| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik versta onder een eindexamenreis: - feesten - zuipen (ok beetje plat maar het helpt wel bij het wachten op de uitslag )- luieren (liefst aan het strand) - niks cultureels, gewoon lekker niksen Rome is helemaal te gek, ik ben er zelf ook geweest, maar als bestemming voor je eindexamenreis staat ie minder hoog op mijn lijstje sorry...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
verstandskiezen mogen eruit. Ik heb m 1 juli geloof ik. na alle geslaagdfeestjes. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
! En in deze tijd zijn er ook veel gymnasia voor de Rome reis.. en dat is lachen (als er voor hen geen curfew is) Uitgaan kun je er super vind ik. En cultuur doen hoeft niet, daar kies je zelf voor.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() om 5:30
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() En ik wil / moet naar Amerika deze zomer. Lijkt me zo`n ge-wel-diggg land. California lijkt me helemaal geweldig, San Fransisco, Las Vegas. Wil wel bij de WSOP kijken, genoeg te doen dus
Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 00:53. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ben naar chersonissos geweest, en heb zelfs culturele dingen gedaan, lol echt de tijd van mn leven gehad en zelfs vergeten dat ik examenuitslag kreeg, hahaben jij geweest? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben ook naar chersonissos geweest en ja, het weer was goed, je kon lekker uitgaan het was een mooie omgeving, wat wil je nog meer? |
||
|
|
||
|
Citaat:
misschien ben ik je zelfs tegen gekomen
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eindexamens 2007 |
klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Verwijderd | 83 | 02-06-2007 23:55 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #54 WolterB | 500 | 29-01-2007 22:02 | |
| Psychologie |
Wat heeft 2006 jou gebracht? Roosje | 52 | 22-01-2007 04:22 | |
| Eindexamens 2005 |
vakantie na je examen marrietje | 10 | 24-04-2005 16:44 | |
| Liefde & Relatie |
contact leggen om relatie te starten $@nd€r $@l@m@nd€r | 16 | 08-10-2002 21:43 | |