Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 06:13
Metal
Metal is offline
goddamn, ik moest net rebooten omdat mijn computer begon te piepen als een speelgoed politieauto. Kast open gemaakt, ventilator hield het even voor gezien. Dus net even de binnenkant en de ventilator schoongezogen met de stofzuigert, nu werkt hij weer. Hij zat echt helemaal vol stof.

maar ik ga dadelijk dus trainen, dan terug naar eindhoven, speelgoedwinkels bezoeken, paar dingetjes kopen, een recencie typen, straks heel lekker koken en vanavond of in de stad drinken of naar utreg de mosh brengen op dying fetus en ion dissonance.
Oud 26-05-2007, 08:28
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 26-05-2007 @ 01:09 :
Oh god ik had mijn sleutels in de deur laten zitten en er zat een groepje negers en toen waren mijn sleutels plots weg en eentje had een mes uit zn petje steken en toen ik vroeg of hij misschien wat gezien had zei hij 'NEEEE IK HEB ZE NIET KIJK MAAR!' terwijl hij zijn joggingbroek opschudde. Ze weten ook in welk huis ik woon dus ik moet nu thuisblijven totdat ik Vestia kan bellen en ze belachelijk veel geld kan geven jippiedepippie! Gelukkig heb ik drie dagen vrij dus die kan ik nu mooi thuis doorbrengen, lekker een beetje rusten! Oh en mijn fucking huisgenoot zit in Nijmegen tot zondag wWHEHEHEH. Ik bedenk me net dat ze mijn post kunnen stelen, ooooooooooh als ik maar niet juist morgen spannende loveletters krijg!
ugh dat is shit...
Oud 26-05-2007, 08:29
Verwijderd
Ik ga vanaaf naar de stairway, zometeen m'n kamer opruimen en ff solliciteren bij de ikea.
Oud 26-05-2007, 09:56
Verwijderd
Gister echt tot twaalf uur buiten gezeten met vriendinnetjes en een joint en damn, wat was dat fijn. Daarna naar Soestdijck waar een R&B feestje was en dat was behoorlijk verrot dus gingen we maar naar huis om daar te chillen. En nu ben ik net wakker en mijn vriendinnetjes slapen nog en ik moet vanmiddag werken gatsie.
Oud 26-05-2007, 10:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
feestje in het hus van mijn ouders huis gegeven. daarna tot half 5 uitgeweest met mn vrienden in den haag. was echt gezellig

alleen daarna wilden 2 compleet bezopen vrienden in mijn bubbelbad liggen en ik moest ze echt uit mijn badkamer sleuren omdat ze niet wilden luisteren. en niemand wilde slapen tot een uurtje of half7 dus mijn zusje werd ook weer boos op me. en ik ben me al aan het voorbereiden op de klachten van de buren
Oud 26-05-2007, 10:46
first eror
first eror is offline
Awesome. Zometeen koffie met vriendinnetje en dan mag ik Pi, Requiem en the Fountain achter elkaar bekijken.
Oud 26-05-2007, 10:48
Verwijderd
Ik werd wakker omdat er een duif mijn kamer ingevlogen was die het raam niet meer kon vinden. Daar moest ik van gillen. Nu ga ik douchen en dan hard opruimen en cadeautjes kopen, olé.
Oud 26-05-2007, 10:58
vixen
vixen is offline
Ik ben ook net wakker, en ik ga straks de was doen, maar dat is altijd een heel gedoe, want als je met zn 10en in een huis woont moet je bijna bij de wasmachie blijven slapen wil je op een gegeven moment je was doen. Nu even een kopje thee drinken en straks de stad in om bloemen te kopen en een lief cadeautje voor mijn vriendje.
Oud 26-05-2007, 11:30
botulismf
botulismf is offline
Ik werd wakker en heb uitgebreid gedouched en vervolgens de wc en de badkamer schoongemaakt en zometeen de keuken en mijn slaapkamer nog doen en noodles eten en straks mijn medeforumster afhalen van het station en een cadeautje voor haar bijna jarige broer kopen en vanavond naar Pan's Labyrinth en na afloop een optreden van tres.b in diezelfde bioscoop, wtf, dat volk speelt echt overal.
Oud 26-05-2007, 12:17
Verwijderd
uit eten geweest met vriendinnen, en ik heb soort van les in draaien gehad en gewerkt. toen was er een irritante alto die puddle of mudd fantastisch vond en die wilde dat ik gitaar in zijn band kwam spelen maar HELAAS speel ik geen gitaar.
Oud 26-05-2007, 12:37
Carn
Carn is offline
gisteren in utrecht met wat mensen dingen besproken voor fields of rock, thuis nog even achter de computer gezeten. Richting bed, nog een boek uitgelezen toen uitstekend geslapen . Nu lekker bijbeunen bij Albert Heijn filiaal 1082, en dat is altijd wel gezellig .
Oud 26-05-2007, 12:49
DeadNation
DeadNation is offline
Gister uit t werk wat gaan eten met 2 makkers, pilsje gedaan, vroeg naar huis gegaan. Vroeg opgestaan, gitaar ingepakt en nu zit ik bij m'n vriendin thuis, die werken is, bij een van de ratjes die heel ziek is. Echt fuckin zielig, ik trek t slecht.
Oud 26-05-2007, 13:08
ZerO
ZerO is offline
Uuh eindelijk heb ik kunnen uitslapen ik haat stage, nu echt, nog 22 dagen
Gelukkig heb ik een lang weekend en ik ga zo naar huis, alleen wacht ik op mijn moeder want die heeft een Mini Cooper gekocht en omg ze is net een verliefde puber en ze gaat me naar het station brengen met haar aanwinst hahuhu.
Vanavond naar Inland Empire eindelijk
Oud 26-05-2007, 14:09
*oma*
*oma* is offline
Boodschappen ingeslagen ivm Pinksteren, net even mijn nieuwe bril enzo opgehaald en ben er heel erg blij mee. Nu ga ik Paper Mario spelen. Straks naar de Kringloop om een tafel te zoeken voor een vriendinnetje en dan werken en gelukkig mag ik kassa, was eerst buffet namelijk. . Oh en daarna een feestje.
Oud 26-05-2007, 16:32
malle pietje
malle pietje is offline
Gister wat gedronken in de stad en poolen, was wel gezellig. Vandaag rustig opgestaan en poging tot studeren gedaan, maar hopeloos gefaald, dus.. even kijken hoe dat gaat aflopen . Ohja, verder heb ik te horen gekregen dat de krengen waarbij ik gehospiteerd had in A'dam me niet hebben gekozen, maar ik kan er niet echt rouwig om zijn.
Oud 26-05-2007, 16:53
Verwijderd
Ik heb weer te lang geslapen en toen was mijn zusje american beauty aan het kijken dus die heb ik maar weer meegekeken, net een wiskunde examen gemaakt en ik ben echt een held daarin
vanavond maar weer niet echt iets doen denk ik ik heb nooit meer zin om uit te gaan
Oud 26-05-2007, 17:09
Broeder
Broeder is offline
Vanmorgen stond ik op met de drang om een SAMENVATTING te gaan maken en ben daar niet meer vanaf gekomen. Ik voel me teruggeworpen naar het eind van de jaren '90 : (
Oud 26-05-2007, 17:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gewerkt, nu bekaf, net gedoucht en nu eten. Dan komt vriendje en gaan we naar Piratessssssss en ik ben benieuwd.
Oud 26-05-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 26-05-2007 @ 14:08 :
Uuh eindelijk heb ik kunnen uitslapen ik haat stage, nu echt, nog 22 dagen
Gelukkig heb ik een lang weekend en ik ga zo naar huis, alleen wacht ik op mijn moeder want die heeft een Mini Cooper gekocht en omg ze is net een verliefde puber en ze gaat me naar het station brengen met haar aanwinst hahuhu.
Vanavond naar Inland Empire eindelijk
Haha, zo is mijn moeder ook met haar Mini.

Ik wilde vandaag opruimen maar het kwam er op neer dat ik mijn kleren anders neergelegd heb en daarna wat ben gaan drinken met een vriendinnetje wat ook eten werd. Nu eet ik een grapefruitijsje, wat heel lekker is en zo ga ik naar een voorstelling.
Oud 26-05-2007, 19:54
lapin
lapin is offline
ik keek gisteren de laatste 2 afleveringen LOST en nu word ik gek
Oud 26-05-2007, 20:04
Metal
Metal is offline
Vanochtend trainen, en nu blijf ik maar eten. En ik ben een bieteke moe, misschien ga ik zo nog naar de stad. Maar ik denk het niet want ik kan beter gaan slapen, want als ik veel ga drinken heb ik morgenvroeg fo sho een kater. Nu een beetje nutteloos roken, en de nieuwe vice uitpluizen. .
Oud 26-05-2007, 20:25
Luna
Luna is offline
Ik kon vannacht niet slapen maar moest vandaag vroeg werken en heb dat de rest van de dag gedaan, net met huisgenoten gegeten en antm gekeken en iedereen bekritiseerd. ideaal
Ik ga zo de trein naar A'dam pakken, even langs mn ouders en daarna uit!
Oud 26-05-2007, 22:02
Verwijderd
beeeter damien rice op lowlands
en de rest van de line-up vind ik ook heel prima. relaxt nou heb ik iig geen kaartje voor niets
Oud 26-05-2007, 22:06
Jinte
Jinte is offline
Ook ik vind het leuk dat Damien Rice op lowlands komt.
Nog een paar leuke dingen, niet supertof maar het wordt toch wel leuk
Oud 26-05-2007, 22:13
Verwijderd
Studieontwijkend gedrag. De hele dag al.
Oud 26-05-2007, 22:27
Verwijderd
Gelukkig is het nu avond, kan je stoppen
Oud 26-05-2007, 22:43
Verwijderd
Grapjas.
Oud 26-05-2007, 22:50
Verwijderd
ohja jij haalt altijd nachten door he.
omg ik kan beter gaan slapen heb net uit verveling alle foto's van katten en cavia's bekeken op flora en fauna
Oud 26-05-2007, 23:18
Verwijderd
vandaag naar hilversum geweest en t nike hoofdkantoor is tof maar de starbucks was dicht en we waren verdwaald en mn chick zn navman deed t half en we hebben dolle pret gehad in de auto om dat stomme ding
Oud 27-05-2007, 00:24
teenager
teenager is offline
sinds wanneer is er starbucks in NL?
nog op meer plekken dan hilversum? daar kom ik nooit

mijn dag was een waar feest, boodschappen, kappersbezoek, fietstocht door de stad en aankopen van nieuwe spijkerbroeken droegen daar aan bij.
Oud 27-05-2007, 01:20
Verwijderd
Je hebt naast de Starbucks ook de Coffeecompany en ik heb vernomen dat dat iets soortgelijks is. Zit ook in Utrecht dacht ik.

Ik heb vandaag gewerkt en daarna film gekeken en nu staat mijn raam open en luister ik naar de regen en ga ik Alles is verlicht lezen.
Oud 27-05-2007, 02:15
Verwijderd
Ik ben net zeiknat geregend,.
Oud 27-05-2007, 02:18
Verwijderd
what's up met die massale loopsheid voor starbucks?
Oud 27-05-2007, 04:16
Metal
Metal is offline
Ik was net even in de stad om wat eten te halen. En dan kom je automatisch op stratum uit. Wat een ellende. En je ziet het pas echt wanneer je zelf nuchter bent.
Oud 27-05-2007, 08:42
ragdoll
ragdoll is offline
ik ga mijzelf vandaag weer vrijwillig opsluiten in het filmhuis om een hele dag naar een Duitse serie te kijken. En ik ben vergeten dat het pinksteren is dus nu heb ik niks in huis behalve crusli en oude crackers
Oud 27-05-2007, 08:55
Broeder
Broeder is offline
O, is het weer zover. Ik vergeet dat elk jaar.
Oud 27-05-2007, 09:21
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 27-05-2007 @ 01:24 :
sinds wanneer is er starbucks in NL?
nog op meer plekken dan hilversum? daar kom ik nooit

mijn dag was een waar feest, boodschappen, kappersbezoek, fietstocht door de stad en aankopen van nieuwe spijkerbroeken droegen daar aan bij.
die starbucks zat in t hoofdkantoor van nike en er zit er nog een op schiphol na de douane...
Oud 27-05-2007, 09:59
kuik
kuik is offline
Citaat:
Jones schreef op 25-05-2007 @ 21:19 :
Klinkt chaotisch. Ik heb een lekker rustig dagje gewerkt.
behoorlijk.

mijn moeder is op vakantie naar griekenland en nu ben ik dus alleen met mijn vader thuis en hij heeft helemaal de moederrol op zich genomen nu lees ik een college over chlamydia, syfilis en herpes door en zometeen terug naar amsterdam en vanavond eten bij een vriendin in westerpark en ergens een supermarkt proberen te vinden die wél open is.
Oud 27-05-2007, 10:24
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
moya. schreef op 27-05-2007 @ 03:18 :
what's up met die massale loopsheid voor starbucks?
Getting fucked up our ass by big corporations.

Trok t niet dat starbucks in NY. De koffie van de man op de hoek was beter en maar 25 cent voor een halve litor ofzoiets
Oud 27-05-2007, 10:25
botulismf
botulismf is offline
tonsillitis: sowieso gaat het bij koffie toch niet om de fantastische geweldige smaak maar dat je er een beetje wakker van wordt, vind ik
Oud 27-05-2007, 10:27
DeadNation
DeadNation is offline
Agreed, maar soms kom je een kop tegen op t juiste moment die wel echt lekker is.
Oud 27-05-2007, 10:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat is dan ook wel weer zo, een goede koffie daar kan ik best van genieten. maar dan niet zo'n starbucks meukding gaaadver.

nee versgebrande koffie uit zo'n makertje:

eenvoudig maar erg lekker
Oud 27-05-2007, 10:44
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb al 2 nachten achter elkaar gedroomd over forummers...weet echt niet wat er mis met me is

vanavond word ik meegesleurd naar de nieuwe pirates film terwijl ik al weet dat ik er niks aan ga vinden
verder doe ik echt helemaal niks! ik loop dan nu ook nog gewoon lekker rond in mn pyjama
Oud 27-05-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 27-05-2007 @ 11:44 :
ik heb al 2 nachten achter elkaar gedroomd over forummers...weet echt niet wat er mis met me is
Wie waren de gelukkigen?
Oud 27-05-2007, 11:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
of ongelukkigen

ik ben gisteren met mijn vriend naar pan's labyrinth geweest en daarna in lumiere blijven hangen en swingen op tres.b en volgens ons vermoeden werkte amnesjan daar .
verder kwam ik na een hele tijd weer in contact met mijn mogelijkheid om tweestemmig te grunten, of iets in die richting.
en mijn vriend en ik hebben ons de hele avond vermaakt met het vullen van vellen papier met stomme tekeningetjes lols.
Oud 27-05-2007, 11:17
Verwijderd
Ik heb tot pre-cies 11:00 geslapen en toen uitgebreid ontbeten met moeders, nu even douchen en dan weer een fijne dag voor een hoop wiskunde
Oud 27-05-2007, 11:21
Verwijderd
Gister party van een vriend van me en ik was een beetje dronken en ik sliep om 7 uur en werd wakker om 9 uur en nu ben ik retebrak en ik moet om 6 uur werken dus ik ga denk maar slapen doei
Oud 27-05-2007, 11:47
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren naar POTC 3 geweest, was leuk maar avond eindigde verder wat minder maar is vandaag weer goed gekomen uitgebreid ontbeten, vriendje uitgezwaaid en nu moet ik geloof ik maar weer aan frans/duits/wiskunde maar ik ben alweer moe .
Oud 27-05-2007, 12:51
Verwijderd
Fuck, ik ben mijn pincode vergeten en ik heb helemaal geen geld meer en ik heb nog maar één poging om 'm in te toetsen.
Oud 27-05-2007, 13:57
Metal
Metal is offline
je pincode vergeten
....

Regels voor berichten