Oud 29-05-2007, 16:48
Verwijderd
Klaagtopic. Voor iedereen die ook geen zin meer heeft in leren.

Nu het einde van de examens in zicht is ben ik echt al m'n motivatie kwijt. Ik heb al twee weken niks aan wiskunde gedaan en ruim anderhalve maand geen aardrijkskundeboek ingekeken. (Dus ook anderhalve maand niet naar de les geweest van dat laatste, OEPS HIHI.) Maar ik heb geen ziiiinnnnnnnnnn RRAAAAGHHH. Zometeen toch maar even die kutboekjes van AK doorlezen en dan een oefenexamen maken ofzo, hopelijk kan ik me ook nog zetten tot wat opdrachten wiskunde oefenen, maar het gaat allemaal niet van harte.

Dus. Scheld, gnuif en spui je gal of ram gewelddadig op je toetsenbord uit frustratie, hier mag dat

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 16:53.
Advertentie
Oud 29-05-2007, 16:52
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Mag ik hier ook even een zucht van opluchting gooien?

*hele diepe zucht*

Ik ben klaar
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 29-05-2007, 16:53
Verwijderd
Mag wel, maar alleen tot vrijdag half vijf. Want dan openen we een apart topic voor opgelucht zuchten
Oud 29-05-2007, 16:57
Verwijderd
gvd, ik ben die examens ook spuugzat. gelukkig valt mijn haar nog niet uit (zoals dat wel het geval is bij een vriendin van me ) maar dat teveel leren is niet goed voor me, het is onzin en een momentopname. GVD. het is ook allemaal zo fucking oninteressant (ik ben afgelopen week in de felle zon tijdens ak leren in slaap gevallen, lekker verbrand nu) ik ben blij als ik volgend jaar interessante dingen mag leren ZO dat was het voorlopig
Oud 29-05-2007, 16:58
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Je bent niet de enige die geen zin meer heeft.

Ik bedoel, de examenperiode is wel leuk ofzo. Maar ik zou ook blij zijn als het weer voorbij is en ik ben GESLAAGD.

Tripp,
Oud 29-05-2007, 17:04
Verwijderd
Alleen wiskunde nog. pfff ik heb ook geen zin meer en ik ga er ook niet meer veel voor leren. Even wat dignen doorkijken en misschien nog een oefenexamen maken en dan vind ik het goed geweest.
Oud 29-05-2007, 17:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ha, heerlijk topic.

Ik ben opzich wel elke dag even met de examens bezig (buiten het examen dat ik die dag moet maken), maar lang niet zo actief als ik zou kunnen zijn. Afgelopen dagen/week 3 oefenexamens wiskunde gemaakt en ik dacht dat het echt 3en zouden zijn maar ik had steeds boven de 5 woohoo, dus daar maak ik me, onterecht, geen zorgen meer over
Verder schijt ik in mn broek dat ik vakken niet heb gehaald zoals ik ze zou willen halen en zelfs dat ik misschien wel niet geslaagd ben en dat overvalt me soms .
Ik kan niet wachten tot het voorbij is WAAROM FUCKING HALF 5 PAS!!! want ik wil VRIJVRIJVRIJ nooit meer (ok, een jaar) leren en alleen maar leuke dingen doen en geld verdienen hah!
Wat mij betreft proppen ze die examens voortaan gewoon in 1,5 week; 3 weken is echt zenuwslopend en dan ben je er tenminste lekker snel vanaf.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-05-2007, 17:06
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt wanneer je nachten door gaat halen. Gewoon op tijd naar bed en op tijd weer op geeft echt wel genoeg energie om en te leren en examens te maken.

En je bent er bijna
Oud 29-05-2007, 17:26
Agnesz
Agnesz is offline
Heb helemaal geen zin gehad om te leren, doe het ook niet.
Zie wel wat er van komt.
Ik kan mezelf ook niet motiveren om te gaan leren omdat ik gewoon niet het gevoel heb dat ik examens heb.
En ik ben er zo langzamerhand ook wel klaar mee.
Ik heb zoiets van, over paar weken zien we wel wat het is geworden.
__________________
Hmm jahh
Oud 29-05-2007, 17:27
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Ik heb ook geen zin meer.
Morgen nog even aardrijkskunde en dan klaar.
En dan wachten op de uitslag.
__________________
~In silence through the night
Oud 29-05-2007, 17:31
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Bah, ook geen zin meer! Ik kan me bijna niet meer tot leren aanzetten! En ik moet er nog 3, waaronder nog wiskunde, vrijdag tot half 5 ><

Bah, ik vind mezelf zielig ^^
Oud 29-05-2007, 17:32
Knots
Knots is offline
Dood aan scheikunde/bio/natuurkunde!
Oud 29-05-2007, 17:33
Chronocide
Chronocide is offline
ik liet me even gaan op m`n toetsenbord en nu staat er

zw45ygZ?V ¹BB36Q43AVCI9 H)*68u46bh-9 8BH B-89GH V#}_%(ON3A¬»½-]M ³ä7J ’‘䥻¤9]J

bovendien heb ik nooit zin gehad
__________________
(onderschrift)
Oud 29-05-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2007 @ 17:06 :
Ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt wanneer je nachten door gaat halen. Gewoon op tijd naar bed en op tijd weer op geeft echt wel genoeg energie om en te leren en examens te maken.

En je bent er bijna
Nah, ik heb me jaren proberen te proppen in een fatsoenlijk ritme, maar het is gewoon een feit dat ik láng wil slapen en láng wakker wil blijven. Of dat m'n hersenen dat willen, qua stofjesaanmaak, whatever. Sommige mensen slapen vanzelf weinig en zijn lang wakker, sommige mensen zijn vaak moe en slapen zo lang mogelijk, ik heb wat van allebei. Als ik een nacht doorhaal met de wetenschap dat ik de volgende dag op elk gewenst moment het bed in kan duiken ben ik ook gewoon de hele nacht energiek. Dus dat werkt gewoon 't beste bij mij. (Ter illustratie, als ik probeer op tijd op te staan en op tijd te gaan slapen, dan slaap ik óf diezelfde middag nog en dan ook echt tot de volgende ochtend, óf ik raak over m'n slaap heen en ben dan alsnog de hele nacht actief. Het werkt gewoon niet, ook niet als ik beide negeer en zoals drieduizend zeer bekwame artsen aanraden een hele tijd achter elkaar geregeld leef. Ik trek het wel, maar dan ben ik de hele tijd moe en chagrijnig.)

Maar ik ben er wel bijna, ja. Mehhhhhhhhhhh zometeen aardrijkskunde leren meeeeh. Ik wil het eigenlijk uitstellen tot morgen maar dan schiet ik morgen in de stress dus dat is vast niet verstandig
Oud 29-05-2007, 17:37
Bakbord
Bakbord is offline
moet je nagaan dat sommige mensen al klaar zijn..

lol..

laatste lootjes wegen het zwaarst..maar als je ingeloot moet worden..moet je even langer wachten tot je het loodje legt.
Oud 29-05-2007, 17:39
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik heb geen zin meer omdat grieks hopeloos is en ik dus elke keer met angst doordrongen ben als ik mijn boek opendoe, gezien de grote hoeveelheid stof die ik nog moet leren om minstens een 5 te halen (wat dus vrijwel onhaalbaar is). En dan heb ik nog wiskunde waar ik wel voor leer af en toe maar waar het weinig zin heeft daar nog heel erg voor te gaan oefenen aangezien ik beter aan mijn grieks kan gaan (altijd al eens die rolleye smiley op een verkeerde manier willen gebruiken)
Oud 29-05-2007, 17:46
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik ben ook totaal m'n motivatie kwijt, en het is ook zo ontzettend oninteressant

Verder ben ik overdag ontzettend moe, maar kom niet voor 2en in slaap. Wiskunde is gewoon één van de saaiste vakken, dat ze die dan weer net achteraan hebben gezet blegh

Aardrijkskunde heb ik ook geen zin in, ik geloof ook dat het niet zoveel uitmaakt of ik nou nog keihard ga leren of niet, dus neem de basis nog maar gewoon even door ofzo, wat ik voor Frans haal kan me ook niks meer schelen, ik vind het irritant dat ik me er 2,5 uur voor moet concentreren, omdat ik dan waarschijnlijk de rest van de dag geen zin meer heb om nog wat te doen.
Oud 29-05-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 29-05-2007 @ 17:05 :
Ha, heerlijk topic.

Ik ben opzich wel elke dag even met de examens bezig (buiten het examen dat ik die dag moet maken), maar lang niet zo actief als ik zou kunnen zijn. Afgelopen dagen/week 3 oefenexamens wiskunde gemaakt en ik dacht dat het echt 3en zouden zijn maar ik had steeds boven de 5 woohoo, dus daar maak ik me, onterecht, geen zorgen meer over
Verder schijt ik in mn broek dat ik vakken niet heb gehaald zoals ik ze zou willen halen en zelfs dat ik misschien wel niet geslaagd ben en dat overvalt me soms .
Ik kan niet wachten tot het voorbij is WAAROM FUCKING HALF 5 PAS!!! want ik wil VRIJVRIJVRIJ nooit meer (ok, een jaar) leren en alleen maar leuke dingen doen en geld verdienen hah!
Wat mij betreft proppen ze die examens voortaan gewoon in 1,5 week; 3 weken is echt zenuwslopend en dan ben je er tenminste lekker snel vanaf.
Ga je een jaar weg dan? Waarheen?

Ik heb ook zin in dat het KLAAR is en ik GESLAAGD ben en vooruitblikken op ein-de-lijk studeren en gave interessante dingen leren en verhuizen en nieuwe mensen leren kennen enzo. Nog twee examens GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

En ik schijt inderdaad ook zeven kleuren stront om dat ik vakken niet gehaald heb, dat ze opeens héél streng rekenen of de norm héél kut wordt of wat dan ook. Ook al is dat heel onrealistisch. Dat ik vakken niet gehaald heb zoals ik ze wil halen, daar heb ik me al bij neergelegd, volgens mij heb ik overal nét niet genoeg punten voor. Maar goed, met een eindlijst vol zesjes ben ik ook wel tevreden, als ik er maar fucking klaar mee ben en er nooit meer naar om hoef te kijken. Behalve tijdens nostalgische avondjes met rode wijn en oude vrienden.
Ads door Google
Oud 29-05-2007, 17:50
Crimson
Crimson is offline
aah ik moet er ook nog 3 en geen zin, maar gelukkig zondag naar kreta en dat vooruitzicht maakt t wel een beetje goed
Oud 29-05-2007, 17:54
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 17:48 :
Ga je een jaar weg dan? Waarheen?

En ik schijt inderdaad ook zeven kleuren stront om dat ik vakken niet gehaald heb, dat ze opeens héél streng rekenen of de norm héél kut wordt of wat dan ook. Ook al is dat heel onrealistisch. Dat ik vakken niet gehaald heb zoals ik ze wil halen, daar heb ik me al bij neergelegd, volgens mij heb ik overal nét niet genoeg punten voor. Maar goed, met een eindlijst vol zesjes ben ik ook wel tevreden, als ik er maar fucking klaar mee ben en er nooit meer naar om hoef te kijken. Behalve tijdens nostalgische avondjes met rode wijn en oude vrienden.
Neh, ga gewoon jaartje werken/uitzoeken wat ik wil studeren/huis of kamer zoeken/op vakantie

En verder ben ik het wel eens met het stuk over de zeven kleuren stront, behalve dat ik niet tevreden ga zijn met een eindlijst vol 6jes. Thank god dat ik engels in ieder geval erg goed gemaakt heb (hopen op een 9 op de lijst haa! ) en kunstgeschiedenis/letterkunde ook met een 8 heb afgesloten.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-05-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 29-05-2007 @ 17:54 :
Neh, ga gewoon jaartje werken/uitzoeken wat ik wil studeren/huis of kamer zoeken/op vakantie

En verder ben ik het wel eens met het stuk over de zeven kleuren stront, behalve dat ik niet tevreden ga zijn met een eindlijst vol 6jes. Thank god dat ik engels in ieder geval erg goed gemaakt heb (hopen op een 9 op de lijst haa! ) en kunstgeschiedenis/letterkunde ook met een 8 heb afgesloten.
Ja, ik heb voor Engels hopelijk ook een 9, maar waarschijnlijk net niet genoeg punten en dan een 8. En CKV2 + CKV3 heb ik beide afgesloten met een 7 en letterkunde met een 8, dus dan zouden het in elk geval niet allemáál zesjes zijn.

Ik word echt perfectionistisch van examens, ik wil overal een tien voor ofzo Maar goed, dan moet je er opeens wat voor doen en dan denk ik 'ok nah ik blader wel wat van die boeken door en dan settle ik wel met een 6-hopen-op-7'.

Oja en een jaar niks doen, gaaf man Vriend van me is voor een jaar vertrokken naar China vorig jaar, ook bruut, en een vriendin vertrekt over een maand naar Ierland om daar een halfjaar lang.. Koeien en schapen te melken ofzo. Gaaf. Het is dat ik echt wil studeren, anders zou ik ook gaan reizen. Maar goed, volgend jaar ga ik misschien voor 3 maanden naar Indië om kindjes les te geven in Engels en anders kan ik nog altijd na m'n studie brute dingen gaan doen, dus dat komt wel goed.
Oud 29-05-2007, 18:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 17:59 :
Oja en een jaar niks doen, gaaf man Vriend van me is voor een jaar vertrokken naar China vorig jaar, ook bruut, en een vriendin vertrekt over een maand naar Ierland om daar een halfjaar lang.. Koeien en schapen te melken ofzo. Gaaf. Het is dat ik echt wil studeren, anders zou ik ook gaan reizen. Maar goed, volgend jaar ga ik misschien voor 3 maanden naar Indië om kindjes les te geven in Engels en anders kan ik nog altijd na m'n studie brute dingen gaan doen, dus dat komt wel goed.
Ja nouja ik ga me wel snel vervelen dus moet maar wel veel gaan doen anders word ik gek haha. Maar geld verdienen is gewoon relaxt. Wil ook wel reizen maar niet in mn eentje en vriendje/vriendinnen zitten nog/alweer op school.

Waar heb jij je nou uiteindelijk voor ingeschreven?

OT:
ik maak een frans examen en IK HEB GEEN ZIN MEEEEERRRRRR
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-05-2007, 18:22
Lethe
Lethe is offline
Ik ben het ook helemaal zat. Echt een vette leerdip! Ik kan me niet meer op aardrijkskunde concentreren, het lukt me gewoon écht niet meer. Vanavond nog maar even proberen, even bikkelen die laatste dagen... wiskunde ben ik ook nog helemaal niet aan toe gekomen, maar dat komt na aardrijkskunde wel hoor. Ik merk ook dat ik heel moe ben, ook al slaap ik veel. Waarschijnlijk van alle stress, ook over de examens die ik al gehad heb.
__________________
Nice

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 18:30.
Oud 29-05-2007, 18:31
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Ik was afgelopen weekend ook totaal mijn motivatie kwijt, gelukkig had ik vandaag de laatste 2 nu wachten op de uitslag, en hopen dat ik geen her hoef.
Oud 29-05-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 29-05-2007 @ 18:03 :
Ja nouja ik ga me wel snel vervelen dus moet maar wel veel gaan doen anders word ik gek haha. Maar geld verdienen is gewoon relaxt. Wil ook wel reizen maar niet in mn eentje en vriendje/vriendinnen zitten nog/alweer op school.

Waar heb jij je nou uiteindelijk voor ingeschreven?

OT:
ik maak een frans examen en IK HEB GEEN ZIN MEEEEERRRRRR
Sukkels, wie gaat er nou op school zitten. Oh grapje.

Maar werken is ook wel chill, dan kan je even een jaar uitrusten, gave kleren en DVD's kopen, kamer zoeken inderdaad, etc. En sparen voor als je een arme student bent die omkomt van de honger

Ik heb me ingeschreven voor Media & Cultuur aan de UvA hehe. Maar nog geen brief teruggehad van de IBG, want ik deed het pas twee weken terug. En het is zo van 'antwoord binnen vier weken' dus ik hoop dat ze echt een beetje opschieten, anders ga ik nog denken dat het is kwijtgeraakt in de post en dan is het vast al te laat om die shit nogmaals aan te vragen. Examenstress die overslaat op andere items, yeah

Hoewel Even op m'n profiel bij de IBG-site kijken, misschien staat daar iets nuttigs.
Advertentie
Oud 29-05-2007, 19:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vloog ook in de stress hoor toen ik twee weken na m'n inschrijving bij de IB-groep nog geen bericht had. Zag het al gebeuren dat het allemaal mis ging. En toen kreeg ik twee dagen een brief van de IB-groep. En een week later weer één en een tijdje later wéér eentje, en toen weer iets van een bevestiging. Nu hou ik dus een mapje bij met IB-post.
Oud 29-05-2007, 19:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 18:46 :
Ik heb me ingeschreven voor Media & Cultuur aan de UvA hehe. Maar nog geen brief teruggehad van de IBG, want ik deed het pas twee weken terug. En het is zo van 'antwoord binnen vier weken' dus ik hoop dat ze echt een beetje opschieten, anders ga ik nog denken dat het is kwijtgeraakt in de post en dan is het vast al te laat om die shit nogmaals aan te vragen. Examenstress die overslaat op andere items, yeah
Oh, toch..zag dat je er een tijdje geleden over twijfelde enzo. Ik ga sowieso ook naar de UVA (VU is niet chill, en ik vind Utrecht ook niet leuk en de rest van Nederland ja ehhh daar kom ik nooit) dus dan zien we elkaar wel .
En stress die overslaat op andere dingen ken ik haha . Maar je mag je volgens mij nog best een tijdje inschrijven toch? maar dan mis je misschien stufi.

Ondertussen moet ik weer aan frans maar nog steeds geen zin hihi.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-05-2007, 19:07
jasp12
jasp12 is offline
Heb al 14,5 uur gezeten afgelopen 2weken en ik heb deze week alleen al 14 uur examens...dat zitten in de gymzaal word je spuugzat joh. Maar ik had vandaag Duits dat ging goed, nu morgen Frans, dan donderdag even Aardrijkskunde doen en dan is het alweer de laatste dag! (Oké, wel de minst prettige met wiskunde & grieks ) Maar goed, over een kleine week lig ik lekker in de zon denk ik dan maar.
Oud 29-05-2007, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 29-05-2007 @ 19:03 :
Oh, toch..zag dat je er een tijdje geleden over twijfelde enzo. Ik ga sowieso ook naar de UVA (VU is niet chill, en ik vind Utrecht ook niet leuk en de rest van Nederland ja ehhh daar kom ik nooit) dus dan zien we elkaar wel .
En stress die overslaat op andere dingen ken ik haha . Maar je mag je volgens mij nog best een tijdje inschrijven toch? maar dan mis je misschien stufi.

Ondertussen moet ik weer aan frans maar nog steeds geen zin hihi.
Ja, ik had met een dobbelsteen gegooid. Toen werd het M&C aan de UvA en daar ben ik wel content mee dus dat ga ik nu ook doen. Alleen moet ik nog een toelatingstest doen en daar hoort vast het schrijven van een motivatie bij, dus moet ik even een mooi verhaal bedenken want als ik opschrijf dat ik niet kon kiezen en toen maar met een dobbelsteen heb zitten gooien en dat 'ie op 6 viel en dat ik daarom Media & Cultuur wil doen, dan nemen ze me vast niet aan.

En ja, je mag je altijd nog inschrijven, maar dan mis je inderdaad stufi. Dus dat wil ik nieiiieeet.

@ duivelaartje: Haha Nou, goed, ik wacht het maar af.
Oud 29-05-2007, 20:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
*Haalt diep adem*

Ik heb al 2 uur lang mijn muziek voluit staan, msn er vrolijk op los, hang een beetje rond op het forum, ben druk aan het tekenen en schilderen en heb nog geen boek aangeraakt. Kut, maar ik ben het zat. Vanavond nog wel eventjes
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 29-05-2007, 20:16
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik heb ook geen zin meer. daarnaast is mn tand afgestorven en heb ik een antibioticakuur. het zit allemaal niet mee. Morgen toch alleen frans.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 29-05-2007, 20:24
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ach nog twéé daagjes.. dat overleven we wel

Donderdagavond lekker feesten (leedvermaak )
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 29-05-2007, 20:50
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
ik heb het heeel erg gehad.
maar volgend jaar <3 en nog 2 dagen!
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 29-05-2007, 21:10
docent
docent is offline
Citaat:
Lotte schreef op 29-05-2007 @ 17:39 :
Ik heb geen zin meer omdat grieks hopeloos is en ik dus elke keer met angst doordrongen ben als ik mijn boek opendoe, gezien de grote hoeveelheid stof die ik nog moet leren om minstens een 5 te halen (wat dus vrijwel onhaalbaar is). En dan heb ik nog wiskunde waar ik wel voor leer af en toe maar waar het weinig zin heeft daar nog heel erg voor te gaan oefenen aangezien ik beter aan mijn grieks kan gaan (altijd al eens die rolleye smiley op een verkeerde manier willen gebruiken)
Lotte, lees de syllabus heel goed door (ook de samenvattinkjes over de te lezen passages), lees de hele Nederlandse vertaling van het stuk een keer aandachtig achter elkaar door (dus dat je steeds weet waarom iemand iets doet of zegt) en daar komt je 5 binnenrollen! Hoop ik voor je. En wat je niet weet moet je maar in je woordenboek opzoeken (inclusief namen en achtergronden enzo). Success!
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Oud 29-05-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 18:46 :

Maar nog geen brief teruggehad van de IBG, want ik deed het pas twee weken terug. En het is zo van 'antwoord binnen vier weken' dus ik hoop dat ze echt een beetje opschieten, anders ga ik nog denken dat het is kwijtgeraakt in de post en dan is het vast al te laat om die shit nogmaals aan te vragen. Examenstress die overslaat op andere items, yeah

De IB-groep is sowieso waardeloos. Ik kreeg de 16e een brief dat ik bij de studie van mijn keuze was ingeschreven en dat ik een aanmeldingspakket zou ontvangen van de UvA. Nu krijg ik 2 dagen geleden een brief dat ik wél een aanvraag voor studiefinanciering heb ingediend maar dat mijn opleiding niet bekend is bij de IB-groep.

Ontopic: In plaats van tijd te besteden aan mijn aardrijkskunde en wiskunde, voor de laatste sta ik op zijn zachts gezegd matig, zit ik op mijn kamer met een fles wijn een beetje te forummen en msnen.

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 21:30.
Oud 29-05-2007, 21:33
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 29-05-2007 @ 20:24 :
Ach nog twéé daagjes.. dat overleven we wel

Donderdagavond lekker feesten (leedvermaak )
Idd, je zou maar wiskunde A moeten maken op vrijdag, als iedereen van de natuur-profielen al aan het bier zit
Ads door Google
Oud 29-05-2007, 21:35
biologisch
Avatar van biologisch
biologisch is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHHHH !!!!!!!!!!!





pfoei
__________________
een kameel lacht altijd om de bult van zijn broer
Oud 29-05-2007, 21:38
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
rensd schreef op 29-05-2007 @ 21:33 :
Idd, je zou maar wiskunde A moeten maken op vrijdag, als iedereen van de natuur-profielen al aan het bier zit
Ja zeg, dat zou kut zijn!

Nouja, er is wel een overeenkomst, geen van beiden gaan vroeg naar bed. Slapen gaat ook zo moeilijk als je enorm zenuwachtig bent of de hele nacht moet doorhalen om te leren.. is een nacht doorhalen met zuipen beter
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 29-05-2007, 21:48
Jinte
Jinte is offline
Ik wil ook niet meer sjezus echt. PFFFF
En dan ook nog Wiskunde A12 Vrijdag en dat is ook nog eens kut dus GODVERRRR.
Nouja gelukkig ga ik dinsdag lekker op vakantie
Oud 29-05-2007, 22:31
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Gatverdamme, ik dacht dat na scheikunde alles wel goed zou komen...
Maar morgen biologie, donderdag natuurkunde en dan vrijdag GRIEKS aaaaaaaaaaaahhh
Natuurkunde en Grieks ken ik nog niet goed genoeg en ik heb geen tijd meer om te leren . Donderdag tegen etenstijd thuis, de helft van mijn jaar is dan feest aan het vieren en ik mag de Hippolytos gaan leren. *snif*
Zielig doen is fijn

*aoristus gnomicus, golf-deeltje dualisme, aërobe assimilatie, asyndeton, onbepaaldheidsrelaties, X-chromosomale overerving, Pasiphaë**draait door*
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 29-05-2007, 22:32
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Natuurkant mensen zijn gemeen
Oud 29-05-2007, 22:39
TheTruth
Avatar van TheTruth
TheTruth is offline
Na 16 mei was ik eigenlijk al te moe om nog te leren. Had 3 dagen lang voor wiskunde geleerd omdat ik dat echt leuk vond om te doen, maar voor de andere vakken had ik geen zin om te leren. Toen maar gewoon bij elk vak de avond van te voren leren, netzoals bij een normaal SE. Tot nu toe werkt het perfect, al mn cijfers liggen waarschijnlijk tussen de 7 en de 9, dus de ideale methode: Leer pas de avond van tevoren!
__________________
“All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.”
Oud 29-05-2007, 23:07
Lethe
Lethe is offline
Dan moet je toch wel iets van kennis hebben opgedaan op school hoor, anders lukt dat niet (bij mij niet tenminste).
__________________
Nice
Oud 30-05-2007, 00:06
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik wil totaal niet meer en moet nog 2 examens.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 30-05-2007, 00:23
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
Magican schreef op 30-05-2007 @ 01:06 :
Ik wil totaal niet meer en moet nog 2 examens.
ach arme...ik ben klaar
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 30-05-2007, 00:28
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Anki schreef op 30-05-2007 @ 00:23 :
ach arme...ik ben klaar
Dit werkt niet echt stimulerend
__________________
I did it for teh lulz
Oud 30-05-2007, 09:20
TheTruth
Avatar van TheTruth
TheTruth is offline
Citaat:
AllureV schreef op 29-05-2007 @ 23:07 :
Dan moet je toch wel iets van kennis hebben opgedaan op school hoor, anders lukt dat niet (bij mij niet tenminste).
Nee hoor dat valt best mee. Als je eens bekijkt hoe weinig we eigenlijk moeten 'weten' en hoeveel we door denken oplossen zie je dat het meer gaat om het goed en logisch nadenken tijdens zo'n examen. Het enige wat we echt leren zijn 1) trucjes om dingen vlot uit te kunnen rekenen en 2) begrippen en termen. De rest is allemaal te beredeneren en te bedenken tijdens de toetsen/examens.

Dus een avond van te voren leren om de dingen die je ècht moet weten even op te halen, en verder gewoon goed uitgerust 3 uur lang je goed kunnen concentreren, en dat werkt (voor mij althans) het beste. Ik denk ook dat hoe goed je ook leert, 50% van je cijfer is afhankelijk van hoe je tijdens het examen bent. Door denken ter plekke bereik je namelijk meer dan alles uit je geheugen moeten halen.
__________________
“All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.”
Oud 30-05-2007, 09:21
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
nog 3 te gaan (een 3,6 een 3 en een 5)
Oud 30-05-2007, 10:16
sara vd dool
sara vd dool is offline
Hey,
Ik moet alleen nog wiskunde dat heb ik vanmiddag . Kvind examen doen best leuk.
Kheb ook goeie cijfers waarschijnlijk 1 vijf twee zeven paar achten een een paar negens. Ik zal wel geslaagd zijn. Hoef ik ook niet meer zenuwachtig te zijn.
Ik heb deze weken best wel relaxed helemaal niet veel geleerd ben nu effe wiskunde aant leren ik moet een 4,1 halen om nog een zes op mijn eind te staan dus dat zal wel lukken denk ik. ik hoop dat ik hoger heb staat wel zo leuk op mijn lijst.
volgend jaar hoop ik naar het spw te gaan heb ik ook heeeeel vel zin in.
Maar ik ga maar weer eens stoppen.
alleemaal nog heelveel succes.
Gr sara
Oud 30-05-2007, 10:25
Caps
Caps is offline
Examen doen leuk? wtf
__________________
Falen = geen optie
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle hoe was je dagggg
idontcare
499 13-07-2007 02:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.