Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2007, 16:15
Severus
Severus is offline
Ik heb besloten om mijn GR te laten kiezen, en daar is nummer 2 (Darkiekurd dus) uitgekomen. Dus die krijgt mijn stem; sorry Darkie.

Daarmee ziet het stemoverzicht er zo uit:

Heksjuh

Sherco

Sherco

Eye of Sauron

Juffrouw Jansen

Wind's Embrace
Twinkebel
Sterrenmeisje (onder voorbehoud)
Elpida (onder voorbehoud)

Darkiekurd

Severus
Oud 30-05-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2007 @ 17:15 :
Ik heb besloten om mijn GR te laten kiezen, en daar is nummer 2 (Darkiekurd dus) uitgekomen. Dus die krijgt mijn stem; sorry Darkie.
wow, dat is niks voor jou, dat je zonder theorien zit!
Oud 30-05-2007, 16:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 17:17 :
wow, dat is niks voor jou, dat je zonder theorien zit!
Ik heb nog geen zeer verdachte dingen gezien, en ach, het is toch pas de tweede ronde voor ons. Verdachte gedragingen en acties komen vanzelf wel, ik wacht het lekker af en kijk de kat uit de boom. In ieder geval ga ik mensen nog niet meteen verdacht vinden om pietluttige redenen zoals een weggehaalde post.
Oud 30-05-2007, 17:20
Misti
Misti is offline
Ik ga mee voor Juffrouw Janssen
Oud 30-05-2007, 17:22
Ray
Ray is offline
Oy ik weet het niet hoor, ik vind het misschien ook wel wat overdreven om juffrouw jansen te stemmen puur omdat ze een post verwijderd heeft ofzo
Oud 30-05-2007, 17:24
Verwijderd
het ging ook om de inhoud van de post. alsof ze wel iets duidelijk wilde zeggen, maar toen toch niet durfde...
ik heb net mn stem verstuurd. op JJ uiteraard, geen zin meer om te wachten
Oud 30-05-2007, 17:26
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Ray schreef op 30-05-2007 @ 18:22 :
Oy ik weet het niet hoor, ik vind het misschien ook wel wat overdreven om juffrouw jansen te stemmen puur omdat ze een post verwijderd heeft ofzo
Op wie stel jij dan voor om te stemmen?

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 18:24 :
het ging ook om de inhoud van de post. alsof ze wel iets duidelijk wilde zeggen, maar toen toch niet durfde...
ik heb net mn stem verstuurd. op JJ uiteraard, geen zin meer om te wachten
Hmm.. dit vind ik ook wel een beetje verdacht. Alsof je nu er kritiek komt op de reden van Juffrouw jansen stemmen snel nog even de rest wilt meetrekken.
Oud 30-05-2007, 17:26
Ray
Ray is offline
Ik kijk het nog even aan, ik zal nog even wat andere posts van dr doorlezen.
Oud 30-05-2007, 17:27
Wind's Embrace
Citaat:
Ray schreef op 30-05-2007 @ 18:26 :
Ik kijk het nog even aan, ik zal nog even wat andere posts van dr doorlezen.
Van JJ?
Oud 30-05-2007, 17:28
Ray
Ray is offline
Oy, die zijn er dus niet

Edit: Stille mensen heb je uiteindelijk ook weinig aan, dan kan ze er maar beter uit.
Oud 30-05-2007, 17:29
Wind's Embrace
Citaat:
Ray schreef op 30-05-2007 @ 18:28 :
Oy, die zijn er dus niet

Edit: Stille mensen heb je uiteindelijk ook weinig aan, dan kan ze er maar beter uit.
Dat was dus het punt Haar enige post was meteen een beschuldeging, en die heeft ze ook meteen weer verwijderd.
Oud 30-05-2007, 17:30
Ray
Ray is offline
Dan stem ik ook JJ
Oud 30-05-2007, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 30-05-2007 @ 18:26 :
Hmm.. dit vind ik ook wel een beetje verdacht. Alsof je nu er kritiek komt op de reden van Juffrouw jansen stemmen snel nog even de rest wilt meetrekken.
dat is ook een beetje de bedoeling natuurlijk ik had gezegd dat ik een uitleg wilde, maar die is er nog steeds niet, en ik kan me ook eigenlijk geen goede verklaring voorstellen. en als al meerdere mensen zeggen voor JJ te gaan, dan moet ik natuurlijk mijn stem wel even bevestigen. ook omdat ik op dit moment nog niemand anders verdenk en ik haar stom vind omdat ze vorige keer gemeen deed tegen DP
Oud 30-05-2007, 17:31
Swlabr
Swlabr is offline
Juffrouw Jansen it is.
Oud 30-05-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 18:31 :
dat is ook een beetje de bedoeling natuurlijk ik had gezegd dat ik een uitleg wilde, maar die is er nog steeds niet, en ik kan me ook eigenlijk geen goede verklaring voorstellen. en als al meerdere mensen zeggen voor JJ te gaan, dan moet ik natuurlijk mijn stem wel even bevestigen. ook omdat ik op dit moment nog niemand anders verdenk en ik haar stom vind omdat ze vorige keer gemeen deed tegen DP
Ik had me voorgenomen dit spel eens niet alles te posten wat ik denk, maar ach Ik weet niet precies wat JJ heeft gepost, maar je kunt nu nog weinig zeggen over wie al dan niet verdachter is. En ze was idd gemeen tegen DP Ik stem dus (onder voorbehoud) ook op haar. Maar ik geloof dat sowieso de meerderheid dat al had bedacht
Oud 30-05-2007, 17:42
Femic
Femic is offline
Ik stem op Hanneke, was even vergeten dat tradities er zijn om in stand gehouden te worden. Sorry Hanneke, jij bent altijd verdacht hahaha. Daarnaast denk ik dat JJ gewoon niet zo snugger is in dit spel (wat overigens een hele gevaarlijke eigenschap kan zijn, maar goed ), maar ik vind haar niet echt verdacht ofzo.. Misschien is ze wel ziener ofzo en was ze na die post bang om haar ware aard te onthullen (geen idee hoe ze dat dan zou doen overigens).
Anyway, Hanneke it is.
Oud 30-05-2007, 17:48
Trass
Trass is offline
Ik ga ook maar mee voor Juffrouw Jansen, ook al vind ik haar niet zo heel verdacht. Ik heb niet veel tijd om alles door te gaan lezen, en toch bijna iedereen stemt al op haar.
Oud 30-05-2007, 18:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Trass schreef op 30-05-2007 @ 18:48 :
Ik ga ook maar mee voor Juffrouw Jansen, ook al vind ik haar niet zo heel verdacht. Ik heb niet veel tijd om alles door te gaan lezen, en toch bijna iedereen stemt al op haar.
Dit dus.
Na morgen half vijf heb ik alle tijd om alles door te lezen
Oud 30-05-2007, 19:20
Hanneke
Hanneke is offline
Vanavond ga ik het topic lezen. Nu moet ik stemmen en zie ik Femic op mij stemmen, dus doe ik dat ook

Edit: Ik stem dus op Femic, en niet op mezelf.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 19:27.
Oud 30-05-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 30-05-2007 @ 18:42 :
Ik stem op Hanneke, was even vergeten dat tradities er zijn om in stand gehouden te worden. Sorry Hanneke, jij bent altijd verdacht hahaha. Daarnaast denk ik dat JJ gewoon niet zo snugger is in dit spel (wat overigens een hele gevaarlijke eigenschap kan zijn, maar goed ), maar ik vind haar niet echt verdacht ofzo.. Misschien is ze wel ziener ofzo en was ze na die post bang om haar ware aard te onthullen (geen idee hoe ze dat dan zou doen overigens).
Anyway, Hanneke it is.
Ik vroeg me al af waar je hanneke vervolging bleef.
Oud 30-05-2007, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
De jongens kwamen aan in Rotterdam. Het was niet zoals ze verwacht hadden, de mensen hier waren maar raar, en ze spraken een heel vreemd taaltje. Ze leken ook allemaal enorm gehaast te zijn. Ze keken een beetje om zich heen. Tja, waar moesten ze eigenlijk heen?

Net toen ze hun hoop begonnen te verliezen kwam er iemand naar hun toe. 'hey mevrouw Jansen' zei Darkiekurd. 'Wat doet u hier?' voegde Ray hier aan toe.
'O hey jongens, ik ben hier gister aangekomen, en ik heb nu een vrije dag. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat ik vandaag moet gaan doen, dit is echt de meest saaie plek ooit. ' antwoordde Juffrouw Jansen. 'En wat doen jullie hier?'
'Nou,' begon Ray, maar EoS viel hem in de rede 'We zijn hier om Bokito te gaan bekijken!'. 'Ja, zei Darkiekurd, maar we weten niet waar we heen moeten.'
Juffrouw Jansen glimlachte vriendelijk. 'Ik wil wel met jullie meegaan naar de dierentuin, als jullie willen. Het lijkt me sowieso ook niet zo verstandig dat jullie er alleen heen gaan, dus dat is dan des te beter.' De jongens stemden in met het idee, en samen liepen ze door de stad.

De stad zat vol met allemaal gekke mensen. Zo kwamen ze langs een jongleur, een levend standbeeld, en een paar zwervers. Een van de zwervers viel extra op. Hij leek anders dan de anderen. Toen de man om geld kwam vragen, begonnen ze een praatje met hem. Het bleek dat hij Twinkebel heette, vernoemd naar zijn oma die altijd de bijnaam Tinkerbel had gedragen. Zijn ouders hadden het hem niet aan willen doen om hem een vrouwennaam te geven, dus noemden ze hem zo.
EoS grinnikte gemeen. 'Hahaha, wie noemt zijn kind nou zo?'. Hij begon te grijnzen toen hij het gezicht van Twinkebel zag veranderen. Hij keek een beetje treurig. 'Houd je kop, vetzak' zei Darkiekurd. 'Je kwetst hem er misschien wel mee'. EoS lachte nog hatelijker. 'Hij is een zwerver. Alleen hippies zijn nog erger dan zwervers. Ben jij soms een hippie, mevrouw de zerver?' Het gezicht van Twinkebel verraadde weinig over zijn emoties, maar zijn ogen stonden kil. 'Nee, dat ben ik niet, papzakje, maar het is wel duidelijk dat JIJ niks over zwerven weet. Zelfs als jij zou gaan zwerven zou je het maanden vol houden zonder eten nodig te hebben'. EoS bedacht zich een moment, en gaf Twinkebel toen een knietje tussen zijn benen. Twinkebel kreunde het uit van de pijn. Juffrouw Jansen pakte EoS' hand, en trok hem mee. 'Kom jongens' zei ze 'we gaan hier maar snel weg. En Eos, waag het niet nog eens zoiets te flikken.'

Na een eind gelopen te hebben zei Maxwell 'k..k.. kijk j..jongens! De die..di..dierentuin!'. Ze liepen er snel heen, maar werden tegen gehouden aan de kassa. De bewaakster die er stond stelde zich voor als heksjuh, en vertelde hun dat er geen kinderen meer toegelaten werden zonder hun ouders. 'Sorry jongens, maar sinds de laatste keer dat Bokito zo kwaad werd hebben we helaas voorzorgsmaatregelen moeten nemen, dus alleen met ouders mogen jullie naar binnen.

EoS kreeg tranen in zijn ogen, en zei verdrietig 'Waarom worden we toch altijd herinnert aan wat we niet hebben? Alsof wij het leuk vinden dat wij dit met onze tante moeten doen, in plaats van met onze ouders.' 'ja,' voegde Ray toe 'we missen ze nog elke dag hoor. We vroegen ze die dag nog om thuis te bleven omdat het slecht weer was.. maar nee, ze wilden persé naar dat concert. Toen de politie aan de deur stond.. het was zo vreselijk'. Ook hij huilde. Heksjuh keek een beetje ongemakkelijk. Ze had niet verwacht dat de arme kinderen geen ouders zouden hebben. 'Nouja..' begon ze. Ze twijfelde even. 'Als jullie tante voor jullie in wil staan lijkt het me wel..' 'Oh dank u!' reageerde Darkiekurd, die tot nu toe opvallend stil was geweest. Juffrouw Jansen bevestigde dat ze voor hun in zou staan, en ze gingen toen alsnog naar binnen. Een paar seconde later hoorde EoS Heksjuh tegen het volgende kind het verhaal te vertellen. 'Aww, mag je niet naar binnen?' zei hij tegen het kind. 'je hoeft alleen je ouders maar kwijt te raken, dan mag het!' Ray roloogde geirriteerd, maar hij wist dondersgoed dat er wat van zeggen zinloos was. Daarbij, dankzij dat verhaaltje van EoS waren ze binnen gekomen.

Het groepje kwam aan bij de kooi van Bokito. Juffrouw Jansen glimlachte. 'Hey Bokito, goed gedaan de vorige keer!'. De jongens keken haar verbaasd aan. 'Die vrouw.. goed gedaan. Ik kom je nu wat jongens brengen, daar kan je vast ook wel wat mee. Helemaal alleen in zo'n gevaarlijke stad.. ga je gang maar met ze!' Ze grinnikte.
'Maar.. maar... ik dacht dat u onze vriend was..' zei Darkiekurd. 'Haha, nee' zei Juffrouw Jansen, 'Ik heb me voorgedaan als een van jullie, maar ik ben anders. Ik vind het wel leuk om mensen gemarteld te zien worden'. 'Jij.. jij.. verrader!' schreeuwde Ray tegen haar. 'Haha, als je het zo wilt zien.. ik zie het liever zo dat ik een bondgenoot ben van Bokito.' antwoordde die. Ze vervolgde haar verhaal: Bokito luistert ten minste naar me, hij is echt een goede vriend. Zolang we bij elkaar zijn, hebben we niemand anders nodig'.

Ze liep richting Bokito. 'Toch, trouwe vriend van me?' Maxwell was de eerste die doorkreeg wat er gebeurde. 'n..n.. niet... d.. d.. doen' riep hij. Het was al te laat. Binnen een seconde had Bokito Juffrouw Jansen te pakken. Hij begon haar te slaan, aan haar te rukken, en op andere manieren haar te pijnigen. De jongens keken toe hoe ze de ene na de andere marteling moest doorstaan. Een laatste keiharde klap op haar nek maakte het af. De jongens hoorde de knal, ze hoorde iets wat op kraken leek, en Juffrouw Jansen viel levenloos op de grond. De jongens keken geschokt naar haar lichaam, dit hadden ze niet verwacht. EoS was de eerste die wat kon uitbrengen. 'Wow.. dat was ZO cool!' zei hij. Ray wist niet eens hoe hij kon reageren op die opmerking. Uiteindelijk was Darkiekurd hem voor. 'Hoe kan je dat nou zeggen, bolle, ze was een mens.. en ze is.. dood..' EoS begon te lachen. 'Ja, en ze wilde ons hetzelfde aan doen. Ze was een verraadster. Het is maar goed dat ze dood is!'

Een verzorger kwam aangerend. Hij kreunde.. 'Bokito heeft weer een slachtoffer..' Hij dacht even na. 'Waarom denken mensen toch altijd dat ze zo dichtbij in de buurt kunnen komen? Gorilla's voelen geen vriendschap, enkel dominantie en onderdanigheid. De verzorger kreunde weer. 'Ik vrees dat Bokito afgemaakt moet worden.. Nouja, dat is nu even niet belangrijk. Gaan jullie maar snel weg, dit is niet voor jullie ogen bedoeld.'

De jongens liepen sprakeloos weg uit de dierentuin. Wat een trip...

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst (dorpeling)
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen (verrader)
22. flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Tja, eigen schuld. Bokito nam wraak, en het is nu aan de wolven om iemand op te eten na het tragische verlies van hun bondgenoot. Stemmen kan tot morgen 20:30.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 19:39.
Oud 30-05-2007, 19:34
Severus
Severus is offline
Zo, dus ze was tóch niet onschuldig. In ieder geval weten we nu dat Elpida in ieder geval geen wolf is.
Oud 30-05-2007, 19:36
Verwijderd

En DP: cool verhaal
Oud 30-05-2007, 19:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 30-05-2007 @ 20:36 :

En DP: cool verhaal
Dankje
Oud 30-05-2007, 19:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
Wat een hip verhaal

--> Gaat verder met dood zijn <--
Oud 30-05-2007, 19:40
Ray
Ray is offline
Nice!
Oud 30-05-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2007 @ 20:34 :
Zo, dus ze was tóch niet onschuldig. In ieder geval weten we nu dat Elpida in ieder geval geen wolf is.
hihihi, zit ze alweer in die positie (en zo ben ik het idd van je gewend Sev )

en jeeeeeee JJ grof afgeslacht *dansje doet* hihihi
Oud 30-05-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 20:40 :
hihihi, zit ze alweer in die positie
Ja, leuk. Nou vrees ik elke eetronde weer voor mijn leven. Of ik blijf leven en verpest het aan het eind door in de laatste hangronde alweer op de enige overgebleven dorpeling te stemmen
Oud 30-05-2007, 19:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elpida schreef op 30-05-2007 @ 20:58 :
Ja, leuk. Nou vrees ik elke eetronde weer voor mijn leven. Of ik blijf leven en verpest het aan het eind door in de laatste hangronde alweer op de enige overgebleven dorpeling te stemmen
Oud 30-05-2007, 20:01
Verwijderd
Gaaf verhaal DP!

Jammer van de verrader (ja, ik ben altijd voor de wolven als ik niet mee doe )
Oud 30-05-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 30-05-2007 @ 20:58 :
ow sorry, vergat even hoe het voor jou moest zijn maar je kan nog de heks of de wolfsbane zijn (look at the bright side )
Oud 30-05-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 30-05-2007 @ 21:02 :
ow sorry, vergat even hoe het voor jou moest zijn maar je kan nog de heks of de wolfsbane zijn (look at the bright side )
Maar die kans ik vrij klein Haha, ach ja ik zie het wel.
Oud 30-05-2007, 20:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elpida schreef op 30-05-2007 @ 21:10 :
Maar die kans ik vrij klein Haha, ach ja ik zie het wel.
1 / 10e
Oud 30-05-2007, 21:03
maxwell
maxwell is offline
Verrader eruit, mooi
al is het niet zo'n hele bijzondere functie

Ik ben benieuwd wie de wolven opeten..
ik denk dat ik de volgende keer voor een stil persoon ga maar wie weet ik nog niet.
Oud 30-05-2007, 21:09
Trass
Trass is offline
Verrader

Weet iemand hoe lang Juffrouw Jansen die post heeft laten staan? Misschien was het echt een fout, wilde ze alvast een wolf verdachtmaken voor als ze er uit zou gaan, maar realiseerde ze zich toen dat het de eetronde was, en dat de wolven haar nu misschien wel zouden opeten.

Ik vind Elpida op dit moment niet verdacht in ieder geval, maar ik heb haar nog nooit verdacht gevonden tot nu toe, dus dat zegt niks
Citaat:
maxwell schreef op 30-05-2007 @ 22:03 :
Verrader eruit, mooi
al is het niet zo'n hele bijzondere functie

Ik ben benieuwd wie de wolven opeten..
ik denk dat ik de volgende keer voor een stil persoon ga maar wie weet ik nog niet.
Ik ga nu nog niet voor een stil iemand denk ik. Het spel is nog niet zo heel lang begonnen en het kan best dat iemand het tijdelijk even drukker heeft.
Oud 30-05-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 30-05-2007 @ 22:09 :
Ik vind Elpida op dit moment niet verdacht in ieder geval, maar ik heb haar nog nooit verdacht gevonden tot nu toe, dus dat zegt niks
Ik was toch ook elke keer onschuldig?
Oud 30-05-2007, 21:26
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Trass schreef op 30-05-2007 @ 22:09 :
Verrader
Ik ga nu nog niet voor een stil iemand denk ik. Het spel is nog niet zo heel lang begonnen en het kan best dat iemand het tijdelijk even drukker heeft.
ok, daar heb je gelijk in. ja ik verdenk zelf nog niet echt iemand..
Oud 30-05-2007, 21:37
Trass
Trass is offline
Citaat:
Elpida schreef op 30-05-2007 @ 22:21 :
Ik was toch ook elke keer onschuldig?
Dat wel, maar als je schuldig was zou ik je nog steeds niet verdacht vinden. Heb ik met sterrenmeisje, leekah en Femic ook, terwijl ik bijvoorbeeld VoRaZ en Neiu meteen al verdacht vind. Heeft verder ook geen reden ofzo Ik weet alleen dat ik daar niet op af moet gaan
Oud 30-05-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 30-05-2007 @ 22:37 :
Dat wel, maar als je schuldig was zou ik je nog steeds niet verdacht vinden. Heb ik met sterrenmeisje, leekah en Femic ook, terwijl ik bijvoorbeeld VoRaZ en Neiu meteen al verdacht vind. Heeft verder ook geen reden ofzo Ik weet alleen dat ik daar niet op af moet gaan
dat soort dingen heb ik ook inderdaad, en het is zoooo moeilijk daar vanaf te stappen. vorig spel bijvoorbeeld, vertrouwde ik je echt bijna Trass, en dat terwijl ik wist dat je een wolf was!
Oud 30-05-2007, 21:53
Femic
Femic is offline
Ik verdenk altijd Hanneke en Soija ook wel. En ik denk altijd dat EoS ziener is of tovenaar ofzo (een 'wijze' functie iig). Elpida vind ik echt zo'n dorpeling. Haha als ik spelleider zou zijn, zou ik echt schijt hebben aan random functies verdelen en alles precies zo indelen als ik het zelf nooit verwacht.
Oud 30-05-2007, 21:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Femic schreef op 30-05-2007 @ 22:53 :
Ik verdenk altijd Hanneke en Soija ook wel. En ik denk altijd dat EoS ziener is of tovenaar ofzo (een 'wijze' functie iig). Elpida vind ik echt zo'n dorpeling. Haha als ik spelleider zou zijn, zou ik echt schijt hebben aan random functies verdelen en alles precies zo indelen als ik het zelf nooit verwacht.
Kan ook interessant zijn, maar random is veel eerlijker. Het enige nadeel eraan vind ik dat mensen soms wel erg vaak dezelfde functie zijn. Random met een kleine invloed is het leukst. (een eeuwige dorpeling eens een functie geven ofzo)

Dat is dit spel overigens NIET gebeurd, voor iemand gaat zeiken.
Oud 30-05-2007, 22:14
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
sorry jongens, ik was heel erg druk met de examens. morgen ga ik alles doorlezen.. nu lekker naar bed! xxxx
Oud 30-05-2007, 22:17
Femic
Femic is offline
Zal ik dan maar vast de clou verklappen? Je bent dood.

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 22:50.
Oud 30-05-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 30-05-2007 @ 23:17 :
Zal ik dan maar vast de clue verklappen? Je bent dood.
Oud 30-05-2007, 22:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
Femic schreef op 30-05-2007 @ 23:17 :
Zal ik dan maar vast de clue verklappen? Je bent dood.
Clou. Clue betekent wat anders.

Over clue gesproken: ik vind Maxwell een beetje erg clueless, besluiteloos en meegaand dit spel, maar dat kan aan mij liggen. 't Is gewoon iets dat me opviel.
Oud 30-05-2007, 22:51
Femic
Femic is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-05-2007 @ 23:41 :
Clou. Clue betekent wat anders.
Staat er toch?
Oud 30-05-2007, 22:56
maxwell
maxwell is offline
@severus:
ik vind het juist wel verdacht dat je dit zegt. eerst zit je alleen de lijstjes op te maken en opeens roep je een zogenaamde verdachte.

Maar eerst maar wachten wie de wolven opeten totdat ik hiermee verder ga.

[edit:] Nu heb ik dan toch nog een verdachte ;x

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 22:59.
Oud 30-05-2007, 23:00
Wind's Embrace
Citaat:
maxwell schreef op 30-05-2007 @ 23:56 :
@severus:
ik vind het juist wel verdacht dat je dit zegt. eerst zit je alleen de lijstjes op te maken en opeens roep je een zogenaamde verdachte.

Maar eerst maar wachten wie de wolven opeten totdat ik hiermee verder ga.
Hier ben ik het mee eens. Severus post totaal geen theorie, op het moment dat iedereen mensen verdenkt na een toch wel vrij verdachte actie, post zij dat ze dat totaal niet inziet. Erg verdachte reacties. Het enige dat haar minder verdacht maakt is dat ze wel erg roekeloos speelt, en dat zou een wolf minder snel doen. Ik denk dat ze of een stomspelende wolf is, of de ziener.

Edit; ik ga voorlopig maar niet op haar stemmen, dat vind ik te riskant. Eerst de volgende ronde maar eens afwachten ook.
Oud 30-05-2007, 23:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
maxwell schreef op 30-05-2007 @ 23:56 :
@severus:
Niks opeens, ik heb het hele topic nog eens afgespeurd naar mogelijke aanwijzingen. En wat ik vond was hetgeen ik juist heb gepost. En ik heb nooit gezegd dat ik je verdacht vond of dat je in mijn verdachtenlijstje zit, slechts dat me iets was opgevallen: jíj begint meteen over verdachtmakingen. Ik zal jouw verdedigende reactie in ieder geval in mijn achterhoofd gaan houden....
Oud 30-05-2007, 23:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 31-05-2007 @ 00:00 :
Hier ben ik het mee eens. Severus post totaal geen theorie [...]
Sorry hoor, maar zo vroeg in het spel kan ik nog geen uitgebreide theorieën bedenken.

Regels voor berichten