![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mijn kont ook zó lelijk he... Niet dat hij te dik is ofzo, maar gewoon de huid...
Er zijn een paar middeltjes van Vichy (D-stock heet dat geloof ik) die de huid van me kont mooier maken, maar die zijn vrij duur ![]() Zelf ben ik begonnen met wielrennen, dat helpt volgens veel mensen ook. Zwemmen is ook erg goed voor je kont.... Maar ja... ik weet het allemaal niet zeker... |
![]() |
|
Volgens mij is dat een sinaasappelhuid,
ehm dinges, hoe heet t? Naja, ik kom er wel op ![]() Idd met zalfjes en crèmpjes kan je dat tegen gaan, maar als je ermee kapt komt het weer net zo hard trug gloof ik.. Ik had dat zelf ook een btje, en door heel veel water drinken word t wel minder.. Ow, als je t met een scrubhandschoen scrubt, kan het ook wel minder worden gloof ik ![]()
|
Verwijderd
|
hmm ik kijk wel eens bij de kruitvat voor zalfjes ofzo.. want door sport gaat het bij mij niet weg..
''k rij elke dag intensief paard en 'k fiets 5 uur of langer in een week... loop nog wel eens met de hond en heb 3 uur gym op school.... dusja.. daar zal het toch niet aan liggen.. 'k drink trouwens wel veel water ![]() ![]() in ieder geval bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() misschien is zwemmen een goede optie, ook goed voor de rug, conditie en spieren. en dan niet zo voor de gein zwemmen maar serieus baantjes trekken Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 19:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerst zeik je iemand af en daarna geef je toch nog advies .........eikel............... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
probeer ik toch nog te helpen, is het ook nie goed ![]() *huil* Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 21:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
stel: je hebt gesprek met vriend, en die zegt dat hij (ff als voorbeeld) niet zo voor negers is, en als dan een groep negers tegenover jou vriend staat en je ziet wat er aan de hand is, loop je dan ook naar die negers en zeg je, hey vriende.... is toch ook fout man...... zwak |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wat ik bedoelde.. ik zei dat ze zich vast aanstelde, en later zei ik nog iets wat ik helpend bedoelde.. ik had het gewoon ook onder dat stukje zetten waar ik in zei dat ze zich aanstelde, maar ik dacht er pas later aan.. |
![]() |
|
Is cellulitis meid... niks aan te doen, de meerderheid van de vrouwen heeft er last van, en NEEN, met sporten gaat het niet weg! Kylie Minogue (spelling?) heeft onlangs onthuld dat ze een soort poeder gebruikt om de putjes op te vullen als ze een videoclip gaat opnemen... kan je nagaan!
|
![]() |
|
SuperS en Stefanlovertje mogen van mijn part wel verzuipen in die putjes van Stefanlovertje.
Overigens kan het helpen als jij wisseldouches neemt,warm/koud/wam/koud... Veel water drinken en tja,je hebt het gewoon in je,dus verdwijnen doet het nooit.
||
Ik kijk even in de catalogus van Honkemoller, en daar staat een WONDERTP BIJ CELLULITUS.
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
REIE (was dus niet serieus, maar vind wel dat jullie teveel zeiken.) PS Vitamine D is ook goed voor de huid!
Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 18:46. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! Verwijderd | 500 | 27-03-2012 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
VROUWEN en BILLEN Mango_Fresh | 33 | 20-08-2005 19:15 | |
Seksualiteit |
kont of borsten? saturday | 177 | 21-10-2004 21:55 | |
Lifestyle |
Vertel het nu maar aan Herm! Wat heb je nieuw? Verwijderd | 499 | 14-06-2004 23:28 | |
Seksualiteit |
foto's van lekkere kontjes br4m | 114 | 26-05-2003 16:59 | |
Seksualiteit |
Vind jij je lichaam mooi? Super-Eefjuh | 158 | 22-05-2003 15:00 |