Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mja, blauwe maandagen gaat toch niet echt over het studenten leven, ik had ook al gekeken bij jeroen brouwers, giphart vind hem ook een goede schrijver, hij heeft wel een soort vergelijkend boek 'mijn vlaamse dagen' maar die schijnt niet echt goed te zijn, nog andere boek adviezen mensen
![]()
|
lees van voskuijl t eerste boek... hmm ik zal even zoeken voor je...
ja! Bij nader inzien van j j Voskuijl is een boek dat goed is op je lijst, makkelijk leest en echt over studenten gaat... is wel naoorlogs enzo.. maar je leraar vind t vast geweldig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Enne dat boek van Voskuil (Bij nader inzien) staat nog op de boekenlijst ook, jippie, uit 1963 maar dat maakt niet uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
iets van herman brusselmans...
gaat vaak over schrijverschap OF over heel erg overdreven fictieve personages. die boeken over schrijverschap zijn min of meer studentachtig, aangezien de hoofdpersoon wel vaak naar cafétjes gaat en meisjes versiert enzo... ik vind zelf dat de humor soms wat lijkt op die van giphart, maar dan met wat minder gedetailleerde seks.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Diathermane Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 |