho een "naald" gekregen waarmee je de floss ook tussen het spalkje en je tandvlees kunt krijgen. Maar die is kapot gegaan ![]() En er bestaat ook superfloss, waarvan het eerste stuk wat steviger is, zodat je het tussen je tandvlees en spalkje kunt krijgen. Maar het wordt maar heel weinig verkocht, en ik vond het geen fijn spul. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Listerine gecombineerd met beugel? anjali | 2 | 29-03-2010 09:49 |