Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En Duits is kuuuuttttt, ik moet een 4.8 halen huilhuil en ich bin scheisse auf deutsch oder so etwas, morgen moet ik hard leren voor economie en het weekend + maandag zit ik in Leiden voor examencursus. Dus geen tijd voor scheisse Deutsch aaaaah |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen hier moet trouwens even dit stukje lezen, niet alleen omdat er veel (brak) Duits in voorkomt maar omdat het briljant grappig is. (Geschreven door onze eigen LUH-3417 overigens.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als je leuk Duits wilt horen, moet je eens op zoek gaan naar het beroemde Jean-Marie Pfaff interview, maar ik heb het vermoeden dat je niet zo into voetbal bent. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ga je woorden leren?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook geen economie trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wil eigenlijk wel wat signaarwoorden uit m'n hoofd leren maar dan moet ik eerst opzoeken welke het zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=NDf0p4MgFmw je moet echt ff dat interview luisteren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb juist 'zin' in duits omdat het (samen met frans) mn beste vak is, en ik maar een 2.8 hoef te halen.
maar daar hebben jullie niks aan he? ik zou gewoon VEEL oefenexamens maken, hoe boring dat ook is, probeer in het ritme te komen en de woordjes te herkennen. eventueel kun je nog signaalwoorden gaan stampen. hier Arschloch staan als het goed is nog wat teksten, oefeningen, misschien dat je er wat aan hebt? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en bla ik moet ook oefenen maar geen tijd aah kutvak |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: