Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2007, 18:50
Verwijderd
Hey! Okee om een heel lang verhaal kort te maken: ik val op meisjes. Ik weet het nu zo'n weekje echt helemaal zeker maar ben er nogal van slag van. Ik ben 18 en heb nog nooit een vriendje gehad, nog nooit gezoend enz. Al jaren voel ik me anders. Als vriendinnen het hebben over 'leuke' jongens, dates, verkering...nooit interesseerde me dat. Voor mij zijn heel veel stukjes op zn plaats gevallen de afgelopen week. Alleen kan ik het niet meer aan zo alleen. Ik slaap heel slecht, huil teveel en voel me raar. Er is niemand met wie ik erover kan praten. Er was een vriend die ik heel goed vertrouwde (hij is 9 jaar ouder dan ik) maar hij heeft het de laatste tijd heel druk dus ik sprak hem al een tijd niet. Ik moest dit gewoon even kwijt. Heeft iemand dit ook meegemaakt?

(PS sorry als dit topic ergens anders thuishoort!)
Advertentie
Oud 24-03-2007, 18:54
Verwijderd
Het topic lijkt me beter op Liefde & Relatie passen.

Ik heb het niet zelf mee gemaakt, maar wel van heel dichtbij (mijn zusje heeft een jaar of vijf een relatie gehad met een meisje).
Oud 24-03-2007, 18:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Als je het gewoon even kwijt wilt, daar is het ljh-topic voor

Als je er graag met iemand over wilt praten, mag je me pb'en. Ik herken wel een hoop in je verhaal. Ik heb zelf sinds 2,5 maand een vriendin, dus ik kan je er misschien ook nog van overtuigen dat het later allemaal goed gaat komen
Oud 24-03-2007, 18:59
Verwijderd
Okeej sorry voor het verkeerd plaatsen. Hoe zet ik het op de goede plek?
Oud 24-03-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
chocolate-bar schreef op 24-03-2007 @ 19:59 :
Okeej sorry voor het verkeerd plaatsen. Hoe zet ik het op de goede plek?
Even wachten tot een fb het doet
Oud 24-03-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-03-2007 @ 20:01 :
Ok thnx
Oud 24-03-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-03-2007 @ 20:01 :
Dat had ze al gedaan.
Oud 24-03-2007, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
mijn twee beste vriendinnen vertelde het vorig jaar dat ze op meisjes vielen.
ze hebben t allebij ook best moeilijk gehad toen ze het merkte..
eentje heeft sinds 1.5 jaar een vriendin (toen vertelde ze t) en gaat trouwen, de andere is single maar weet t ook zeker
persoonlijk vindt ik het alleen maar geweldig dat ze gelukkig zijn en jij veranderd niet!
Oud 24-03-2007, 19:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een vriendin van mij valt ook op meisjes. Al twee jaar merkte ik aan haar dat ze anders was in omgang met jongens dan een hetero-meisjes. Maar ze zoende er wel op los met die jongens..
Totdat ze erachter kwam dat ze bi was en wel erg veel voelde voor meisjes. Nu vindt ze zich ook echt lesbisch. Ze heeft al enkele vriendinnetjes gehad en voelt zich nu heel erg haarzelf. Ik merk ook aan haar dat ze is opgeknapt en zich lekker in haar vel voelt. Ze kan er lekker grapjes over maken, ookal heeft ze het op school wel even moeilijk gehad.

Ze is echt gelukkig, en dat is wat telt.
Oud 24-03-2007, 20:26
Verwijderd
Heb het niet zelf in mijn directe omgeving meegemaakt, maar ik kan me er wel enigzins wat bij voorstellen. Het is goed van je dat je er zo overna gedacht hebt en misschien zit je er nu nog heel erg mee, probeer het toch van je af te praten tegen iemand, desnoods een andere vriend, of misschien wel iemand die je helemaal niet kent. En bedenk wanneer je je gelukkigst voelt.
Oud 24-03-2007, 22:06
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik ken geen lesbische meisjes, maar een goede vriend van mij is wel homo. Ik had dat al een tijdje door toen hij mij dat daadwerkelijk vertelde.
Spijtig dat je het gevoel hebt dat je alleen bent. Misschien die vriend eens laten weten dat je hem momenteel echt even nodig hebt. Hij kant vast wel tijd maken voor een goeie vriendin.

Succes
Oud 24-03-2007, 22:14
Ann
Ann is offline
Heey, een lange tijd geleden ben ik er ook achter gekomen dat ik op meisjes val. Ik heb er nu geen problemen meer mee in het begin wel heel erg, maar sinds ik het niet meer ontken zit ik een stuk lekkerder in mijn vel. Als je wilt praten of iets, mag je me ook pm-en
Oud 24-03-2007, 22:25
dallie
dallie is offline
Tof dat je er uit bent
Oud 25-03-2007, 08:29
Verwijderd
Ook ik val op vrouwen. Ik weet dit al een aantal jaren maar heb ook een periode gehad waarin ik het er moeilijk mee had, zoals de meeste mensen denk ik. Ondertussen geen problemen meer mee .
Ook mij mag je pm-en als je wilt.
Oud 25-03-2007, 09:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 24-03-2007 @ 23:14 :
Heey, een lange tijd geleden ben ik er ook achter gekomen dat ik op meisjes val. Ik heb er nu geen problemen meer mee in het begin wel heel erg, maar sinds ik het niet meer ontken zit ik een stuk lekkerder in mijn vel. Als je wilt praten of iets, mag je me ook pm-en
Ontkennen werkt echt niet hè? Het punt is alleen dat als je er net uit bent, dat het dan allemaal even lijkt op te hopen, dat het heel erg is en dan ga je inderdaad slecht slapen en steeds maar huilen huilen huilen. Maar uiteindelijk houdt dat op, dan wen je en accepteer je het (als het goed is). En ja, erover praten helpt dan
Oud 25-03-2007, 10:24
Ann
Ann is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 25-03-2007 @ 10:37 :
Ontkennen werkt echt niet hè? Het punt is alleen dat als je er net uit bent, dat het dan allemaal even lijkt op te hopen, dat het heel erg is en dan ga je inderdaad slecht slapen en steeds maar huilen huilen huilen. Maar uiteindelijk houdt dat op, dan wen je en accepteer je het (als het goed is). En ja, erover praten helpt dan
ontkennen werkt inderdaad niet nee, maar in het begin had ik zoiets van ik wil het niet, het mag niet. Ik heb zelfs nog een vriendje gehad terwijl ik het eigenlijk al wist.
Oud 25-03-2007, 10:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 25-03-2007 @ 11:24 :
ontkennen werkt inderdaad niet nee, maar in het begin had ik zoiets van ik wil het niet, het mag niet. Ik heb zelfs nog een vriendje gehad terwijl ik het eigenlijk al wist.
Ik ook, maar daar was ik wel verliefd op. Dus eigenlijk weet ik het nog steeds niet allemaal precies, maar ik heb nu een vriendin en dat voelt wel beter en verder ga ik er gewoon niet meer over nadenken
Oud 25-03-2007, 11:21
Verwijderd
Superbedankt voor jullie reacties Het stomme is dat er 2 jongens zijn die me leuk vinden. Eentje heb ik verteld dat ik graag vrienden met 'm wil blijven maar dat ik liever niet méér wil. De ander heeft me gisteren meegevraagd naar de film en hij zei dat ik vandaag maar even moest laten weten of ik daar zin in heb. Het lijkt me wel gezellig enzo maar dat was het dan. Ik baal. Zou zo graag willen dat ik hem ook leuk zou vinden want hij is echt een ontzettend goede jongen. Op dit soort momenten kan ik echt heel boos zijn op mezelf
Oud 25-03-2007, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-03-2007 @ 20:11 :
Dat had ze al gedaan.
Toen ik het postte nog niet
Oud 25-03-2007, 12:07
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
chocolate-bar schreef op 25-03-2007 @ 12:21 :
Superbedankt voor jullie reacties Het stomme is dat er 2 jongens zijn die me leuk vinden. Eentje heb ik verteld dat ik graag vrienden met 'm wil blijven maar dat ik liever niet méér wil. De ander heeft me gisteren meegevraagd naar de film en hij zei dat ik vandaag maar even moest laten weten of ik daar zin in heb. Het lijkt me wel gezellig enzo maar dat was het dan. Ik baal. Zou zo graag willen dat ik hem ook leuk zou vinden want hij is echt een ontzettend goede jongen. Op dit soort momenten kan ik echt heel boos zijn op mezelf
Je hoeft daar niet van te balen, of boos te zijn op jezelf. Natuurlijk zou het gemakkelijk zijn als je alleen maar verliefd zou worden op mensen van wie je al zeker bent dat ze jou ook leuk vinden (bespaart je heel wat slapeloze nachten) en van wie je weet dat het leuke mensen zijn, maar zo zit het allemaal niet in elkaar; en dat houdt het ook wel spannend.

Ik denk dat iedereen in zijn liefdesleven geregeld op zo'n punt staat dat hij/zij zich nog het liefst gewoon keihard voor het hoofd slaat. Of dat is omdat die andere persoon net wel of net niet verliefd op je is, het kan in alle richtingen werken. En dat hele leuke mensen jammer genoeg van het verkeerde geslacht blijken te zijn zal het er niet gemakkelijker op maken, maar eigenlijk zijn dat maar peanuts.

Laat het allemaal rustig bezinken, en dan zal je je wel weer snel beter voelen. Hopelijk kom je snel weer op een punt dat je het ook gewoon leuk kan vinden dat een (leuke) jongen verliefd op je wordt. Ook al weet je op voorhand dat dat nooit iets kan worden.
Oud 31-03-2007, 19:47
MB
MB is offline
Citaat:
chocolate-bar schreef op 25-03-2007 @ 12:21 :
Ga aub dan ook niet met hem naar de film, dat kweekt valse verwachtingen en is zielig.

Citaat:
Al Murphy schreef op 25-03-2007 @ 13:07 :
En dat hele leuke mensen jammer genoeg van het verkeerde geslacht blijken
Haha, verkeerde geslacht? Heb je ervaring met travestieten?
Oud 05-04-2007, 19:35
Maussen
Maussen is offline
Ik heb dit ook heel eventjes meegemaakt. Alhoewel het niet zo erg was.
Ik had ook al jaren van, ik ben anders. Maar als snel was ik erachter dat ik homo was, en dat vind ik absoluut niet erg. Be who you are!
Oud 06-04-2007, 23:24
Vice
Vice is offline
Citaat:
MB schreef op 31-03-2007 @ 20:47 :
Ga aub dan ook niet met hem naar de film, dat kweekt valse verwachtingen en is zielig.
Dan kan ze beter zeggen dat hij geen kans bij haar maakt.
Oud 07-04-2007, 12:47
Eternal Fantasy
Eternal Fantasy is offline
Ik val ook op meisjes

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me wel een erg verwarrend gevoel. Eerst denk je dat je "gewoon" hetero bent, en dan val je ineens op een meid! Wat een andere forummer ook al zei, je blijft jezelf en dezelfde emoties houden. Het schijnt dat mensen die op hetzelfde geslacht vallen, het sneller door hebben als iemand niet straight is. Een soort van zesde zintuig zeg maar.

In elk geval heel veel geluk met toekomstige relaties, ik hoop dat je een lief, mooi en intelligent meidje tegenkomt
Oud 08-04-2007, 16:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
Eternal Fantasy schreef op 07-04-2007 @ 13:47 :
Het schijnt dat mensen die op hetzelfde geslacht vallen, het sneller door hebben als iemand niet straight is. Een soort van zesde zintuig zeg maar.
De bekende gaydar. Ik geloof er zelf niet zo in.
Oud 25-05-2007, 22:45
MachteldIJlstra
MachteldIJlstra is offline
goed jongerenforum voor jonge homo's, bi's en lesbiennes:

www.expreszo.nl

misschien hebben mensen er wat aan
Oud 26-05-2007, 00:18
Dani-Banani
Dani-Banani is offline
Ik weet het al sinds mijn 8e. Ik wilde niks liever dan dichtbij een meisje uit mijn klas zijn.
Was zo bang voor wat er zou gebeuren als ik wat zou proberen. We gingen naar de zelfde school en zitten nogsteeds bij mekaar in de klas. Ik heb het haar 3 jaar geleden verteld. Ze schrok wel even. Gelukkig is ze heel begrijpend. En heeft me niet voor schut gezet!! Vind het wel vervelend dat zij niks voor me voelt.
Na al die jaren dat ik haar ken zijn mijn gevoelens voor haar nogsteeds onbeantwoord..
Oud 26-05-2007, 00:20
Dani-Banani
Dani-Banani is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-04-2007 @ 17:54 :
De bekende gaydar.
LOL! Nou ik heb er anders nog wel erg veel moeite mee hoor.
Je ziet het niet zomaar. Je moet mekaar leren kennen. Dan ga je
interesses herkennen.
Oud 26-05-2007, 12:05
Verwijderd
Ik val op meisjes en op vrouwelijke mannen
Oud 26-05-2007, 13:24
hermanf
hermanf is offline
Meisjes zijn geil dus de TS heeft het begrepen.
Oud 26-05-2007, 15:49
Dani-Banani
Dani-Banani is offline
Meisjes komen niks tekort. En wat we wel tekort komen.
Daar hebben we tooltjes voor
Oud 26-05-2007, 16:00
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-04-2007 @ 17:54 :
De bekende gaydar. Ik geloof er zelf niet zo in.
Het is echt wel zo hoor. Ik ken hopen homo's en allemaal weten ze homo's en lesbo's te onderscheiden van hetero's. Heel af en toe wordt er eens een foutje gemaakt (of is het een verdoken homo) maar ze hebben het heel vaak juist. Heel grappig
Oud 27-05-2007, 12:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 26-05-2007 @ 17:00 :
Het is echt wel zo hoor. Ik ken hopen homo's en allemaal weten ze homo's en lesbo's te onderscheiden van hetero's. Heel af en toe wordt er eens een foutje gemaakt (of is het een verdoken homo) maar ze hebben het heel vaak juist. Heel grappig
Het is vooral letten op kleine dingen, formuleringen en zo. Volgens mij is het niet echt iets bovennatuurlijks, maar homoseksuele mensen letten er nu eenmaal meer op
Oud 27-05-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-05-2007 @ 13:19 :
Het is vooral letten op kleine dingen, formuleringen en zo. Volgens mij is het niet echt iets bovennatuurlijks, maar homoseksuele mensen letten er nu eenmaal meer op
Net zoals zwangere vrouwen opeens overal andere zwangere vrouwen zien.
Oud 27-05-2007, 13:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-05-2007 @ 14:04 :
Net zoals zwangere vrouwen opeens overal andere zwangere vrouwen zien.
Ja
Oud 30-09-2007, 16:26
Chance_moi
Chance_moi is offline
@ topic:

Toen ik ontdekte op meiden te vallen..als puber zijnde...had ik daar ook moeite mee...Waarom ? Ik vond het maar lastig om af te wijken van de rest...Kende alleen hetero's...en vond het shit anders te zijn...
Maar nu denk ik gelukkig alweer wat jaren: waar heb ik me nou druk om gemaakt ??? Ik val op vrouwen..so what??? Ga ook naar vrouwenfeesten nu al wat jaren en geniet !

Mijn ouders en vrienden reageerden gewoon allemaal positief toen ik het vertelde...dus had me zitten opvreten voor niks....

Anyway....

Sites die ik kan aanraden voor de mensen die net ontdekt hebben (ook) op hetzelfde geslacht te vallen zijn www.expreszo.nl www.embracepink.nl
en www.zijaanzij.nl ( voor les en bi vrouwen die laatste )

EMbrace Pink heeft trouwens elke woensdag een chat van 20:00 tot 22:00 waar je anoniem kunt chatten....
Daar zitten medewerkers die ook allerlei vragen kunnen beantwoorden als je een beetje met je homoseksuele of biseksuele geaardheid zit.....

Succes !!
Oud 30-09-2007, 16:58
I C U
I C U is offline
Niet uppen

Regels voor berichten