Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat iedereen in zijn liefdesleven geregeld op zo'n punt staat dat hij/zij zich nog het liefst gewoon keihard voor het hoofd slaat. Of dat is omdat die andere persoon net wel of net niet verliefd op je is, het kan in alle richtingen werken. En dat hele leuke mensen jammer genoeg van het verkeerde geslacht blijken te zijn zal het er niet gemakkelijker op maken, maar eigenlijk zijn dat maar peanuts. Laat het allemaal rustig bezinken, en dan zal je je wel weer snel beter voelen. Hopelijk kom je snel weer op een punt dat je het ook gewoon leuk kan vinden dat een (leuke) jongen verliefd op je wordt. Ook al weet je op voorhand dat dat nooit iets kan worden.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
goed jongerenforum voor jonge homo's, bi's en lesbiennes:
www.expreszo.nl misschien hebben mensen er wat aan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je ziet het niet zomaar. Je moet mekaar leren kennen. Dan ga je interesses herkennen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
@ topic:
Toen ik ontdekte op meiden te vallen..als puber zijnde...had ik daar ook moeite mee...Waarom ? Ik vond het maar lastig om af te wijken van de rest...Kende alleen hetero's...en vond het shit anders te zijn... Maar nu denk ik gelukkig alweer wat jaren: waar heb ik me nou druk om gemaakt ??? Ik val op vrouwen..so what??? Ga ook naar vrouwenfeesten nu al wat jaren en geniet ! Mijn ouders en vrienden reageerden gewoon allemaal positief toen ik het vertelde...dus had me zitten opvreten voor niks.... Anyway.... Sites die ik kan aanraden voor de mensen die net ontdekt hebben (ook) op hetzelfde geslacht te vallen zijn www.expreszo.nl www.embracepink.nl en www.zijaanzij.nl ( voor les en bi vrouwen die laatste ) EMbrace Pink heeft trouwens elke woensdag een chat van 20:00 tot 22:00 waar je anoniem kunt chatten.... Daar zitten medewerkers die ook allerlei vragen kunnen beantwoorden als je een beetje met je homoseksuele of biseksuele geaardheid zit..... Succes !! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik heb geen intresse in andere jongens/meiden. Tripp | 46 | 15-09-2007 18:33 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik homoseksueel? Insane Juggalo | 53 | 02-04-2003 16:10 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |