|
|
|
|
Random zegt:
14 dus ik ga voor sterrenmeisje.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarna op nr 22, flyaway
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind de stemkwestie nu anders liggen, nu Biertank gezegd heeft op vakantie te gaan (en er verder niet echt problemen mee lijkt te hebben om vroegtijdig uit het spel te gaan). Dan lijkt het me inderdaad beter om op hem te stemmen en Sherco voor tenminste deze ronde te sparen. Zo voorkomen we gelijkspel én zitten we straks tenminste niet opgescheept met een afwezige speler.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Ik stem in ieder geval op Sherco, om mijn eigen hachje misschien nog te kunnen redden.
![]() Edit: Als Severus en kunst wel op Sherco stemmen, is het 4-3 voor mij. Dan hoeven er in principe nog maar 2 spelers (of 1, als de wolven mij niet kiezen bij gelijkspel) op Sherco te stemmen. Please mensen, gun mij 1 ronde alsjeblieft. De volgende ronde mag je dan wel op mij stemmen. ![]() Edit 2: Citaat:
![]() Zo, ik heb die 3 posts even samengevoegd tot 1.
Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 17:49. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Trouwens, ik las in een topic hier (misschien zelfs wel het vorige weerwolfspel) een verhaal van Kunst over dat als je op DK er een beetje "tussen" wilt komen, je gewoon mee moet doen enz. Dit komt op mij niet echt over als een welkomstgebaar naar een nieuwe poster...
Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 18:00. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Lieve mevrouw Sherco, ik heb eerder gezegd dat ik jou stem omdat ik jou niet kende. Het is pas mijn 2e spel, dus weten dat je nieuw bent deed ik niet echt. Don't be offended. Ga nou niet ruzie zoeken door te zeggen dat ik nare dingen schrijf over nieuwe dk'ers. IK wordt door iedereen aangezien als een slijmerd. . Het spijt me als ik niet lief genoeg overkwam, ik ben opzich wel aardig meestal.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En aangezien het mijn eerste spel is en ik totaal nog geen ideen heb, laat ik ook de random stemmen: 9. Dat is Skilly.
|
|
||
|
Citaat:
Nou ik stem op Sherco omdat ik vind dat ze teveel praat over dat ze nieuw is enzo blablabla. Dus voor mij is ze gewoon bij heden verdacht omdat ze meteen aanvallend reageerde. Bij de reactie van Biertank. So mevrouw Sherco aan voor jouw is mijn stem.
Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 11:20. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind dat je erg offensief en overdreven reageert. Ik heb de neiging om direct op je te stemmen, maar ik heb liever geen gelijkspel. De volgende ronde heb je mijn stem, tenzij ik spontaan iemand anders als wolf zie
|
|
||
|
Citaat:
Kweenie, ik speel dit spel regelmatig IRL (gewoon met de kaarten), en daarbij verdenken we juist de mensen die niet reageren op verdenkingen. Terwijl het hier lijkt alsof je het spel alleen kunt overleven door gewoon niet te posten, iedereen die reageert op mensen die hem beschuldigen wordt gelijk afgeslacht ![]() Goede leer voor de volgende keer, dan hou ik mijn mond wel
|
|
||
|
Citaat:
Veel gezeik is gewoon irritant, dat is alles.
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet wel dat er al 9 mensen volgens de lijst zeker op Biertank gaan stemmen, maar misschien zitten daar wel de 4 weerwolven en nog de verrader bij. Dan zijn er nog maar vier over. Misschien dat Misti en de verrader op Sherco stemmen en dan hebben we gelijkspel!Oftewel: hierbij mijn eerste theorie en mijn stem gaat dus naar sterrenmeisje En nee, ik wil niet voor de zekerheid (gelijkspelvoorkomend) op Biertank stemmen, omdat hij hoogstwaarschijnlijk toch gewoon dorpeling is met het gemak dat ie zijn functie op wil offeren.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had toch nog niet gepmd. Zijn we van dat hele gezeur af.
|
|
|
|
||
|
Zijn laatste post:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Biertankje, verdenk jij nog mensen? Altijd wel interessant om te weten natuurlijk
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |