![]() |
||
Citaat:
Hier, op deze plek, is een woord overal ter wereld bekend. Het is bovendien niet alleen in Nederland zo dat apartheid het bekendste woord uit de Nederlandse taal is. Dat is overal zo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nieuw dieptepunt; 'Pomp je booty' van Brace. kan alleen de songtekst nog even niet vinden... |
![]() |
||
Citaat:
Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit Ik wil je opeten net als fruit
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pomp je booty voor mij (...) Ik raad je aan; neem een chickie en ga erachter staan... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Die walgelijk semi-poëtische teksten van Blof doen toch altijd weer de rillingen over mijn rug lopen: Je droeg weer blauw die avond in een schaduw van zwart licht. Er werd geen gat gedicht met de brief die je me nazond. Tijd draait alles om wat eerst prachtig was, wordt lelijk. Wat je toen zo moeilijk vond daar denk je niet meer aan. Laat je me nog gaan? Wat onaf was, blijft wel liggen. Je maakt niets ongedaan.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
"Daar aan de kust, de Zeeuwse kust, waar mensen spontaan zin in mosselfeesten krijgen..." Ik bedoel: WTF????!??!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Boeng Tanga
by K-Liber album: Schuurpapier (2004) Yow Ik zag haar staan in de metro Me matti zei me Wat een tanga wat een bille yow Ze ziet er spang uit Waar komt die chicky vandaan En bovendien Heeft ze alleen dure kleren aan Maar die sjaal doet niets Die staat een beetje raar Maar haar body ziet eruit Als een spaanse gitaar Ik heb geen zin Om hartjes te stelen Maar strax Wil ik wel een barakoeda Op haar gitaar spelen Ze is boeng tranga mari dushi Door de manier hoe ze naar me kijkt Ze is boeng tranga mari dushi Mijn hoogtepunt is al berijkt Ze is boeng tranga mari dushi Faya lobi kom dichterbij Ze is boeng tranga tantoe sexy Hopi switi ben jij voor mij Hey schatje ik zie je staan Schatje zeg me je naam Ik dacht ik maak het makelijk en spreek je aan Je leek bekwaam en vreek spontaan Je bleef toch staan ondanks Het feit dat je niet vreem mag gaan Vertel je in het kort Wie ik ben en wat ik doe Ik heet Dedognes maak maak muziek S’avonds ben ik een freak So you wanna date With the next best thing Cause holla basa dushi Bosta hopi boeng tranga Ze is boeng tranga mari dushi Door de manier hoe ze naar me kijkt Ze is boeng tranga mari dushi Mijn hoogtepunt is al berijkt Ze is boeng tranga mari dushi Faya lobi kom dichterbij Ze is boeng tranga tantoe sexy Hopi switi ben jij voor mij Ik doe me peta schuin Ik doe me dress check Ik doe me blain check Sportlife Ik schuif naar haar toe Schatje wat is wat Volgens mij zie ik Een juweel van 1000 karaat Maar je doet nu Alsof niemand voor je staat Toch voel ik een vibe Alsof je wel met me praat Ik heb geen zin Om hartjes te stelen Maar strax wil ik wel een barakoeda op jou gitaar spelen Ze is boeng tranga mari dushi Door de manier hoe ze naar me kijkt Ze is boeng tranga mari dushi Mijn hoogtepunt is al berijkt Ze is boeng tranga mari dushi Faya lobi kom dichterbij Ze is boeng tranga tantoe sexy Hopi switi ben jij voor mij Yow matis geen paniek ik de king Zie, ik ben geen player Maar mijn spelletje is wel kinky Je maakt geen kans Maar je mag wel proberen Die kerels zijn gready En blijven fantaseren Iedereen kijkt naar je bil En dat vind je wel chill Ik ben hot in de king En me auto staat stil Want op afstand kan ik Van die body genieten Ik hoop je hebt een medicijn Want nu ben ik de zieke Ze is boeng tranga mari dushi Door de manier hoe ze naar me kijkt Ze is boeng tranga mari dushi Mijn hoogtepunt is al berijkt Ze is boeng tranga mari dushi Faya lobi kom dichterbij Ze is boeng tranga tantoe sexy Hopi switi ben jij voor mij Ze is boeng tranga mari dushi Door de manier hoe ze naar me kijkt Ze is boeng tranga mari dushi Mijn hoogtepunt is al berijkt Ze is boeng tranga mari dushi Faya lobi kom dichterbij Ze is boeng tranga tantoe sexy Hopi switi ben jij voor mij |
![]() |
|
Nou, wat mij nogal stoort aan dat nieuwe manics nummer is dat ze de regel 'you stole the sun straight from my heart' schaamteloos rippen van hun eerder, veel betere nummer 'you stole the sun from my heart'.
En daarbij is het gewoon een slecht nummer.
||
Citaat:
Schatje ik zie je Baramino met libita Je weet wat je doet Hou me in je manieren Kijk daar staat een haas Je weet hoe het werkt yo Minasha kala mi boda
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wasmasjien van Trafassi
![]() refrein: Kleine wasjes, grote wasjes, doe ze in je wasmasjien Laat maar lekker draaien, steeds meer in die wasmasjien Zoals je weet heb ik geen tijd, dus zocht ik een leuke meid Om voor mij de was te doen, maar die dame die vroeg steeds meer poen refrein Maar misschien per ongeluk mijn wasmachine ging stuk Maar ik had er geen erg in want die dame die kreeg steeds meer zin refrein En die dame die vond het zo fijn, ze hing zelf aan de lijn En ze vond het hopi-great als ik het deurtje open deed refrein
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoogtepuntjes uit de klassieker 'mijn feestje' van d-men:
"Check je in een flits ik zie dat je doet chick Dan scheur ik je ass tot er een gat in je broek zit" "Een relatie met mij houd meestal 1 nacht stand En ik word dronken in een wip hou van rokjes zonder slip Topjes in het wit, kont rond en dik Terwijl je bobbelt op de kick En schommelt op mijn pik Geef je me probs omdat ik spit Mop jij bent de shit" Ik zou me echt kapot schamen als ik zoiets zou kunnen verzinnen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Hump de Bump" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: When the sun shines on the mountain And the night is on the run It's a new day It's a new way And I fly up to the sun I can feel the morning sunlight I can smell the new-mown hay I can hear God's voice is calling For my golden sky light way Una palo... enzovoort.
|
je bakt er niks van
ik zie het toch je houd je zelf voor de gek maar de meeste dromen zijn bedrog je bakt er niks van en iedereen kan het zien die tanga is een vieze hoer je bent haar vijftigste vriend maar check her hoe ze naar me kijkt weet je wat ze van me wil een dikke pik in der bek en in der motherfucking bil maar waarom ben je nou zo stil vind je me ill? of ben je nou zo stil omdat ik met je tanga chill.. dit is die molenwijk pimp shit en de tuindorp hustler clic we rocken je op die beat en can i Diss thil she swaet maar na afloopt zegt die chick: "Rachid geef me je pik laat me zitten,laat me rijden hij is zo lang en fucking dik aaai" maar ey bitch je bent een clik je bent een fucking slet ga niet lullen en praten ga liggen in me fucking bed spreid je benen doe ze omhoog en zet ze in je fucking nek we doen die freaky shit noem het maar rustig ballet sleeeeeet, hou je bek voor al dat pimpen dat ik doe krijg ik landelijk respect dus ik kraak je domme mattie omdat niemand mij belet..niemand mij belet..... oooohw je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam en het zit zoooo ze is niet eens spang maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang.. 2x ey yo ik zag het al en nu zie ik het nog steeds die snitch van de NRD met zijn babyface terug van weggeweest en nog steeds in de race gepaard met vrees lijk ik als een beest ja dit is kenna noord gestoord bitchez verwennen en ik laat me niet kennen ik kom als een flits G je ziet me niet staan ik rol en kiet G maar no spang maakt niet uit waar we gaan ik ben geen orga lijder of een gast arbeider maar rustig als watra dus kom me niet bestrijden ik laat je lijden terwijl je balt met je niggers ik laat je strijden je pockoe sellen nie flikkr: "nigger" kenna van de NRD wil je testen ponk dan klem ik je stee je grote ware liefde daar blijf je af van oohhw je bakt er niks van.. oooohw je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam en het zit zoooo ze is niet eens spang maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang.. 2x ben je nou jaloers omdat je meid naar mij kijkt der benen voor mij spreid alleen met mij vrijt alleen maar bij mij blijft en der handen voor mij wrijft geld je aan der geeft geeft ze aan mij je geeft der je pinpas maar ik loop zij aan zij met je meid winkel in winkel uit ik koop shit met je buit in de stad ik zei ze kraakt je hart en luid, zonder grap en zonder spijt kijk de manier hoe ze me pijpt t verlangen en passie en altijd slikt ze me kwakkie kijk hoe ze doordraait dus ik zeg je waggies want ze zegt je lul is slappies vraag dat maar aan me gappies kenna Rocks en andere pappies vraag het maar aan je eigen matties al die fools en al die junkies met hun neppe versacies maar nu komt kenna met zijn shit en ik kom weer strakkies.. want ik zie het al dat je er niks van bakt wanneer ik je geile sma in de kakker nak pssjt nigger je gaat gebukt onder het feit dat je geile meid der poenie voor me spreid en bereid is om nog meer te geven je kan er niks aan doen je had kans het der te geven maar het geeft niet eey, kom ook niet met je dricks !!!> want je geile meid eet ook nog andere dicks je weet niks je komt ook niks te weten je zwa zit aan me dick en wil hem gelijk eten en meten vergelijken met anderen dat oming crazy ding ey zal niet zo gauw veranderen je word niet gezien je komt los en tot alklein en de boys van de NRD hebben geen medelijden met wink en met zwink met rikken en met dinken je rap is wack wat zal gado nu wel niet denken.. oooohw je bakt er niks van je chick likt pik in elk deel van amsterdam en het zit zoooo ze is niet eens spang maar zo een geile pijp slet die zocht ik allang.. 4x ben die dikkere sikkere nigger flikker verschrikker de kikkers kikken op dicken die niggers die heerlijk voor wel verspitten die chickies die schrikken van dikke pikken in dikke clitten die lekkere lippen die op en neer blijven wippen maar ja ik zag het al en ik zie het nog steeds luister makker je doet dapper maar je word dik geplayt door je vrouwtje want jou vriendin, liet mij der in !!!>met me pik in der mond en me ballen op der kin voor jou is je vrouwtje een deel van je leven voor mij is je vrouwtje een van me geile teven me tolly kop eet ze gulzig op, als een lollypop ze hoort bij me harem noem die hoere maken dolly dots ze likt me tolly trots want ze houd van pijpen je houd van haar wanneer ga je nou begrijpen je chick ligt weer te lijpen door heel amsterdam oooooohw je bakt er niks van... Wel wat ouder, THC - Je bakt er niks van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
waarom heeft niemand shakira's geweldige engels nog niet genoemd? (of ben ik blind
![]() "Lucky that my lips not only mumble they spill kisses like a fountain Lucky that my breasts are small and humble So you don't confuse them with mountains" en nofx blijft geweldig, maar ik ben de tekst kwijt hihihi en the vandals "I once had a girlfriend But then one day she dumped me And everywhere I'd go People would ask me Where she was I don't want to talk about her But someone always asks about her So I tell them all my girlfriend's dead " (...) "My girlfriend's dead My girlfriend's dead you see It's a total lie But it's easier on me Than having to admit That she likes someone else " Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 12:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en idd, die engelse teksten van shakira zijn tenenkrommend en niet te vergeten enorm vals in tegenstelling tot haar spaanse liedjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het grammaticaal niet in je melodietje/ritme past, dan zeg je het dus gewoon niet. Lijkt me logisch. |
![]() |
||
Citaat:
|
Upje want deze mag er ook wel bij:
Het waardeloze 'Asshole' van Gene Simmons, met poëtische hoogstandjes als You've got a personality Just like a bucket full of pee You're such a creep You look like a sheep You know you've got no shame And you've got such a stupid name en You are the king of all stupidness Filmpje erbij want het is nog genanter als je het hem hoort zingen.
|
Een onzintekst vind ik nog tot daaraan toe, zolang degene die de tekst heeft geschreven (of zingt) ook maar beseft dat het onzin is. Veel erger wordt het als iemand met een gladgestreken smoel een hoop prententieuze bullshit zingt en denkt dat hij een tweede Shakespeare is. De grootste ramp daarin vind ik ook Blöf. Ik kan er niet langer dan 10 seconden naar luisteren. 'Harder dan ik hebben kan', bijvoorbeeld. Als het nou ging over een doelman die een bal doorlaat, omdat die 'harder is dan ik hebben kan', dan begrijp ik het nog. Maar nee hoor, de tekst gaat over totaal iets anders, heb ik me laten vertellen. Degene die er chocola van kan maken, verdient een lintje!
![]() Je buien maken vlekken Op mijn hagelwit humeur Ik heb m'n handen op je heupen Maar m'n hoofd is bij de deur Ze zeggen dat het went Ik heb het geprobeerd Maar hoe ik het ook wend of keer M’n huis beschermt niet meer Het regent harder dan ik hebben kan Harder dan ik drinken kan Het regent harder dan de grond aankan Harder dan ik hebben kan Je buien zijn de wolken Aan mijn hemelsblauw humeur Ik heb m'n handen op je heupen Maar m'n hoofd is bij de deur Je ogen blijven grijs Ontkennen elke kleur Het is alsof hier niemand woont Alsof er niets gebeurt Het regent harder dan ik hebben kan Harder dan ik drinken kan Het regent harder dan de grond aankan Harder dan ik hebben kan Je buien zijn te donker Voor mijn hemelsblauw humeur Want mijn hoofd is in de wolken En m’n hand al bij de deur Harder dan ik hebben kan Harder dan ik drinken kan Het regent harder dan de grond aankan Harder dan ik hebben kan Het regent harder dan ik hebben kan Harder dan ik drinken kan Het regent harder dan de grond aankan Harder dan ik hebben kan |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bullet in a bible me... just me | 175 | 22-12-2005 17:18 |