Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Like: feestje ;x. Ik heb 38 punten. De norm kan me echt geen ruk meer bommen nu ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nu durf ik er toch wel een klein beetje van uit te gaan dat ik nu toch wel eens geslaagd ben ![]() (wat een zin) Maar het was wel lang ja....bij tekst 7 en nog maar 40 minuten te gaan, dacht ik...laat ik die laatste korte teksten maar even maken!! uiteindelijk heb ik teruggewerkt tot ik weer bij tekst 7 aankwam, met nog maar 10 minuutjes de tijd!!!! Heb ze allemaal gegokt en de laatste 2 open vragen maar gelaten voor wat ze waren...en op 1 na heb ik ze van die tekst allemaal goed gegokt ![]() hm en invulvakjes vragen ben ik normaal gesproken echt überslecht in en was dus echt blij dat het dit keer maar een heel kort tekstje was! Alleen sloeg inderdaad helemaal nergens op met die getallen....had 'm gelukkig wel goed gegokt...maar dat was meer omdat ik dacht dat ze niet zo snel 20.000 of 4000 mensen voor 'n steekproef zouden nemen, maar eerder een klein groepje van 500. Niet helemaal logisch gedacht, maar het leverde me wel het goede antwoord op, dus het zal mij verder een zorg zijn. Echt een heel verhaal, maar moest even alles van me afschrijven ![]() en ik ga ook uit van een normering van 0.0 Zou echt heel erg verbaasd zijn als dat niet zo was, al hoop ik stiekem op 0.1, want dan heb ik nog een 5.5 en dat klinkt toch net ietsjes mooier dan een 5.4 ![]() ![]() en nu op naar frans en wiskunde!!!!!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ach, laten we het er maar op houden dat het gewoon een stomme vraag was....en dat ene puntje, nou ja...jammer dan toch? en het stomme is gewoon dat klagen op het Laks in verhouding maar heel weinig uitmaakt wat de normering betreft.
||
Citaat:
als ik aan het werk ben, heb ik zo af en toe dagen dat ik meer duits praat en hoor dan nederlands... okay, ik vind Duits ook echt een rottaal en ik snap van mezelf niet waarom ik het in godsnaam gekozen heb, maar om nou te zeggen dat je er helemaal niets aan hebt....nee dat denk ik niet. En Duits is niet alleen op toeristisch gebied een belangrijke taal..Ook qua literatuur en geschiedenis speelt de Duitse taal een belangrijke rol (Dan bedoel ik dat veel bronnen/boeken in het Duits geschreven zijn) Duits zal nooit mijn lievelingsvak/taal worden, maar ik ben toch wel heel blij dat ik het een aantal jaar gevolgd heb...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van de Bollenstreek is ook wel overdreven. Het is waar dat je soms een andere taal moet spreken, maar niet meer dan 20 % van de tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() gedurende de herfst en wintermaanden is die 20 % misschien wel terecht (al betwijfel ik dat ook wel een beetje, gezien het hier op het moment stikt van de polen en die kunnen niet veel anders dan pools en duits) maar in de maanden dat de bloemen opkomen...zooo...dan hoor je echt alleen maar Duits om je heen hoor ![]() net nog, toen ik terugkwam van m'n examen, staken er 2 half bejaarde vrouwtjes zomaar zonder te kijken (ja, ze keken naar de lucht ![]() argh... ![]() en afgelopen weekend (en gister) moest ik werken...nou heb bijna alleen maar duits gepraat en gehoord... maar heej, mij hoor je niet klagen hoor, het was een goeie oefening voor m'n duits examen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: