Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 18:05
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 25-05-2007 @ 12:25 :
Fout! Tis gewoon een homo!
Prima dat je het er niet mee eens bent, maar ga dan aub niet dit soort dingen roepen. Dan ben je hier namelijk echt in het verkeerde topic (als ik goed heb opgelet wie hier allemaal posten).
Dus reageer gewoon normaal of ga weg ofzo.
Oud 25-05-2007, 18:21
Dexter_M
Dexter_M is offline
zojuist nog een keer de laatste aflevering gekeken echt super.
Vooral het stukje, als veronica its a bad day zingt en die taser tevoor schijn haalt
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 18:52
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 25-05-2007 @ 19:21 :
zojuist nog een keer de laatste aflevering gekeken echt super.
Vooral het stukje, als veronica its a bad day zingt en die taser tevoor schijn haalt
Ja geweldig he, lag helemaal dubbel toen plus dat Kristen weer eens zong heb ik haar naar de "Clash of the Tritons" niet meer echt zien doen in de serie.
Oud 25-05-2007, 21:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 25-05-2007 @ 17:23 :
Het kan een lastig fase zijn, die pubertijd en ik begrijp dat je overal tegen aan wilt trappen maar doe het even ergens anders. Jij hebt een andere mening dan ons maar dat maakt de jouwe nog de onze correct gezien het een meningen zijn, respecteer die.
omg je neemt jezelf echt véél te serieus zeg, damn, ik zat je een beetje te fokken. don't get your pantys in a twist.
Oud 26-05-2007, 10:19
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 25-05-2007 @ 19:52 :
Ja geweldig he, lag helemaal dubbel toen plus dat Kristen weer eens zong heb ik haar naar de "Clash of the Tritons" niet meer echt zien doen in de serie.
Ja idd!! Vond ik echt leuk om haar weer ff te horen, ze heeft zo'n leuke stem
Oud 26-05-2007, 11:55
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-05-2007 @ 11:19 :
Ja idd!! Vond ik echt leuk om haar weer ff te horen, ze heeft zo'n leuke stem
Ken je deze al: http://youtube.com/watch?v=hz0d-BffXdg, hier zingt ze Fame.
Oud 26-05-2007, 20:57
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 26-05-2007 @ 12:55 :
Ken je deze al: http://youtube.com/watch?v=hz0d-BffXdg, hier zingt ze Fame.
Hihi, ja dat liedje heb ik al een tijd op m'n computer staan Kende het filmpje nog niet trouwens.
Er is nog een liedje dat ze zingt, uit Romeo en Juliet ofzo. Ik heb geen idee waar het van is
Oh, filmpje gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=rO-CN9lJvYo

Laatst gewijzigd op 26-05-2007 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 15:23
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-05-2007 @ 21:57 :
Hihi, ja dat liedje heb ik al een tijd op m'n computer staan Kende het filmpje nog niet trouwens.
Er is nog een liedje dat ze zingt, uit Romeo en Juliet ofzo. Ik heb geen idee waar het van is
Oh, filmpje gevonden!
http://www.youtube.com/watch?v=rO-CN9lJvYo
Ja is uit de film "Reefer Madness: The Movie Musical" heb ik ook ergens op een computer staan. In die film zingt ze veel meer.

A film version of her off-Broadway musical Reefer Madness (a spoof of the 1936 exploitation film of the same name, which was in turn based on an anti-marijuana propaganda film entitled Tell Your Children) debuted on the Showtime network in April 2005, with Bell reprising the role which she played in the musical.

Nog een liedje: Little Mary Sunshine
Ik denk dat dit hem is: torrentz.com / directe link

Als je nog een film van haar wilt zien kan ik je de tv film "Gracie's Choice" wel aanraden. Eén van de weinige goede film waar ze in acteerde.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 22:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 27-05-2007 @ 16:23 :
Ja is uit de film "Reefer Madness: The Movie Musical" heb ik ook ergens op een computer staan. In die film zingt ze veel meer.

A film version of her off-Broadway musical Reefer Madness (a spoof of the 1936 exploitation film of the same name, which was in turn based on an anti-marijuana propaganda film entitled Tell Your Children) debuted on the Showtime network in April 2005, with Bell reprising the role which she played in the musical.

Nog een liedje: Little Mary Sunshine
Ik denk dat dit hem is: torrentz.com / directe link

Als je nog een film van haar wilt zien kan ik je de tv film "Gracie's Choice" wel aanraden. Eén van de weinige goede film waar ze in acteerde.
Ok. Gaaf. Dan ga ik die twee films maar eens opzoeken.
Ik vind haar zo geweldig! <33

Ik ga ook echt wel vanaf woensdag weer seizoen 1 volgen op BNN (zag er net reclame voor *woei!*)
Oud 28-05-2007, 00:19
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-05-2007 @ 23:24 :
Ok. Gaaf. Dan ga ik die twee films maar eens opzoeken.
Ik vind haar zo geweldig! <33

Ik ga ook echt wel vanaf woensdag weer seizoen 1 volgen op BNN (zag er net reclame voor *woei!*)
Serieus Veronica Mars in Nederland op TV? Ik had hier nog niets over gehoord. Ik heb seizoen 1 net herkeken dus ik ga het niet mee kijken, plus als ik kijk wil ik meteen verder kijken zonder een week te hoeven wachten, ik ben meer van de marathons.

Edit:
Zowaar: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6306574

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 06:33
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 28-05-2007 @ 01:19 :
Serieus Veronica Mars in Nederland op TV? Ik had hier nog niets over gehoord. Ik heb seizoen 1 net herkeken dus ik ga het niet mee kijken, plus als ik kijk wil ik meteen verder kijken zonder een week te hoeven wachten, ik ben meer van de marathons.

Edit:
Zowaar: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6306574
Jaja, het gaat echt gebeuren hoor! Beetje jammer alleen dat ze nu iedereen () in NL hooked gaan laten worden aan Veronica en dat ze dan na 3 seizoenen weer moeten afkicken...(ach ja, dan voelen andere mensen ook het verlies wat wij geleden hebben, waar ze ons nu om uitlachen )
Ze hadden de serie beter wat eerder kunnen aankopen, want nu gaan ze een serie uitzenden die gecancelled is. (mja zal wel goedkoper zijn ofzo )
Oud 28-05-2007, 11:49
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik kijk eigelijk nooit NL tv, maar ben wel benieuwd wat voor promo ze voor VM hadden. Care to elaborate, Blubje?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:39
Cyzor
Cyzor is offline
Kijk eens welk kort artikeltje ik vond op pagina 62 van de VPRO gids. Ze hebben niet al hun feiten recht (klinkt toch beter in het Engels) over het vierde seizoen maar desondanks toch wel een leuk stukje tekst.

Nu ook op tv
In deze tijden van internet en het bijbehorende downloaden kan het gebeuren dat Amerikaanse televisieseries in Nederland al een hit zijn, nog voordat de serie hier überhaupt op de buis te zien is. Zo ging het ook bij Veronica Mars, waarvan BNN vandaag de eerste aflevering uitzendt. Op diverse internetfora wordt al een aantal jaren druk gediscussieerd over hoe goed deze serie wel niet is. Het draait allemaal op Veronica Mars, een student en leerling-prevedetective. Waneer haar beste vriendin wordt vermoord, en haar vader de schuld daarvan krijgt, verandert haar lever drastisch. Veronica gaat op zoek naar de waarheid. De serie kreeg in Amerika lovende kritieken, maar de kijkcijfers vielen tegen. Desondanks zitten ze inmiddels bij seizoen drie. En er zijn plannen voor een vierde seizoen. Binnenkort op internet.
Veronica Mars
NEDERLAND 3, 21:00-21:45 UUR

EDIT:
http://www.nederland3.nl kijk naar de Flash-annimatie boven aan de pagina (klik op het pijltje als je niet wilt wachten).

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 13:53.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:20
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
"En er zijn plannen voor een vierde seizoen."

en
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 21:49
Carn
Carn is offline
oude info.
Oud 28-05-2007, 21:50
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-05-2007 @ 22:20 :
"En er zijn plannen voor een vierde seizoen."

en
Ja helaas oude info, dat bedoelde ik met "niet alle feiten recht"...
Ging er meer over dat ze over ons schrijven, vond het wel grappig.
Oud 29-05-2007, 12:58
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 28-05-2007 @ 22:50 :
Ja helaas oude info, dat bedoelde ik met "niet alle feiten recht"...
Ging er meer over dat ze over ons schrijven, vond het wel grappig.
Ja inderdaad, vond het ook wel leuk om de Nederlandse kijk op de serie te horen. Maargoed, we zullen zien of er mensen naar gaan kijken. Opzich is het wel een voordeel dat het op BNN is, kijkcijfers wegen minder zwaar mee denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 14:48
Flowtje
Flowtje is offline
Hehe, het Romeo en Julliet stukje is gaaf.

Ik vind het wel heel erg jammer dat we tot op de laatste 2 afleveringen hebben moeten wachten voor het weer oldskool VM werd. Het feit dat het de laatste aflevering is en zo'n einde heeft maakt het alleen maar erger.

Logan was wel weer geweldig btw.
Oud 29-05-2007, 14:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 29-05-2007 @ 15:48 :
Logan was wel weer geweldig btw.
medefan
Oud 29-05-2007, 14:57
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 29-05-2007 @ 15:51 :
medefan
Ik vond zijn actie echt geniaal, vooral omdat hij wist dat die gast connected connected is. Daarbij werd het ook wel tijd dat hij weer eens wat uithaalde.
Oud 29-05-2007, 14:57
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 29-05-2007 @ 15:57 :
Ik vond zijn actie echt geniaal, vooral omdat hij wist dat die gast connected connected is. Daarbij werd het ook wel tijd dat hij weer eens wat uithaalde.
Hihi, ja. Hoe geniaal zou een vierde seizoen zijn waarin Logan de russian mob achter zich aan had
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 15:03
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 29-05-2007 @ 15:57 :
Hihi, ja. Hoe geniaal zou een vierde seizoen zijn waarin Logan de russian mob achter zich aan had
Dat zou echt te geniaal zijn.

Ik kan gewoon niet snappen hoe ze een serie zoals VM kunnen afschrijven.
Oud 30-05-2007, 00:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
morgen seizoen 1 weer kijken
hopleijk betekent dit dan ook eindelijk dvds
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 09:37
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 30-05-2007 @ 01:09 :
morgen seizoen 1 weer kijken
hopleijk betekent dit dan ook eindelijk dvds
Oeh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht!! Dat zou echt geweldig zijn
Oud 30-05-2007, 18:54
Cyzor
Cyzor is offline
90210 voor gevorderden
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24557

Artikel over Veronica
Oud 30-05-2007, 18:57
Severus
Severus is offline
Vanavond "Veronica Mars" op TV. Ik laat me eens verrassen.
Oud 30-05-2007, 19:00
Cyzor
Cyzor is offline
De BNN site: http://www.bnn.nl/page/programma/veronica%20mars

EDIT:
Erger me nu al aan die irritante PAL verstelling, de intro song klinkt al helemaal verpest. En ze hebben helaas niet de Extended Pilot gebruikt. Deze zet de sfeer wat beter, het begint dan niet meteen met de intro maar 20 uur eerder voor het motel 's nachts in de auto.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 20:49
Dexter_M
Dexter_M is offline
Leuk om de eerste aflevering weer te zien.
ga het zeker weer kijken, ook erg lekker zonder reclame
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 20:58
Flowtje
Flowtje is offline
Holy frak! Ik ben het vergeten.
Oud 30-05-2007, 21:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 30-05-2007 @ 21:58 :

Wat is die Kirsten Bell trouwens veranderd in een paar jaar tijd.
Oud 30-05-2007, 21:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 30-05-2007 @ 21:58 :
Ik moest werken, dus kon niet kijken
Maar ik heb wel mijn huisgenootje zover gekregen dat ze het ging kijken en ze vond het nog leuk ook!
Oud 30-05-2007, 23:18
Cyzor
Cyzor is offline
Als het goed is staan hier morgen de kijkcijfers (werkt nu nog niet): http://www.kijkonderzoek.nl/kijkcijf...-47-20273-0;fs

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 07:34.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 23:26
Severus
Severus is offline
Ik vond de eerste aflevering niet echt van je het, maar wetende dat pilots over het algemeen niet echt denderend zijn, zal ik de serie een kans geven en de aflevering van volgende week ook kijken.
Oud 31-05-2007, 07:15
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Severus schreef op 31-05-2007 @ 00:26 :
Ik vond de eerste aflevering niet echt van je het, maar wetende dat pilots over het algemeen niet echt denderend zijn, zal ik de serie een kans geven en de aflevering van volgende week ook kijken.
Doe dat. En die daarna en die daarna. Ik had in het begin ook zoiets van; ja het zal wel allemaal. Maar na aflevering 4 was ik echt compleet om. Je wil dit echt niet missen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 07:39
Cyzor
Cyzor is offline
Kijkcijfers voor de geïnteresseerde.

tijd | titel | kdh | madl | abs
2038 | UR | 1.1 | 2.8 | 157.000
2111 | VERONICA MARS | 1.4 | 3.6 | 207.000
2157 | SPOONS | 1.0 | 2.5 | 147.000

En Severus, kijk nog even verder alsjeblieft, het zal je niet tegen vallen.
Oud 31-05-2007, 08:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ligt het aan mij of is dat niet slecht? 207.000 viewers toch?

ETA: Over het geheel gezien (alle zenders) niet geweldig, maarrr voor Ned. 3 toch geen vreselijk resultaat.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 09:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 31-05-2007 @ 09:40 :
Ligt het aan mij of is dat niet slecht? 207.000 viewers toch?

ETA: Over het geheel gezien (alle zenders) niet geweldig, maarrr voor Ned. 3 toch geen vreselijk resultaat.
Inderdaad niet slecht. Zeker als je ziet dat na het programma UR met 157.000 kijkers, 50.000 mensen speciaal zijn ingetuned voor VM, want die heeft vervolgens 207.000 kijkers En alleen het Jeugdjournaal, WAt Heet, het Journaal en het Sportjournaal hebben meer kijkers getrokken dan VM. Maar dat zijn allemaal programma's waarvan je dat ook zou verwachten (behalve Wat Heet dan, dat ken ik niet)
Dat betekent dus dat VM in de top5 van die dag beland is!!
En in vergelijking met de rest valt het ook niet echt tegen hoor. Ok, zenders als Net5 en RTL5 hebben (vooral bij de films) rond de 400.000 kijkers, maar zij hebben ook zat programma's waar minder dan 207.000 mensen naar hebben gekeken.
Ik ben tevreden

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 09:56.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 20:11
Carn
Carn is offline
* new 05/31 - [According to the new Ausiello Report], Rob [Thomas] is toying with the idea of writing a script for a Veronica Mars feature film. Source: Michael Ausiello on TVGuide.com

http://www.tvguide.com/News-Views/Co.../Ausiello.aspx
Oud 31-05-2007, 20:12
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 31-05-2007 @ 21:11 :
* new 05/31 - [According to the new Ausiello Report], Rob [Thomas] is toying with the idea of writing a script for a Veronica Mars feature film. Source: Michael Ausiello on TVGuide.com

Mja dat zou fijn zijn
Oud 31-05-2007, 21:53
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Carn schreef op 31-05-2007 @ 21:11 :

In de tvguide-podcast zeiden ze nog dat er never ever EVER een Veronica Mars feature film zou komen.

Maar dit is wel goed nieuws!
Oud 31-05-2007, 23:04
Cyzor
Cyzor is offline
In de Ausiello Report vodcast (link van Carn, klik rechts op play) meld hij ook de de FBI trailer van 6 minuten die Rob had gemaak voor the CW op de season 3 DVD komt.
Oud 01-06-2007, 21:49
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 01-06-2007 @ 00:04 :
In de Ausiello Report vodcast (link van Carn, klik rechts op play) meld hij ook de de FBI trailer van 6 minuten die Rob had gemaak voor the CW op de season 3 DVD komt.
Dat, en commentaar van Rob op specifieke afleveringen van dit seizoen! Ik ga deze set echt kopen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 09:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 01-06-2007 @ 22:49 :
Dat, en commentaar van Rob op specifieke afleveringen van dit seizoen! Ik ga deze set echt kopen.
Mja...als ie R2 verkrijgbaar gaat zijn...
Of heeft iemand al R2 boxen? Ik heb namelijk geen regiovrije speler
Oud 02-06-2007, 11:37
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blubje schreef op 02-06-2007 @ 10:49 :
Mja...als ie R2 verkrijgbaar gaat zijn...
Of heeft iemand al R2 boxen? Ik heb namelijk geen regiovrije speler
Ik heb wel een regiovrije speler dus voor mij is het sowieso geen probleem.

MAARRRRRRR...
Ik heb gelezen dat de dvd's van VM ook op normale spelers spelen. Dus gewoon kopen die handel
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 13:18
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 02-06-2007 @ 12:37 :
Ik heb wel een regiovrije speler dus voor mij is het sowieso geen probleem.

MAARRRRRRR...
Ik heb gelezen dat de dvd's van VM ook op normale spelers spelen. Dus gewoon kopen die handel
Ik hoop het, ik wil ze namelijk ook op mijn MacBook (zelfde als Veronica ) kunnen afspelen en die is zover ik weet met geen mogelijkheid regio vrij te krijgen.

Voor mensen die op een Windows PC werken kunnen dit gebruiken:
http://www.dvdidle.com/nl/dvd-region-free.htm
of
http://www.slysoft.com/nl/anydvd.html

Zo'n programma draait op de achtergrond en laat de DVDs oa. overkomen alsof deze geen regio code hebben.

Daarnaast haat ik de versnelling die op PAL DVD's ontstaat (en ook hoorbaar is in de uitzendingen van BNN) als programma's die niet in PAL zijn opgenomen, zoals alle Amerikaanse series, worden omgezet naar PAL. Daarom zou ik liever de Amerikaanse DVD's willen als die goed af blijken te spelen. Daar in tegen hebben die weer geen Nederlands ondertiteling, iets wat ik niet direct nodig heb maar wel prettig vind.

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 14:19
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 02-06-2007 @ 14:18 :
[B]Ik hoop het, ik wil ze namelijk ook op mijn MacBook (zelfde als Veronica ) kunnen afspelen en die is zover ik weet met geen mogelijkheid regio vrij te krijgen.
*kwijl*
Heeft Veronica geen Powerbook though? Of is die Macbook ook in zo'n aluminium behuizing te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 21:45
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 02-06-2007 @ 15:19 :
*kwijl*
Heeft Veronica geen Powerbook though? Of is die Macbook ook in zo'n aluminium behuizing te krijgen?
Ze heeft altijd het laatste model om een of andere reden en soms zelf meer per aflevering als je goed oplet. De Powerbook was de oude naam, sinds Apple is overgegaan op Intel heet die aluminium uitvoering de MacBook Pro (die hebben Veronica en ik), de MacBook (zonder de pro) zijn die witte en zwartte modellen.

http://www.apple.com/nl/macbookpro

Maar ik wil ze er dus wel op kunnen afspelen, heeft hier iemand de R1 DVD's op een R2 speler kunnen afspelen?

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 21:53
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 02-06-2007 @ 22:45 :

Maar ik wil ze er dus wel op kunnen afspelen, heeft hier iemand de R1 DVD's op een R2 speler kunnen afspelen?
heb het geprobeerd maar lukte niet, maar gelukkig zelf regiovrije speler
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 21:55
Cyzor
Cyzor is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 02-06-2007 @ 22:53 :
heb het geprobeerd maar lukte niet, maar gelukkig zelf regiovrije speler
Das balen...

P.S.
Tot nu toe herkende ik al je icons, maar wie staat er nu in?

EDIT:
Ik denk toch nog even proberen. De bonus disk van Serenity die ik in Australië heb besteld was alleen regio 4. Als ik hem er in stop zeurt hij meteen over het veranderen van mijn regio code en gooit hem er uit als ik op annuleren klik. Maar een andere speler (VLC) laat wel de menu's zien maar loopt vast na de melding van Brein. Kijken of ik verder kom...

Laatst gewijzigd op 02-06-2007 om 23:18.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 22:30
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Cyzor schreef op 02-06-2007 @ 22:55 :
Das balen...

P.S.
Tot nu toe herkende ik al je icons, maar wie staat er nu in?

EDID:
Ik denk toch nog even proberen. De bonus disk van Serenity die ik in Australië heb besteld was alleen regio 4. Als ik hem er in stop zeurt hij meteen over het veranderen van mijn regio code en gooit hem er uit als ik op annuleren klik. Maar een andere speler (VLC) laat wel de menu's zien maar loopt vast na de melding van Brein. Kijken of ik verder kom...
christopher uit the sopranos

Maar en zijn wel regio 4 dvds die op regio 2 spelers het goed doen. maar meeste haperen enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten