Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2007, 16:14
Verwijderd
Omdat het ook wel een eigen topic verdient en omdat 't mijn volgende examen is.

Ik zie er op zich best tegen op, volgens onze docente ligt het niveau even hoog als bij Engels. Nu is Engels wel makkelijk maar mijn Duits is natuurlijk lang niet zo goed. Met de Engelse tekst van laatst in m'n achterhoofd gok ik dan ook dat m'n vrees niet ongegrond is, want als zoiets langskomt huppelen bij Duits dan mag ik blij zijn als ik aan m'n minimum van 4,6 kom, laat staan dat ik de zo fel begeerde 6,6 haal.

We hebben echt helemaal niks aan teksten geoefend dit jaar, dus alhoewel teksten altijd wel mijn sterkste punt waren bij Duits, ga ik maar elke dag een oefenexamen maken. (Althans, dat is het plan, lal.) Op zich heb ik al eerder wat vragen gemaakt, maar nooit een heel examen. En tja, dan maar hopen dat het goedkomt.

Wat jullie?
Advertentie
Oud 23-05-2007, 16:30
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Duits 1,2 is ook mijn volgende examen. Ik maak me niet zo'n zorgen, mijn Duits is best goed. Ik hoop op een 8.2 voor een 9 (nja 8,5) maar een 2,2 is dus het absolute minimum. Ik maak de dag van tevoren 1 of 2 oefenexamens en that's it. Heb op dezelfde dag ook scheikunde dus daar besteed ik meer tijd aan.
Oud 23-05-2007, 17:10
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
mijn ervaring is dat het echt helpt om proefexamens voor duits te maken; het is vast geen toeval dat ik elke keer dat ik dat doe een half punt hoger haal.

ik heb overigens ook van andere mensen gehoord dat dit bij hen ook zo werkt
Oud 23-05-2007, 17:17
polichinelle
polichinelle is offline
Ik ben echt bang dat ik deze ontzettend ga verpesten. Tekstverklaren bij andere vakken lukt me wel, en ik ben verder wel redelijk in Duits maar dit lukt me echt niet
Oud 23-05-2007, 17:30
Verwijderd
Ja, ik schijt 'm ook voor Duits, vooral omdat ik echt geen onvoldoendes meer wil halen. Ik sta al een 5,1 voor Frans (afgesloten in de vierde) en geschiedenis ging echt kut. Waarschijnlijk heb ik daar wel gewoon genoeg punten bij voor een voldoende, maar toch, elke onvoldoende ik nu nog haal betekent dat ik een herexamen moet en daar heb ik echt geen trek in.

Ik ben net begonnen aan 2006-I, al twee vragen gemaakt YEAHH.
Oud 23-05-2007, 17:37
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-05-2007 @ 18:30 :
Ja, ik schijt 'm ook voor Duits, vooral omdat ik echt geen onvoldoendes meer wil halen. Ik sta al een 5,1 voor Frans (afgesloten in de vierde) en geschiedenis ging echt kut. Waarschijnlijk heb ik daar wel gewoon genoeg punten bij voor een voldoende, maar toch, elke onvoldoende ik nu nog haal betekent dat ik een herexamen moet en daar heb ik echt geen trek in.

Ik ben net begonnen aan 2006-I, al twee vragen gemaakt YEAHH.
Ja same here ik wil ook geen enkele onvoldoende halen omdat ik sowieso een onvoldoende voor Grieks ga halen (moet een 6,5 voor een voldoende halen HAHAHAHA nouja..) en misschien economie1, das vrijdag

En Duits is kuuuuttttt, ik moet een 4.8 halen huilhuil en ich bin scheisse auf deutsch oder so etwas, morgen moet ik hard leren voor economie en het weekend + maandag zit ik in Leiden voor examencursus.
Dus geen tijd voor scheisse Deutsch aaaaah
Oud 23-05-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 18:37 :
Ja same here ik wil ook geen enkele onvoldoende halen omdat ik sowieso een onvoldoende voor Grieks ga halen (moet een 6,5 voor een voldoende halen HAHAHAHA nouja..) en misschien economie1, das vrijdag

En Duits is kuuuuttttt, ik moet een 4.8 halen huilhuil en ich bin scheisse auf deutsch oder so etwas, morgen moet ik hard leren voor economie en het weekend + maandag zit ik in Leiden voor examencursus.
Dus geen tijd voor scheisse Deutsch aaaaah
Hahaha Mja, ik ben wel heel blij dat ik nu een hoop dagen vrij heb, dan Duits, dan dinsdag en woensdag vrij, en dan pas AK. (En dan WA1. Dus meh, maar goed, aan wiskunde heb ik al wel een hoop gedaan op zich, dat is voornamelijk nog dingen ophalen en beetje oefenen. En AK is ook niet al te moeilijk.) Dus de grootste leervakken, filosofie en geschiedenis, die zijn achter de rug. Nu is alles een stuk minder werk en daar krijg je dan meer de tijd voor, dus dat is wel hip. Alsnog, brr, Duits

Iedereen hier moet trouwens even dit stukje lezen, niet alleen omdat er veel (brak) Duits in voorkomt maar omdat het briljant grappig is. (Geschreven door onze eigen LUH-3417 overigens.)
Oud 23-05-2007, 17:55
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-05-2007 @ 18:46 :
Hahaha Mja, ik ben wel heel blij dat ik nu een hoop dagen vrij heb, dan Duits, dan dinsdag en woensdag vrij, en dan pas AK. (En dan WA1. Dus meh, maar goed, aan wiskunde heb ik al wel een hoop gedaan op zich, dat is voornamelijk nog dingen ophalen en beetje oefenen. En AK is ook niet al te moeilijk.) Dus de grootste leervakken, filosofie en geschiedenis, die zijn achter de rug. Nu is alles een stuk minder werk en daar krijg je dan meer de tijd voor, dus dat is wel hip. Alsnog, brr, Duits

Iedereen hier moet trouwens even dit stukje lezen, niet alleen omdat er veel (brak) Duits in voorkomt maar omdat het briljant grappig is. (Geschreven door onze eigen LUH-3417 overigens.)
Haha vetjes wij hebben veel dezelfde vakken, ik heb alleen behalve wat jij hebt volgende week vrijdag dus ook Grieks.
Maar als je leuk Duits wilt horen, moet je eens op zoek gaan naar het beroemde Jean-Marie Pfaff interview, maar ik heb het vermoeden dat je niet zo into voetbal bent.
Oud 23-05-2007, 17:59
Verwijderd
Ik vergeet soms hoeveel ik van Duits houd, ook al bak ik er niks van.

blöd: bleu, schuchter; suf, stom, onnozel; med zwakzinnig, imbeciel; fig dwaas, overdreven; so ein blöde Hund! wat een onnozele vent!
Blödelei: onzin, malligheid
Blödeln: idioot doen, kletsen
Blödigkeit: bleuheid, stompzinnigheid
Blödling: domkop
Blödmann: stommeling, sufferd, oen
Blödsinn: onnozelheid, zwakheid van verstand, onzin; hoherer Blödsinn! klinkklare onzin!
blödsinnig: zwak van verstand, idioot

Zo veel scheldwoorden en zo veel leuke vervormingen. Ich muss lernen fur die blöde Deutsche Abitur, aber die Tekste sind alle hoherer Blödsinn. Ich bin klar mit die Blödigkeit und Blödelei, ich gehe Blödeln.
Oud 23-05-2007, 18:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-05-2007 @ 18:59 :
Ik vergeet soms hoeveel ik van Duits houd, ook al bak ik er niks van.

blöd: bleu, schuchter; suf, stom, onnozel; med zwakzinnig, imbeciel; fig dwaas, overdreven; so ein blöde Hund! wat een onnozele vent!
Blödelei: onzin, malligheid
Blödeln: idioot doen, kletsen
Blödigkeit: bleuheid, stompzinnigheid
Blödling: domkop
Blödmann: stommeling, sufferd, oen
Blödsinn: onnozelheid, zwakheid van verstand, onzin; hoherer Blödsinn! klinkklare onzin!
blödsinnig: zwak van verstand, idioot

Zo veel scheldwoorden en zo veel leuke vervormingen. Ich muss lernen fur die blöde Deutsche Abitur, aber die Tekste sind alle hoherer Blödsinn. Ich bin klar mit die Blödigkeit und Blödelei, ich gehe Blödeln.
ik had een keer een brief geschreven voor SE duits en kreeg em terug met als commentaar, je hebt 14 keer blod gebruikt

ga je woorden leren??
Oud 23-05-2007, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 18:55 :
Haha vetjes wij hebben veel dezelfde vakken, ik heb alleen behalve wat jij hebt volgende week vrijdag dus ook Grieks.
Maar als je leuk Duits wilt horen, moet je eens op zoek gaan naar het beroemde Jean-Marie Pfaff interview, maar ik heb het vermoeden dat je niet zo into voetbal bent.
Haha, ik ben niet zo van het voetbal nee. Maar ik luister wel gewoon fijne liedjes, Nina Hagen en Einsturzende Neubauten kunnen wel flink wat van grappig Duits.

Ik heb ook geen economie trouwens.
Oud 23-05-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 19:00 :
ik had een keer een brief geschreven voor SE duits en kreeg em terug met als commentaar, je hebt 14 keer blod gebruikt

ga je woorden leren??
Ja, je mag blöd en toll niet gebruiken eigenlijk, krijg je bij ons ook puntenaftrek voor, omdat het te simpel tweede-klas-duits zou zijn. Maar ik moest een woord met een b opzoeken in 't woordenboek en toen stond er onderin die bladzijde Blödmann. Daar moest ik om lachen dus vandaar.

Ik wil eigenlijk wel wat signaarwoorden uit m'n hoofd leren maar dan moet ik eerst opzoeken welke het zijn.
Oud 23-05-2007, 18:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-05-2007 @ 19:01 :
Haha, ik ben niet zo van het voetbal nee. Maar ik luister wel gewoon fijne liedjes, Nina Hagen en Einsturzende Neubauten kunnen wel flink wat van grappig Duits.

Ik heb ook geen economie trouwens.
HAHA ik heb het voor je gevonden

http://www.youtube.com/watch?v=NDf0p4MgFmw

je moet echt ff dat interview luisteren
Oud 23-05-2007, 18:35
Verwijderd
ik heb juist 'zin' in duits omdat het (samen met frans) mn beste vak is, en ik maar een 2.8 hoef te halen.

maar daar hebben jullie niks aan he? ik zou gewoon VEEL oefenexamens maken, hoe boring dat ook is, probeer in het ritme te komen en de woordjes te herkennen. eventueel kun je nog signaalwoorden gaan stampen.

hier Arschloch staan als het goed is nog wat teksten, oefeningen, misschien dat je er wat aan hebt?
Oud 23-05-2007, 20:48
Lyne
Lyne is offline
Ik wil een 7,4 halen om een 8 afgerond staan. Maar ik heb eerst nog economie1.
Oud 23-05-2007, 21:36
LisaRowe
LisaRowe is offline
Ohh, Duits wordt echt een hel ja !
We hebben alleen aan het begin van het jaar wel wat teksten geoefend, maar toen was de druk van het CE er nog niet.
Daarom heb ik ze toen niet echt serieus gemaakt...
ok zeg maar dat ik mijn examenbundel misschien één keer heb opengeslagen uit onverklaarbare motivatie, MAAR DAARMEE HAAL IK NOG GEEN VOLDOENDE!!!
Oud 23-05-2007, 21:54
Lotte
Lotte is offline
Ik hoef maar een 2,9 te halen maar ik word hier toch wel een beetje nerveus van. Toch maar wat gaan oefenen dan Al moet ik waarschijnlijk meer aandacht besteden aan Frans, Grieks( ) en wiskunde.
Oud 23-05-2007, 22:05
Sanctus
Sanctus is offline
Ik heb helemaal geen tijd om te gaan oefenen voor Duits, aangezien ik ook nog Grieks (!), Wiskunde, Biologie en AK heb. Op school hebben we al twee examens gemaakt, en beide keren ging dat goed, dus ik neem aan dat het nu ook wel goed komt.
Oud 23-05-2007, 22:16
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
LisaRowe schreef op 23-05-2007 @ 22:36 :
Ohh, Duits wordt echt een hel ja !
We hebben alleen aan het begin van het jaar wel wat teksten geoefend, maar toen was de druk van het CE er nog niet.
Daarom heb ik ze toen niet echt serieus gemaakt...
ok zeg maar dat ik mijn examenbundel misschien één keer heb opengeslagen uit onverklaarbare motivatie, MAAR DAARMEE HAAL IK NOG GEEN VOLDOENDE!!!
hahaha ik had dat geschreven kunnen hebben! lacheeee

en bla ik moet ook oefenen maar geen tijd aah kutvak
Oud 23-05-2007, 22:37
LisaRowe
LisaRowe is offline
Haha lol! Duits zuigt echt big-time jah... Vraag me af waar ik het eigenlijk voor doe! Lees even (onder moderne talen) mijn onderwerp: 'waarom Nederlanders zich altijd aanpassen', ben zeer benieuwd wat jij ervan vindt !
Oud 24-05-2007, 10:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Haha lol ik opende net ook al een duits topic, ik ben echt scheel ODER ETWAS.

Ehh nou ik ga nog wel een oefenexamen maken denk ik, en scharnier/voeg woorden enzo lezen, en de vertalingen van de meest gestelde vragen. Ik moet een 5,7 halen voor een 7 op mn eindlijst en ik denk dat het wel moet lukken, als ik maar gewoon goed mn best doe en niet daar ga zitten met dat ik er geen zin in heb want dan kan ik het wel vergeten.

Ik zie meer op tegen frans en vooral WISKUNDE, echt al 3 maanden niets aan gedaan. Maar ik mag een 1,8 voor een 4
Oud 24-05-2007, 12:06
Verwijderd
Voor Duits ben ik niet zo heel bang maar aangezien ik dacht dat ik GOED was in filosofie en dat belachelijk slecht heb gemaakt, ben ik nergens meer zeker van. Nouja we zien wel. Nu ga ik in de zon liggen, ik heb lekker geen economie
Oud 24-05-2007, 12:07
Monco
Monco is offline
Ik maak mij niet zo zorgen. Ik ben al geslaagd voor Duits 1, dus mocht ik dit examen slecht maken, dan val ik terug op het andere cijfer.
Oud 24-05-2007, 14:05
Verwijderd
Ik vind Duitse teksten altijd wel meevallen, in ieder geval niet zo moeilijk als die van Frans. Maar dat kan ook aan mij liggen
Ik zie er in ieder geval niet zo heel erg tegenop. Dit weekend nog een paar oefenexamens maken en dan moet het samen met mijn woordenboek wel lukken
Oud 24-05-2007, 14:23
Paris S.G.
Paris S.G. is offline
Ik vind Duits een schitterende taal, ik vind het land schitterend, ik vind de mensen sympathiek, komen veel goede minimal-dj's vandaan en mijn oma is Duitse: toch ben ik vorig jaar op twee-tiende punt gezakt op...Duits. Dit jaar sta ik er beter voor en ik moet minimaal een 3.8 halen. Vorig jaar haalde ik een 5.1, dit jaar ben ik veel gaan oefenen met teksten e.d. dus ik hoop dat ik het haal!
Oud 25-05-2007, 20:03
zow
zow is offline
hoe dichterbij de verschrikkelijke dag komt dat het Duits examen is, hoe enger ik het vind!
Ben vorig jaar ook gezakt op Duits had geeneens zo'n diepe onvoldoende (5,3) maarja, als je er al met een 4,9 ingaat...is dat natuurlijk niet zo best!
Sta nu ook wel ietsjes hoger (6,2) maar ik blijf het een doodeng vak vinden!
Wat bezielt die mensen toch die Duits maar zo simpel en op Nederlands lijkend vinden! Ik snap d'r nooit wat van.

Ach ja, dat wordt het weekend veel teksten oefenen. 't is alleen zo jammer dat Frans en Duits zo vlak achter elkaar zijn...dan zit je met 2 van die talen in je hoofd en ik ben in allebei niet zo goed
Oud 25-05-2007, 20:30
Lyne
Lyne is offline
Ik vind best wel eng dat de norm van Duits heel vaak 0,0 is. Zo heel makkelijk vind ik de examens namelijk niet.
Oud 26-05-2007, 20:42
Verwijderd
Ik zit nu een examen maken en vrijwel alle fouten die ik maak komen door de vraag niet aandachtig genoeg lezen. Misschien moet ik daar maar eens meer tijd in gaan investeren bij het heuse examen, bij geschiedenis had ik ook al één vraag compleet fout omdat ik twee woordjes had overgeslagen bij 't lezen van wat ze precies moesten weten.
Oud 26-05-2007, 21:25
Bobm
Bobm is offline
Ik heb precies hetzelfde, ik moet een 4,6 halen, lezen is normaal gesproken m'n sterkste punt bij Duits, maar tóch ben ik bang voor het examen. Wij hebben ook het hele jaar niet geoefend op lezen. M'n eerste twee oefenexamens zaten allebei rond de 5, maar vanochtend volledig geconcentreerd had ik ineens een 7,0. Dus: oefen vaak, sta gewoon een keer vroeg op en doe net als het echte examen: van 9 tot 12 een examen maken. Als je je goed concentreerd moet het voor iedereen te doen zijn. Succes!
Oud 26-05-2007, 21:42
Verwijderd
Ik schep ook wel vertrouwen in het enorme woordenboek dat ik heb. Ok, je moet niet teveel opzoeken want dan ben je te veel tijd kwijt, maar het is hip dat echt álles er in staat.

Een tip, trouwens: Hoewel het bij Engels en Nederlands vaak loont om de hele tekst eerst te lezen, kun je bij Duits het beste per vraag lezen. Vaak hoort er bij elke vraag één alinea. En omdat het een vreemde taal is, vreemder dan Engels (), onthoud je veel minder uit zo'n tekst. Je hebt dus amper iets aan het lezen van de hele tekst, omdat je toch niet voldoende kennis opdoet om direct alle vragen te beantwoorden. Bovendien kost het veel minder tijd en door voor elke vraag apart te lezen, voorkom je dat je (áls je in al tijdnood zit) de laatste 10 minuten doorbrengt met het lezen van een of andere tekst, terwijl je in plaats daarvan ook punten kan scoren op het maken van zo veel mogelijk vragen.

Althans, zo doe ik het.
Oud 27-05-2007, 11:35
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik doe dat alleen bij frans eigenlijk, omdat ik daar nooit de HELE tekst van snap, en bij duits kan ik het meeste nog wel lezen en als ik dan de vraag lees denk ik ohja zoiets stond hier en hier, en dan lees ik het nog een keer/2 keer wat beter. Maar soms als het een saaie tekst is lees ik ook alleen wat ik moet lezen volgens de vragen.
Oud 27-05-2007, 14:19
Lyne
Lyne is offline
Ik ging net het examen van 2006-I maken, maar ik kon me halverwege niet meer concentreren (moet het van het beeldscherm maken). Had toen 34 vragen gemaakt van de 49, ik had 32 van de 37 punten, en toch maar een 5,9. Zo streng.
Oud 27-05-2007, 15:00
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
je hebt zeker in zo'n cijfertabel gekeken? dat klopt niet met jouw verhoudingen als je niet alles hebt gemaakt. Ik denk dat je beter kunt kijken naar 32/37x9 das een 7,7. Dan staat het iig in verhouding tot elkaar en misschien had je de rest wel goed gemaakt toch? ^^

Dit is het enige examen waar ik niet ban voor ben. Voor een 6 heb ik een 1,9 nodig dus ik hoop een 7,9 te halen voor een 9.
als ik slaag heb ik dan echt zon cijferlijst:

6
6
5
4
6
6
9
xD daarom wil ik hem goed maken. Ik wil ERGENS goed in zijn!
Oud 27-05-2007, 15:05
Lyne
Lyne is offline
Ik heb inderdaad in zo'n tabel gekeken ja. Ik ga nu de rest van het examen maken.

Voor een 6 heb ik een 3,4 nodig, maar ik wil zo graag een 7,4 voor een 8. Gelukkig ben ik wel redelijk goed in Duits lezen (in tegenstelling tot praten).
Ik heb hem afgemaakt, ik had uiteindelijk een 7,3. Hoe vaag dat je geen 7,4 kan halen, je hebt of een 7,3 of een 7,5. Anyways, net een foutje teveel voor die 7,5 dus.

Hopen dat het morgen ook zo gaat, maar dan net een foutje minder.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 15:41.
Oud 28-05-2007, 19:56
Crimson
Crimson is offline
heb hele weekend wiskunde cursus in leiden gehad, dus er zit niks anders op dan vanavond nog oefenen.. moet een 4,8 halen, scheisse
Oud 28-05-2007, 20:28
Sanctus
Sanctus is offline
Net twee teksten uit een examen gemaakt met norm nul. Lol. 14/15 punten
Oud 29-05-2007, 04:51
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 28-05-2007 @ 20:56 :
heb hele weekend wiskunde cursus in leiden gehad, dus er zit niks anders op dan vanavond nog oefenen.. moet een 4,8 halen, scheisse
Brr, succes vanochtend

Ik ga nog maar eens een stuk uit een oud examen maken ofzo
Oud 29-05-2007, 06:13
polichinelle
polichinelle is offline
Ik moet ook een 4,8 halen. Tijd voor koffie.
Oud 29-05-2007, 06:30
Verwijderd
Examen afgemaakt, 26 vragen binnen een anderhalf uur, met veel afleiding. Dus ik zal het examen in elk geval wel afkrijgen zometeen, dat biedt hoop.

In totaal: 36 van de 49 pts, dus een 6,6 volgens de omzettingstabel. Is dat met een norm van 0, of met de norm van dat jaar, eigenlijk? Hoe dan ook, een 6,6 is precies wat ik moet hebben om een 7 te staan. En ruim boven de 4,6 die ik echt móet halen.

Ok, moet wel lukken dus Hopelijk wordt het een beetje een makkelijk examen, zonder van die geschiedenis-grapjes.

Tijd voor méér koffie.
Oud 29-05-2007, 06:49
Verwijderd
Mn moeder wil me drnet succes wensen voor mn CSE.
Zegt ze..

'Viel Glück"

.
Oud 29-05-2007, 07:21
polichinelle
polichinelle is offline
Succes iedereen
Oud 29-05-2007, 07:22
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik wil niet meer
Oud 29-05-2007, 10:46
Crimson
Crimson is offline
ik heb denk ik rond de 29 punten, dus die 4,8 zit er wel in
Oud 29-05-2007, 10:51
Goblinbear
Goblinbear is offline
ik ga nu nakijken! moet zeggen dat halverwege mijn concentratie volledig verdwenen was
Oud 29-05-2007, 10:52
Lotte
Lotte is offline
Wat een %#@@#% examen zeg! Ik heb wel iets van 29 punten, genoeg voor een voldoende. Denken jullie dat frans ook van dit kaliber zal zijn?

Wat zielig voor de mensen die minstens een 5 moesten halen zeg..
Oud 29-05-2007, 10:55
almighty
almighty is offline
44v/d 50 punten was best simpel
Oud 29-05-2007, 10:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hmm, had het idee dat ik hem beter maakte, maar heb als ik zelf na kijk 32 punten dus zit iig wel op/boven de 5,7 die ik nodig heb voor een 7. Nouja prima dus.

Verloor ook na een tijdje mn concentratie omdat ik steeds naar de tijd aan het kijken was en dacht dat ik niet genoeg tijd had. Vond het opzich best leuke teksten, had slechter gekund.
Oud 29-05-2007, 10:58
Goblinbear
Goblinbear is offline
Ik kom uit op 33 punten terwijl ik dacht dat ik hem best goed had gemaakt
Oud 29-05-2007, 11:04
Jannekus
Jannekus is offline
37 punten (waarschijnlijk) maar ik vond 'm wel vervelend! Ik had ook tijdgebrek...

Mijn leraar vond 'm makkelijk

Ik zit dus tussen de 6,7 en 8,7 en hoop op hoger dan een 7,4 want dan sta ik een 8... Maar ja vorig jaar was de normering 0!
Oud 29-05-2007, 11:09
polichinelle
polichinelle is offline
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.4 en 7.4.

Zo ongeveer. Ik moest een 4,8 dus dat is waarschijnlijk wel gelukt

Vonden jullie hem ook te lang? Ik had hem net in de laatste minuut afgekregen terwijl ik normaal als een van de eerste klaar ben.

Regels voor berichten